Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Ziet er inderdaad niet uit Erika; spreek er hen maar over aan, steeds opnieuw.
Menu : kaasburgers, bloemkool, patatjes en straks aardbeitjes als toetje
Bloemkool en aardbeitjes had mijn ventje gisteren mee, zomaar gekregen
't zijn zo van die troostprijzen bij hun maandelijkse kaarting
maar de meeste kaarters daar zijn landbouwers of groententelers en die doen de moeite niet hun prijs(je) mee te nemen naar huis daar ze het veelal toch zelf telen.
M...ke en de opa zijn de hele voormiddag samen op stap geweest, allerlei boodschappen en zo kon ik toch wat huishoudelijke werkjes doen.
Nu eens uitzoeken waar we deze namiddag eens heen kunnen gaan.
M...ke wil fietsen maar dat doe hij echt niet veel 't zal dus niet ver en niet lastig mogen zijn.
Ziet er inderdaad niet uit Erika; spreek er hen maar over aan, steeds opnieuw.
Menu : kaasburgers, bloemkool, patatjes en straks aardbeitjes als toetje
Bloemkool en aardbeitjes had mijn ventje gisteren mee, zomaar gekregen
't zijn zo van die troostprijzen bij hun maandelijkse kaarting
maar de meeste kaarters daar zijn landbouwers of groententelers en die doen de moeite niet hun prijs(je) mee te nemen naar huis daar ze het veelal toch zelf telen.
M...ke en de opa zijn de hele voormiddag samen op stap geweest, allerlei boodschappen en zo kon ik toch wat huishoudelijke werkjes doen.
Nu eens uitzoeken waar we deze namiddag eens heen kunnen gaan.
M...ke wil fietsen maar dat doe hij echt niet veel 't zal dus niet ver en niet lastig mogen zijn.
Oud maar niet Out
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede middag allemaal!
Het blijft hier stil, we zijn maar met enkelen die hier komen jammer...ligt het aan de vakantie periode...maar iedereen heeft de dag van vandaag toch een tablet of smartphone waarmee je op het internet kan...natuurlijk moet je dan niet vermelden dat je op reis bent maar gewoon even hallo komen zeggen!
Hebben jullie naar de koers gekeken gisteren, ze kwamen aan in Albi een hele mooie streek wij waren er eind mei en hebben daar alles gezien, ook blij met de overwinning uiteraard van Wout van Aert!
Ja Rietjes weer mooie foto’s van waar jullie geweest zijn...wij gaan momenteel nergens waar het de moeite is om een foto te nemen, mijn schat is aan het schilderen...en daarmee ga ik nu nog eens een foto plaatsen van aan zee toen het toch wel wat warmer was...

Straks ben ik afgesproken met een vriendin, we gaan een nieuwe koffiebar in ‘t stadje uitproberen is met een echte barrista!
Ventje zal wel werken
maar hij doet het rustig aan hoor, deze voormiddag 2 uurtjes en deze namiddag nog 2 en dan stopt hij, morgen is er nog een dag hé!
Ga mij omkleden, nog een aangename dinsdag en tot later!
Het blijft hier stil, we zijn maar met enkelen die hier komen jammer...ligt het aan de vakantie periode...maar iedereen heeft de dag van vandaag toch een tablet of smartphone waarmee je op het internet kan...natuurlijk moet je dan niet vermelden dat je op reis bent maar gewoon even hallo komen zeggen!
Hebben jullie naar de koers gekeken gisteren, ze kwamen aan in Albi een hele mooie streek wij waren er eind mei en hebben daar alles gezien, ook blij met de overwinning uiteraard van Wout van Aert!
Ja Rietjes weer mooie foto’s van waar jullie geweest zijn...wij gaan momenteel nergens waar het de moeite is om een foto te nemen, mijn schat is aan het schilderen...en daarmee ga ik nu nog eens een foto plaatsen van aan zee toen het toch wel wat warmer was...

Straks ben ik afgesproken met een vriendin, we gaan een nieuwe koffiebar in ‘t stadje uitproberen is met een echte barrista!
Ventje zal wel werken
Ga mij omkleden, nog een aangename dinsdag en tot later!
You only have one life...live it!
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
ik heb Joke de rest van den dag niet meer gezien

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
goeie morgen allemaal
markt vandaag
gisteren belde er een dame
die ik had leren kennen op een uitstap van KVLV
een maand of twee geleden
of ik geen goesting had om een terrasje te doen
ja natuurlijk hé

markt vandaag
gisteren belde er een dame
die ik had leren kennen op een uitstap van KVLV
een maand of twee geleden
of ik geen goesting had om een terrasje te doen
ja natuurlijk hé

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Alleen in het grote bed geslapen, middenin gelegen, een trip op de mallemolen voorkomen, maakt dat ik me een stuk beter voel. Met nu en dan een slag van hoofd naar links en rechts zou deze boosdoener moeten laten verdwijnen.
Onze kindjes zijn naar huis, ze hadden veel te vertellen. Kleintje heeft een probleem, is onderzocht door speciale instanties, resultaat een deel van haar hersenen maakt geen contact met bepaalde handelingen, veel te lang om op te noemen. Wat we vroeger een beetje als luiheid beschouwden is nu gebleken dat deze geconstateerde afwijking veel duidelijk maakt. Krijgt begeleiding welke door het ziekenfonds wordt terugbetaald.
Een hele opdracht voor haar mama die ook de aanpassingen zal volgen.
Komt allemaal goed, zal ezelsbruggetjes leren inbouwen om als hulpmiddel te gebruiken. Haar verstandelijk vermogen is prima, haar motoriek minder.
Mama voelde haar schuldig omdat ze nu en dan niet rechtvaardig reageerden, hebben we allemaal gedaan.
Het wordt zomer de vakantiegangers zullen blij zijn ik gun het hen van harten
Ga aan de slag mijn huisje verdient het.
Groetjes en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen
Ben er ook tijdig uitgesprongen ( is zoveel leuker als de zon schijnt ) om het huisje een beurtje te geven
Straks naar de zaal om drank koel te zetten voor morgen ( bruiloft +/- 200 pers ) rare dag voor bruiloft maar voor hun misschien met een bedoeling?
Corry, komt allemaal wel goed.
Ben er ook tijdig uitgesprongen ( is zoveel leuker als de zon schijnt ) om het huisje een beurtje te geven
Straks naar de zaal om drank koel te zetten voor morgen ( bruiloft +/- 200 pers ) rare dag voor bruiloft maar voor hun misschien met een bedoeling?
Corry, komt allemaal wel goed.
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
Goei voormiddag
Fietsen, zwemmen....
je zou denken dan zal hij nu wel moe zijn
Nee, het slapen zorgde weeral eens voor problemen
Je ziet Corry, ze hebben allemaal wel iets hoor waar we moeten leren mee leven
Vanmorgen vroeg had ik de picknick al klaar, we wilden er een dagje van maken.
Een telefoontje gooit roet in het eten
, afspraak van W die verplaatst moest worden.
't zal picknick in de tuin worden en deze namiddag dan maar op stap.
Fietsen, zwemmen....
je zou denken dan zal hij nu wel moe zijn
Nee, het slapen zorgde weeral eens voor problemen
Je ziet Corry, ze hebben allemaal wel iets hoor waar we moeten leren mee leven
Vanmorgen vroeg had ik de picknick al klaar, we wilden er een dagje van maken.
Een telefoontje gooit roet in het eten
't zal picknick in de tuin worden en deze namiddag dan maar op stap.
Oud maar niet Out
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemiddag allemaal!
We moeten het hier momenteel doen met de ouwe getrouwe Corry, Rietjes, meme-rietje Erika, Omadina en mezelf...
Is momenteel rap bijgelezen...
Ik kreeg deze voormiddag een foto doorgestuurd van de andere oma van Elise van vorige week in Spanje...en heb er een collage van gemaakt
Een foto genomen vorige week van Elise met haar andere oma met pleisters op haar kniëen, en op dezelfde plaats van 3 jaar geleden ik met Elise en pleisters op haar kniëen op dezelfde plaats in Spanje...

En wat schafte de pot deze middag...pasta met een getomateerde saus en scampi’s mmm...
En nu ga ik ons een tasje koffie zetten, ventje kijkt ondertussen naar de koers (zijn schilderwerken zijn al goed gevorderd, de rest is voor morgen)en ik ben op mijn tablet bezig, daaag...
We moeten het hier momenteel doen met de ouwe getrouwe Corry, Rietjes, meme-rietje Erika, Omadina en mezelf...
Is momenteel rap bijgelezen...
Ik kreeg deze voormiddag een foto doorgestuurd van de andere oma van Elise van vorige week in Spanje...en heb er een collage van gemaakt
Een foto genomen vorige week van Elise met haar andere oma met pleisters op haar kniëen, en op dezelfde plaats van 3 jaar geleden ik met Elise en pleisters op haar kniëen op dezelfde plaats in Spanje...

En wat schafte de pot deze middag...pasta met een getomateerde saus en scampi’s mmm...
En nu ga ik ons een tasje koffie zetten, ventje kijkt ondertussen naar de koers (zijn schilderwerken zijn al goed gevorderd, de rest is voor morgen)en ik ben op mijn tablet bezig, daaag...
You only have one life...live it!
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Dag allemaal
Vorige week vertrok ik met mijn dochter en schoonzoon in een stralende zon naar de Duitse Pfalz.
s' Middags picknickten we en 's avonds wandelden we naarhet Jägerhof in Erfweiler waar we heel lekker aten: varkensfilet met Pfifferlinge(kleine Duitse verse paddenstoelen)en heel goeie saus.
oei donderdag regende het, we waagden een wandeltourke en Luc en Christa lieten de regen niet aan hun hart komen:

dan maar schoenen gaan kopen in de Seibel fabriek in de schoenenstad Hauenstein:

voor de 1e maal Annweiler in de regen, het is er nochtans superschoon!

De Theresiastrasse in Roth oder Rietburg was weer supermooi bebloemd:

Ik heb nog veeeel foto's maar ik kan hier geen fotoalbum aanleggen die zijn dus voor het volgende schrijven.
Vorige week vertrok ik met mijn dochter en schoonzoon in een stralende zon naar de Duitse Pfalz.
s' Middags picknickten we en 's avonds wandelden we naarhet Jägerhof in Erfweiler waar we heel lekker aten: varkensfilet met Pfifferlinge(kleine Duitse verse paddenstoelen)en heel goeie saus.
oei donderdag regende het, we waagden een wandeltourke en Luc en Christa lieten de regen niet aan hun hart komen:

dan maar schoenen gaan kopen in de Seibel fabriek in de schoenenstad Hauenstein:

voor de 1e maal Annweiler in de regen, het is er nochtans superschoon!

De Theresiastrasse in Roth oder Rietburg was weer supermooi bebloemd:

Ik heb nog veeeel foto's maar ik kan hier geen fotoalbum aanleggen die zijn dus voor het volgende schrijven.
Ivette
-
Mijn logeetje is terug huiswaarts
't wordt dus weer een rustige nacht
Vandaag zijn we op bezoek geweest bij Lange Max - Koekelare
Interessant voor wie van geschiedenis houdt.
Ivette 't lijkt me een interessante plaats voor OKRA
't wordt dus weer een rustige nacht
Vandaag zijn we op bezoek geweest bij Lange Max - Koekelare
Interessant voor wie van geschiedenis houdt.
Ivette 't lijkt me een interessante plaats voor OKRA
Oud maar niet Out
-
goeie morgen iedereen
buurdbabbel vandaag

buurdbabbel vandaag

-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Ben al van vanmorgen bezig, de ramen zijn weer glanzend... hoelang ? Dat trek ik me niet aan, vroeger zei mijn ma dan "ze hebben hun recht gehad", vind dat eigenlijk een rare uitspraak.
Yvette, heel mooie foto's , typisch die Duitse huizen in der Pfalz, en extra goed onderhouden, dat is mooi ! Blij dat je genoten hebt met je dochter en schoonzoon.
Vera, inderdaad, het is hier stillekes, ja in de zomermaanden zijn velen met andere dingen bezig, dat is zo.
Gelukkig zijn we met de trouwe maatjes, en misschien komen er toch nog bij, of terug... hopen maar. Jouw menu spreekt me wel aan, heb nog scampi's in de diepvries, en nog van alles in de frigo.
Corry, vroeger wist men soms niet waarom kinderen anders reageerden dan anderen. Gelukkig is dat nu beter, en is het deskundig hulp. Het beste met je gezondheid !
Rietjes, ik wist niet van dat museum in Koekelare, dat moet toch interessant zijn en je kleinzoon is al oud genoeg om zo iets bij leren over de geschiedenis. Geniet nog maar van jullie samenzijn.
Voor alle maatjes wens ik een mooie dag toe, momenteel zijn er wel wat wolken, maar nog droog !
omadina
Ben al van vanmorgen bezig, de ramen zijn weer glanzend... hoelang ? Dat trek ik me niet aan, vroeger zei mijn ma dan "ze hebben hun recht gehad", vind dat eigenlijk een rare uitspraak.
Yvette, heel mooie foto's , typisch die Duitse huizen in der Pfalz, en extra goed onderhouden, dat is mooi ! Blij dat je genoten hebt met je dochter en schoonzoon.
Vera, inderdaad, het is hier stillekes, ja in de zomermaanden zijn velen met andere dingen bezig, dat is zo.
Gelukkig zijn we met de trouwe maatjes, en misschien komen er toch nog bij, of terug... hopen maar. Jouw menu spreekt me wel aan, heb nog scampi's in de diepvries, en nog van alles in de frigo.
Corry, vroeger wist men soms niet waarom kinderen anders reageerden dan anderen. Gelukkig is dat nu beter, en is het deskundig hulp. Het beste met je gezondheid !
Rietjes, ik wist niet van dat museum in Koekelare, dat moet toch interessant zijn en je kleinzoon is al oud genoeg om zo iets bij leren over de geschiedenis. Geniet nog maar van jullie samenzijn.
Voor alle maatjes wens ik een mooie dag toe, momenteel zijn er wel wat wolken, maar nog droog !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Pfff ben al van 11u aan het proberen, nog effe en zou het echt wel kunnen opgeven. Via laptop geraak ik niet binnen ook niet met tablet. Dus nog een keer proberen met smartphone, hier heb ik wel niet de mogelijkheid te doen wat ik wil, dus zal het voor een andere keer zijn want vandaag moet ik werken hè, een bruiloft. Dus tot de volgende
Brood dat men deelt, smaakt beter.