Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedenavond allemaal!
Oef weer aangenamere temperaturen nu...
Was weer een rustig dagje hier, Elise en ik hebben deze morgen buiten ons ontbijt genuttigd zo rond 9u45 want ze had geslapen tot 9u30!
En ze heeft zich bijna de ganse dag geamuseerd buiten in de schaduw in haar badje van toen ze klein was...

Haar ouders zijn haar deze avond komen halen maar morgenavond komt ze terug want haar papa en mama moeten naar een feest!
Yvette wens jou een hele aangename reis toe!
Erika aardappelsalade daar ben ik zot van!
Viv zo erg als die kameel zal jou bad hairday wel niet geweest zijn
Meme-rietje mooie verblijven om er te slapen!
Ik ga mijn slaapkleedje aandoen, wens jullie allen nog een fijne avond daag...
Oef weer aangenamere temperaturen nu...
Was weer een rustig dagje hier, Elise en ik hebben deze morgen buiten ons ontbijt genuttigd zo rond 9u45 want ze had geslapen tot 9u30!
En ze heeft zich bijna de ganse dag geamuseerd buiten in de schaduw in haar badje van toen ze klein was...

Haar ouders zijn haar deze avond komen halen maar morgenavond komt ze terug want haar papa en mama moeten naar een feest!
Yvette wens jou een hele aangename reis toe!
Erika aardappelsalade daar ben ik zot van!
Viv zo erg als die kameel zal jou bad hairday wel niet geweest zijn
Meme-rietje mooie verblijven om er te slapen!
Ik ga mijn slaapkleedje aandoen, wens jullie allen nog een fijne avond daag...
You only have one life...live it!
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Dank u wel Vera-maria!
Ik ga nu eens kijken wat ik vorige 5-daagse reis allemaal gedragen heb want ik ben er nog niet uit, ik heb veel te veel kleren. Ginder zal het geen probleem zijn om te kiezen want ik zal mijn twee kleerkasten niet meeslepen!
Slaapwel allemaal!
Ik ga nu eens kijken wat ik vorige 5-daagse reis allemaal gedragen heb want ik ben er nog niet uit, ik heb veel te veel kleren. Ginder zal het geen probleem zijn om te kiezen want ik zal mijn twee kleerkasten niet meeslepen!
Slaapwel allemaal!
Ivette
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
een uitgesteld verjaardag etentje van mij in Eke
is laat maar het paste nu maar

een uitgesteld verjaardag etentje van mij in Eke
is laat maar het paste nu maar

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Heerlijk wakker worden met het geluid van de regen op de achtergrond...
normaal gezien ben ik daar geen grote voorstander van hoor maar nu toch wel.
Wel jammer voor de rommelmarkt die hier vandaag doorgaat in het dorp maar als het blijft zoals nu valt het misschien toch nog mee want de regen is ondertussen al opgehouden.
Meme-Rietje, smakelijk, geniet ervan, van het etentje, van het gezelschap, van de verhalen die ze ongetwijfeld zullen hebben na hun Canada-avontuur.
Ivette, niet teveel meenemen, de helft breng toch ongedragen mee terug; bij mij is dat toch veelal zo.
Geniet van je trip !
Veve, mooi, je klein prinsesje. Inderdaad veel meer hebben ze niet nodig !
normaal gezien ben ik daar geen grote voorstander van hoor maar nu toch wel.
Wel jammer voor de rommelmarkt die hier vandaag doorgaat in het dorp maar als het blijft zoals nu valt het misschien toch nog mee want de regen is ondertussen al opgehouden.
Meme-Rietje, smakelijk, geniet ervan, van het etentje, van het gezelschap, van de verhalen die ze ongetwijfeld zullen hebben na hun Canada-avontuur.
Ivette, niet teveel meenemen, de helft breng toch ongedragen mee terug; bij mij is dat toch veelal zo.
Geniet van je trip !
Veve, mooi, je klein prinsesje. Inderdaad veel meer hebben ze niet nodig !
Oud maar niet Out
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Voor jullie allemaal, een heel gezellig weekend. Gelukkig is de temperatuur een beetje normaler geworden. Hier aan zee heeft het ook wat wat geonweerd, maar niks ergs en de regen is alweer voorbij.
Straks neem ik mijn fiets een ga eens tot aan Kunstencentrum "Ten Bogaerde", er is een speciale presentatie. Ben echt wel benieuwd.
Vandaag is Dascha jarig, mijn oudste kleindochter ! Ze wordt al 29, een heel zelfstandige meid !
Yvette, ik wens je een heel mooie reis, geniet er maar van met volle teugen !
Michelly, jij blijft in mijn gedachten, jij die zoveel van de zee houdt. Hopelijk kan je vlug weer enkele dagen komen genieten ! Heel veel goede moed ! Dit weer moet voor jou extra zwaar zijn geweest, hopelijk blijft nu een beetje meer "normaal".
Mémérietje, mooie foto's van Canada. Ik heb er mooie herinneringen aan, was daar zo een 30 jaar geleden, bij familie, een oom en tante, die ondertussen al overleden zijn. Ik heb altijd nog wel contact via de pc met de dochter en haar man en kinderen. Ze woonden in Sarnia, niet zover van Toronto.
Rietjes, ik heb hier ook een beetje schoongemaakt, ja, ik heb geen "boven" meer, soms denk ik nog wel eens aan mijn vroeger huis, maar ben toch content hier.
Gisteren avond ben ik met vrienden naar de paëlla-avond geweest, hier in de club. 't was lekker en vooral gezellig met vrienden en mensen die ik helemaal niet kende, maar die spontaan begonnen te praten. En maandagnamiddag moet ik alweer iemand vervangen, maar dat doe ik graag !
En nu mijn haar ook eens goedleggen hé, ha Vévé, ja ik noem je nog altijd zo... Eliseke ziet er ook mooi uit met haar haar zoals ze uit haar bed komt. Die kameel daarentegen Viv... haha !
Erika en andere maatjes die ik misschien niet bij naam noemde, ook voor jullie een mooie zaterdag, niet te veel werken hé.... geniet van jullie weekend !
Oei, Corry, ik mag jou en Stafke zeker niet vergeten, hou jullie goed, hopelijk kunnen jullie weer een wandelingetje maken langs het strand !
Groetjes aan jullie allemaal !
omadina
Voor jullie allemaal, een heel gezellig weekend. Gelukkig is de temperatuur een beetje normaler geworden. Hier aan zee heeft het ook wat wat geonweerd, maar niks ergs en de regen is alweer voorbij.
Straks neem ik mijn fiets een ga eens tot aan Kunstencentrum "Ten Bogaerde", er is een speciale presentatie. Ben echt wel benieuwd.
Vandaag is Dascha jarig, mijn oudste kleindochter ! Ze wordt al 29, een heel zelfstandige meid !
Yvette, ik wens je een heel mooie reis, geniet er maar van met volle teugen !
Michelly, jij blijft in mijn gedachten, jij die zoveel van de zee houdt. Hopelijk kan je vlug weer enkele dagen komen genieten ! Heel veel goede moed ! Dit weer moet voor jou extra zwaar zijn geweest, hopelijk blijft nu een beetje meer "normaal".
Mémérietje, mooie foto's van Canada. Ik heb er mooie herinneringen aan, was daar zo een 30 jaar geleden, bij familie, een oom en tante, die ondertussen al overleden zijn. Ik heb altijd nog wel contact via de pc met de dochter en haar man en kinderen. Ze woonden in Sarnia, niet zover van Toronto.
Rietjes, ik heb hier ook een beetje schoongemaakt, ja, ik heb geen "boven" meer, soms denk ik nog wel eens aan mijn vroeger huis, maar ben toch content hier.
Gisteren avond ben ik met vrienden naar de paëlla-avond geweest, hier in de club. 't was lekker en vooral gezellig met vrienden en mensen die ik helemaal niet kende, maar die spontaan begonnen te praten. En maandagnamiddag moet ik alweer iemand vervangen, maar dat doe ik graag !
En nu mijn haar ook eens goedleggen hé, ha Vévé, ja ik noem je nog altijd zo... Eliseke ziet er ook mooi uit met haar haar zoals ze uit haar bed komt. Die kameel daarentegen Viv... haha !
Erika en andere maatjes die ik misschien niet bij naam noemde, ook voor jullie een mooie zaterdag, niet te veel werken hé.... geniet van jullie weekend !
Oei, Corry, ik mag jou en Stafke zeker niet vergeten, hou jullie goed, hopelijk kunnen jullie weer een wandelingetje maken langs het strand !
Groetjes aan jullie allemaal !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Hallo,
Hier nog effe binnen wippen voor de shift.
Yvette, een fijne en goede vakantie gewenst, geniet ervan.
Het lukt hier alweer niet om gezichtjes te plaatsen.
Fijn weekend nog voor iedereen
Hier nog effe binnen wippen voor de shift.
Yvette, een fijne en goede vakantie gewenst, geniet ervan.
Het lukt hier alweer niet om gezichtjes te plaatsen.
Fijn weekend nog voor iedereen
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
ik kom gewoon goeie morgen zeggen aan iedereen

-
Goedemorgen allemaal!
Is al een stuk frisser hé je kan makkelijk een lange mouw verdragen buiten!
Elise is hier blijven slapen en haar ouders zijn haar dan komen halen om 10u en hebben hier dan ontbeten!
Volgende week blijft Elise niet logeren zegt ze want ze heeft hier nu al 4 nachten geslapen en tis genoeg geweest volgens haar
maar zou kunnen hé dat ze morgen al van gedacht veranderd is en hier toch blijft logeren...ze mag kiezen!
Niet veel van doen vandaag misschien deze namiddag eens naar ons ma...
Gisterennamiddag hebben we boodschappen gedaan en dan ergens een terras aangedaan onder een luifel weliswaar want het heeft de ganse voor en namiddag goed geregend!
Deze middag moet ik niet koken heb gisteren iets meegebracht van de viswinkel, ik heb 2 verse maatjes, een slaatje van gebakken tonijn en dan nog scampi's op wijze van de chef en een aardappelsalade, dus ons buikje zal goed gevuld zijn, maar we zullen maar eten rond 13u30 denk ik door het feit dat we zo laat ontbeten hebben!
Heb nog een foto bij van ik en mijn schat van toen we naar een optreden aan het luisteren waren van een symfonisch orkest 2 weken geleden...

Ga richting badkamer want ik zit nog in mijn slaapkleed...nog een fijne zondag voor jullie allen daag...
Is al een stuk frisser hé je kan makkelijk een lange mouw verdragen buiten!
Elise is hier blijven slapen en haar ouders zijn haar dan komen halen om 10u en hebben hier dan ontbeten!
Volgende week blijft Elise niet logeren zegt ze want ze heeft hier nu al 4 nachten geslapen en tis genoeg geweest volgens haar
Niet veel van doen vandaag misschien deze namiddag eens naar ons ma...
Gisterennamiddag hebben we boodschappen gedaan en dan ergens een terras aangedaan onder een luifel weliswaar want het heeft de ganse voor en namiddag goed geregend!
Deze middag moet ik niet koken heb gisteren iets meegebracht van de viswinkel, ik heb 2 verse maatjes, een slaatje van gebakken tonijn en dan nog scampi's op wijze van de chef en een aardappelsalade, dus ons buikje zal goed gevuld zijn, maar we zullen maar eten rond 13u30 denk ik door het feit dat we zo laat ontbeten hebben!
Heb nog een foto bij van ik en mijn schat van toen we naar een optreden aan het luisteren waren van een symfonisch orkest 2 weken geleden...

Ga richting badkamer want ik zit nog in mijn slaapkleed...nog een fijne zondag voor jullie allen daag...
-
goeie morgen iedereen
gisteren avond om 20h.30 gaan slapen en om 6h. waker geworden
was eens nodig wel met een pilleke maar het heeft deugt gedaan
ik ben just een ander mens
zal vandaag de foto's van mijn gsm op mijn laptop zetten
en dan de rest van de reis posten
en dat etentje van zaterdag
het was gezellig, gebabbeld, gelachen tot ze met de taart kwamen
en allemaal begonnen te zingen, de traantjes zaten heel heel dicht
en ik besefte dat het allemaal koppels waren die daar zaten en ik alleen was
nee ik heb het niet droog gehouden
maar anders heb ik me over heel de lijn gejeund

gisteren avond om 20h.30 gaan slapen en om 6h. waker geworden
was eens nodig wel met een pilleke maar het heeft deugt gedaan
ik ben just een ander mens
zal vandaag de foto's van mijn gsm op mijn laptop zetten
en dan de rest van de reis posten
en dat etentje van zaterdag
het was gezellig, gebabbeld, gelachen tot ze met de taart kwamen
en allemaal begonnen te zingen, de traantjes zaten heel heel dicht
en ik besefte dat het allemaal koppels waren die daar zaten en ik alleen was
nee ik heb het niet droog gehouden
maar anders heb ik me over heel de lijn gejeund

-
Goeiemorgen,
Meme-Rietje, een extra knuff voor jou
B
Heb gisteren gewerkt tot 3u 's nachts en de hele dag geprobeerd om te slapen maar het lukte niet meet dan 15 min. en dan weer opstaan te moe denk ik, maar vannacht 1 keer opgestaan om pipi te doen en terug geslapen tot 9u
Amai nie, het was hier vrijdag namiddag beginnen regenen met onweer enz.. de regen heeft blijven duren tot gisteren namiddag. In de zaal ben ik 2x per dag met emmers en dweilen moeten rond gaan. Er staan veel bomen langs het gebouw met plat dak, de afvoerputjes zijn dan ook heel snel dicht met bladeren met alle gevolgen van dien. Gisteren heeft er dan toch iemand de moed en tijd gehad om erop te kruipen en ze zuiver te maken en ja de ellende is gedaan
Nu staat een volle maschine te draaien met alle dweilen.
Gisteren verjaardag van schoonbroer, amai lang geleden dat wij met z'n alle weer eens zo gelachen hebben om filmpjes op whatsapp bijna in de broek gedaan
heeft deugd gedaan
Vandaag weer een grote ketel spagettiesaus maken. Heb vorige week het laatste potje opgegeten van datum februari en dan wetende dat ik wekelijks 1 en soms 2 keer spagettie eet
jaja zoveel potjes in de vriezer haha
Meme-Rietje, een extra knuff voor jou
B
Heb gisteren gewerkt tot 3u 's nachts en de hele dag geprobeerd om te slapen maar het lukte niet meet dan 15 min. en dan weer opstaan te moe denk ik, maar vannacht 1 keer opgestaan om pipi te doen en terug geslapen tot 9u
Amai nie, het was hier vrijdag namiddag beginnen regenen met onweer enz.. de regen heeft blijven duren tot gisteren namiddag. In de zaal ben ik 2x per dag met emmers en dweilen moeten rond gaan. Er staan veel bomen langs het gebouw met plat dak, de afvoerputjes zijn dan ook heel snel dicht met bladeren met alle gevolgen van dien. Gisteren heeft er dan toch iemand de moed en tijd gehad om erop te kruipen en ze zuiver te maken en ja de ellende is gedaan
Gisteren verjaardag van schoonbroer, amai lang geleden dat wij met z'n alle weer eens zo gelachen hebben om filmpjes op whatsapp bijna in de broek gedaan
Vandaag weer een grote ketel spagettiesaus maken. Heb vorige week het laatste potje opgegeten van datum februari en dan wetende dat ik wekelijks 1 en soms 2 keer spagettie eet
-
Goedenamiddag allemaal!
Heb weer een logeetje en we zijn al naar de Carrefour geweest deze morgenvroeg zo rond 8u30 en er was nog gene mens opdraai, ze heeft natuurlijk weer iets gekregen...ze is in de ban van een tekenfilm van Ladybug (pimpampoentje)

Heb veel gewerkt deze voormiddag, heb de ramen op de noorderzijkant gelapt binnen en buiten, een kast uitgekuist in de keuken waar olie en azijn staat , heb zeker 5 flesjes met speciale azijnen weggekieperd die over datum waren, allemaal eens cadeau gekregen en nooit gebruikt...ja ik gebruik meestal maar zo een 3 soorten olie en 2 soorten azijn!
Heb brocolli gestoomd voor Elise en ook verse worteltjes, en voor ons verse jonge wortels geraspt en salade gekuist enz. dus ben gans de voormiddag beziggeweest!
En nu heb ik mijn voeten onder handen genomen met een voetbadje en een pedicure en dan gelakt...maar eerst natuurlijk Elise haar teennagels en vingernagels gelakt!
En straks gaan we wandelen tot aan de markt en een terrasje doen!
Meme-rietje ja in de zomer waar iedereen met blote armen en benen buiten loopt zie je toch heel veel tatoes hé, ik hou er niet van alleszins!
Zo ben weer weg, nog een aangename dinsdag en tot later daag...
Heb weer een logeetje en we zijn al naar de Carrefour geweest deze morgenvroeg zo rond 8u30 en er was nog gene mens opdraai, ze heeft natuurlijk weer iets gekregen...ze is in de ban van een tekenfilm van Ladybug (pimpampoentje)

Heb veel gewerkt deze voormiddag, heb de ramen op de noorderzijkant gelapt binnen en buiten, een kast uitgekuist in de keuken waar olie en azijn staat , heb zeker 5 flesjes met speciale azijnen weggekieperd die over datum waren, allemaal eens cadeau gekregen en nooit gebruikt...ja ik gebruik meestal maar zo een 3 soorten olie en 2 soorten azijn!
Heb brocolli gestoomd voor Elise en ook verse worteltjes, en voor ons verse jonge wortels geraspt en salade gekuist enz. dus ben gans de voormiddag beziggeweest!
En nu heb ik mijn voeten onder handen genomen met een voetbadje en een pedicure en dan gelakt...maar eerst natuurlijk Elise haar teennagels en vingernagels gelakt!
En straks gaan we wandelen tot aan de markt en een terrasje doen!
Meme-rietje ja in de zomer waar iedereen met blote armen en benen buiten loopt zie je toch heel veel tatoes hé, ik hou er niet van alleszins!
Zo ben weer weg, nog een aangename dinsdag en tot later daag...
-
Nu eerst de achterkant nog afrijden, dan de poes van de buren effe gezelschap houden en eten en drinken geven tegen dan zal mijn saus ook wel klaar zijn
-
ik weet niks van tatoes waar staat dat ?vera-maria schreef: ↑29 jul 2019, 14:38Meme-rietje ja in de zomer waar iedereen met blote armen en benen buiten loopt zie je toch heel veel tatoes hé, ik hou er niet van alleszins!
-
Goedenavond allemaal!
Ben nog eens komen bijlezen...meme-rietje zotje je weet wel dat prentje dat je geplaatst hebt...

Erika sloeber, ik eet dat ook heel graag spaghetti bolognese maar om het 2 x per week te eten vind ik toch teveel van het goede!
Er is er hier nog eentje bezig op de tablet maar straks mag het zijn tandjes gaan poetsen en ik mag dan nog een verhaaltje voorlezen en dan mag ze slapen gaan,
maar ze mag opblijven tot als de wijzer helemaal bovenaan staat dus 21u.
Nog een aangename avond daag...
Ben nog eens komen bijlezen...meme-rietje zotje je weet wel dat prentje dat je geplaatst hebt...

Erika sloeber, ik eet dat ook heel graag spaghetti bolognese maar om het 2 x per week te eten vind ik toch teveel van het goede!
Er is er hier nog eentje bezig op de tablet maar straks mag het zijn tandjes gaan poetsen en ik mag dan nog een verhaaltje voorlezen en dan mag ze slapen gaan,
maar ze mag opblijven tot als de wijzer helemaal bovenaan staat dus 21u.
Nog een aangename avond daag...
-
hahahaha veve die afbeelding was ik al helemaal vergeten
goeie morgen iedereen
heb een lelijke beet op mijn rug
ik dacht van een spin, want ik was in een spinnenweb gelopen
en had iets gevoeld
maar V heeft zaterdag gekeken en er zat een angeltje in
mijn schoonzoon zei " schorpioen "
ze heeft het verzorg maar ik zelf kan er niet aan
en ben gisteren naar mijn vriendin geweest de deze die haar been heeft gebroken in april
om te verzorgen en ondertussen hebben we een leuke dag gehad
ze sukkelt met haar been,
is al voor de tweede maal geopereerd en heeft nog altijd heel veel pijn
wil niet aan elkaar groeien

goeie morgen iedereen
heb een lelijke beet op mijn rug
ik dacht van een spin, want ik was in een spinnenweb gelopen
en had iets gevoeld
maar V heeft zaterdag gekeken en er zat een angeltje in
mijn schoonzoon zei " schorpioen "
ze heeft het verzorg maar ik zelf kan er niet aan
en ben gisteren naar mijn vriendin geweest de deze die haar been heeft gebroken in april
om te verzorgen en ondertussen hebben we een leuke dag gehad
ze sukkelt met haar been,
is al voor de tweede maal geopereerd en heeft nog altijd heel veel pijn
wil niet aan elkaar groeien