Prioriteiten in de gemeenteraad !
-
fregat - Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
In Gent vinden de Open Vld het niet kunnen dat drie raadsleden in korte broek opdaagden ! Blijkbaar vinden ze dat een gebrek aan respect ! Wat wel kan is dat hun partijgenoot , Geert Versnick de titel toebedeeld krijgt van Ere- Schepen ! Versnick geen onbesproken figuur , krijgt de titel omdat hij nooit veroordeeld is voor de feiten waarvoor hij onder druk stopte in 2017 !
Doe wel en zie niet om !
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Jouw prioriteiten zijn toch ook raar. Het éne heeft niets met het andere te maken. Naar je werk ga je deftig gekleed én zoals die ene die daar liep met zijn gescheurde short, zo iets kan niet. Er is nog altijd zo iets als respect tov je werkgever en collega's. Hij gaat niet naar zijn hobby wel?
-
miel - Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Als iemand gewassen is en de klederen niet vies ruiken is het voor mij in orde. Is een reglement dat bepaald hoe je moet gekleed zijn voor de gemeenteraad?
Ik vind het veel erger wanneer iemand met een wit overhemd , zelfs met plastron, naast mij zou zitten en je op afstand kan ruiken dat dit hemd al een week gedragen is zonder te wassen.
Ik vind het veel erger wanneer iemand met een wit overhemd , zelfs met plastron, naast mij zou zitten en je op afstand kan ruiken dat dit hemd al een week gedragen is zonder te wassen.
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.
-
Ice
Ah, werknemers moeten zich dus deftig kleden uit respect voor werkgever en collega's?Prima Vera schreef: ↑26 jun 2019, 08:38Jouw prioriteiten zijn toch ook raar. Het éne heeft niets met het andere te maken. Naar je werk ga je deftig gekleed én zoals die ene die daar liep met zijn gescheurde short, zo iets kan niet. Er is nog altijd zo iets als respect tov je werkgever en collega's. Hij gaat niet naar zijn hobby wel?
Ik dacht altijd dat je je moest kleden om niet naakt over straat te gaan
Laten we wél wezen: met tropische temperaturen mag de kleding bést aangepast worden voor wie werkt al was het alleen maar voor de gezondheid?
De werkgevers zijn er ook niet mee gebaat als oververhitte, 'deftig geklede' werknemers van hun sokken draaien door een hitteslag.
Uitzonderlijke weersomstandigheden vragen aangepaste kleding? En anders moeten werkplekken overal maar airco voorzien?
@fregat: voor corruptie van een partijgenoot knijpt ovld wel een oogje dicht, echter een korte broek bij tropische t° kan niet...rare ideeën over respect houdt ovld daar op na......respect voor kiezers hoeft niet maar ze eisen wel respect voor corrupte sjoemelaars?
-
fregat - Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
De meerderheid hier heeft geen benul wat begrijpend lezen inhoud !
Enkel " Ice " snapt wat ik wou duidelijk maken ! Wat kan het mij schelen hou iemand zich kleed !
Ik wou enkel de hypocrisie van de Open VLD - ers aankaarten in de Gentse Gemeenteraad !

Enkel " Ice " snapt wat ik wou duidelijk maken ! Wat kan het mij schelen hou iemand zich kleed !
Ik wou enkel de hypocrisie van de Open VLD - ers aankaarten in de Gentse Gemeenteraad !
Doe wel en zie niet om !
-
Een reglement zal je overal wel vinden, vind je zelfs in de kleinste firma.miel schreef: ↑26 jun 2019, 09:01Als iemand gewassen is en de klederen niet vies ruiken is het voor mij in orde. Is een reglement dat bepaald hoe je moet gekleed zijn voor de gemeenteraad?
-
Hypocrisie heeft daar niets mee te maken. Ik denk dat de meerderheid hier maar al te goed begrijpend kan lezen en weet dat wat je schrijft gewoon geen steek houdt.
-
Ice
Geen steek houden?Prima Vera schreef: ↑26 jun 2019, 11:03Hypocrisie heeft daar niets mee te maken. Ik denk dat de meerderheid hier maar al te goed begrijpend kan lezen en weet dat wat je schrijft gewoon geen steek houdt.
Wát precies begrijp je daar dan niet aan of herken je geen hypocrisie zonder tekening erbij?@fregat: voor corruptie van een partijgenoot knijpt ovld wel een oogje dicht, echter een korte broek bij tropische t° kan niet...rare ideeën over respect houdt ovld daar op na......respect voor kiezers hoeft niet maar ze eisen wel respect voor corrupte sjoemelaars?
Duidelijker kan ik het ook niet verwoorden en tekeningen maken doe ik niet meer, wie begrijpend kan lezen kan zelf het verband leggen...
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Elke sloddervos loopt in zijn eigen hol rond zoals hij wil, als hij of zij geen rekening moet houden met huisgenoten. Het lijf van de meeste schrijvers hier is al zwaar toegetakeld door de werking van de zwaartekracht. Waarschijnlijk zijn er onder ons al patiënten van de schoonheidschirurg, maar aan het bijtrekken van het vel zijn grenzen. Als gij ziet dat Uw tenen omhoog krollen als gij probeert te glimlachen, dan is Uw eindpunt bereikt. Alles uitspelen als het te warm is, is een verkeerde reactie. Hij of zij, die al driftig wordt als hij naar de zuiderling kijkt, weet het misschien niet, maar in warmere streken zal men zich juist beter beschermen door kleding, tijdens de warmere dagen. Wie het comfort van kleding mist, smeert zich in met modder.Ice schreef: ↑26 jun 2019, 09:59Ah, werknemers moeten zich dus deftig kleden uit respect voor werkgever en collega's?Prima Vera schreef: ↑26 jun 2019, 08:38Jouw prioriteiten zijn toch ook raar. Het éne heeft niets met het andere te maken. Naar je werk ga je deftig gekleed én zoals die ene die daar liep met zijn gescheurde short, zo iets kan niet. Er is nog altijd zo iets als respect tov je werkgever en collega's. Hij gaat niet naar zijn hobby wel?
Ik dacht altijd dat je je moest kleden om niet naakt over straat te gaan...je moet dus liever zweten en stinken dan luchtig gekleed te gaan? (Zo lopen er al genoeg zwarte spoken rond)
Laten we wél wezen: met tropische temperaturen mag de kleding bést aangepast worden voor wie werkt al was het alleen maar voor de gezondheid?
De werkgevers zijn er ook niet mee gebaat als oververhitte, 'deftig geklede' werknemers van hun sokken draaien door een hitteslag.
Uitzonderlijke weersomstandigheden vragen aangepaste kleding? En anders moeten werkplekken overal maar airco voorzien?
In een kantoor en industriële omgeving, moet iedereen zich houden aan kleding voorschriften. Wie bij mij op het werk verscheen in bloot lijf of blote benen, vloog onmiddellijk van de werf, om te verschijnen met de voorgeschreven arbeidskleding. De die-hards ontvingen gratis een C4 .
Prima Vera krijgt overschot van gelijk, dat zij eist dat een vertegenwoordiger van het volk, in aangepaste kleding op de werkvloer verschijnt. Kijk naar de kleding van Uw afgoden. De mensen van het VB lopen er steeds onberispelijk bij.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Heb toch liever dat ze netjes rondlopen , en niet als een sloddervos en verzorgd voorkomen .
De laatste tijd laat het ook te wensen over . dat je tien stappen achteruitgaat , dat niet houdbaar is .
Bij kaderfunctie hoort pak en das .... Of stadskledij .Zal nog van oude stempel zijn
De laatste tijd laat het ook te wensen over . dat je tien stappen achteruitgaat , dat niet houdbaar is .
Bij kaderfunctie hoort pak en das .... Of stadskledij .Zal nog van oude stempel zijn
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Behalve als het een heeeeel bekende BV is, ,zanger ,filmster, heeeel rijk,dan vinden ze dat coooooool.
wat is deftig gekleed, een kostuum van armani, een slaapkleed zoals de moslims.....in winkels van bekende merken , betaald men zich blauw voor een gescheurde broek.
het is nu eenmaal warm, en wat is er mis met een korte broek, waar sommige een probleem mee hebben ,dat snap ik niet.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
Ah, op de werkvloer bedoel je?In een kantoor en industriële omgeving, moet iedereen zich houden aan kleding voorschriften.
Iedereen....waarom krijgen we dan telkens weer datzelfde gezeur over hoofddoeken?
Of gelden kledingvoorschriften op de werkvloer dan opeens weer niet meer voor 'iedereen'?!!
Tropische temperaturen rechtvaardigen aangepast kledij, óók op de werkvloer indien de veiligheid niet in het gedrang komt....als bouwvakker loop je natuurlijk risico met sandalen, dat snapt een kind nog wel....maar dat is vanzelfsprekend?
Op kantoor zou lichte zomerkleding moeten kunnen, tenminste als je een menselijke en redelijke baas hebt en geen afgunstige azijnpisser die graag aan machtsmisbruik doet en zijn werknemers pest door gebrek aan flexibiliteit te tonen betreffende de regels van kledingvoorschriften in uitzonderlijke omstandigheden.
Een hemd met korte mouwen en een deftige short ipv een pak met das, zomerkleedjes..
En vertegenwoordigers van het volk? Ja die mogen zich ook comfortabeler en lichter kleden bij zulke hitte, toch voor de kiezers die politici dat ook gunnen...