Hoekje:"De oase van rust 2019"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

corry

01 jul 2019, 21:46

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoop dat ze allemaal rechtstaan🤔

Het leven kan soms rare kronkels maken.

Woensdag word Bianca haar oma begraven, een foto van haar en onze kindjes niet voorradig, onder de radar T. een samengesteld, hoop dat hij mijn knip en plakwerk niet ontdekt anders zal er een vlieg aan de lamp zitten.
Heb het voor onze kindjes gedaan, hun mama was haar kabel van extern schijf kwijt had dus geen foto van Rhune en oma.

Morgen, pijnkliniek, verdoving, als dit helpt nadien eerste behandeling, zelfde als Veveke haar man.

Heb deze al 3x ondergaan zonder op voorhand verdoving, zeker om uitsluitsel te geven dat de klachten oorzaak hebben waarbij deze behandeling niet aanslaat.

daarmee al een beetje comfort te krijgen. Volgende week eerste infiltratie.

Veveke gelukkig heeft je man baat erbij, duurt wel even voor het volledig werkt de brandwondjes moeten ook genezen.

Groetjes
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

corry

02 jul 2019, 07:49

Afbeelding

Goede zonnige morgen

Tot later
Corry 🤓

Erika1

02 jul 2019, 09:13

Goeiemorgen,
Vandaag een iets opkuisen ( ietjes minder stress ) :wink:

Mijn kindjes maken het moeilijk om geinstalleerd te worden en hulp laat op zich wachten :?
Straks naar de kapper haartjes knippen :mrgreen:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

viv

02 jul 2019, 12:05

Goede middag,

Alweer een tijdje geleden dat ik iets kwam vertellen...
Zit vast met mijn rug van vorige week woensdag. Was meegegaan als begeleider op een speedbootdag voor de bewoners van Ter Heide Genk. Het was heerlijk op het water maar die boten vliegen met een snelheid over het water en als er dan golven zijn van de andere boten komen die met een geweldige klap terug neer op het water, of het op beton is.
En dat heb ik gevoeld... kan amper nog mijn bed uit en 's nacht word ik ook voortdurend terug wakker. Ik kan eigenlijk alleen maar zonder pijn op mijn rug liggen. In mijn slaap draai onbewust naar mijn zij en schiet dan wakker van de pijn. Opstaan, amaai...
Nu beklaag ik het mij echt dat ik alleen ben :-( Zou nu best een hand hulp kunnen gebruiken. Eenmaal op lukt het wel, kwartiertje zitten, kwartiertje rechtstaan.. Wandelen lukt niet - ben al blij dat ik tot in de winkel geraak voor de noodzakelijk boodschappen. Enfin het zal wel beteren zeker - met brufen en voltaren is de pijn dragelijk.
Vandaag toch eens proberen of ik toch wat verder kan wandelen... morgen verwachten ze mij in Ter Heide - ze rekenen op helpende handen, zeker nu het verlof is.

Veve - proficiat met je uitstekende beoordeling voor je examens! Zelf heb ik ook "uitstekend" gekregen op mijn rapport fotografie. Hoe oud een mens wordt, toch wil je nog altijd "goede punten" halen hé - ik toch ;-)
Maar ik relativeer dat ook. Ik besef heel goed dat sommigen die ook het beste van zichzelf geven en misschien nog harder werken niet die goede punten halen terwijl zij eigenlijk meer lof verdienen dan diegenen die het gemakkelijker hebben omdat ze meer talenten hebben. Maar zo zit het (school)systeem nu eenmaal in mekaar.

Corry wat heb je die foto mooi en knap bewerkt. Je bent een echte kunstenares.
Hopelijk zal je minder pijn hebben na je behandeling in de pijnkliniek.

Moet ermee stoppen...
Groetjes aan alle oaserkes,
Geniet van de mooie zomerdagen, maar dat zal wel lukken als ik het hier zo lees ;-)

Viv

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vera-maria

02 jul 2019, 19:39

Goedenavond allemaal!
Mooi gedaan Corry je hebt het nog altijd in de vingers, veel succes morgen in de pijnkliniek!
Mijn ventje heeft morgen om 8u30 een afspraak in de pijnkliniek hoop dat hij er voorgoed geholpen word!
Viv mooie foto’s...amai kan mij jou pijn voorstellen, als het niet betert zal je toch naar de dokter moeten gaan hoor! Ja ook ik ben nog zo gedreven en dat als 60+er en dan vooral op gebied van zang!
Ons koor zingt zondag de Europamis en we zijn met 3 sopranen die de hoogste sopraan zingen, en er heeft zich onlangs iemand bij ons kerkkoor aangesloten en die denkt echt dat ze heel goed kan zingen en ze heeft aan de dirigent gevraagd of ze samen met ons de hoogste sopraan mag zingen 🙃 Enja ze mag...ze stond naast mij gisteren bij de repetitie en ze kan helemaal niet aan de hoogste noten d.w.z. de hoge la, ze zingt niet ze schreeuwt!!! Dus nu zijn we met 4, mens ik erger mij daar aan maarja als de dirigent het goed vind 🤨
Ik vind dat spijtig dat een nieuw lid niet eerst een zangtest moet doen vooraleer bij een koor aan te sluiten maarja ik leg de lat te hoog denk ik!
Zo heb hier ne keer mijn ergernis kunnen spuien, ik kan dat niet zeggen aan de koorleden hé😂
Vanavond de laatste aflevering van “The Five” op Canvas was een prachtige serie van 10 afleveringen, het is een verfilming van de boeken van Harlan Coben een hele bekende literaire triller auteur!
We kijken naar het nieuws nu en het lachend kakske is terecht dat is ook al nieuws!
Ben er mee weg nog een fijn avond en tot later daag...
You only have one life...live it!

Ritavdm

02 jul 2019, 20:57

VIV, ff vergeten dat je geen 3x7 meer bent ?
Pijnlijke gevolgen, misschien best toch eens foto's laten nemen hoor want je rug zul je nog heel lang nodig hebben; je moet er goed voor zorgen.

Veve, je mening toch eens uiten tegenover de dirigent !
Waarom niet :wink:
Oud maar niet Out

corry

03 jul 2019, 08:00

Goedemorgen

Vivke , als de pijn naar je benen trekt met spoed naar de dokter.

Eerste rugbehandeling achter de rug, voelde me juist speldenkussen van al die prikjes, geeft wel minder pijn.
Nu maandag facetinfiltratie rechts.

Veveke, een vage opmerking zou ik toch maken. Proficiat met je resultaat.

Wat een tiener lijden kan🥺 Rhune moet nieuwe sandalen aandoen, mama gekozen voor de uitvaart. Onze kleinzoon bracht ze gisteravond naar huis en het zat erop tussen moeder en dochter, ze vond ze niet mooi. Een goede raad koopt niets voor tieners waar ze niet bijzijn. Waarom nu dringend sandalen kopen als er nog andere schoenen in de kast staan die draagbaar zijn, mijn gedacht TWEE TIENERS 🤨

De badkamer is vrij !

Vind het fijn dat jullie mijn knip en plakwerk mooi vonden.

Tot later

Corry

Erika1

03 jul 2019, 08:10

Goeiemorgen
Gisteren Bibi naar de kapper, vandaag mag mijne kleine naar de kapper :mrgreen:

Oei Veve, kan me echt in uw plaats voorstellen, ik zou al lang geflipt zijn. Op zo een manier zou ik niet meer goed met de dirigent overeenkomen ( lijkt op vriendjes politiek ) waar ik echt niet tegen kan.

Aiaia Viv, die uitstap zal je nog lang bij blijven vrees ik.

Corry, zoals steeds een parel van een bewerking gemaakt echt bewonderingswaardig.

Meme-Rietje, gaat die man 5 weken aan je dak werken?

meme-rietje

03 jul 2019, 08:47

Erika1 schreef:
03 jul 2019, 08:10
Meme-Rietje, gaat die man 5 weken aan je dak werken?
ja Erika hij is alleen hé, en dat heeft hij gezegd, nog afwachten

goeie morgen allemaal
gecondoleerd corry en een mooie foto
en een knufje voor wie zich niet goed voelt
vandaag marktdag
gisteren een drukke dag
niet voor mij maar voor de man op het dak
vandaag komt hij later, hij moest om materiaal
gisteren poetske gekomen, weet weer de laatste nieuwkes
en donderdag komt mijn familiehulpje en dan ben ik volledig op de hoogte :lol:

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

omadina

03 jul 2019, 10:32

Goede morgen,

De week is al doormidden, 't gaat snel.
Ik heb een mooi weekend achter de rug, samen met mijn kleinzoon Lennert van 14.
Het is goed meegevallen , en hij vond het zelf ook heel fijn. Zondagavond ben ik met hem mee geweest tot in Oostende, van daaruit was het nog een goed half uur tot hij terug thuis was, waar grote zus hem kwam afhalen aan de halte.

Viv, zo en pijnlijke ledematen, toch een beetje rustig aan doen. Ja zo is het, we zijn geen 3x7 meer, ik vergeet dat ook soms, voel het ook soms als ik wat te enthousiast ben in mijn bewegingen.... maar klagen mag ik niet. Ik wens je veel beterschap. Ondertussen geniet ik echt van je talent als fotograaf, zo mooi ! Ja, jullie wonen ook in een mooie streek val natuur. Hier aan zee en in de duinen is het zeker ook heel mooi; en de zonsondergang met dit prachtige weer is bewonderenswaardig. Dat zal Corry zeker beamen.

Vévé, ik kan je best begrijpen dat je gefrusteerd bent, ja zal wel ergens haar privileges hebben zeker ? Maar trek het je niet aan, jij zal dat zeker goed doen. Een dikke proficiat.

Voor alle maatjes, nog een heel mooie dag, geniet van de zon en de aangename temperatuur !
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Ritavdm

03 jul 2019, 10:39

Goeie voormiddag

Erwtjes zijn geblancheerd en staan af te koelen om in te vriezen.
Krieken zijn verwerkt tot confituur.
Haartjes zijn geknipt... superkort
't was dus vroeg dag vandaag !

Wat de rest ons brengt zien we wel.

Menu : friet, sla, spiegeleitje en een flink klak majonaise :wink:
Oud maar niet Out

vera-maria

03 jul 2019, 11:52

Hallo allemaal!
Net mijn ventje terug opgehaald van de kliniek, hopelijk is hij met deze tweede epidurale infiltratie voorgoed geholpen!
Gisteren kreeg ik deze foto doorgestuurd van onze zoon, de foto is genomen vanuit het huis van zijn schoonouders die in Spanje wonen, schitterend uitzicht hé!

Afbeelding
Niet speciaals te doen vandaag, mijn schat moet rusten!
Gisteren zijn we gaan shoppen in Brugge hij had nieuwe hemden nodig! Hij heeft zijn goesting gevonden bij Massimo Dutti zijn favoriete winkel voor hemden en polo’s ...3 hemden en 2 polo’s heeft hij gekocht en ik heb nog een tof oranje jurk gevonden bij Cos dus we waren allebei supercontent met ons aankopen!
En vandaag eten we dan eieren 🤣 neenee deze middag eten we gemarineerde kippeburgers met ratatouille!
Ga mijn kippeburgers bakken daag...
You only have one life...live it!

meme-rietje

04 jul 2019, 08:37

goeie morgen allemaal
het lukt niet om zelf te bankieren
dus eens gaan vragen hoe het komt
een leuke dag aan iedereen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm

04 jul 2019, 09:10

Goeiemorgen

Bij alles wat ik hier weer lees maak ik mij de bedenking :

Oud worden is niet erg, oud ZIJN wel
daarom probeer ik jong te blijven
't lukt niet altijd hoor :wink:

Meme-RIetje, dan hoef je toch ff niet te betalen :roll:
't zou leuk zijn moest je er zo vanaf komen hé.

Menu : gehaktballetjes, verse worteltjes, nieuwe patatjes
Oud maar niet Out

Erika1

04 jul 2019, 09:42

Goeiemorgen

De was is al aan het wapperen :mrgreen:
Vandaag komt mijn zus terug thuis van vakantie, ze waren in Turkije ben benieuwd naar hun verhalen.