Langer werken en dan arm sterven
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
MaLoReg
De vraag is wat wij iedere op onze boterham krijgen .
Dat is al geen meningsverschillen wat hier wordt neergezet , en ik respecteer iedereen .
Maar ik ben niet gediend met leugens , respect is op zijn plaats naar de senioren .
Prima-Vera
Ik heb dat niet getypt .Heeft dat recht zoals iedereen als de baas dat voor hem betaald , maar moet wel eens lezen wat hij naar iedereen typt daar gaat het om .
Op welke leeftijd ga je dan op brugpensioen . denk rond de 58 jaar ? rekeninghoudend tot aan mijn pensioen ? dan heeft hij nog niet zijn pensioenleeftijd bereikt .Hallo en dan zit dan de mensen hier vel vol te schelden met van alles en nog wat . Zullen wij wel gewerkt hebben . Geniet maar van zonneke zal u deugd doen , dat je wat verweert en wat minder bent begaan met ander zijn rekening schap te maken .
Dejules Gisteren, 22:14
U betaalt niets, U bent netto-ontvanger.
Mijn ex-werkgever betaalt elke maand een significant bedrag aan rsz en dit tot aan mijn pensioenleeftijd. Dit geldt trouwens voor alle bruggepensioneerden.
Dat is al geen meningsverschillen wat hier wordt neergezet , en ik respecteer iedereen .
Maar ik ben niet gediend met leugens , respect is op zijn plaats naar de senioren .
Prima-Vera
Ik heb dat niet getypt .Heeft dat recht zoals iedereen als de baas dat voor hem betaald , maar moet wel eens lezen wat hij naar iedereen typt daar gaat het om .
Mijn ex-werkgever betaalt elke maand een significant bedrag aan rsz en dit tot aan mijn pensioenleeftijd. Dit geldt trouwens voor alle bruggepensioneerden.
Laatst gewijzigd door gast43 op 04 jul 2019, 12:28, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Gast43, ik had het volledig op Dejules hoor, totaal niet op jou! Op brugpensioen kan/kon je al veel vroeger gaan als zeker vanaf 55. Wat hij een ander verwijt doet hij begot zelf. Tenslotte brugpensioen is het grootste deel overheid die betaalt met een stukje door de baas. Hij is dus volledig door de mand gegaan.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Prima Vera ,
Idd , is zeker door de mand gevallen en is nog niet niks .
Maar schrok evengoed , als ik het las deze morgen .
Heb geen ervaring met brugpensioen , maar dat mag heb daar geen problemen mee als zij daar kunnen van genieten waarom niet .
De Wil kan wel tegen stootje merk ik genoeg op , maar vind niet gepast , naar hem toe , en hij moet zelf zwijgen dejules . Maar zijn de slechtste die zelf moeten zwijgen die roeren hun meest tegen over ander .
En ergste van al zal niet antwoorden op wat we neerpennen , dat had ik al tijdje door dat ik dacht hier klopt iets niet .Zo zie je maar .
Idd , is zeker door de mand gevallen en is nog niet niks .
Maar schrok evengoed , als ik het las deze morgen .
Heb geen ervaring met brugpensioen , maar dat mag heb daar geen problemen mee als zij daar kunnen van genieten waarom niet .
De Wil kan wel tegen stootje merk ik genoeg op , maar vind niet gepast , naar hem toe , en hij moet zelf zwijgen dejules . Maar zijn de slechtste die zelf moeten zwijgen die roeren hun meest tegen over ander .
En ergste van al zal niet antwoorden op wat we neerpennen , dat had ik al tijdje door dat ik dacht hier klopt iets niet .Zo zie je maar .
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Neen, julleke: ik beweer niet dat ik er alles over weet, maar ik onthoud mij van oerdomme uitspraken.
Levenslang benoemde leegloperij? Wat bedoel je eigenlijk? Permanent hangmatten omwille van de gefrustreerdheid voortvloeiend uit verkeerde keuzes in het verleden?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
MaLoReg
"De vraag is wat wij ....op onze boterham krijgen" Is GEEN tekst van mij!gast43 schreef: ↑04 jul 2019, 09:37MaLoReg![]()
Prima-Vera![]()
Ik heb dat niet getypt .Heeft dat recht zoals iedereen als de baas dat voor hem betaald , maar moet wel eens lezen wat hij naar iedereen typt daar gaat het om .Op welke leeftijd ga je dan op brugpensioen . denk rond de 58 jaar ? rekeninghoudend tot aan mijn pensioen ? dan heeft hij nog niet zijn pensioenleeftijd bereikt .Hallo en dan zit dan de mensen hier vel vol te schelden met van alles en nog wat . Zullen wij wel gewerkt hebben . Geniet maar van zonneke zal u deugd doen , dat je wat verweert en wat minder bent begaan met ander zijn rekening schap te maken .
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
oh..... de juul is al enkele jaren door de mand gevallen zenne.......
Hier een bericht van al 2 jaar geleden......
viewtopic.php?p=4596095&sid=2b0ecdc96b1 ... 5#p4596095
dejules schreef: ↑11 jul 2017, 13:37Ik heb nooit bij Bekaert gewerkt.
Wij swt-ers hebben een kleine vergoeding gehad (veel lager dan de gouden handdruk vd collega's niet swt-ers) die zeer zwaar belast werd. De rest is de bijpassing vd werkgever (ook zeer zwaar belast) bovenop het dopgeld van 1.300 Euro (een ambtenaar met tbs krijgt 75% van zijn laatste loon, toch?)
De gemiddelde leeftijd vd swt-ers was 55 jaar, ondertussen is de Ford al 2.5 jaar gesloten. Een paar zijn reeds overleden.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Laat het ons er op houden dat dejulleke gewoon niet meer weet wat hij schrijft en/of lult. Wie neemt die leugenaar nog ernstig!
-
dejules
Over welke leugen heeft U het?Prima Vera schreef: ↑04 jul 2019, 14:41Laat het ons er op houden dat dejulleke gewoon niet meer weet wat hij schrijft en/of lult. Wie neemt die leugenaar nog ernstig!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Deze misschien?dejules schreef: ↑04 jul 2019, 14:47Over welke leugen heeft U het?Prima Vera schreef: ↑04 jul 2019, 14:41Laat het ons er op houden dat dejulleke gewoon niet meer weet wat hij schrijft en/of lult. Wie neemt die leugenaar nog ernstig!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Hier gaat ons venteke wel geen repliek meer geven, wel nieuwe topics openen over altijd hetzelfde. Is trouwens opvallend als hij met zijn eigen leugens geconfronteerd wordt, dan komt er plotseling niets meer. Le grand vide, zoals in zijn hoofd.