Hoekje:"De oase van rust 2019"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Erika1

08 jul 2019, 20:00

Corry, ik rook al meer dan 2,5 jaar geen sigaret meer, wil niet zeggen dat ik niets meer doe hè :wink:
In plaats ervan heb ik een E-sigaret, dus ikke damp :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Ritavdm

08 jul 2019, 20:06

Vlug ff in en uit :roll:

Wat kan een op rust zijnd mens het toch druk hebben :wink: .
Voormiddag hh, namiddag fietsen...
Rusten doen we wel als de tijd er rijp voor is en het lichaam tegenpruttelt.

Ja we moeten toch wat kilometertjes in de kuiten hebben voor we aan de ronde van België kunnen beginnen.
't is iets voor na de zomervakantie maar we zijn al volop aan't plannen en slaapgelegenheid aan 't zoeken en vinden :wink: :wink:
Oud maar niet Out

vera-maria

09 jul 2019, 00:54

Goedenacht allemaal, iedereen zal wel in dromenland liggen denk ik!
Ik ben na 20u aan het fotoshoppen en kaarten maken geslagen en dan ik niet meer stoppen, maarja daar kruipt nu eenmaal veel werk in hé!
En heb een kaart mee die ik net gemaakt heb met foto’s van zondag in de mis...
Afbeelding
Degene die me kennen zullen mij wel herkennen!
Deze namiddag mijn huis gedweild en dan samen met mijn man een wandeling gemaakt en vlees en groenten meegebracht van de winkel, ik heb dan gekookt het was kraaiebiefstuk met een sjalotje in rode wijnsaus met gebakken bloemkool en zeg dat het lekker was!
Onze zoon heeft gefacetimed en Elise is sedert deze morgen uit het gips, dus kan ze nu weer in het grote zwembad, gelukkig zijn ze nu nog tot volgende week dinsdag in Spanje en hopelijk kan Elise dan zwemmen!
Mijn man kijkt nog tv maar ik ga nu naar bed slaapwel en tot morgen...
You only have one life...live it!

meme-rietje

09 jul 2019, 08:30

goeie morgen iedereen
een mooie foto veve
gisteren naar dokter en apo geweest
en thuis gekomen met een grote zak pillerie
we kunnen weer weg tot oktober
dan heeft hij weer een beetje van mijn bloed nodig
wat dat voorval aan het zeetje was weet hij niet
maar hij volgt het op, had niks met mijn suiker te maken

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

omadina

09 jul 2019, 08:39

Goede morgen aan alle Oase-vriendinnen, ja alle mannen hebben precies afgehaakt... toch is hier iedereen welkom !
Corry, dank je wel voor je commentaar. Nathalie heeft dat zeker goed gedaan, en de meisjes houden ook heel veel van hun mama.

Zaterdag ga ik bij mijn jongste dochter op bezoek, zij heeft twee zonen, Danté 17, en broertje Mauro, dat klein boeleke die maar 1,7 kg woog bij de geboorte, inmiddels ook een flinke jongen van 13 jaar.
Ik kijk er al naar uit hen terug te zien.

Vévé, hopelijk kunnen we in september een dag samenkomen die voor iedereen past. Ik zou jou en ook vele andere maatjes graag terugzien in september, ik denk speciaal ook aan jou Yvette, met wie ik heel graag kennis wil maken.

Lieve Michelly, toch een speciaal woordje voor jou ! Ik kijk echt naar je op, hopelijk blijven die ongemakken minder, veel goede moed ! Wij duimen mee !

Rietjes, mémérietje, Erika, Viv, alllen die hier zo geregeld komen schrijven, een fijne dag, ja de zon komt hier toch weer door de wolken piepen, dus 't wordt nog wel een mooie dag. Een regenvlaag mag wel eens, dan nemen we wel onze paraplu mee op wandel.
Gisteren ben ik mee geweest met een geleide wandeling in de Zouavenwijk, hier in Koksijde. We hadden een goede groep, en een enthousiaste gids, 't was een heel goede uitleg en wandeling van 2 uur.

Voor jullie allemaal, geniet van jullie dag ! Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Erika1

09 jul 2019, 09:48

Goeie morgen, ik ben vensters aan het lappen, en het zijn er heeeeeeeel en heeeeeeel vuiĺlllllll. Neen niet thuis hoor :mrgreen:

meme-rietje

09 jul 2019, 18:56

deze namiddag naar Wereldfestival Izegem Belgium geweest
mooi om te zien, maar een beetje te luid

Afbeelding

Ritavdm

09 jul 2019, 21:18

Goeieavond

Nog ff voor het in de zetel duikelen om Karl te zien en te horen :wink:
Oud maar niet Out

meme-rietje

10 jul 2019, 08:06

goeie morgen allemaal
haartjes knippen vandaag

Afbeelding

omadina

10 jul 2019, 08:52

Goede morgen,

Geen zon te zien, die blijft achter de wolken verscholen...maar aangenaam weer.
Voor jullie allemaal een fijne woensdag !

Straks boodschappen doen, en van namiddag heb ik afspraak bij de kapper, haartjes bijknippen en wat blonde mèchekes, en ik kan weer verder.... ja dat duurt wel lang, bij de kapper, maar 't moet ook eens gebeuren hé.
Daarna een wandelingetje langs de dijk, eens iets anders dan Wimbledon....en de tour de France...

Rietjes , wat is jouw "dagelijkse kost"-menu voor vandaag ? Ja lees dat wel graag, 't geeft me ook ideeën...deze middag hier een stukje zalm bakken, krielaardappeltjes en stukken cavaillon, .. die is rijp geworden en ruikt lekker.

Voor jullie allemaal, een fijne dag !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

corry

10 jul 2019, 10:11

Afbeelding

Reeds vroeg op, boodschappen gedaan, nu even rust, rug is herstellend van behandeling, straks een wandeling, hoop dat Stafke meegaat. Hij weet het al, kan zich stilaan voorbereiden.

Hopen op zoveel mogelijk maatjes ......september aan zee !

We hebben al genoten van Bach festival op het strand niet ver hier vandaan, tot 24 u de bassen dreunend in ons horen, hoort bij de vakantie.

Mooi collage Veveke, je hebt er oog voor.

Groetjes en hou de zon vast, ze is hier ver zoek

Corry

Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

Erika1

10 jul 2019, 11:24

Mijn kindjes zijn toegekomen, heb er ander besteld de vorige heb ik achter in de tuin geplaatst zonder dat het fonteintje gaat ( was kapot ) staat daar ook goed. Ga nu nog iets moeten verzinnen zodat ik het kraantje hoor, nu hoor je het niet :mrgreen:

Afbeelding

Erika1

10 jul 2019, 12:37

En ik heb iets verzonnen hahaha helaas kan ik het hier niet plaatsen, wel op facebook :lol:

Ritavdm

10 jul 2019, 15:25

Goeimiddag

Erika, die vindt voor alles een oplossing :wink:
zelfs voor watervrouwtjes
'k zal eens komen kijken hoor in het najaar.

Oma-dina, mijn menu ....
buitenhuis vandaag want we hebben iets te vieren

49 jaar geleden heb ik op vandaag mijn handtekening gezet op een document dat de rest van mijn leven tot vandaag bepaald heeft; volgend jaar GOUD !

Het zonnetje verstopt zich meer en meer maar 't is toch nog warm om niet te zeggen zwoel buiten; zou er onweer op komst zijn of alleen maar dreiging ?
Oud maar niet Out

Erika1

10 jul 2019, 20:40

Whooooow volgend jaar groot feest, alvast voor vandaag een hele dikke proficiat aan jullie beiden XXX