e-mail adres op ander apparaat gebruiken
-
Carmen25 - Lid geworden op: 27 aug 2019, 15:07
Om iemand te helpen heb ik zijn e-mail adres +zijn paswoord op mijn smartphone gezet. Doch toen zag ik op mijn smartphone ook al zijn e-mails e.d. Hij vond het niet erg werkt daar niet veel mee ,.. nu ik ook niet echt maar ik vroeg mij toch af of het feit dat zijn e-mail adres nu op mijn gsm staat , hij van zijn kant op zijn apparaat ook al mijn privé zaken ziet? Voor de meesten van jullie zal dit wel een heel domme vraag lijken maar ik trek wel een beetje mijn plan met al dat computergedoe maar meer dan dat is het ook niet en ik ben wel gesteld op mijn privacy.
Bedankt aan wie dan ook die mij wil informeren
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Jij hebt op uw Smartphone zijn mail-account gezet met paswoord,
hij jouw mail-account niet op de zijne, hij heeft je paswoord toch niet.
Maar nu kan het zijn als zijn mails bij jou komen hij zijn mails mist op zijn toestel of het moest zijn dat ze op de server blijven als ze bij jou binnen komen.
hij jouw mail-account niet op de zijne, hij heeft je paswoord toch niet.
Maar nu kan het zijn als zijn mails bij jou komen hij zijn mails mist op zijn toestel of het moest zijn dat ze op de server blijven als ze bij jou binnen komen.
-
*Joy*
Toch raar hoor ....Carmen25 schreef: ↑27 aug 2019, 15:37Om iemand te helpen heb ik zijn e-mail adres +zijn paswoord op mijn smartphone gezet. Doch toen zag ik op mijn smartphone ook al zijn e-mails e.d. Hij vond het niet erg werkt daar niet veel mee ,.. nu ik ook niet echt maar ik vroeg mij toch af of het feit dat zijn e-mail adres nu op mijn gsm staat , hij van zijn kant op zijn apparaat ook al mijn privé zaken ziet? Voor de meesten van jullie zal dit wel een heel domme vraag lijken maar ik trek wel een beetje mijn plan met al dat computergedoe maar meer dan dat is het ook niet en ik ben wel gesteld op mijn privacy.
Ik werk met MyMail...én alle mails komen binnen op mijne smartphone maar ook op mijne W10.
Die iemand en zelfs jij hebben maar juist de app te installeren.
Die iemand op de zijne en jij op de jouwe uiteraard
Werkt uitstekend !!
Ga naar je Play Store

Groetje,
Zou ook niet graag hebben dat een ander mijn mails zouden lezen
-
*Joy*
Ja sacho maar dan moet Carmen toch maar dringend dat mailadres en paswoord van die iemand verwijderen nietwaar?
Welterusten
Welterusten
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Natuurlijk, als de hulp niet meer nodig is.
IK heb al op zoveel computers geweest met teamviewer, denk je nu echt dat ik me ergens iets herinner
van mails of dergelijke, en trouwens het is ook vertrouwelijk.
-
*Joy*
Dat weet ik wel Sacho ...
Met de hoop dat Carmen hier terug komt lezen hé
En nu dodo ...
Met de hoop dat Carmen hier terug komt lezen hé
En nu dodo ...