Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

maior domus

23 jul 2019, 04:02

"Duitse spoorduwer handelde uit pure moordlust, kende slachtoffer niet"
Oei oei oei, een uitschuiver van HLN.
Op de begeleidende foto bij het artikel zien we namelijk dat de dader een bruine man is.
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat die informatie ons zomaar voor de voeten wordt geworpen?

Benieuwd of die foto gaat blijven staan, of dat het artikel weldra opgekuist zal worden...

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/du ... ~a805ad82/
Ondank is 's werelds loon
Ice

23 jul 2019, 10:12

Ja, MD de foto staat er nog op.
Dankbaarheid van een oorlogsvluchteling?
Waarom zat deze "bekende" voor onder andere gewelddaden, rijden onder invloed en verkeersovertredingen dan niet in cel???

Deze vrouw werd vermoord door justitie en politiek.
De ene voor het binnenhalen door merkel, en de andere om dat ongedierte vrij te laten lopen zodat hij Duitse vrouwen kan vermoorden door voor de trein te duwen.

Intussen weigert onze vlaamse regering al VIER jaar om efficiëntere enkelbanden te bestellen.
vandeurzen stelt nu wéér uit want hij wil de criminelen nog wat respijt geven tot het einde van het jaar om verouderde enkelbanden te kunnen doorknippen.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/op ... ~aa924467/

Intussen is het heel gewoon geworden om met messen rond te lopen om een ruzie over een parkeerplaats te beslechten door te moorden dankzij dat zootje politieke pamperaars en kromme justitie die verkeersagressie door de vingers zien zolang het maar gericht is tegen de werkende, autochtone bevolking die het etiket snelheidsduivels krijgt.

https://www.hln.be/in-de-buurt/oostende ... ~a031a12e/

Elk slachtoffer van verkeersagressie is de schuld van de politiek en justitie door plichtsverzuim. Het is hun JOB om erop toe te zien en te straffen voor wapenbezit.
Geen enkele normale burger rijdt rond met messen in de auto om mensen overhoop te steken bij een ruzie in het verkeer!
Stommelein weet het wel:
Als je regels hebt en je CONTROLEERT ze niet, dan weten mensen dat en doen ze maar op.
Er wordt dus opzettelijk NIET gecontroleerd om straattuig te beschermen - flitsen en snelheidscontroles doen ze dan weer wél om de brave, werkende autochtoon te pesten en uit te persen.
Bovendien komt leugenaar weyts weer met onzin:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/th ... /#comments
Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) laat extra vragen bedenken voor het theoretische rijexamen om valsspelers te weren.
Het gaat om louche bedrijfjes (hoe kunnen die blijven bestaan??) die voor 80 € een spoedcursus bieden om door het theoretische examen te geraken met trucjes.
Je mag raden wíe deze bedrijfjes runt? :roll:
Om deze valsspelers dus te pakken zuigt randdebiel weyts nog wat bijkomende, misleidende examenvragen uit zijn duim...oh, nee, hij láát de vragen opstellen, het moet nog wat belastinggeld kosten ook!
Natuurlijk met de smoes wéér van verkeersveiligheid - zoooooo doorzichtig!
Hij beweert dus de kwaliteit van het examen te willen verhogen wánt de lat voor een examen moet hoger om het dodental op de weg te verlagen.
Het lat voor het examen moet niet hoger, er moet toezicht zijn en boetes komen voor niet naleving van de verkeersregels op straat!
En dat WEIGERT de politiek omdat ze weten wie onze verkeersregels aan hun laars lappen!

Maar in feite bezorgt hij dus deze valsspelers ook nog extra winsten want weyts maakt het nóg moeilijker om te slagen voor een rijbewijs: dus nog meerdere keren examen doen, kost nog meer geld en jongeren krijgen dan 1.440 vragen voorgeschoteld, de waanzin!
Bah, en voor zulke smerige streken betalen we dat politiek crapuul nog vet voor ook. :x

Wil.

28 jul 2019, 12:40

Het gebeurde één jaar geleden:Op een treinperron steekt een moslim zijn eigen éénjarig kind een mes in de rug terwijl het in de buggy ligt en snijdt het kind vervolgens het hoofd af. De moeder - een Duitse - wordt ook met het mes doodgestoken. Hij gaat op de loop maar wordt toch gepakt door de politiemensen.

Het straffe van de zaak (de feiten op zich zijn al erg genoeg) is dat de regering Merkel blijkbaar de media verboden heeft om over de moord op het kind verslag uit te brengen. 'Bild' - één van de grootste Duitse kranten - heeft het wél over de moord op de Duitse vrouw, maar vermeldt niet op welke wijze het kind is afgemaakt.

Hoe minder de Duitsers weten over de gevolgen van de toestroom van 'vluchtelingen' , hoe minder de politieke tegenstrevers zoals AFD daarvan kunnen 'profiteren'. Horen burgers niet maximaal geïnformeerd te zijn zodat zij betere keuzes kunnen maken? We weten dat het dagen heeft geduurd eer de feiten bovenkwamen na oudejaarsnacht in Keulen.
Merkel mag dan wel applaus krijgen in EU-kringen, het Duitse volk zal haar meer en meer beginnen beladen met de zonde van het wegnemen van de vrijheid. Over een paar decennia zal men haar foto's en eventuele standbeelden neerhalen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy

28 jul 2019, 13:16

Over een paar decennia zal men haar foto's en eventuele standbeelden neerhalen.
Waarom doen ze het nu niet?

Wil.

28 jul 2019, 13:35

Dicksy schreef:
28 jul 2019, 13:16
Over een paar decennia zal men haar foto's en eventuele standbeelden neerhalen.
Waarom doen ze het nu niet?
Ze heeft het momentum van het ganse voorbije decennium nog mee. Het duurt even voordat het volk en masse beseft wat ze hen heeft aangedaan.

tokkio

28 jul 2019, 15:31

Ze heeft het momentum van het ganse voorbije decennium nog mee. Het duurt even voordat het volk en masse beseft wat ze hen heeft aangedaan.
En dan krijgen we zoals in van de Franse revolutie in 1792 een massa onthoofding van heel die entourage die denken dat ze meer zijn als het gewone volk............ :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

boeffer

28 jul 2019, 16:56

Zou dat allemaal niet komen van den Amerikaan en zijn negers vroeger. Goedkope werkkrachten, slaven. Met die vele interimbureau's van nu pluimt men er ook vele.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Ice

28 jul 2019, 18:06

De Nederlandse regering weigert terreur- en zelfmoordaanslagen te voorkomen door terroristen de boerka te blijven aanbieden als vermomming.
De boerka is de nikab, maar waar ook de ogen bij bedekt zijn, volstrekt ónherkenbaar dus.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ne ... ~a98e4f74/

Pas als een terrorist, vermomd in boerka, zich opblaast aan een tramhalte ergens in Nederland, dan zal een algemeen verbod op boerka's in het openbaar meteen door de Kamer geraken? :roll:
Net zoals in het islamitische Tunesië waar boerka's in het openbaar verboden werden na een aanslag door een boerka-terrorist.
Pamperende verraadster burgemeester halsema mag het dan gaan uitleggen aan de nabestaanden van de slachtoffers.
halsema weigert politie in te zetten, zij weigert als hoofd van de ordehandhaving in haar stad de controle te bevelen op naleving van het wettelijke verbod op boerka's met het oog op de veiligheid van burgers en maatschappij en pleegt hiermee dus openlijk plichtsverzuim als overheid tegenover de bevolking.

Dat is dezelfde linkse nitwit als annelies moors, hoogleraar moslimsamenlevingen aan de UvA die in nieuwsuur gisteren het verdedigen van de boerka op zich neemt en zelfs vergelijkt en minstens even PROBLEMATISCH vindt als hoge hakken dragen.... 8O

Een Tunesische moslima, Kaouthar Darmoni, onderzoeker islam en Feminisme, diende zowel de boerka-draagster als deze 'hoogleraar' fors en met gezond verstand van antwoord.
Deze moderne moslima is pas geïntegreerd, zij grijpt de geboden kansen om deel te nemen aan onze maatschappij, toont respect, gedraagt zich als gelijkwaardig en weet tegelijk haar geloof de juiste plaats te geven: privé!

Beschamend...een oerhollandse hoogleraar aan de univ verdedigt de islamitische boerka door krankzinnige, irrelevante vergelijkingen te maken en nu moet al een Tunesische moslima onze westerse normen, waarden en wetten verdedigen...zowel hilarisch als hallucinant! :x :x :x

Wil.

31 jul 2019, 17:19

maior domus schreef:
23 jul 2019, 04:02
"Duitse spoorduwer handelde uit pure moordlust, kende slachtoffer niet"
Oei oei oei, een uitschuiver van HLN.
Op de begeleidende foto bij het artikel zien we namelijk dat de dader een bruine man is.
Een paar dagen geleden is hetzelfde gebeurd in Frankfurt. Dit keer werd een vrouw en haar 8-jarig zoontje op de sporen geduwd, vlak voor een ICE-trein het station binnenreed. De vrouw kon zich nog redden, maar het kind is doodgereden.

De dader is een Eritreër die in 2006 illegaal naar Zwitserland is gekomen. 2 jaar later kreeg hij asiel. Hij werd als 'goed geïntegreerd' beschouwd. De politie kende hem echter al. Hou zou een buurvrouw hebben gewurgd in haar appartement.

De Afrikaan in kwestie werd in publicaties beschreven als 'een voorbeeld van succesvolle integratie'. Als dat al succesvol is, dan mag men zich vragen stellen bij de minder geslaagde integratiegevallen.

Bron

Ook in Oostenrijk is er in mei een geval geweest van een 'spoorduwer'.

Wil.

16 aug 2019, 11:26

Nu breekt mijn klomp!

3 'vluchtelingen' - lees 'gimmegrants' - uit Irak die in Duitsland worden ontvangen, zijn beticht van voorbereidingen te treffen om een grote aanslag te plegen. Het gaat om Shahin F. en Hersh F. terwijl Sarkawt N. hen zou geholpen hebben.
bron

Merk op dat we de namen van deze jongens niet te lezen krijgen - bescherming van hun privacy, weet je wel? Wanneer een rechtse aanslagpleger in het vizier komt, dan weten we al snel zijn schoenmaat en welk soort ontbijtgranen hij liefst at...

Strafst van al: de aanklager zegt dat ze "een aanslag van islamitische extremisten gingen plegen" maar aangezien er geen link is met een specifieke organisatie worden ze niet beschuldigd van terrorisme !!

Veel zotter moet het toch niet worden? Goed bezig daar bij Mutti Merkel.

Wil.

16 aug 2019, 19:29

De Zweedse politie heeft een Oezbeekse man aangehouden op verdenking van het beramen van een terreurdaad. Er word nagekeken of hij banden had met een Oezbeek die een paar jaar geleden in Stockholm 5 mensen doodde met een truck in een winkelstraat.
De actie van deze laatste was gericht tegen Zweden dat mee strijdt tegen ISIS en gold als wraak voor de houding van Zweden. Het land waar hij asiel had gekregen, dank u zeer.

Wil.

18 aug 2019, 20:54

De leider van ISIS en tevens kalief van alle moslims heeft een opvolger aangeduid voor het militaire deel van zijn autoriteit. De nieuw terroristenbaas heet Abdullah Qardash. Voorlopig is hij nog geen kalief voor alle moslims.

Qardash komt uit dezelfde islamitische opleiding als Abu Bakr Al Baghdadi, de huidige chef. Ze hebben beiden gestudeerd aan het 'College van Imam al-Adham Abu Hanifa al-Noumani' in Mosul. Hij is dus - net zoals Al Baghdadi - goed beslagen omtrent de islamitische leer. Moslims kunnen op hun twee oren slapen: hij weet wat van een moslim verwacht wordt.

Om later eventueel ook nog kalief te kunnen worden, moet hij volgens de soennieten afkomstig zijn uit de stam van de Quraish in Mekka, waartoe ook Mohammed behoorde.
Geen probleem, beweert Qardash, want hij is zelfs een directe afstammeling van de profeet zelf. Die zit dus gebeiteld.

Laat de terreur maar weer beginnen.

tokkio

20 aug 2019, 16:28

Dus het is niet alleen voldoende om moslim te zijn,men moet ook tot de juiste stam behoren,daar elke stam denkt dat zij de ware stam zijn,met het ware geloof, zijn de andere stammen ongelovigen ,dus is het in feite een stammenoorlog ,tegen alles en iedereen die niet tot hun stam behoord...........en hoeveel stammen zijn er ....een paar honderd?ze maken het wel ingewikkeld. :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.

02 sep 2019, 22:02

Een Afghaanse 'asielzoeker' gaat in Lyon heftig te keer: hij verwondt 12 mensen met een levensgroot mes en een bbq-vork. Eén van zijn slachtoffers blijft dood achter.
De reden voor zijn actie? "Omdat zij de koran niet lezen!"

Dat kan hij wel zeggen, maar ik durf wedden dat onze 'kenners' wel beter weten: wat dacht je van
- hij zat onder de drugs
of
- hij is geestelijk gestoord
Of beide samen? Maar zeker niet het K-woord, nietwaar?

Eerste maatregel die dient genomen te worden: bbq-vorken moeten verboden worden.

maior domus

03 sep 2019, 10:35

Wil. schreef:
02 sep 2019, 22:02
Eerste maatregel die dient genomen te worden: bbq-vorken moeten verboden worden.
In Duitsland zullen de politiekers het wel weten, wat je best doet:
"steeds een armlengte afstand houden van verwarde bbq-vorken"
Ondank is 's werelds loon