Winkel met reistassen(ryanair 40x20x25cm)
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ik ben aan het googelen achter zulke reistas, UK, Ungarn, Polen zie ik telkens bij de advertenties.
Nu dat al 1 jaar de afmetingen zijn veranderd zou er toch ene Belgische winkel dat in huis kunnen hebben. On-Google-baar.
Nu dat al 1 jaar de afmetingen zijn veranderd zou er toch ene Belgische winkel dat in huis kunnen hebben. On-Google-baar.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Andere maatschappijen hebben 'n beetje andere afmetingen. Zolang ik al vlieg wordt er bij vertrek weinig nagemeten met die plastik bak om je handbagage op grootte te checken.
Bij terugkeer is er plots wel control, met z'n drieën speurt men dan.
Met mijn PayPal en Ebay zal ik wel een tasje kopen, binnen 3 weken zal 't wel aangekomen zijn. Desnoods slaap ik wel onder een tafellaken.
Met mijn PayPal en Ebay zal ik wel een tasje kopen, binnen 3 weken zal 't wel aangekomen zijn. Desnoods slaap ik wel onder een tafellaken.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
MyriamC - Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Dan heb je't over handbagage. Bij Ryanair moet je tegenwoordig betalen voor handbagage 55x50x20 cm, het normale kleine koffertje dat bij andere maatschappijen (nog) gratis is.boeffer schreef: ↑08 sep 2019, 22:03Andere maatschappijen hebben 'n beetje andere afmetingen. Zolang ik al vlieg wordt er bij vertrek weinig nagemeten met die plastik bak om je handbagage op grootte te checken.
-
De situatie met gratis reistas onder de voorstoel te plaatsen ken ik nog niet. Dat van de handbagage wel en is sedert dit jaar wel anders bij aankoop ticket.
Je kan altijd proberen met een iets te grote reistas, ikke niet.
Je kan altijd proberen met een iets te grote reistas, ikke niet.
-
MyriamC - Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Omdat er zoveel mensen een grote handbagage (koffertje) meenemen is er dikwijls niet genoeg plaats in de opbergbakken. Daarom vragen ze om kleine zaken (handtas, laptoptas, ...) onder je stoel te leggen. Da's niet alleen bij Ryanair zo, maar evengoed bij KLM of Brussels Airlines. En bij Ryanair zijn het sinds kort alleen nog die kleine dingen die je gratis mag meenemen. Al de rest moet je betalen.
-
kitten - Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
40x20x25 dat is eigenlijk net de maat van een fatsoenlijke dagrugzak. In die maat heb je een overvloed aan aanbod. Dus kijk eens bij backpak en voer de maat in. Er is een eindeloze variatie beschikbaar. . Ga je bv eens kijken bij Bol vandaag besteld morgen in huis. ( bv Cabin Max Manhattan Stowaw Rugzak 35,0 € )
Ik reis altijd met een dagrugzak als handbagage, lekker gemakkelijk, je kan er alles in kwijt en je hebt je handen vrij. Maar ja, ik reis altijd met de trein dus daar heb je dat probleem niet.
Ik reis altijd met een dagrugzak als handbagage, lekker gemakkelijk, je kan er alles in kwijt en je hebt je handen vrij. Maar ja, ik reis altijd met de trein dus daar heb je dat probleem niet.