Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, eerst en vooral heel veel beterschap voor jouw moeder.
En wat is Spaanse Woef een pracht van een hond en zo fotogeniek. Om verliefd op te worden. Kan dat helaas ook niet, een foto plaatsen. Zie dat hij zalig in de zetel ligt, verwend is hij dus niet

.
Oma-C, wat fijn dat je terug een stukje hebt kunnen fietsen, dat doet me echt plezier
Het was dan gisteren ook prachtig weer. Voor een keertje niet uitgeregend op de hondenschool.
Zwanenmeer, hoop dat je vandaag terecht kunt bij de osteopaat en dat hij jou daadwerkelijk kan helpen. Wens je heel veel beterschap.
HVT, ik denk dat vandaag kleinzoon terug komt, met 2 kg aardappelen of zonder

. Ben je ook niet meer zo alleen.
MJ, heb je al lang niet meer gelezen, hoop dat alles een beetje in orde is daar.
Muddy Maddy, ben voor jou, dat gebeurt ook niet vaak. Misschien ben je een beetje aan het uitslapen.
Matice had weer heel veel tijd nodig om wakker te worden. Hem gisteren een grote jumbone ( hondensnoep) gegeven, daar zitten heel veel calorieën in, want hij had weer niet gegeten. Op de hondenschool gisteren zei de trainer dat Matice echt wel een kleine clown is, omdat hij vaak zulke toeren uithaalt dat de hele plein in de lach schiet, trainers en therapeut incluis. Telkens als we daar aankomen, gaat hij onmiddellijk naar de jeep, zijn snoepje opeisen en dan vaak wat hij doet op de plein

. Zo moeilijk ook op hem kwaad te zijn. En toch moet ik consequent zijn in zijn opvoeding, want hij probeert steeds de grenzen te verleggen en dat mag ik niet toelaten. Maar hij is dan ook zo lief.
Het is me opgevallen tijdens de voorbije vakantie en nu nog in deze maand, dat er zoveel Belgen gestorven zijn op vakantie in het buitenland, echt hallucinant .
Zo, ga plaats maken voor de andere Seizoentjes en ik ga douchen en eens beginnen aan de huishoudelijke taken. Liefs aan jullie allemaal en een knuffel voor wie hem wil.