Hoekje:"De oase van rust 2019"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ritavdm

27 aug 2019, 19:48

Prachtig foto's Viv.
Als het enigzins kan kom ik ook af naar de bijeenkomst aan zee hoor maar wacht op een datum om definitief toe te zeggen. Tweede week sept gaat alvast niet.

Ja meme-Rietje, ik zat op mijn fiets zo'n 15 km verder, jammer
maar weet je wat, we spreken in het najaar eens af om samen die lekkere beignets te gaan proeven in de Vivaldi. OK !
Oud maar niet Out

meme-rietje

27 aug 2019, 20:10

Ritavdm schreef:
27 aug 2019, 19:48

Ja meme-Rietje, ik zat op mijn fiets zo'n 15 km verder, jammer
maar weet je wat, we spreken in het najaar eens af om samen die lekkere beignets te gaan proeven in de Vivaldi. OK !
oooooooo jaaaaaaaaaa
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Michelly

27 aug 2019, 20:51

Ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor chemo. Was er om kwart voor negen en en ik werd afgekoppeld om half zeven 's avonds. Was het zo moe als koude pap, letterlijk en figuurlijk. Maar ja, zal elke keer weer opnieuw van dat zijn en dan maar hopen dat die chemo het werk doet waarvoor hij gegeven wordt. Als dat niet zo is, heb ik eerst echt problemen. Dus zal maar net jammeren en me netjes content houden. Fijne avond allemaal en hopelijk een goede nacht ondanks de hitte.
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)

Ivette

27 aug 2019, 22:38

Wat bent u toch een moedige dame Michelly om na zo'n zware ziekenhuisdag hier nog uw ervaringen te posten! Volhouden aub en veel sterkte!

Omdat het toch te warm is om te gaan slapen: hoe gaan we dat vanavond voor elkaar krijgen? kom ik nog even binnen.
Vanmorgen ben ik niet naar de markt geweest wel vanaf het Roeselaarse station naar de HHartkliniek Nik's
schoonvader bezoeken. Hij mocht vanmiddag naar huis en er is geen bus naar Ingelmunster dus heb ik de extreme warmte getrotseerd om hem toch te bezoeken. Hij was wel zeer ingenomen en dankbaar met mijn bezoek!
Mens wat was het heet! Toen ik naar het station wandelde zag ik dat de meeste kermisattracties niet draaiden de meeste mensen hadden de hitte niet getrotseerd met hun kinderen!

Gisteren heb ik mijn Krantje samengesteld, veel werk en ik blijf het programma Publisher moeilijk vinden maar het is toch weer heel schoon geworden en ik kan daar echt content mee zijn.
Toch slaapwel iedereen!
Ivette

meme-rietje

28 aug 2019, 09:32

goeie morgen allemaal
en er komt onweer deze namiddag
en deze namiddag is het snoepnamiddag bij Elckerlyc
tiramisu lekker
en anders niet veel te vertellen
oja moest nog een foto van mijn broer
dit is mijn klein broertje :lol:

Afbeelding
en anders

Afbeelding

corry

28 aug 2019, 10:21

Goedemorgen

Reeds vroeg op, redelijk grote strijk buiten gedaan, het is aangenaam fris aan zee. Wandeling
met Babet, die overal haar neus tussen steekt waar andere hondjes zijn gepasseerd. Zo was ik redelijk lang onderweg.

Aan zee minder volk, zij stoorde me niet, hoort bij de omgeving. Waar ik heel blij om ben is de roekeloosheid van vakantiegangers met fiets en kroost onderweg. Ook diegene welke zoekend zijn naar een parking, gelukkig tot op heden alle perikelen vermeden.

Ga ook afspraak maken met zeeclubmaatje en Magdatje. Jaarlijkse gewoonte om samen te komen.

Vingers kruisen zodat het voorspelde onweer geen schade berokkend

Michelly, eens je gekozen hebt om er alles aan te doen om te blijven vechten, heb je een vat moed nodig om positief te blijven denken. Hoop van harte dat het je weer lukt. 🤗❤️

Corry 🤓
ik tel alleen de zonnige dagen.

omadina

28 aug 2019, 10:34

Goede morgen aan jullie allemaal !

Viv, ik ga ook wel eens naar Middelkerke, met de tram ben ik er zo, en vind het een toffe badplaats.
Je kan aan zee prachtige foto's maken, zeker met dit mooie weer, de zonsondergang vind ik prachtig.
Dat idee met die website om een afspraak voor onze bijeenkomst vast te leggen vind ik wel een goed idee. Van mij mag je dat zeker opmaken. Ik zal er zeker op antwoorden.

Gisteren met een vriendin een fietstochtje gemaakt, naar Nieuwpoort, langs zoveel mogelijk, echte fietswegen, door de duinen, de Hoge Blekker, en weggetjes door het bos. Zo was het te doen met de warmte.

Corry, dat is groot nieuws in de familie. Proficiat hoor ! 'Zijn jonge mensen en er ligt nog een mooie toekomst voor hen.

Yvette, druk bezig, ja in september herbeginnen weer alle activiteiten van alle bewegingen, ik begrijp wel dat je het druk hebt.
Vévé is met vakantie, ik mis wel haar verhalen hier en de mooie foto's van haar kleindochtertje.

Rietjes, ook steeds op de fiets, ja bij warm weer liefst tussen de bomen, om wat schaduw te zoeken.

Van namiddag "open deur" op het militair domein in Koksijde. Ja bestaat nog steeds, en ze praten wel van verandering, maar dat kan allemaal nog jaren aanslepen, ja de politiek zit daar natuurlijk tussen hé... dus alles op lange termijn.
Misschien ga ik toch eens kijken.
.Erika, veel succes hé op jullie markten, wat een mooie natuurlijke producten, jammer dat het zo ver is, is heel interessant.

Nog vele groetjes aan jullie allemaal, en als je komt lezen Elly, een warme knuffel !
omadina
Afbeelding
Eentje van het strand in St.Idesbald
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Ritavdm

28 aug 2019, 11:14

Goeie voormiddag

Flink wat frisser vandaag en dat voelt goed aan, verleden nacht zijn er zelfs enkel druppeltjes gevallen, vanmorgen al niets meer van te merken maar 'k had het toevallig gezien omdat ik eruit moest rond 3u, ook voor enkel druppeltjes :wink:

Erika met verse producten op de markt :roll: :wink:
't zal wel Joke geweest zijn die je bedoelde zeker oma-dina.
Ja we vergissen ons allemaal weleens van naam/persoon hé.

Menu : verse worteltjes, balletjes in tomatensaus en aardappeltjes.... vanavond in Zw....
Oud maar niet Out

Erika1

28 aug 2019, 19:02

Voila hier ben ik terug, heb mijn best gedaan maar er zullen teleurstellingen zijn vrees ik ( sorry ervoor )

Woensdag 11 september zou ik plakken om naar zee te rijden.
Eerst kijken of het de moeite is anders ga ik met Michelly en Viv alleen naar zee op andere data's er zijn weinig matchen voor een bijeenkomst enkel de 11e
Brood dat men deelt, smaakt beter.

meme-rietje

28 aug 2019, 19:24

voor mij gaat woensdag 11 september
dan kan Rietjes meegaan met mij
niet meer veranderen hé :oops:

Erika1

28 aug 2019, 19:27

meme-rietje schreef:
28 aug 2019, 19:24
voor mij gaat woensdag 11 september
dan kan Rietjes meegaan met mij
niet meer veranderen hé :oops:
:lol: :wink: nee nee :lol: :wink:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Ritavdm

28 aug 2019, 21:11

Zonder mij dan maar ! :cry: :cry: :cry:
Oud maar niet Out

viv

28 aug 2019, 21:37

Jammer, maar dan ook zonder mij :(
Volgende keer beter...ik lees hier het verslag wel, met ook wat foto's hopelijk ;-)

meme-rietje

28 aug 2019, 23:19

Ritavdm schreef:
28 aug 2019, 21:11
Zonder mij dan maar ! :cry: :cry: :cry:
Wat wil je zeggen zonder mij???????????
Welke datum past er voor jou :?

meme-rietje

29 aug 2019, 08:39

goeie morgen iedereen