In de Vier Seizoenen reeks 15 Zomer 2019
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Fifi: welkom in ons hoekje.
MM:Spaanse woef is geen zuiver ras, maar een mengeling .Is ook geen galgo, wel een bruine jachthond type podenco, maar wel zonder die grote oren, hij heeft afhangende oren.Als dochter nog eens komt, moet ze eens een foto nemen, en kunnen jullie hem zien.
Vandaag een heel heel rustige dag, niks gedaan, was ziek, maag en darmproblemen, het beste blijf ik dan op de sofa liggen, anders word ik gemakkelijk duizelig.Spaanse woef bij mij op de sofa, en natuurlijk op het beste plekje hé
, ik lag er een beetje benepen bij
.Hij kan daar wel van genieten , zo dicht bij bazinneke liggen.
Morgen zal het beter zijn, heb vanavond al een boterham kunnen eten, dus het is aan het beteren.Ik bedenk me nu dat ik de vorige jaren dat ook gehad heb, en steeds rond deze periode.T'is toch nog niet het vallen van de bladeren hé, dat is nog een beetje te vroeg.
Morgen naar dochter, een firma komt iets herstellen , en ze moet werken.Dus vroeg opstaan, want ze komen al rond 8 uur.
Dames, tot morgen allemaal.
Fifi: welkom in ons hoekje.
MM:Spaanse woef is geen zuiver ras, maar een mengeling .Is ook geen galgo, wel een bruine jachthond type podenco, maar wel zonder die grote oren, hij heeft afhangende oren.Als dochter nog eens komt, moet ze eens een foto nemen, en kunnen jullie hem zien.
Vandaag een heel heel rustige dag, niks gedaan, was ziek, maag en darmproblemen, het beste blijf ik dan op de sofa liggen, anders word ik gemakkelijk duizelig.Spaanse woef bij mij op de sofa, en natuurlijk op het beste plekje hé
Morgen zal het beter zijn, heb vanavond al een boterham kunnen eten, dus het is aan het beteren.Ik bedenk me nu dat ik de vorige jaren dat ook gehad heb, en steeds rond deze periode.T'is toch nog niet het vallen van de bladeren hé, dat is nog een beetje te vroeg.
Morgen naar dochter, een firma komt iets herstellen , en ze moet werken.Dus vroeg opstaan, want ze komen al rond 8 uur.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, hoop oprecht dat je je beter voelt vandaag. En zo te lezen is Spaanse Woef wel een heel mooie hond.
@ Oma-C en Muddy Maddy, die man op de P&R was op klaarlichte dag. Nu de dagen beginnen te korten ga ik steeds vroeger moeten gaan wandelen met Matice. Ga absoluut niet in het donker met hem gaan wandelen in de herfst en in de winter. Want sommige plaatsjes op ons parcours zijn nog al afgelegen en ik ga het ook niet zoeken, zowel voor mijn eigen veiligheid als die van Matice.
Ga dadelijk beginnen, want zou graag voor 12.00H boven gedaan hebben + de keuken en de living gedweild hebben, want manlief werkt vandaag maar een halve dag en komt dan rond de middag thuis.
Zo, ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Wens jullie allemaal een fijne vrijdag. Liefs.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
nu zijn we zonder incidenten blijven liggen en niet wakker gemaakt door de stadsdiensten.
gisteren voorschot van vloer en dakvenster gaan betalen, met heel veel sjans zou dat volgende week gebeuren. er is weinig werk ( voor de tijd van het jaar)
als dat gebeurd moet ik vervang poets de bibliotheek op orde laten zetten. onder mijn waakzaam oog.
heb momenteel last van mijn ademhaling, vrees dat ik een 'valling' heb opgedaan.
ventje gaat dinsdag naar zijn moeder. die zal opgeblazen van de cola terug komen en geen eten willen. dinsdag heb ik vervangpoets, anders was ik naar mijn moeder gegaan.
schoenmaker stond zijn raam te wassen. babbeltje gedaan. wilde omdat ik de muziek deed wel komen maar zijn vrouw is ziek. moest op een gegeven moment tegen de muur leunen omdat de spieren in mijn rug verstijfden. ( ex-dokter zou "spierversterkende kine" geroepen hebben)
dan thuis en frietjes gegeten. sandro was mijne curryworst vergeten, moet die dan volgende keer betalen. ventje eet de laatste tijd stoofvlees. ga ik een pot meebrengen van de winkel of invriezen van de beenhouwer, hij zal lange tijd weer geen moeten hebben. ik ken dat.
nu pillenontbijt nemen, pakje frambozen uit de frigo, dan kleren aan en op boodschap, lijstje maken voor de andere winkel. ventje brengt bak bier mee vanavond.
klein afwasje doen, heb gisteren een broodje met pikante chorizo gegeten en machegokaas.
moest wel mijn soep al wegsmijten gisteren. dus afwas van twee potten., 1 teljoor en wat bestek.
zo, seizoentjes fijne dag, sterkte aan wie last en pijn heeft.
nu zijn we zonder incidenten blijven liggen en niet wakker gemaakt door de stadsdiensten.
gisteren voorschot van vloer en dakvenster gaan betalen, met heel veel sjans zou dat volgende week gebeuren. er is weinig werk ( voor de tijd van het jaar)
als dat gebeurd moet ik vervang poets de bibliotheek op orde laten zetten. onder mijn waakzaam oog.
heb momenteel last van mijn ademhaling, vrees dat ik een 'valling' heb opgedaan.
ventje gaat dinsdag naar zijn moeder. die zal opgeblazen van de cola terug komen en geen eten willen. dinsdag heb ik vervangpoets, anders was ik naar mijn moeder gegaan.
schoenmaker stond zijn raam te wassen. babbeltje gedaan. wilde omdat ik de muziek deed wel komen maar zijn vrouw is ziek. moest op een gegeven moment tegen de muur leunen omdat de spieren in mijn rug verstijfden. ( ex-dokter zou "spierversterkende kine" geroepen hebben)
dan thuis en frietjes gegeten. sandro was mijne curryworst vergeten, moet die dan volgende keer betalen. ventje eet de laatste tijd stoofvlees. ga ik een pot meebrengen van de winkel of invriezen van de beenhouwer, hij zal lange tijd weer geen moeten hebben. ik ken dat.
nu pillenontbijt nemen, pakje frambozen uit de frigo, dan kleren aan en op boodschap, lijstje maken voor de andere winkel. ventje brengt bak bier mee vanavond.
klein afwasje doen, heb gisteren een broodje met pikante chorizo gegeten en machegokaas.
moest wel mijn soep al wegsmijten gisteren. dus afwas van twee potten., 1 teljoor en wat bestek.
zo, seizoentjes fijne dag, sterkte aan wie last en pijn heeft.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede zonnige morgen, vrijdag dus nog wat poetsen
Het wordt een warm weekend dus wie er niet tegen kan zoals ik
hou het rustig, en wie er wel kan van genieten..... doen!!
clive, je weet nooit welk gespuis er rondloopt, beter voorzichtig zijn...
groot gelijk, als ik in het donker de baan op moest om een of andere reden
dan had ik een heel klein busje haarlak in mijn zak, voor het geval van...
pepperspray mag niet omdat dat "een wapen" is maar haarlak niet, en
als je dat in hun ogen spuit daar zijn ze ook niet goed van...
Heb het gelukkig nooit nodig gehad, maar je weet nooit
M-M bijna weer aan grote werken, fijn dat alles weer verbetert en mooi wordt...
hopelijk moet je niet zolang wachten als voor de vorige werken
anjelierken hopelijk ben je beter, zo'n dagje gaat nog als het niet langer duurt
en woef mee genoten van de canapé
Helena, zwanenmeer, M-J, Fifi en allen wie ik vergeet sorry maar ik ga beginnen
de kabouters zijn nog in verlof
de boodschappen zijn gelukkig gisteren nog gedaan
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede middag iedereen,
Heerlijk weertje, he !
We zijn juist terug van boodschappen doen naar de C***yt, verschiet altijd van de rekening ......
Anjelierken, wat ziekjes... Ja, het kan dat het steeds terugkomt rond dezelfde tijd. Op de duur wordt het 'chronisch', het is iets heel raars .... Op mijn werk vroeger was er een collega die elk jaar, in oktober, een chronische bronchitis had. Het was echt serieus, ze bleef dan een weekje thuis, kreeg eens 'controle' van zo'n jong doktertje en moest volgende dag gaan werken. Zij terug naar huisdokter, .. . heeft nooit nog controle gekregen, spijtig dat die chronische bronchitis ook niet verdwenen, gelijk de controles .......
Eigenlijk wou ze helemaal niet thuis blijven maar op dringende vraag van de collega's ..... als ze een 'aanval' kreeg ging dat gewoon door 'merg en been' .....
Genoeg over ziek zijn nu ! In elk geval, spoedige beterschap.....
MM, jouw kaartje hebben we in de bus gevonden bij onze thuiskomst, dus dat is de 'eerste lichting !
We hebben hier al heel hard gewerkt voor al de bonen af te doen voor de vriezer. Gele, groene, snijbonen .... Vandaag zijn het de wortelen. Schoonzoon is ze komen uitdoen, wij kunnen dat niet meer. Met de bonen heb ik mijn plan getrokken maar ben blij dat die jongen de rest wil komen doen. Ook de ajuinen hebben het 'onderspit' moeten delven, ze waren gisteren goed opgedroogd in het zonnetje en manlief heeft de losse blaadjes er allemaal afgedaan, ze liggen nu in bakjes , tot ik er nodig heb.....
Zo Clive, in de donker ga ik ook niet gauw ergens naartoe. Heb ook een klein busje haarlak staan, maar vergeet het bij mij te houden....
Zou Matice je niet verdedigen?
Soms 'fikfak' ik soms met onze Sam, en hun 2 hondjes komen mij 'helpen',
waarom mij? Heel eenvoudig, omdat, als ze bij ons logeren, ik ze eten geef, 3 x/dag met hun gaan 'wandelen' (het zijn echte 'trekhonden' ! ) en ze weten perfect welke weg wij altijd nemen ! En bij terugkomst zitten ze samen op hun poep voor 'een snoepje'
!
Onze Sam is soms kwaad als ze hem niet helpen, maar ja, enkel ermee 'spelen' (en soms pijn doen) is niet genoeg natuurlijk .....
Zo, het is hier ondertussen 'etenstijd' , ik lasagne en manlief frietjes met stoofvlees.
Dames, iedereen nog een fijne dag gewenst ! Wie kan .... geniet er van !
Straks is het verder 'worteltijd' hier, niet veel tijd te verspillen als ik vandaag alles gedaan wil hebben .....
Tot .... de volgende.
Heerlijk weertje, he !
We zijn juist terug van boodschappen doen naar de C***yt, verschiet altijd van de rekening ......
Anjelierken, wat ziekjes... Ja, het kan dat het steeds terugkomt rond dezelfde tijd. Op de duur wordt het 'chronisch', het is iets heel raars .... Op mijn werk vroeger was er een collega die elk jaar, in oktober, een chronische bronchitis had. Het was echt serieus, ze bleef dan een weekje thuis, kreeg eens 'controle' van zo'n jong doktertje en moest volgende dag gaan werken. Zij terug naar huisdokter, .. . heeft nooit nog controle gekregen, spijtig dat die chronische bronchitis ook niet verdwenen, gelijk de controles .......
Eigenlijk wou ze helemaal niet thuis blijven maar op dringende vraag van de collega's ..... als ze een 'aanval' kreeg ging dat gewoon door 'merg en been' .....
Genoeg over ziek zijn nu ! In elk geval, spoedige beterschap.....
MM, jouw kaartje hebben we in de bus gevonden bij onze thuiskomst, dus dat is de 'eerste lichting !
We hebben hier al heel hard gewerkt voor al de bonen af te doen voor de vriezer. Gele, groene, snijbonen .... Vandaag zijn het de wortelen. Schoonzoon is ze komen uitdoen, wij kunnen dat niet meer. Met de bonen heb ik mijn plan getrokken maar ben blij dat die jongen de rest wil komen doen. Ook de ajuinen hebben het 'onderspit' moeten delven, ze waren gisteren goed opgedroogd in het zonnetje en manlief heeft de losse blaadjes er allemaal afgedaan, ze liggen nu in bakjes , tot ik er nodig heb.....
Zo Clive, in de donker ga ik ook niet gauw ergens naartoe. Heb ook een klein busje haarlak staan, maar vergeet het bij mij te houden....
Zou Matice je niet verdedigen?
Soms 'fikfak' ik soms met onze Sam, en hun 2 hondjes komen mij 'helpen',
Onze Sam is soms kwaad als ze hem niet helpen, maar ja, enkel ermee 'spelen' (en soms pijn doen) is niet genoeg natuurlijk .....
Zo, het is hier ondertussen 'etenstijd' , ik lasagne en manlief frietjes met stoofvlees.
Dames, iedereen nog een fijne dag gewenst ! Wie kan .... geniet er van !
Straks is het verder 'worteltijd' hier, niet veel tijd te verspillen als ik vandaag alles gedaan wil hebben .....
Tot .... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Hallo iedereen,
Ben al veel beter, kan terug eten en heb al in de tuin gewerkt.Vanmorgen om 8 u was ik al buiten, manlief is alleen naar dochter gereden voor de werkmannen die kwamen, daarvoor hoeven we niet met 2 te zijn.Ik bleef ook eigenlijk liever thuis.
Over wortelen gesproken, ik moet die van mij ook nog invriezen, zal voor volgende week zijn.Ik heb wel veel wortelen die in bloei staan, denk dat het door de hitte komt.Die kun je niet eten, want die zijn te hard.
Nu ben ik aan het strijken, die was ook blijven liggen , wat uitzonderlijk is bij mij.
Ben al veel beter, kan terug eten en heb al in de tuin gewerkt.Vanmorgen om 8 u was ik al buiten, manlief is alleen naar dochter gereden voor de werkmannen die kwamen, daarvoor hoeven we niet met 2 te zijn.Ik bleef ook eigenlijk liever thuis.
Over wortelen gesproken, ik moet die van mij ook nog invriezen, zal voor volgende week zijn.Ik heb wel veel wortelen die in bloei staan, denk dat het door de hitte komt.Die kun je niet eten, want die zijn te hard.
Nu ben ik aan het strijken, die was ook blijven liggen , wat uitzonderlijk is bij mij.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede namiddag,
Al van alles gedaan en toch het gevoel dat ik niets gedaan heb.
Voornamelijk opgeruimd en terug op zijn plaats gelegd.
Moet ook nog strijken.
Ik ben even lui als Poes vandaag.
Die ligt al d hele dag in mijn zetel in de living.
Verwacht ze nu dat ik erbij kom zitten om tv te kijken?
Of voelt ze zich niet te best?
Ik had de indruk dat ze weer een beetje stijf was vanmorgen.
Ach ja, dat hebben wij ook hé.
Als ik renner was dan zou ik vandaag zeggen dat ik geen goei benen had...
Amuseer jullie nog met de groenten en de strijk.
Al van alles gedaan en toch het gevoel dat ik niets gedaan heb.
Voornamelijk opgeruimd en terug op zijn plaats gelegd.
Moet ook nog strijken.
Ik ben even lui als Poes vandaag.
Die ligt al d hele dag in mijn zetel in de living.
Verwacht ze nu dat ik erbij kom zitten om tv te kijken?
Of voelt ze zich niet te best?
Ik had de indruk dat ze weer een beetje stijf was vanmorgen.
Ach ja, dat hebben wij ook hé.
Als ik renner was dan zou ik vandaag zeggen dat ik geen goei benen had...
Amuseer jullie nog met de groenten en de strijk.
-

Voor alle maatjes een fijne avond en een goeie nacht...
vandaag rustig gebleven, ik voelde dat ik een paar dagen
goed gestapt had,
maar 't is niet hetzelfde, goed wandelen of moeten racen om de bus te halen
Helena de boog moet niet altijd gespannen staan en je kan
evenwel goed veel gedaan hebben dat je 't niet ziet
Hopelijk alles goed met poes, maar ja als de jaren beginnen tellen
't is niet tegen te houden .....
Anjelier wortelen in de vriezer gedaan, fijn voor de winter
M-J, veel werk zo'n groentetuin, nadien ben je er blij mee
maar het moet nog kunnen hé...
Een gezellige dag verder en straks een goeie nacht....
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal :
Clive : ik schrok toch ook toen ik las dat je een onguur individu had gezien bij de wandeling .... Weer een plaats die je in het vervolg zal mijden ....niet leuk ..
Anjelierken : ik hoop dat je gezondheid weer beter is
OMA C : stramme benen , kan ik geloven als je zo moest rennen / Het openbaar vervoer ...
altijd een "plezier " als je daarop moet rekenen..
MJ en HVT ijverig aan het werk
MM : hopelijk ook voor jou en alle andere seizoentjes : een fijn weekend , zonder pijn en ongemakken

Clive : ik schrok toch ook toen ik las dat je een onguur individu had gezien bij de wandeling .... Weer een plaats die je in het vervolg zal mijden ....niet leuk ..
Anjelierken : ik hoop dat je gezondheid weer beter is
OMA C : stramme benen , kan ik geloven als je zo moest rennen / Het openbaar vervoer ...
MJ en HVT ijverig aan het werk
MM : hopelijk ook voor jou en alle andere seizoentjes : een fijn weekend , zonder pijn en ongemakken

en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
wij hebben gisteren kippenboutjes op de bbq gedaan. wou in de carref. een eend kopen, maar 't zal 't seizoen niet zijn. Eend op bbq is ook lekker.
vandaag zelf pizza maken maar nu met een gereedgemaakte bodem, dan doen we er nog wat op.
voor beleg heb ik eens brie genomen. ze ligt in de keuken te rijpen. dan brie op een broodje en even in de oven met wat honing. en dan heb ik voor morgen preparè van de chef.
Gimly heeft al een zakje achter zijn kiezen. Hij is erdoor. Tot de volgende aanval.
morgen als het goed weer is, wil ventje ribben. dan kunnen we een foto doorsturen naar Suus. Kan ze kwijlen.
ventje moet nog om kolen. hoop dat hij via de spar wil gaan , heb nog een boekenbon en wil wat make-up voor de bbq. het vreemde is dat ik ofwel een aanval van couperose heb de dag van een feestje of op mijn leeftijd: acne! dus moet ik nu om camouflagesticks. ik gebruik geen fond de teint, maar bb- creme. kan ik alles halen via kruitvat of action. ga toch eens die wimperkrulling ondergaan. als het haar op mijn hoofd gezond is, moet het met mijn wimpers ook zo zijn, denk ik?
heb mijn riem van wish ook gekregen moest wel een mannenmaat nemen, maar hij zal wel passen op dat zwart kleedje met 3/4 mouwen. is zilveren gesp met een leeuwenkop met blauwe steentjes voor ogen. heb daar ook een ring van een kat, ook met blauwe steentjes voor ogen, dus qua juwelen ben ik er bijna. heb ook nog een blauwe hanger. Tenzij het weder er een flink stokje voorsteekt en we volgende week zaterdag drash national hebben. ( wat ventje stiekem hoopt want wij hebben weer geen aanspraak: 't is te zeggen de maat die ik uitgenodigd heb, stuurt weer zijn kat-die hij niet heeft.) enfin.
Gisteren een stukje naar de serie 'siren' gekeken waar een belgisch meisje in meedoet. is wel een beetje griezelig.
vandaag twee kranten. ventje gaat dinsdag naar zijn moeder. zal wel volgepropt zijn met cola en eclairs. ik lust geen eclairs. wel als de banketbakkersroom achterwege gelaten is en vervangen door slagroom. ( hebben in school veel banketbakkersroom moeten maken en ook veel pudding/vla)
en omdat schoonmoeder wist dat ik geen spinazie lust zonder veel peper en niet in de room, ging ze lasagna verde gaan halen in het italiaans winkeltje. het Loeder. met hutsepot kon ze me niet straffen, zelfs al deed ze er spruiten in waarvan ze verkeerdelijk dacht dat ik deze niet lustte. schoonvader schilde de aardappelen,kookte ze in de snelkookpot ( waar mijn moeder bang van was) en dan zei ze IK heb gekookt. ja: zo is het makkelijk. dan volgde de aanhouder avondschool voor hobbykoks en ondervroeg d'r wat ze erin gestoken had. haha!
Ik hoor ventje opstaan. die heeft de online krant gelezen. ik heb nog altijd liever de papieren versie.
Fijne dag seizoentjes!
wij hebben gisteren kippenboutjes op de bbq gedaan. wou in de carref. een eend kopen, maar 't zal 't seizoen niet zijn. Eend op bbq is ook lekker.
vandaag zelf pizza maken maar nu met een gereedgemaakte bodem, dan doen we er nog wat op.
voor beleg heb ik eens brie genomen. ze ligt in de keuken te rijpen. dan brie op een broodje en even in de oven met wat honing. en dan heb ik voor morgen preparè van de chef.
Gimly heeft al een zakje achter zijn kiezen. Hij is erdoor. Tot de volgende aanval.
morgen als het goed weer is, wil ventje ribben. dan kunnen we een foto doorsturen naar Suus. Kan ze kwijlen.
ventje moet nog om kolen. hoop dat hij via de spar wil gaan , heb nog een boekenbon en wil wat make-up voor de bbq. het vreemde is dat ik ofwel een aanval van couperose heb de dag van een feestje of op mijn leeftijd: acne! dus moet ik nu om camouflagesticks. ik gebruik geen fond de teint, maar bb- creme. kan ik alles halen via kruitvat of action. ga toch eens die wimperkrulling ondergaan. als het haar op mijn hoofd gezond is, moet het met mijn wimpers ook zo zijn, denk ik?
heb mijn riem van wish ook gekregen moest wel een mannenmaat nemen, maar hij zal wel passen op dat zwart kleedje met 3/4 mouwen. is zilveren gesp met een leeuwenkop met blauwe steentjes voor ogen. heb daar ook een ring van een kat, ook met blauwe steentjes voor ogen, dus qua juwelen ben ik er bijna. heb ook nog een blauwe hanger. Tenzij het weder er een flink stokje voorsteekt en we volgende week zaterdag drash national hebben. ( wat ventje stiekem hoopt want wij hebben weer geen aanspraak: 't is te zeggen de maat die ik uitgenodigd heb, stuurt weer zijn kat-die hij niet heeft.) enfin.
Gisteren een stukje naar de serie 'siren' gekeken waar een belgisch meisje in meedoet. is wel een beetje griezelig.
vandaag twee kranten. ventje gaat dinsdag naar zijn moeder. zal wel volgepropt zijn met cola en eclairs. ik lust geen eclairs. wel als de banketbakkersroom achterwege gelaten is en vervangen door slagroom. ( hebben in school veel banketbakkersroom moeten maken en ook veel pudding/vla)
en omdat schoonmoeder wist dat ik geen spinazie lust zonder veel peper en niet in de room, ging ze lasagna verde gaan halen in het italiaans winkeltje. het Loeder. met hutsepot kon ze me niet straffen, zelfs al deed ze er spruiten in waarvan ze verkeerdelijk dacht dat ik deze niet lustte. schoonvader schilde de aardappelen,kookte ze in de snelkookpot ( waar mijn moeder bang van was) en dan zei ze IK heb gekookt. ja: zo is het makkelijk. dan volgde de aanhouder avondschool voor hobbykoks en ondervroeg d'r wat ze erin gestoken had. haha!
Ik hoor ventje opstaan. die heeft de online krant gelezen. ik heb nog altijd liever de papieren versie.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Alle seizoentjes een fijn weekend gewenst... geniet van de zomer
en maak er het beste van.... mijn wasje is bijna klaar om
buiten te hangen, geen strijk erbij, 't zal vlug terug in de kast liggen
en verder zal het kalmaan zijn om de hitte te mijden...
misschien vanmiddag een korte wandeling doen, ik zie wel...
Verder is hier geen nieuws, ik hoop dat bij jullie alles naar wens gaat
iedereen zo gezond mogelijk is en kan genieten van de zomerse dagen
groetjes allen en tot......
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
MJ, de hondjes worden bij jou ook verwend. Matice treedt wel beschermend voor me op, maar aanvallen of bijten zit er echt niet in , denk ik.
Zwanenmeer, gisteren stopte toevallig de wijkagent en zijn collega voor de garagepoort die open stond omdat ik die aan het poesten was. Heb het hen verteld van dat onguur type. Ze gaven mij ook gelijk, maar zeiden ook dat ik rustig naar hen had mogen bellen. Ze gaan alleszins ook eens controle doen op die parking, want onze wijk wordt toch 3 X per dag gecontroleerd door hen. Maar zo snel bel je geen noodnummer natuurlijk. Het is goed weer, jij zal waarschijnlijk wel een leuke wandeling gaan doen.
Muddy Maddy, lijkt me een heel mooie riem. Zal mooi staan op jouw kleedjes. En GImly terug beter, fijn zo.
Oma-C, ik weet niet of er al een wandeling inzit voor jou, hoop van wel.
HVT, als je moe bent , op tijd rusten hoor.
Anjelier, groentjes uit eigen moestuin, die zullen toch echt wel veel lekkerder zijn dan die uit het groentekraam of uit de supermarkt.
Heb al veel gedaan, de strijk van gisteren, de spaghettisaus al in bakjes gedaan en in de diepvries gestopt, heb weer voor een maand saus en de 2 benedenverdiepingen zijn al gestofzuigd.
Straks boodschappen gaan doen en vanavond een BBQ voor ons beidjes. Matice krijgt een kippenworstje.
Verder maken we er een rustige zaterdag van.
Ik wens iedereen (ook wie ik onbedoeld vergeten ben) een heel fijn weekend. Liefs.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen,
Goede buren is toch veel waard.
Gisteren kwam buurvrouwtje van de honden en de poes even in de tuin.
Ze had minder goed nieuws. na de zwarte hond is nu ook de zwarte poes overleden.
Nu was die wel al dertien jaar en een beetje op de sukkel.
Ik ga dat beest missen, want die kwam regelmatig een klapte doen en bij mij zitten, als ik op mijn terrasje aan het tuinhuis zat.
Verder mag ik mee gaan verjaardag vieren bij hen. Oudste dochtertje wordt twee.
Maar, nu heb ik geen geschenkje...Het was wat laat dag gisteren.
Vandaag met Maanrock zie ik een bezoekje aan de stad niet echt zitten.
Buurvrouw was een beetje bezorgd geweest omdat ze me niet in de tuin hadden gezien deze week.
Tja, ik had binnenwerk te doen en dan was het even gas terug nemen.
Verleden jaar heb ik meer van mijn terrasje genoten dan dit jaar.
Vandaag zal het strijken in slow motion zijn, met de nodige rushes naar het toilet tussendoor.
Iedereen in de aanval tegen de hitte in huis.
Ik tel af, heel de week zo warm.
Gelukkig ligt het voor onze week verlof in de Moezel minder te zijn.
Geniet maar van de laatste zomerdagen.
Goede buren is toch veel waard.
Gisteren kwam buurvrouwtje van de honden en de poes even in de tuin.
Ze had minder goed nieuws. na de zwarte hond is nu ook de zwarte poes overleden.
Nu was die wel al dertien jaar en een beetje op de sukkel.
Ik ga dat beest missen, want die kwam regelmatig een klapte doen en bij mij zitten, als ik op mijn terrasje aan het tuinhuis zat.
Verder mag ik mee gaan verjaardag vieren bij hen. Oudste dochtertje wordt twee.
Maar, nu heb ik geen geschenkje...Het was wat laat dag gisteren.
Vandaag met Maanrock zie ik een bezoekje aan de stad niet echt zitten.
Buurvrouw was een beetje bezorgd geweest omdat ze me niet in de tuin hadden gezien deze week.
Tja, ik had binnenwerk te doen en dan was het even gas terug nemen.
Verleden jaar heb ik meer van mijn terrasje genoten dan dit jaar.
Vandaag zal het strijken in slow motion zijn, met de nodige rushes naar het toilet tussendoor.
Iedereen in de aanval tegen de hitte in huis.
Ik tel af, heel de week zo warm.
Gelukkig ligt het voor onze week verlof in de Moezel minder te zijn.
Geniet maar van de laatste zomerdagen.
-

Goede bijna middag
Helena, dat is het leven hé, komen en gaan,
jammer voor je vriend de hond, je zal z'n klapkes missen
en de poes natuurlijk ook al zijn die niet zo aanhankelijk...
hopelijk mag je nog lang geniet hebben van jullie poes...
Hier is de was droog en opgevouwen, badhanddoeken
die hebben geen strijk nodigen een deel T-shirts die ook
niet gestreken moeten worden, mooi alles in de kast terug gelegd
en het droogrek opgeruimd...beddengoed was nog niet genoeg
voor een machine dat kan volgende week...ik heb alleen
een hoeslaken en een bovenlaken van een 1pers bed...
Geniet van het weekend maar blijf uit de hitte...en genoeg drinken natuurlijk...
-
Hallo iedereen,
Manlief is aan het snoeien, een tak van de eik die redelijk laag hing.Ik zelf ben ook bezig in de tuin, wat snoeien hier , wat wieden daar, en zo blijven we bezig.Morgen doen we niks , buiten bbq-en, heb de kinderen uitgenodigd tegen de middag.Nu het nog prachtig weer is , moeten we ervan genieten.
Ben deze morgend vroeg al naar de supermarkt geweest voor het vlees, dan heb je nog voldoende keuze, want denk dat veel mensen zullen bbq-en.
Mijn "hondenwas" hangt ook buiten, de dekentjes van Spaanse woef.Hij heeft er verschillende , en als die vuil zijn, worden die gelijktijdig gewassen.De "vuile" leg ik tijdelijk in de garage apart.
Manlief is aan het snoeien, een tak van de eik die redelijk laag hing.Ik zelf ben ook bezig in de tuin, wat snoeien hier , wat wieden daar, en zo blijven we bezig.Morgen doen we niks , buiten bbq-en, heb de kinderen uitgenodigd tegen de middag.Nu het nog prachtig weer is , moeten we ervan genieten.
Ben deze morgend vroeg al naar de supermarkt geweest voor het vlees, dan heb je nog voldoende keuze, want denk dat veel mensen zullen bbq-en.
Mijn "hondenwas" hangt ook buiten, de dekentjes van Spaanse woef.Hij heeft er verschillende , en als die vuil zijn, worden die gelijktijdig gewassen.De "vuile" leg ik tijdelijk in de garage apart.