Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

13 jul 2019, 16:20

Een Palestijnse vrouw zet de prioriteiten netjes op een rijtje: een vrolijk leven hier op aarde? Niks voor mij; ik wil enkel Allah behagen en dan is het eeuwige leven voor mij.

Om dat te bereiken wil ze zelfmoordbommer worden en joden doden.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

popov1

13 jul 2019, 16:25

Wil. schreef:
Een Palestijnse vrouw zet de prioriteiten netjes op een rijtje: een vrolijk leven hier op aarde? Niks voor mij; ik wil enkel Allah behagen en dan is het eeuwige leven voor mij.

Afbeelding
in lang vervlogen tijden deden in onze contreien de nonnetjes en de begijntjes dat toch ook ?
MaLoReg

13 jul 2019, 17:04

In other words popov1: ze lopen dus 100 jaar achter.

Wil.

13 jul 2019, 22:40

popov1 schreef:
13 jul 2019, 16:25
in lang vervlogen tijden deden in onze contreien de nonnetjes en de begijntjes dat toch ook ?
En hoe probeerden ze dat eeuwige, zalige leven te bereiken? Door joden te doen ontploffen? Zo zie je maar waar de verschillen zich manifesteren.
Ice

13 jul 2019, 23:59

Wil. schreef:

Om dat te bereiken wil ze zelfmoordbommer worden en joden doden.

Afbeelding
Dwing haar te beginnen met zichzelf:
If your religion is worth killing for: START with YOURSELF!
Opgeruimd staat netjes, dan hebben ménsen geen last meer van vervelend ongedierte dat als een plaag over de wereld zwermt.

Ze kunnen ook de hotline naar allah gebruiken: trek de pin uit de handgranaat, hou tegen je oor en wacht dan op de kiestoon... :twisted:
of hun bommengordels eerst eens testen om te zien of ze wel werken, best om voor te doen als al de rekruutjes in opleiding toekijken, dan kunnen ze samen, hand in hand...pardon, zónder handen...naar hun 'paradijs', dat dan de hel blijkt te zijn. :twisted:

Merk op hoe zielig deze 'vrome gelovigen' wel zijn: ze vinden zichzelf niet eens de moeite waard om te leven, zo minderwaardig voelen ze zich en uit jaloezie voor normale mensen met zelfwaarde willen ze dan zoveel mogelijk mensen meesleuren terwijl ze zichzelf naar de hel blazen.
Wat een bende gestoorde losers en zielepoten....je zou er nog medelijden mee krijgen, ze staan nog op de onderste trede van de evolutie-ladder, ónder het dierenrijk (die hebben zelfs nog overlevingsdrang) en hebben het stadium van mens-zijn niet eens bereikt. :roll:

boeffer

14 jul 2019, 23:08

https://www.youtube.com/watch?v=OeyO2QbQ1jA : Pamplona Spanje terrorist onderschept(stierenloop). Zoveel media overal en toch niet overal te zien.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Wil.

21 jul 2019, 10:21

Een Syrisch vrouw die een veilige haven (asiel) kwam zoeken in Duitsland, is in Dresden opgepakt omdat ze tegelijk recruteerde voor IS, de beweging die elke westerse invloed wil uitwissen en vervangen door het ware geloof.

Wil.

21 jul 2019, 19:21

Nog een Syrische onderdaan met hogere aspiraties:

Mustafa Alowemer, een Syrische vluchteling, is voor het gerecht verschenen op beschuldiging van betrokkenheid bij een terreuraanslag op een kerk in Pittsburg.

Dat blijft me verbazen: deze jongen gaat lopen voor de ellende in eigen land en kiest bijgevolg een veiligere plaats. Vervolgens doet hij al het mogelijke om de terreur waarvoor hij is gaan lopen, te importeren in het veilige land. 8O

Dicksy

21 jul 2019, 19:31

Dat blijft me verbazen: deze jongen gaat lopen voor de ellende in eigen land en kiest bijgevolg een veiligere plaats. Vervolgens doet hij al het mogelijke om de terreur waarvoor hij is gaan lopen, te importeren in het veilige land.
Gewoon een kwestie om nog wat voeling te hebben met het thuisland. Radicaal de banden doorknippen met het thuisland is ook niet aangewezen als men in een vreemd land een nieuwe toekomst wenst op te bouwen.

Wil.

22 jul 2019, 10:09

Het blijft wringen tussen Catalonië en Spanje.
Er is informatie boven water gekomen dat de Spaanse geheime diensten de man die de moslimterreurdaden op de Ramblas in Barcelona heeft uitgedacht, de hand boven het hoofd heeft gehouden, zo schrijft de krant Publico.

Abdelbaki Es Satty was door de CNI als informant ingezet in 2014. De man 'moest' wel meewerken met de geheime diensten omdat hij was betrapt met 136 kilo drugs in zijn auto. Hij mocht van de Spanjaarden op vrije voeten blijven als hij zou infiltreren in Europese jihadistische kringen.

Om dat te bereiken zorgde de CNI ervoor dat hij als imam aan het werk kon in Ripoll, in Catalonië. Hoewel er duidelijke tekenen waren dat Satty een radicale moslim was, heeft de CNI hem laten begaan. De gevolgen zijn gekend: een bloedspoor over de Ramblas: bron

De Catalanen zien in de hele zaak veel meer dan 'alleen maar' een terreuraanslag door moslims onder leiding van een imam, alsof dat op zich nog niet erg genoeg was. Ze voelen dit aan als een typische uiting vanwege de Spanjaarden die Catalanen met misprijzen behandelen en zij kaderen dit voorval in de bredere strijd voor onafhankelijkheid.
Ice

22 jul 2019, 10:45

Wil. schreef:
21 jul 2019, 19:21
Nog een Syrische onderdaan met hogere aspiraties:

Mustafa Alowemer, een Syrische vluchteling, is voor het gerecht verschenen op beschuldiging van betrokkenheid bij een terreuraanslag op een kerk in Pittsburg.

Dat blijft me verbazen: deze jongen gaat lopen voor de ellende in eigen land en kiest bijgevolg een veiligere plaats. Vervolgens doet hij al het mogelijke om de terreur waarvoor hij is gaan lopen, te importeren in het veilige land. 8O
Dat is logisch, Wil, pure afgunst.
Als er wordt ingepompt vanaf de wieg dat je superieur bent met haat jegens westerse ongelovigen en dan opeens terechtkomt in dat verderfelijke westen en je ziet hoe goed de ongelovige varkens het hier hebben in een beschaafde maatschappij, dan is het niet te verteren voor een superieur gewaande moslim dat de minderwaardige ongelovige het beter heeft.

Door aanslagen te plegen willen ze ook hier er een puinhoop maken, net als waar ze vandaan komen, uit jaloezie op de vrijheid en het goede leven van de minderwaardige ongelovigen dat moslims nergens hebben, zelfs niet in eigen land en door eigen toedoen.

Dat bevestigt de diepgewortelde haat en domheid van moslims: ze leven liever in dezelfde miserie als waar ze vandaan komen dan samen te leven in vrijheid en vrede met minderwaardige ongelovigen die geen goed leven gegund wordt; enkel de superieure moslim hoort een goed leven te hebben met onderworpen ongelovigen als slaven die hen djizya moeten betalen.

Daar zit de echte oorzaak van aanslagen, vechtpartijen, aanrandingen, verkrachtingen, moorden door moslimvluchtelingen: gewaande superioriteit en ongelijkheid: wij worden als inferieur en minder dan dieren beschouwd én ook zo behándeld.
Dus waarom zouden ze dankbaar moeten zijn voor hun opvang?
Voor een veilige haven en een beter leven ten koste van de ongelovigen?
Ze vinden, als superieuren, dat ze daar recht op hebben en het de plicht van de minderwaardigen is om hen in alles te voorzien, ten koste van hun eigen welvaart.
(Dat gebeurt nu reeds door de politieke verraders: die bestelen ons om uit te delen aan die arme moslimvluchtelingen: wij verarmen om moslims een beter leven te geven: islamisering. :x )

Een simpel voorbeeld hiervan is voorkruipen (op festivals) bij de bakker:
niet uit ongeduld zoals wij, neen, een moslim vindt dat het zijn recht is om voor te kruipen, hij is immers superieur en moet bediend worden vóór de minderwaardige ongelovige.
Zolang de westerse linkiewinkies dat niet willen begrijpen, spelen ze in de kaart van de racistische, discriminerende moslim en onderwerpen ze zich vrijwillig.
Ice

22 jul 2019, 10:56

Daesh/is terroristen worden zelfs openlijk teruggehaald, in frankrijk betaalt de staat zelfs schadevergoeding aan een moslim TERRORIST!
In heel europa wordt door de politiek moslims/terroristen beschermd, dat kadert in de opzet van islamisering volgens eu-plannen.

Dat kan niet meer ontkend worden als je de resolutie van Straatsburg, 1975, kalergi-plan, 1925, en recent, 2010, de eu-resolutie 1743, eens bekijkt...je zíet deze kwaadaardige, georkestreerde opzet om europa te islamiseren en europeanen uit te roeien, zich ontvouwen stap voor stap.
Een politieke oorlog door politieke eu/leiders tegen eigen europese bevolking. :x

maior domus

22 jul 2019, 11:27

Ice schreef:
22 jul 2019, 10:45
Een simpel voorbeeld hiervan is voorkruipen (op festivals) bij de bakker:
niet uit ongeduld zoals wij, neen, een moslim vindt dat het zijn recht is om voor te kruipen, hij is immers superieur en moet bediend worden vóór de minderwaardige ongelovige.
Zolang de westerse linkiewinkies dat niet willen begrijpen, spelen ze in de kaart van de racistische, discriminerende moslim en onderwerpen ze zich vrijwillig.
Zeer juist Ice.
En vergeet vooral ook niet hun walgelijke agressieve gedrag in het verkeer.
Op het platteland is men zich daar misschien minder van bewust, maar voor wie regelmatig in een stad rijdt (en de kop niet in het zand steekt) valt het zeker op:
Overal brutaal hun voorrang pakken, ook als ze die niet hebben.
Constant voorkruipen, opzettelijk verkeerd voorsorteren om een file te ontwijken en als eerste weg te stuiven als het licht op groen springt.
Anderzijds, vanuit het autoraampje gemoedelijk een babbeltje doen met een soortgenoot en het verkeer in de straat blokkeren, dat vinden ze maar normaal.
En waag het niet als blanke om even te claxoneren, of je haalt je de grootste miserie op de hals.
Het is een verderfelijke soort.
En zo ontzettend onderontwikkeld dat ze dat zelf niet inzien.
Ondank is 's werelds loon

maior domus

22 jul 2019, 11:47

Nu, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat er ook goeie tussen zitten.
Ik heb er zelfs onder mijn kennissen.
Ze hebben fatsoenlijk werk, zijn behulpzaam en zo.
Maar het blijven witte raven binnen hun gemeenschap.
Een procent of vijf, laat ons maar zeggen.
De overgrote meerderheid die hier is aanbeland, is schorem.
Ondank is 's werelds loon

tokkio

22 jul 2019, 18:05

In heel europa wordt door de politiek moslims/terroristen beschermd, dat kadert in de opzet van islamisering volgens eu-plannen.
Vergeet niet dat er veel(bijna alles) georkestreerd wordt door de Saudisch,als men de afrekeningen, de corruptie, en de bedragen over het smeergeld hoort en ziet in de afleveringen van " het huis van Saud" en men telt 1+1 te samen ..........die willen over een rijk heersen waar iedereen op de knieën zit, dat moslim gedoe is en blijft een stammen oorlog ,en daar zij de rijkste stam zijn......en met hun geld kunnen ze en mogen ze alles,niet een grootmacht legt ze een haar is de weg,ze buigen allemaal met hun neus tot op de grond. :cry:
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/house-of-saud/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.