contacten smartphone verwijderen
-
renold - Lid geworden op: 02 dec 2010, 13:45
Als ik in apps zoeken contacten aanklik dan krijg ik bovenaan links 3 verticale lijntjes daarnaast staat Contacten zoe... dan 3 verticale bolletjes en daarnaast G in rode bol
Daaronder krijg ik dan eenlijst met alle namen van contacten,maar ik zie wel dat dit een andere lijst is namelijk alle contacten staan er juist 1 maal en correct op.Wat ik wel zie als ik een contact open er telkens ook spraakoproep,video oproep en bericht verzenden ook vermeld staan met symbool van wattsapp.
Als ik op icoon telefoon klik en daar zijn die contactenlijst anders met die dubbele erbij.
Het is in die lijst dat er problemen zijn.
Daaronder krijg ik dan eenlijst met alle namen van contacten,maar ik zie wel dat dit een andere lijst is namelijk alle contacten staan er juist 1 maal en correct op.Wat ik wel zie als ik een contact open er telkens ook spraakoproep,video oproep en bericht verzenden ook vermeld staan met symbool van wattsapp.
Als ik op icoon telefoon klik en daar zijn die contactenlijst anders met die dubbele erbij.
Het is in die lijst dat er problemen zijn.
-
Als ik op de 3 lijntjes tik kom ik aanpassen weergave niet tegen,als ik daarentegen op de 3 bolletjes tikt zie ik dan selecteren ,alles selecteren en weergave aanpassen.Ik heb weergave aanpassen aangetikt en dan krijg ik zichtbare contacten en daar was alle contacten aangevinkt,nu heb ik aanpassen aangevinkt.
Ik zal zien wat het geeft
Ik zal zien wat het geeft
-
*Joy*
Renold,
Kan je echt geen screen van plaatsen?
Geen aandacht schenken aan de reklame..
Gewoon rustig lezen..
Echt niet moeilijk.
https://smartandroid.nl/hoe-maak-je-een ... i-a2-lite/
Zou waarschijnlijk gemakkelijker zijn voor Jo
Kan je echt geen screen van plaatsen?
Geen aandacht schenken aan de reklame..
Gewoon rustig lezen..
Echt niet moeilijk.
https://smartandroid.nl/hoe-maak-je-een ... i-a2-lite/
Zou waarschijnlijk gemakkelijker zijn voor Jo
-
Ik heb een foto genomen van een deel van de contacten en het zijn de contacten waarvan de naam niet volledig is bv Maurice Claerh,Mercier M,Myriam Sprange die ik niet kan verwijderen.Als ik die contacten aanvink verschijnt onderaan :Het contact bestaat iet.
-
*Joy*
Renold
Zie je screen niet.
Het beste zou zijn om met je toestel eens naar je provider te gaan.
Die zullen jou onmiddellijk helpen.
Anders blijf je daarmee sukkelen hé
Groetjes,
Zie je screen niet.
Het beste zou zijn om met je toestel eens naar je provider te gaan.
Die zullen jou onmiddellijk helpen.
Anders blijf je daarmee sukkelen hé
Groetjes,