Dubbele weergave externe schijf
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Dat hoeft niet maar het kan wel. Het kan een historische reden hebben.Charlie Maru schreef: ↑31 jul 2019, 17:45dummy gaat problemen zoeken waar er eigenlijk geen zijn.......
Ik zou eerder de vraag stellen waarom de 4de partitie op schijf "0" een "uitgebreide partitie" is, waar het niet nodig is.
Een probleem is het zeker niet.
Ook het twee keer voorkomen van station G is waarschijnlijk geen probleem. Vandaar mijn vraag op een schermafdruk te plaatsen.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Ja dat is normaal in de nieuwere versie van Windows 10.
Vroeger moest je langs 'deze pc' rond gaan om zo naar een extern medium te gaan, HD, usb stick.
Nu laat win10 het direct zien, apart.
Ook zie je direct welke mappen er zich in bevinden. Win10 maakt het u zelf gemakkelijk.
Dus een iets meer luxe die dummy niet op prijs stelt.
Snelle toegang kan je deactiveren dat de laatste bestanden en map waar het zich bevind niet meer zichtbaar is. Als je meer privacy wil voor eventuele andere gebruikers van de pc.
Het item 'snelle toegang' kan je niet verwijderen wel inhoud.
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... ick-access
Vroeger moest je langs 'deze pc' rond gaan om zo naar een extern medium te gaan, HD, usb stick.
Ook zie je direct welke mappen er zich in bevinden. Win10 maakt het u zelf gemakkelijk.
Dus een iets meer luxe die dummy niet op prijs stelt.
Snelle toegang kan je deactiveren dat de laatste bestanden en map waar het zich bevind niet meer zichtbaar is. Als je meer privacy wil voor eventuele andere gebruikers van de pc.
Het item 'snelle toegang' kan je niet verwijderen wel inhoud.
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... ick-access
-
dummy - Lid geworden op: 13 dec 2004, 14:07
Bedankt voor de vele reacties. Straks ga ik dat ernstig bekijken en een schermafbeelding plaatsen. De link van Microsoft die U stuurt is heel nuttig denk ik.
Ik begrijp nog steeds niet waarom een externe HD tweemaal weergegeven wordt.
Was zeker niet bij W7.
Mijn overschakeling naar W10 had ik toch anders voorgesteld. Ik ben volop bezig met het boek “Windows 10 voor dummies”
Erg nuttig.
Ik begrijp nog steeds niet waarom een externe HD tweemaal weergegeven wordt.
Was zeker niet bij W7.
Mijn overschakeling naar W10 had ik toch anders voorgesteld. Ik ben volop bezig met het boek “Windows 10 voor dummies”
Erg nuttig.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Lees dan mijn quote 5 maal, dan snap je het misschien.sacho schreef: ↑01 aug 2019, 13:09Ja dat is normaal in de nieuwere versie van Windows 10.
Dus een iets meer luxe.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Ja natuurlijk staat die daar tweemaal. Hij staat daar helemaal vanonder als aangesloten externe schijf en hij staat ook in het overzicht "Deze pc" deze map geeft een overzicht van al uw schijven.
PS je kan het overzicht van de map "Deze pc" eenvoudig dicht klappen en dan zal je maar één (G:) zien
PS je kan het overzicht van de map "Deze pc" eenvoudig dicht klappen en dan zal je maar één (G:) zien
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Als je goed kijkt zal het je opvallen dat helemaal links in linkerkolom het volgende staat opgelijst :
> snelle toegang
> OneDrive
> Deze pc
> Elements (G:)
> Netwerk
ietsjes meer naar rechts staat (als onderdeel van "Deze pc) onder elkaar : 3D; Afbeeldingen; Bureaublad; Downloads; Mijn documenten; Mijn muziek; Video's; OS; DATA; Elements.
> snelle toegang
> OneDrive
> Deze pc
> Elements (G:)
> Netwerk
ietsjes meer naar rechts staat (als onderdeel van "Deze pc) onder elkaar : 3D; Afbeeldingen; Bureaublad; Downloads; Mijn documenten; Mijn muziek; Video's; OS; DATA; Elements.
SeniorenNet