welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

26 jun 2019, 05:57

Afbeelding

Afbeelding
hallo iedereen nu is het goed buiten de deuren staan open .Heb zopas naar huisarts mail gestuurd dan kan hij het lezen als hij tijd heeft .Want die inspuiting noppes zit zelf nu met ontstoken mond en knie .Afijn ja het nemen zoals het is .Nu denk ik veel aan de mensen die buiten werken ook als het slecht weer is denk ik aan hen .Neem nu de postbode ,die het vuilnis komen ophalen enz kortom er zijn vele die buitenwerk voor ons doen.Want zonder postbode ,vuilnisman enz zo het niet gaan .Ik ga nog even de tuin in en dan rusten groetje

Oma-C

26 jun 2019, 12:22

Afbeelding

Nog efkes puffen... :lol: :lol: :lol: :lol: tot na het weekend :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Bekske

26 jun 2019, 18:07

Afbeeldinghallo
iedereen na de middag kwam de zon erdoor daardoor was het snel weer veel te warm.Deze voormiddag was het aangenaam om buiten te komen .Nu ben ik terug iets beter maar heb na de middag enorm ziek geweest.De buurman had tomaat garnaal gebracht ik weet dat ik er niet tegen kan .Maar ja hij wilde het niet terug mee nemen dus een beetje van geeten en na een half uurtje wasik ziek.Door het vele braken gaat het nu de goede kant op.Mag het nooit meer doen hoe goed bedoeld het ook is.Zag er lekker uit maar niks voor mij.Morgen komt de huisarts heeft hij laten weten.Hij had het druk ja er zullen wel mensen ziek zijn van dit weer .Ik ga nog thee maken zodat die lauw word om te drinken .Water krijg ik niet binnen ja een beetje bruisend maar niet om de hele dag van de drinken.En thee is toch ook van water gemaakt .Nu is er weinig leven hier in de viervoeters tegenover deze voormiddag .De deuren staan op een kier zodat ze buiten kunnen als ze iets horen.Nu iets proberen te eten moet wel iets licht om de maag niet te overbelasten nu .Misschien soep met geroosterde boterham dat smaak mij altijd zelfs met de nacht.Dan vanavond voor slapen gaan een melkdessert eten dat ik gisteren gekocht heb .Is van karnemelk met een smaak in zoals banaan ,aardbei en het is toch lekker vind ik .Zo hopelijk kunnen jullie goed slapen zodat je morgen uitgerust op sta.Groetje

Bekske

27 jun 2019, 06:33

Afbeelding
hallo iedereen nu het nog fris is heb ik al mijn wandeling gedaan.Straks na de middag komt de huisarts ben benieuwd wat hij nu ga voorschrijven .Voor de pijn in schouder heb mijn pijnstillers genomen zodat ze hun werk kunnen doen .Ga nog even in de tuin groetje Hou jullie rustig en fris

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

27 jun 2019, 09:42

goeiemorgen bekske :D
lang geleden dat ik langskwam,maar had geen zin meer
om nog te posten,wegens dolfijntje's overlijden geweest.
maar we moeten verder met ons leven.
heb je het niet te moeilijk met de grote hitte bekske?
voldoende drinken hoor,veel water :D

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

billyken999

27 jun 2019, 09:45

goede morgen bekske en wie lang komt ,je hebt ook vroeg uw wandeling gedaan ,maar nu is nog lekker fris
beste
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Oma-C

27 jun 2019, 10:49

Afbeelding

Dag Bekske, een fijne donderdag gewenst, :)
De zon was er al vroeg vandaag en het wordt weer warm
hier zijn de voornaamste huistaken al gedaan,
Nu een koele douche en verder kalmaan...
Rug wil niet mee en de BD gaat ook de hoogte in bij elke inspanning :roll:
Ik wens je een fijne dag, tot later :wink:

Bekske

27 jun 2019, 17:48

Afbeelding
hallo iedereen na de middag is het weer warm geworden maar ja ik blijf toch binnen.De huisarts is geweest heeft nog zwaardere pijnstillers voorgeschreven die aangevraagd moesten worden aan ziekenfonds.Anders moet er de volle pot voor betaalt worden ze zijn bestelt bij apotheker want in voorraad had hij ze niet .Hopelijk kan ik me nu behelpen tot als hij uit verlof is anders weet ik wat ik moet doen.Nu nog de kapster dat vanavond kom voor mij .Ik ben blij dat ik iemand aan huis heb om mijn haar te laten doen nu een stukje eten nog groetje

Oma-C

27 jun 2019, 21:29

Afbeelding

Pas thuis van de dagelijkse plicht... dat beetje wind doet goed :)
want de zon gaf weer goed, bij de apotheek was het in de schaduw 29°
maar gelukkig zat er dat zuchtje wind...
eerst damesvoetbal kijken Noorwegen-Engeland
en dan alles opengooien ....douchen en naar bed... :lol:
slaap lekker en tot morgen... :wink: veel sterkte...

Bekske

28 jun 2019, 06:26

Afbeelding
hallo iedereen ja ik ben er al heb de deuren open gezet want nu is het nog fris.Moet straks na 10 uur nog naar apotheker voor nog zwaardere pijnstillers te halen .Hopelijk helpen ze want de huisarts ga in verlof komt eind juli pas terug .Weet wat ik moet doen tijdens zijn afwezigheid.Indien ik hulp nodig heb .Ik weet het ik ben een zaag en zal trachten er minder over te schrijven.Want ik weet het dat het aangenaam is om dit altijd te lezen dus.Zal trachten te doen met aangenamer nieuws .Nu is het hier nog rustig buiten een paar gerekend die zich aan uitleven zijn nu het nog fris is .Dan straks platte rust .Ga nog mijn pistolet uit vriezer halen zodat ik binnen een half uur kan ontbijten.Op die manier heb ik altijd verse pistolets.Hou jullie rustig en fris in de dag en vooral geniet om het even hoe groetje

Oma-C

28 jun 2019, 09:08

Afbeelding

Goede morgen Bekske, :wink:
Nu kan nog even alles openstaan en het is hier binnen momenteel 22° :lol:
het wordt morgen (zaterdag) weer tropisch....maak er het beste van
maar 30° en meer ik pas ervoor :oops: :oops: veel sterkte
Groetjes en tot....:)

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

28 jun 2019, 09:42

goeiemorgen bekske,goed geslapen? :D
hier schijnt al vroeg de zon,het beloofd een mooi weekend
te worden.... groetjes :wink:

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske

28 jun 2019, 17:04

Afbeelding
hallo iedereen hopelijk is het voor jullie niet te warm .Ik wens iedereen een koele nacht toe maar geniet nog van deze avond .Vandaag de kinisist geweest en daarna was het rusten .Hopelijk is het voor morgen niet zo als ze in hun weerbericht geven .Er werd zon gevraagd en nu denk laura ik ga een tandje bij steken.Ik ga in de schaduw even de tuin in want ik zo meer moeten bewegen dat voel ik groetje

zonnebloemetje

28 jun 2019, 17:52

hey Bekske een goeie avond

ja voor morgen word er heel warm weer voorspeld zelfs aan de kust zal het 30° zijn
en kom maar verder schrijven zoals je bezig bent want zo weten we tenminste hoe het met jou gaat
hopelijk helpen je nieuwe pijnstillers en heb je minder pijn
nog veel sterkte en verder nog een aangename avond voor jou en je beestjes

groetjes zonnebloemetje

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske

29 jun 2019, 06:36

Afbeelding
hallo iedereen hier hang al een was buiten nu het nog fris is.Het zijn wel maar fleeche dekens van de zetel dat is snel droog wel .Dan nog een paar machine doen want heb bed al verschoond en ook de hondenmanden daar liggen ook dekens op .Zodat ze straks fris liggen en ik vanavond .Nu is het voor de moment aangenaam om buiten te zijn .Hier is het nu opendeur wel maar ze zijn een boom aan het doorzagen nog .De gevleugde zijn hun ochtend concert bezig .Ik ben al een tijdje op dus straks rusten .Want heb mijn pijnstillers genomen waar ik voorzichtig mee moet zijn .Dat had de apotheker gezegd omdat het zo een sterke zijn is het in begin oppassen want ik moet ze gewoon worden.Hopelijk zonder bijwerkingen .Nog even doorbijten met die warmte want volgende week zo het aangenamer worden .Wat de temperatuur betreft want zal het weer bakken en braden worden .Geniet om het even hoe en liefst zonder pijn of zorgen groetje