In de Vier Seizoenen reeks 15 Zomer 2019
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ,
Hier schijnt volop de zon met 'n zalige temperatuur van 21° en de was hangt al te wapperen onder het afdak / Poes vindt al dat het frisser is
, ze ligt de slapen Onder een deken op de relaxzetel
/Gekke kat
Clive : bij de buren is het gelukkig wat stiller , nu en dan hoor ik nog een harde steenboor of zoiets
,/ Laat ons hopen dat het ergste nu voorbij is ................../// Ik keek naar de site van dat mooie hotel waar jullie gaan kijken zijn in Renesse / ik wil me niet moeien , maar lees eens de recensies die sommige gasten op die site hebben geschreven ....De drie honden van dat hotel lopen steeds los op dat terrein en gasten zijn al moeten vluchten omdat die dieren agressief waren ..... / dat wou ik je even laten weten .... want het ziet er wel een prachtig hotel uit ...
OMA C : ik heb ook de indruk dat er iets aan de hand is met de pharma industrie .. precies of ze opzettelijk tekorten creëren ..... een pak medicatie is " niet te verkrijgen " , en de klant moet maar zijn plan trekken ....Niet Leuk ...... als je iets echt moet innemen en niet zonder kan ..Veel moed !
Aan alle seizoentjes , een fijne dag .... ik ga dit kastje sluiten en verder doen ...

Hier schijnt volop de zon met 'n zalige temperatuur van 21° en de was hangt al te wapperen onder het afdak / Poes vindt al dat het frisser is
Clive : bij de buren is het gelukkig wat stiller , nu en dan hoor ik nog een harde steenboor of zoiets
OMA C : ik heb ook de indruk dat er iets aan de hand is met de pharma industrie .. precies of ze opzettelijk tekorten creëren ..... een pak medicatie is " niet te verkrijgen " , en de klant moet maar zijn plan trekken ....Niet Leuk ...... als je iets echt moet innemen en niet zonder kan ..Veel moed !
Aan alle seizoentjes , een fijne dag .... ik ga dit kastje sluiten en verder doen ...
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede vroege namiddag!
Planning? Wat is dat? Zo georganiseerd als ik altijd geweest ben, zo rommelig leef ik er tegenwoordig op los.
In feite moest ik strijken, de keuken onder handen nemen en administratie in orde brengen.
Wat heb ik niet gedaan? Bovengenoemde activiteiten.
Wat heb ik wel gedaan? Een prullenwerk dat al lang op mijn to do lijstje stond, maar wegens de hitte altijd uitgesteld.
Ik heb de container waar de vuilbakken in staan eens onder handen genomen.
Het ding zelf van plaats getrokken.
De klinkers er achter en onder af gekeerd had eigenlijk met nat gemoeten, maar zeg.
Overschotje onkruidverdelger erop gespoten, de container uitgewassen, de vuilbakken afgewassen en voilà dat kan er weer een tijdje tegen. De hele tijd was er een spinnetje dat nu eens hier en dan eens daar wegkroop.Ze heeft het overleefd.
Nu eerst even rust en dan? Dat zien we dan wel.
Het is zalig buiten, maar als ik in de tuin begin ben ik morgen weer gekraakt...
Wat die stock breuken in de medicatie betreft, dat zijn de verdelers die die zelf creëren.
Ze kunnen in het buitenland veel meer geld krijgen dan hier.
Als het maar opbrengt en of de mensen nu geholpen zijn? Wie laat daar zijn slaap voor als rijke burger.
Geniet nog van de rest van de dag.
Planning? Wat is dat? Zo georganiseerd als ik altijd geweest ben, zo rommelig leef ik er tegenwoordig op los.
In feite moest ik strijken, de keuken onder handen nemen en administratie in orde brengen.
Wat heb ik niet gedaan? Bovengenoemde activiteiten.
Wat heb ik wel gedaan? Een prullenwerk dat al lang op mijn to do lijstje stond, maar wegens de hitte altijd uitgesteld.
Ik heb de container waar de vuilbakken in staan eens onder handen genomen.
Het ding zelf van plaats getrokken.
De klinkers er achter en onder af gekeerd had eigenlijk met nat gemoeten, maar zeg.
Overschotje onkruidverdelger erop gespoten, de container uitgewassen, de vuilbakken afgewassen en voilà dat kan er weer een tijdje tegen. De hele tijd was er een spinnetje dat nu eens hier en dan eens daar wegkroop.Ze heeft het overleefd.
Nu eerst even rust en dan? Dat zien we dan wel.
Het is zalig buiten, maar als ik in de tuin begin ben ik morgen weer gekraakt...
Wat die stock breuken in de medicatie betreft, dat zijn de verdelers die die zelf creëren.
Ze kunnen in het buitenland veel meer geld krijgen dan hier.
Als het maar opbrengt en of de mensen nu geholpen zijn? Wie laat daar zijn slaap voor als rijke burger.
Geniet nog van de rest van de dag.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede middag alle seizoentjes,
hier hebben we al een zachte maar goede regenbui gehad
het is goed buiten alleen zit er een ferme wind die
niet zo aangenaam is
Helena, je moet maar denken, dat is ook weer gedaan
dat gaat zo met die werken die maar af en toe eens op je weg komen
zwanenmeer, ja het kan er allemaal mooi uitzien maar als je de recensies leest
dan kan je verstomd staan...
M-J, wachtend op telenet... die mannen zorgen dikwijls meer voor miserie
dan dat ze je helpen.... maar de rekeningen blijven wel komen...
Ik heb een portie prei uit de vriezer gehaald, straks een papillot
met prei en kabeljauw.. mmm
groetjes en tot later...nu nog wat koers kijken... de ronde van Wallonië
hier hebben we al een zachte maar goede regenbui gehad
het is goed buiten alleen zit er een ferme wind die
niet zo aangenaam is
Helena, je moet maar denken, dat is ook weer gedaan
dat gaat zo met die werken die maar af en toe eens op je weg komen
zwanenmeer, ja het kan er allemaal mooi uitzien maar als je de recensies leest
dan kan je verstomd staan...
M-J, wachtend op telenet... die mannen zorgen dikwijls meer voor miserie
dan dat ze je helpen.... maar de rekeningen blijven wel komen...
Ik heb een portie prei uit de vriezer gehaald, straks een papillot
met prei en kabeljauw.. mmm
groetjes en tot later...nu nog wat koers kijken... de ronde van Wallonië
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede vooravond, 
Medewerker Telenet geweest en op 5 minuten was het 'geklonken' , evenbinnen komen kijken (naar het mooie zwart-witte 'sneeuw'
), ladder van de camionette en naar boven tegen de gevel, kabeltje vastgemaakt met speciaal sleuteltje, en klaar was Kees !
Geen kosten voor ons maar de vorige collega die dat 'gelapt' heeft, zal een sigaar mogen roken. Deze gast vond het niet kunnen dat er zo'n fout gebeurd is en dat het zo lang geduurd heeft ..... ja zeg, daar kunnen wij toch niet aan doen, bovenburen hebben al enkele uren, alles bij elkaar, gebeld met Telenet..... waar ze echt niet 'inschikkelijk' leken, integendeel.....
Maar alles is nu opgelost en we kunnen nu terug normaal tv kijken, zoals het hoort !
.
Nadien dochter en gezin over de vloer gehad, ze waren op Wandeltoer met hun hondjes, en nu pas zijn ze vertrokken. Ze moeten nog middageten maken, wij eten liever 's middags warm .......
Dames, tot de volgende alweer ! Wij gaan een boterhammetje eten .....
Medewerker Telenet geweest en op 5 minuten was het 'geklonken' , evenbinnen komen kijken (naar het mooie zwart-witte 'sneeuw'
Geen kosten voor ons maar de vorige collega die dat 'gelapt' heeft, zal een sigaar mogen roken. Deze gast vond het niet kunnen dat er zo'n fout gebeurd is en dat het zo lang geduurd heeft ..... ja zeg, daar kunnen wij toch niet aan doen, bovenburen hebben al enkele uren, alles bij elkaar, gebeld met Telenet..... waar ze echt niet 'inschikkelijk' leken, integendeel.....
Maar alles is nu opgelost en we kunnen nu terug normaal tv kijken, zoals het hoort !
Nadien dochter en gezin over de vloer gehad, ze waren op Wandeltoer met hun hondjes, en nu pas zijn ze vertrokken. Ze moeten nog middageten maken, wij eten liever 's middags warm .......
Dames, tot de volgende alweer ! Wij gaan een boterhammetje eten .....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Oma-C, als je uit de wind zat , was het zalig. Liever dit weer dan een hittegolf. Heb dat ook vaak aan de hand dat ze niet alle medicatie hebben. Maar voor mij is het nu gemakkelijk terug gaan met de apotheek zo kortbij.
Zwanenmeer, dank je wel voor de waarschuwing, manlief is nu de recensies aan het lezen. We hadden daar nog niets geboekt, want het was pas bedoeld voor het einde van het jaar. Echt lief van jou.
MJ, fijn dat dat opgelost is en zo vlug. Zou ook veel liever ' s middags warm eten, maar dat is hier onmogelijk met manliefs werk. Hij eet warm op zijn werk en als hij nog honger heeft als hij thuiskomt, eet hij nog een boke met iets licht erbij. Na 18.00H eet ik niets meer, soms nog een glas fruitsap of groentesap. Of in de winter een tasje verse soep.
HVT, je kunt dat zo hebben vind ik, van die chaosdagen. Kan daar werkelijk niet tegen , tegen chaos bedoel ik dan. Ben dan kwaad op mijn eigen . Ik ook altijd met die strikte planning
Zo, Matice is aan het zeuren om te gaan slapen. Het is zijn slaapuur.
Wens jullie allemaal nog een mooie avond en voor straks een zachte slaapwel. Liefs.
-
Dat is toch niet zeuren Clive, zo is het gewoon af en toe.clive schreef: ↑31 jul 2019, 21:29HVT, je kunt dat zo hebben vind ik, van die chaosdagen. Kan daar werkelijk niet tegen , tegen chaos bedoel ik dan. Ben dan kwaad op mijn eigen . Ik ook altijd met die strikte planning![]()
![]()
. Heb het ook dat als ik mijn lijstje wat te uitbundig " schrijf" in de ochtend en dan iets niet gedaan krijg wegens te moe en/of teveel pijn. Meestal beide
. En ik ben aan het klagen , sorry.
Ik heb deze namiddag niet zo heel veel meer gedaan gekregen, behalve heel lekker gekookt.
Ook een beetje gewerkt aan ons mini city tripje vrijdag in Turnhout met vriendin.
Als dat een beetje voorbereid is is dat toch aangenamer.
En ja, die pijn en dat moe zijn, dat moeten we er bij tijd en wijle maar bij pakken.
Slaap lekker.
-

Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, dank je dat je mij geen zeur vindt. Af en toe moet het even van mij af.
Moeilijk weer vind ik om de juiste outfit aan te doen, mag niet te warm zijn, maar ook niet te fris. Heb dan maar een sweaterkleedje aangedaan, een donkerblauw met rode en witte details en heb een rood golfje klaar gelegd.
Manlief werkt vandaag van thuis uit. Boven is alles al gedaan. Ga dan maar eerst beneden alles dweilklaar maken voor morgen, WC matjes en gastenhanddoekjes zijn al gewassen en droog en als ik hier gedaan heb moet ik naar de apotheek, gisteren niet meer kunnen gaan. En dan moet manlief verhuizen uit de living, want moet dan deze ook volledig dweilklaar maken en als dat gedaan is, kan hij terug in de living gaan doorwerken.
Moet ook nog ontbijten wat bestaat uit een glas fruitsap en 2 magere, ongesuikerde yoghurtjes met wat graantjes. Op bevel van mijn pneumologe. Vroeger ontbeet ik nooit. Maar voel me beter als ik ontbijt, dat moet ik haar nageven.
Zo, ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Matice is al flink geweest en heeft zijn VIYO op, maar heeft ook al een kleine portie brokjes gegeten met als gevolg een schijfje kippenwit als beloning.
Wens jullie allemaal een heel mooie donderdag en stuur jullie allemaal een dikke knuffel. Liefs.
-

Goede morgen iedereen hier in het seizoenshuisje
de zon is er al en de wind is wat minder... het is fijn buiten
clive, iedereen mag zeggen wat er op z'n lever ligt,
daar is dit hoekje voor
dat is gemakkelijk met tekst
is het niet altijd makkelijker, je moet het nemen zoals het komt...
M-J, het is zo snel gefikst en daar moet men dan zolang op wachten
van snelle service kan men bij telenet niet spreken vind ik
behalve de rekeningen die komen wel op tijd...
Maar soit, goed dat het nu opgelost is...
Helena, geniet van de voorbereiding van de citytrip
van vrijdag, hopelijk met mooi weer en goeie compagnie
Allen een fijne dag vandaag, maak er het beste van...
Voor alle maatjes een mooie donderdag...
-
Vrij vroeg voor mijn doen.
Die compagnie is de beste die ik me kan indenken oma-C.
Wij hebben mekaar gevonden in de verpleegstersschol en hebben al die jaren contact gehouden, ook al wonen we niet echt naast elkaar. Ongeveer twee uur treinen, zodanig dat we mekaar meestal ergens halverwege ontmoeten. Nu we uit de kinderen en kleinkinderen zijn moeten we naar geen uur kijken, dus dat gaat rustig aan.
Alle vijf minuten taakjes zijn al uitgevoerd.
Nu het betere werk, al zal het rustig aan zijn vandaag wil ik morgen de hele dag vol maken.
Geniet van de dag, het is een mooie tot hiertoe.Rustig weertje, niet te fris, niet te warm, beetje wind, beetje zon, beetje wolken van alles wat.
Die compagnie is de beste die ik me kan indenken oma-C.
Wij hebben mekaar gevonden in de verpleegstersschol en hebben al die jaren contact gehouden, ook al wonen we niet echt naast elkaar. Ongeveer twee uur treinen, zodanig dat we mekaar meestal ergens halverwege ontmoeten. Nu we uit de kinderen en kleinkinderen zijn moeten we naar geen uur kijken, dus dat gaat rustig aan.
Alle vijf minuten taakjes zijn al uitgevoerd.
Nu het betere werk, al zal het rustig aan zijn vandaag wil ik morgen de hele dag vol maken.
Geniet van de dag, het is een mooie tot hiertoe.Rustig weertje, niet te fris, niet te warm, beetje wind, beetje zon, beetje wolken van alles wat.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.Ik heb s'morgens altijd een reuzehonger als ik opsta, is dan ook al geleden van 18u s'avonds.Nadien eet ik ook niks meer.Ken je het gezegde s'morgens eten als een keizer, s'middags eten als een koning en s'avonds eten als een bedelaar.s'Morgens en s'middags heb je voldoende energie nodig voor de dag door te komen.
Wij eten bijna altijd gekookt in de avond, vind dat gemakkelijk.Een boke op de middag is direct klaar, en kun je verder doen met je werkzaamheden.Enkel op zondag kook ik op de middag.
MJ: fijn dat alles in orde gekomen is met Telenet , en geniet maar van je verblijf aan zee.
Dames, tot morgen allemaal.
Clive: het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.Ik heb s'morgens altijd een reuzehonger als ik opsta, is dan ook al geleden van 18u s'avonds.Nadien eet ik ook niks meer.Ken je het gezegde s'morgens eten als een keizer, s'middags eten als een koning en s'avonds eten als een bedelaar.s'Morgens en s'middags heb je voldoende energie nodig voor de dag door te komen.
Wij eten bijna altijd gekookt in de avond, vind dat gemakkelijk.Een boke op de middag is direct klaar, en kun je verder doen met je werkzaamheden.Enkel op zondag kook ik op de middag.
MJ: fijn dat alles in orde gekomen is met Telenet , en geniet maar van je verblijf aan zee.
Dames, tot morgen allemaal.
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ,
Clive en Anjelierken : ik wou dat ik zoveel karakter had om na 18u s'avonds niet te snoepen .......
Het is inderdaad niet goed voor de maag , en de kilo's vliegen eraan bij mij ....
Hier kwam de jaar afrekening van gas / electriciteit binnen .....
/ Ondanks dat ik de laatste jaren ongeveer hetzelfde verbruik heb , moest ik in 2017 24 EU bijbetalen , in 2018 145 eu
en dit jaar 244 EU !!! en dan heb ik nog niet eens een droogkast en ook geen airco ..../ Dus het zijn de zware taksen die elk gezin zoveel extra kosten .... Waar gaat dat naartoe ?? Voor veel gezinnen is dat een zware last , vrees ik ...
Sorry , dat ik weer over rekeningen aan het zagen ben ......
/ Tenslotte zijn er erger dingen ...
Veel meer nieuws is er niet ...... Ik hoop dat iedereen zonder pijn , een goede nachtrust heeft / groetjes aan alle seizoentjes ..
Clive en Anjelierken : ik wou dat ik zoveel karakter had om na 18u s'avonds niet te snoepen .......
Hier kwam de jaar afrekening van gas / electriciteit binnen .....
Sorry , dat ik weer over rekeningen aan het zagen ben ......
Veel meer nieuws is er niet ...... Ik hoop dat iedereen zonder pijn , een goede nachtrust heeft / groetjes aan alle seizoentjes ..
en het beste moet altijd nog.... komen
-

Weer een dag voorbij , de eerste dag van augustus al, 't gaat rap
Een zonnige dag was het hier en ik heb alles gedaan wat op de planning stond
morgen nog wat op de vrijdag wacht en dan is het weeral weekend
zwanenmeer, die rekeningen je vraagt je af waar ze't vandaan halen
je verbruikt niet meer en je bent ook alleen in huis
en toch stijgen die prijzen elk jaar...je kan er beter niet teveel
over nadenken, je krijgt er stress van en dat is ook slecht voor de maag
Helena een fijne uitstap morgen... geniet ervan..
anjelier het is zo, 's morgens moet de beste maaltijd zijn om de hele dag
door te komen, eten als een keizer, 's middags als een koning en 's avonds
als een bedelaar, zo zou het moeten maar we zijn verwend hé
Ik eet 3 keer per dag en straks is het de laatste maaltijd... spaghetti bollognaise
Allen een fijne avond en straks een goeie nacht...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren rond deze tijd was ik mij aan het klaarmaken om naar moeder te gaan. dit keer ben ik op door een blèrend autoalarm en een krijsende meeuw. ( en door een bontjasje dat naar buiten wil)
we hebben al een groot deel van onze boodschappen mee, vandaag bij carref. de rest. twee winkels waren al genoeg. We hebben een muggenverdelger op electriciteit gekocht, zo een met een blauw loklampje. En een ( was in promo) zo'n regelbare spuitbus voor in de keuken voor aan de vuilniszak.
er lag al "terug naar school" materiaal en ik heb 3 vouwmappen met een schattig poezebeestje op gekocht. En een paar stoffen sandalen + een luchtig koren bloemblauw bloesje met op de mouwen een sier uitsnijding. Ook 2 dozen snoep meegebracht, zakje mini caramel wafeltjes als tussendoortje.
Moest toen ik thuiskwam mijn voetdeo gebruiken. anders staan overmorgen die sokken stijf in de vorm van mijn voet.
( ja, ik heb zweetvoeten- natuurlijk doe ik alle dagen verse katoenen sokken aan en in de winter twee paar.)
vandaag gewoon een kleine boodschap naar de liedl en naar de boekhandel. ik heb al mijn middagmaal. en in de carref. zien we wel. ofwel gaan we naar de beenhouwer want als het belieft zouden we zondag een mooie zonnige dag hebben dus met iets om te bqq-en. ( heb ik zeer weinig afwas maandag)
zo kopje koffie 2 staat gereed om op gedronken te worden. Gisteren was koffie een noodzaak om wakker te blijven. Ons moeder had beneden in de zetel geslapen en zei tegen ventje toen die arriveerde dat ik heel braaf geweest was, waarop ik: ja, ik heb al mijn spughetti opgegeten.
( de kleinzoon van vera zegt ook tegen puree: pujee.)
Ze had heel de nacht in de zetel geslapen
omdat ze bang was zich te overslapen. zei dat ik er moe uitzie. dat zullen ze vandaag ook zeggen met alles wat me wakker gemaakt heeft.
Straks dus een caramelwafeltje met de pillen.
dan verder zoeken op het net naar een brede riem. (ga wel eens aan Jan de schoenmaker vragen of hij aan een stuk leer van 1 m 30 kan geraken zonder het riemgedeelte, dan kan ik zelf een maken)
en verder doen met wat ik ook van plan ben.
Fijne dag seizoentjes!
Gisteren rond deze tijd was ik mij aan het klaarmaken om naar moeder te gaan. dit keer ben ik op door een blèrend autoalarm en een krijsende meeuw. ( en door een bontjasje dat naar buiten wil)
we hebben al een groot deel van onze boodschappen mee, vandaag bij carref. de rest. twee winkels waren al genoeg. We hebben een muggenverdelger op electriciteit gekocht, zo een met een blauw loklampje. En een ( was in promo) zo'n regelbare spuitbus voor in de keuken voor aan de vuilniszak.
er lag al "terug naar school" materiaal en ik heb 3 vouwmappen met een schattig poezebeestje op gekocht. En een paar stoffen sandalen + een luchtig koren bloemblauw bloesje met op de mouwen een sier uitsnijding. Ook 2 dozen snoep meegebracht, zakje mini caramel wafeltjes als tussendoortje.
Moest toen ik thuiskwam mijn voetdeo gebruiken. anders staan overmorgen die sokken stijf in de vorm van mijn voet.
vandaag gewoon een kleine boodschap naar de liedl en naar de boekhandel. ik heb al mijn middagmaal. en in de carref. zien we wel. ofwel gaan we naar de beenhouwer want als het belieft zouden we zondag een mooie zonnige dag hebben dus met iets om te bqq-en. ( heb ik zeer weinig afwas maandag)
zo kopje koffie 2 staat gereed om op gedronken te worden. Gisteren was koffie een noodzaak om wakker te blijven. Ons moeder had beneden in de zetel geslapen en zei tegen ventje toen die arriveerde dat ik heel braaf geweest was, waarop ik: ja, ik heb al mijn spughetti opgegeten.
( de kleinzoon van vera zegt ook tegen puree: pujee.)
Ze had heel de nacht in de zetel geslapen
Straks dus een caramelwafeltje met de pillen.
dan verder zoeken op het net naar een brede riem. (ga wel eens aan Jan de schoenmaker vragen of hij aan een stuk leer van 1 m 30 kan geraken zonder het riemgedeelte, dan kan ik zelf een maken)
en verder doen met wat ik ook van plan ben.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goede morgen iedereen,
Eerst geraakte ik niet binnen en dan ineens lukt het wel
dus even geduld is een mooie zaak hé
M-M jij hoopt op BBQ voor zondag, dat zal waarschijnlijk wel kunnen
laat het smaken ... en een fijne dag verder...
Hier is nog wat vrijdagse poets vandaag en straks de boodschappen
Voor allen een mooi weekend straks, het weer zou mooi worden
dat is dan een meevaller
-
c
Goedemorgen Seizoentjes,
Zwanenmeer, hebben die recensies gelezen die jij ook hebt gelezen. Hallucinant. Bovendien hebben we op een andere site gelezen dat niet alle kamers airco hebben. Niet nodig natuurlijk in de winter, maar in de zomer ??? Dit hotel valt dus af, hoe mooi Renesse ook is. Zijn nu aan het kijken in het Badhotel in Domburg en Hotel Opduin in Texel , wat daar de arrengementen zijn bij de jaarwisseling. Zijn 2 hotels die wij kennen en die beiden voldoen aan onze criteria. Nog eens bedankt.
Geraakte deze ochtend ook niet binnen. Dus ben ik uitgebreid gaan douchen, heb boven alles al gedaan, heb de vaatwasser laten draaien en een wasmachine steekt al in. Die was kan ik vandaag niet buiten hangen, want het miezert hier. Keuken is ook al afgewassen, ga die en de living dadelijk dweilen.
HVT, waarschijnlijk te laat, maar ik wens jou een superdag.
Oma-C, heerlijk koel vandaag, daar hou ik van.
Muddy Maddy, is de maag beter ? Hoop dan maar dat je een riem vindt.
Anjelier, ontbeet vroeger nooit, maar de pneumologe heeft het mij verplicht om op gewicht te blijven. En nu ben ik dat gewoon.
Matice heeft wonderwel al flink gegeten, nadat hij gisteren bijna niets heeft gegeten. En toch is hij kerngezond en heeft energie voor 2.
Zo, ga dweilen, dan zijn er al 2 verdiepingen volledig gedaan. Neem dan een pauze en dweil dan alles beneden. Morgen naar de manicure / pedicure.
Wens zonder alle namen te noemen , ieder een mooie vrijdag. Liefs en een knuffel voor wie hem wil .

Goedemorgen Seizoentjes,
Zwanenmeer, hebben die recensies gelezen die jij ook hebt gelezen. Hallucinant. Bovendien hebben we op een andere site gelezen dat niet alle kamers airco hebben. Niet nodig natuurlijk in de winter, maar in de zomer ??? Dit hotel valt dus af, hoe mooi Renesse ook is. Zijn nu aan het kijken in het Badhotel in Domburg en Hotel Opduin in Texel , wat daar de arrengementen zijn bij de jaarwisseling. Zijn 2 hotels die wij kennen en die beiden voldoen aan onze criteria. Nog eens bedankt.
Geraakte deze ochtend ook niet binnen. Dus ben ik uitgebreid gaan douchen, heb boven alles al gedaan, heb de vaatwasser laten draaien en een wasmachine steekt al in. Die was kan ik vandaag niet buiten hangen, want het miezert hier. Keuken is ook al afgewassen, ga die en de living dadelijk dweilen.
HVT, waarschijnlijk te laat, maar ik wens jou een superdag.
Oma-C, heerlijk koel vandaag, daar hou ik van.
Muddy Maddy, is de maag beter ? Hoop dan maar dat je een riem vindt.
Anjelier, ontbeet vroeger nooit, maar de pneumologe heeft het mij verplicht om op gewicht te blijven. En nu ben ik dat gewoon.
Matice heeft wonderwel al flink gegeten, nadat hij gisteren bijna niets heeft gegeten. En toch is hij kerngezond en heeft energie voor 2.
Zo, ga dweilen, dan zijn er al 2 verdiepingen volledig gedaan. Neem dan een pauze en dweil dan alles beneden. Morgen naar de manicure / pedicure.
Wens zonder alle namen te noemen , ieder een mooie vrijdag. Liefs en een knuffel voor wie hem wil .