Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
Ice
Wel, een gegeven paard kijkt men niet in de bek?maior domus schreef: ↑06 aug 2019, 21:49Marokkaanse leerkracht roept op om Belgische vrijwilligsters in korte broek te onthoofden: haatverspreider opgepakt.
Ook Ali El Asri, van de regerende Partij voor Gerechtigheid en Ontwikkeling (PJD) uitte zijn woede om de kledingkeuze van de vrijwilligers. “Sinds wanneer gaan Europeanen werken in kledij die bedoeld is om te zonnebaden”, hekelde de man op Facebook.
Toch wel straf he, WIJ MOETEN ons ginder onderwerpen aan hun kledingsvoorschriften.
Maar die ellendige soort wil bij ons koste wat kost hun boerka's en boerkini's kunnen dragen.
Qua frictie tussen Westerse democratie en islamideologie, kan dat tellen me dunkt.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ma ... ~ab062a76/
In marokko dus wél...zelfs bij vrijwilligsters die GRATIS hun wegen komen bestraten, werk dat de marokkanen niet zelf wíllen doen - en niet verwonderlijk: ze zitten allemaal hier te teren op onze sociale voorzieningen en drugs te dealen onder de snuit van 't verdiep.
En ja, MD, ze hebben toch het recht om 'respect' te eisen voor hún cultuur in hun eigen land, zeker?
Ook voor gratis werkkrachten en anders wordt je gekeeld...islam way: hun vodden dragen of gekeeld worden...dwang door intimidatie en doodsbedreigingen noemen ze daar 'respect'
Wíj hebben dat recht zelfs in ons eígen land niet want wij zijn maar minderwaardige ongelovigen die meteen voor RACIST worden uitgescholden als wij respect vragen voor onze cultuur.
Bovendien vinden zij hun eenzijdige respect maar normaal, tenslotte wanen moslims nog steeds superieur te zijn.
Wat bezielt vzw bouworde overigens om in islamitische landen ónze kinderen als gratis slaven in te zetten??
Bouworde zou beter marokkanen HIER vrijwilligerswerk dwingen te doen, dan zouden ze tenminste van straat zijn en geen overlast en rottigheid uithalen uit verveling...betalen hoeft niet, er is werk zát aan het wegennet én ze mogen hier zelfs in korte broek werken..
In iran, net als saoudie arabië broeit het ook onder de jongeren vd bevolking die niet akkoord gaan met de strikte, conservatieve islam waar die seniele baardmannen terug naartoe willen, de zelfvernietiging van binnenuit is reeds begonnen en zal enkel nog maar uitbreiden naarmate de drang naar vrijheid groter zal worden onder invloed van internet dat niet te verhinderen is.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Stockholm deed zich een incidentje voor dat we de volgende jaren wellicht meer gaan zien en ook bij ons. Een vrouw wilde instappen in een bus die aan de stelplaats stond te wachten, want het regende buiten. De chauffeur liet haar buiten staan want hij begon zijn gebeden te bidden in de bus, samen met nog twee jongens. bron

Toen de vrouw uiteindelijk de kans kreeg om in te stappen, maakte hij nog flink van zijn oren omdat zij hem gestoord had tijdens zijn gebedsessie.
Twee culturen die tegen elkaar botsen ...

Toen de vrouw uiteindelijk de kans kreeg om in te stappen, maakte hij nog flink van zijn oren omdat zij hem gestoord had tijdens zijn gebedsessie.
Twee culturen die tegen elkaar botsen ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Terwijl ze met hun reet naar omhoog aan het bidden zijn, een ferme trap tegen hun klokkenspel geven. De achterlijke barbaren.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Een Joodse school in Antwerpen bemoeit zich niet enkel met uw kledij op school.
Maar ook daarbuiten
Erger nog met feesten en beleving thuis.
De school kan niet vervolgd worden omdat de ouders de spelregels ondertekenen
Al even zot als de extreme moslims.
Maar ook daarbuiten
Erger nog met feesten en beleving thuis.
De school kan niet vervolgd worden omdat de ouders de spelregels ondertekenen
Al even zot als de extreme moslims.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Mogelijk even zot, als je dat zo wil noemen.
Maar ontegensprekelijk niet zo agressief en haatdragend tegen onze Westerse samenleving waarin ze wonen.
Een klein verschilletje dus met de islamieten ...
Ik bedoel maar: met de Joden geen last.
Met de islamieten niets anders dan last, dagdagelijks en overal.
Ondank is 's werelds loon
-
Met mijn kledij? Toch alleen maar met die van de leden van de club, vermoed ik?
Moslims verbieden mij om in islamitische landen op straat alcolhol te drinken. Ze verbieden mij om ook in westerse landen cartoons te tekenen en om bepaalde 'kunstwerken' te tonen aan de mensen die daarin interesse hebben.
Joden bemoeien zich met joden.
De islamideologie bemoeit zich op bepaalde punten met iedereen.

In Oostenrijk zijn er heel wat moslim-taxichauffeurs die weigeren om een hond mee te vervoeren. Ook al is dat een blindegeleidehond, hij komt er niet in. "Op religieuze gronden" zeggen de taxibestuurders .

Een meisje van 16 (Eastbourne, U.K.) moest haar examen afleggen voor 'religieuze studies'. Daarin schreef ze ongezouten haar commentaar neer over halal vlees.
De dwaas van dienst die haar werk moest corrigeren, klaagde haar onmiddellijk aan voor 'islamofobie' . Volgens hem had ze een zgn. 'malpractice offence' begaan en zou ze worden gediskwalificeerd omwille van obscene, racistische commentaren die waren ge-uit in een schriftelijk examen.
Nu blijkt dat de tiener in kwestie gewoon een vegetariër is en dat ze haar afschuw en walging over het slachten van dieren - onverdoofd dan nog - niet onder stoelen of banken stak. De overijverige corrector van haar werk moest tot zijn schande erkennen dat hij het zo niet bekeken had. Zijn eerste reflex was (natuurlijk) 'islamofobie'.
bron
Een paar zaken vallen op:
1. de beoordelaar is gebrainwashed om elke kritiek op islamitische gebruiken te bezien als een malpractice offence. De indoctrinatie in de scholen is al zó ver doorgedrongen in het hoofd van degenen die anderen moet begeleiden naar volwassen en zelfstandig denken.
2. kritiek op een ideeënstelsel is 'islamofobie' ??? Hoe verward kun je zijn?
3. kritiek op een ideeënstelsel is racisme? De islamideologie (net zo min als vegetarisme/veganisme) is allerminst een mensenras (zoals we dat aanduiden) maar het is niet meer of minder dan een visie op het leven. Waarom zou kritiek daarop ooit racisme kunnen zijn?
De dwaas van dienst die haar werk moest corrigeren, klaagde haar onmiddellijk aan voor 'islamofobie' . Volgens hem had ze een zgn. 'malpractice offence' begaan en zou ze worden gediskwalificeerd omwille van obscene, racistische commentaren die waren ge-uit in een schriftelijk examen.
Nu blijkt dat de tiener in kwestie gewoon een vegetariër is en dat ze haar afschuw en walging over het slachten van dieren - onverdoofd dan nog - niet onder stoelen of banken stak. De overijverige corrector van haar werk moest tot zijn schande erkennen dat hij het zo niet bekeken had. Zijn eerste reflex was (natuurlijk) 'islamofobie'.
bron
Een paar zaken vallen op:
1. de beoordelaar is gebrainwashed om elke kritiek op islamitische gebruiken te bezien als een malpractice offence. De indoctrinatie in de scholen is al zó ver doorgedrongen in het hoofd van degenen die anderen moet begeleiden naar volwassen en zelfstandig denken.
2. kritiek op een ideeënstelsel is 'islamofobie' ??? Hoe verward kun je zijn?
3. kritiek op een ideeënstelsel is racisme? De islamideologie (net zo min als vegetarisme/veganisme) is allerminst een mensenras (zoals we dat aanduiden) maar het is niet meer of minder dan een visie op het leven. Waarom zou kritiek daarop ooit racisme kunnen zijn?

Turkije is officieel een staat waar de scheiding tussen kerk en staat in de grondwet staat.
De laatste tijd knabbelt Diyanet - de Turkse overheidsdienst die toeziet op de werking van de imams - behoorlijk aan die scheiding.
Meer en meer gevallen komen boven water van imams die 'te liberaal' worden geacht. Zij verliezen gewoon hun job. De beweging richting striktere opvolging van de islamideologie is duidelijk aan de gang.
De laatste tijd knabbelt Diyanet - de Turkse overheidsdienst die toeziet op de werking van de imams - behoorlijk aan die scheiding.
Meer en meer gevallen komen boven water van imams die 'te liberaal' worden geacht. Zij verliezen gewoon hun job. De beweging richting striktere opvolging van de islamideologie is duidelijk aan de gang.

Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Dat hebben wij niet eens in onze grondwet...Wil. schreef: ↑21 aug 2019, 21:51Turkije is officieel een staat waar de scheiding tussen kerk en staat in de grondwet staat.
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
De overheid in België betaalt mooi, maar bepaalt niks.
Denk jij dat de overheid enig vat heeft op benoemingen/voordrachten van beoefenaars van erediensten?
Think again.
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
"Islamofobie" is een woord dat door islamisten is uitgevonden om andersdenkenden die ook maar enige bedenkingen hebben bij hun staatsbestel (dat ze religie noemen) de mond te snoeren. Bovendien is "islamofobie" een contradictio in terminis. Immers, een fobie is een geestelijke afwijking waarbij de patiënt een ongegronde angst vertoont, zoals bijvoorbeeld voor open ruimtes, spinnetjes, katten en dergelijke. Nu mag men toch wel zeggen dat er voldoende reden is om wèl bang te zijn voor de islam, getuige haar optreden in zowat alle werelddelen (Antarctica voorlopig uitgezonderd). Om die reden kan men moeilijk van een "fobie" spreken, tenzij men niet weet wat dit is.
Het staatsbestel van het Derde Rijk, onzaliger gedachtenis, vertoont veel gelijkenissen met de islam. Jodenhaat om er eentje uit te pikken, maar er zijn talloze andere voorbeelden. Welnu, heel wat mensen alhier waren bang voor het nazisme, met recht en reden zou ik zeggen. Sommigen verzetten er zich lijfelijk tegen. Zou het niet compleet gek zijn deze mensen "nazifobie" te verwijten ?