Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Heel wat frisser dan de voorbije dagen maar dan kunnen we ff op adem komen en de was laten wapperen in de wind.
De kasten en koelkast zijn goed gevuld want er komen drukke dagen waarbij de voorraad dubbel zo vlug slinkt als anders.
Heel wat frisser dan de voorbije dagen maar dan kunnen we ff op adem komen en de was laten wapperen in de wind.
De kasten en koelkast zijn goed gevuld want er komen drukke dagen waarbij de voorraad dubbel zo vlug slinkt als anders.
Oud maar niet Out
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Hallo iedereen!
Is hier maar stilletjes de laatste dagen...
Niets speciaals te melden...hebben een terrasje gedaan vandaag maar we zaten in de schaduw en met momenten was er een koude gure wind, tot nu toe is het maar een kwakkelzomer vind ik, enkele dagen te warm en nu af en toe een bui niet veel zon maar meestal wel aangename temperaturen...dus een echte Belgische zomer!
Mijn echtgenoot neemt nu nog een weekje verlof en dan gaat hij vanaf 22 juli weer werken en komt Elise dan naar hier voor 2 weken, ze gaat ‘s avonds wel naar huis denk ik, ze mag kiezen hier wel of niet blijven slapen!
Ik ga stilaan richting slaapkamer is er hoog tijd voor, mijn wederhelft daarentegen die zal nog een tijdje naar Netflix kijken...
Slaapwel en tot later daag...
Is hier maar stilletjes de laatste dagen...
Niets speciaals te melden...hebben een terrasje gedaan vandaag maar we zaten in de schaduw en met momenten was er een koude gure wind, tot nu toe is het maar een kwakkelzomer vind ik, enkele dagen te warm en nu af en toe een bui niet veel zon maar meestal wel aangename temperaturen...dus een echte Belgische zomer!
Mijn echtgenoot neemt nu nog een weekje verlof en dan gaat hij vanaf 22 juli weer werken en komt Elise dan naar hier voor 2 weken, ze gaat ‘s avonds wel naar huis denk ik, ze mag kiezen hier wel of niet blijven slapen!
Ik ga stilaan richting slaapkamer is er hoog tijd voor, mijn wederhelft daarentegen die zal nog een tijdje naar Netflix kijken...
Slaapwel en tot later daag...
You only have one life...live it!
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
goeie morgen iedereen
geen verlof alleen rust rust en nog eens rust
maar is nu gedaan met de rust
radio volle bak op het dak
is just Rob De Nijs van banger hart

geen verlof alleen rust rust en nog eens rust
maar is nu gedaan met de rust
radio volle bak op het dak
is just Rob De Nijs van banger hart

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Hoe mooi kan lavendel zijn, bijna uitgebloeid, laten drogen en in huis nagenieten van hun geur.
Het is stil, heb niet veel te melden dan , rugpijn welke na behandeling nog naweeën geeft .
Wat wel positief is, onze kindjes zijn hier en vermits bewegen niet slecht is ga ik alle tijd hebben om het te doen. Zijn nog in diepe rust.
Kleinzoon bracht ze , misten hun mama, kwam gisteren even langs, woensdagavond terug naar huis, zondag scoutkamp.
Pluk de zon, hier ver zoek, jammer voor ons en al diegene die nu aan de kust of elders in België op vakantie zijn.
Groetjes en tot dan
Rietjes jullie waren 49 geleden een jong verliefd koppen, nog altijd in harmonie samen, hop naar de 50 !

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen bijna middag,
Grrrrr
vanmorgen als ik vertrokken ben was mijn inrit nog proper had pas zaterdag alles zuiver gemaakt ( geborsteld en wat onkruid uitgedaan )
Ik kom net thuis en wat is er gebeurd?????

Doe een bericht naar mijn overbuur of zij iets gezien hebben? Ja zegt ze uwe buur ( langs mij ) reed met de wagen achteruit en boem wat wist ze niet, maar ze hadden dit ook gezien en ze zei nog tegen hare man, amai die ruimen dat nog niet eens op. Ik laat het nog effe liggen als het dan niet opgeruimd is dan neem ik de bladzuiger ( kan ook blazen ) en dan blaas ik alles op hunne oprit. Vorige week heb ik hem ook betrapt met een glazen fles voor zich uit stampen en weer voor mijn deur ( aan het riooltje dat aan de straat ligt voor mijn huis ) daar liet hij het liggen. heb het dan ook kunnen opruimen. Ik begin het moe te worden, en dan zeggen ze dat een mens racist wordt. Zal straks nog een foto maken hoe het langs het huis ligt, nu staat hun auto ervoor.
Grrrrr
Ik kom net thuis en wat is er gebeurd?????

Doe een bericht naar mijn overbuur of zij iets gezien hebben? Ja zegt ze uwe buur ( langs mij ) reed met de wagen achteruit en boem wat wist ze niet, maar ze hadden dit ook gezien en ze zei nog tegen hare man, amai die ruimen dat nog niet eens op. Ik laat het nog effe liggen als het dan niet opgeruimd is dan neem ik de bladzuiger ( kan ook blazen ) en dan blaas ik alles op hunne oprit. Vorige week heb ik hem ook betrapt met een glazen fles voor zich uit stampen en weer voor mijn deur ( aan het riooltje dat aan de straat ligt voor mijn huis ) daar liet hij het liggen. heb het dan ook kunnen opruimen. Ik begin het moe te worden, en dan zeggen ze dat een mens racist wordt. Zal straks nog een foto maken hoe het langs het huis ligt, nu staat hun auto ervoor.
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemiddag allemaal!
Corry wat een mooie afbeeldingen, die pimpampoentjes samen op een blad en lavendel op een schaaltje, lavendel heb ik hier ook staan is eigenlijk meer een haag van zo een 10 meter, er komen daar veel bijen op af, heb er nog nooit aan gedacht om die lavendel te drogen!
Erika amai is echt om boos te zijn!!!
Meme-rietje Rob de Nys op je dak...was beter Peter Koelewijn met Kom van dat dak af haha!
Mijn echtgenoot is begonnen de ramen af te schuren ja die moeten een likje beits, hij moet zich niet bukken en voorlopig lukt het goed zonder last van zijn rug, maar zal het nog aan zijn verstand moeten brengen dat hij het best rustig aandoet, die ramen afschuren moet nu niet persé in één dag gedaan worden!
Poetsen moet ik niet doen want er ligt natuurlijk stof en er komt er nog altijd maar bij van de afgeschuurde ramen want die ramen moet hij openzetten natuurlijk om te schuren...
Ik heb al ons bed ververst met een kleurrijk dekbedovertrek en mijn wasmachine is ook aan het draaien.
En wat schafte de pot deze middag... gestoomde zalm en een groene salade met eiertomaten!
En nu ga ik een koffie zetten voor mezelf en mijn schilder...
Nog een fijne maandag en tot later daaag...
Corry wat een mooie afbeeldingen, die pimpampoentjes samen op een blad en lavendel op een schaaltje, lavendel heb ik hier ook staan is eigenlijk meer een haag van zo een 10 meter, er komen daar veel bijen op af, heb er nog nooit aan gedacht om die lavendel te drogen!
Erika amai is echt om boos te zijn!!!
Meme-rietje Rob de Nys op je dak...was beter Peter Koelewijn met Kom van dat dak af haha!
Mijn echtgenoot is begonnen de ramen af te schuren ja die moeten een likje beits, hij moet zich niet bukken en voorlopig lukt het goed zonder last van zijn rug, maar zal het nog aan zijn verstand moeten brengen dat hij het best rustig aandoet, die ramen afschuren moet nu niet persé in één dag gedaan worden!
Poetsen moet ik niet doen want er ligt natuurlijk stof en er komt er nog altijd maar bij van de afgeschuurde ramen want die ramen moet hij openzetten natuurlijk om te schuren...
Ik heb al ons bed ververst met een kleurrijk dekbedovertrek en mijn wasmachine is ook aan het draaien.
En wat schafte de pot deze middag... gestoomde zalm en een groene salade met eiertomaten!
En nu ga ik een koffie zetten voor mezelf en mijn schilder...
Nog een fijne maandag en tot later daaag...
You only have one life...live it!
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
't was een drukke maar leuke dag
stadswandeling, museumbezoek, terrasje
en dat alles in

Nu ligt hij M...ke) uitgeteld in de zetel te wachten op Vive le Vélo maar 'k vrees dat hij voor het begint al in dromenland zal liggen.
stadswandeling, museumbezoek, terrasje
en dat alles in

Nu ligt hij M...ke) uitgeteld in de zetel te wachten op Vive le Vélo maar 'k vrees dat hij voor het begint al in dromenland zal liggen.
Oud maar niet Out
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen allemaal,
ja, 't is vakantie, dat zie je hier ook, stillekes allemaal !
Rita, Tournai, Doornik... was er verleden jaar ook met een groepje. Is toch wel mooi !
Ik wacht hier nog op de zon, maar met een jasje aan zal het ook wel goed zijn voor een ritje of een wandeling !
Groetjes aan jullie allemaal,
omadina
ja, 't is vakantie, dat zie je hier ook, stillekes allemaal !
Rita, Tournai, Doornik... was er verleden jaar ook met een groepje. Is toch wel mooi !
Ik wacht hier nog op de zon, maar met een jasje aan zal het ook wel goed zijn voor een ritje of een wandeling !
Groetjes aan jullie allemaal,
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
goeie morgen allemaal
poetske is hier
eindelijk met joke naar de dierenarts geweest
drie inspuitingen gehad en binnen drie weken nog een sterk pipetje
en alles zou in orde moeten komen
een beestje tussen vel en vlees
al haar lang haar had ze uit getrokken
juist aan het einde van haar staart had ze nog een poponske
joke is een wild poesje dat ik opgekweekt heb
en ze waren met drie nodig om haar vast te houden
normaal is het alleen ik die er mag aan komen
nu ik hoop dat alles in orde komt

poetske is hier
eindelijk met joke naar de dierenarts geweest
drie inspuitingen gehad en binnen drie weken nog een sterk pipetje
en alles zou in orde moeten komen
een beestje tussen vel en vlees
al haar lang haar had ze uit getrokken
juist aan het einde van haar staart had ze nog een poponske
joke is een wild poesje dat ik opgekweekt heb
en ze waren met drie nodig om haar vast te houden
normaal is het alleen ik die er mag aan komen
nu ik hoop dat alles in orde komt

-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen,
Jawadde zou durven mijne dikke sweater aan te trekken, en dan zeggen ze dat het eind van de week weer temperaturen om en bij de 30° gaat worden
dat is bijna het dubbele. Nu is het hier een 16° brrrrrrrrrrrrr
Zoals beloofd een foto waar ik dagelijks 10 tallen keren en meer tegenop kijk als ik in mijn keuken ben.

Btw, moet wel zeggen dat hij het grootste deel van die rotzooi van gisteren opgeruimd heeft, had hem erover aangesproken. Hij had over een bal gereden die daar zomaar rond slingerde zoals je ook op de foto kan zien er slingerd zoveel rond daar
Dan probeer maar om het netjes te houden, zolang als ze daar wonen hebben ze nog nooit maar echt nog nooit onkruid uitgedaan.
De scheiding van de oprit zoals je ziet staat het meeste op hunne kant, ik kan langs mijne kant bijna niet eraan door de draad die er staat. Dus heb ik jaren langs hun kant onkruid uitgedaan, maar nu vertik ik het doe het niet meer. Heb wel gesproeid nu staat het erg dor maar het blijft geen zicht.

Voila mijne lever is weer eens gezuiverd
Jawadde zou durven mijne dikke sweater aan te trekken, en dan zeggen ze dat het eind van de week weer temperaturen om en bij de 30° gaat worden
Zoals beloofd een foto waar ik dagelijks 10 tallen keren en meer tegenop kijk als ik in mijn keuken ben.

Btw, moet wel zeggen dat hij het grootste deel van die rotzooi van gisteren opgeruimd heeft, had hem erover aangesproken. Hij had over een bal gereden die daar zomaar rond slingerde zoals je ook op de foto kan zien er slingerd zoveel rond daar
Dan probeer maar om het netjes te houden, zolang als ze daar wonen hebben ze nog nooit maar echt nog nooit onkruid uitgedaan.
De scheiding van de oprit zoals je ziet staat het meeste op hunne kant, ik kan langs mijne kant bijna niet eraan door de draad die er staat. Dus heb ik jaren langs hun kant onkruid uitgedaan, maar nu vertik ik het doe het niet meer. Heb wel gesproeid nu staat het erg dor maar het blijft geen zicht.

Voila mijne lever is weer eens gezuiverd
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Binnenoor kristallen maken me duizelig, heb vannacht opgezeten, rechterkant slapen geeft een gevoel van zeeziek zijn, had er al ervaring mee door medicatie.
Dokter opgebeld, niet veel om te behandelen, raad, met sprong links en rechterkant op bed zodat de kristallen misschien zich verplaatsen.
zie ik nu niet zitten, wacht tot straks als onze kindjes naar huis zijn. Ben dan zo onpasselijk dat overgeven nabij staat.
Ga hierbij laten, voel me niet kiplekker
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.