Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Goede morgen!
Ben nog aan het nagenieten van de fijne dag gisteren. Bedankt allemaal voor het fijne gezelschap en de leuke babbels.
Ben zelf nog een paar dagen aan zee. Foto's zullen voor later zijn. Vind het zo'n gedoe op de smartphone....
groetjes - ga nu een strandwandeling maken
Ben nog aan het nagenieten van de fijne dag gisteren. Bedankt allemaal voor het fijne gezelschap en de leuke babbels.
Ben zelf nog een paar dagen aan zee. Foto's zullen voor later zijn. Vind het zo'n gedoe op de smartphone....
groetjes - ga nu een strandwandeling maken
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen,
Een dag als gisteren vloog voorbij. Samen met Michelly op een bank gezeten naar ons zeetje gekeken. Sprak vrijuit over haar ziekte en de gevolgen ervan. Het greep me naar de keel.
Michelly, genieten doe je met volle overgave, maakt je daardoor een bijzonder mens.
Wij gaan op de korte draai, met de auto naar B.park. Het zonnetje komt erdoor. Het wordt een droge maar minder zonnige dag .
Corry
Een dag als gisteren vloog voorbij. Samen met Michelly op een bank gezeten naar ons zeetje gekeken. Sprak vrijuit over haar ziekte en de gevolgen ervan. Het greep me naar de keel.
Michelly, genieten doe je met volle overgave, maakt je daardoor een bijzonder mens.
Wij gaan op de korte draai, met de auto naar B.park. Het zonnetje komt erdoor. Het wordt een droge maar minder zonnige dag .
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen,
De jongste komst als laatste
respect voor alle maatjes maar toch in het bijzonder voor Michelly ze heeft zich zo goed gehouden ( toch ben ik zeker dat het naar het einde toe toch wel vermoeiend was en ze blij was dat ze weer thuis was ) Het deed deugd hoe dankbaar zij en haar ventje waren ( hartverwarmend ) zal het zeker nog doen als we opnieuw afspreken ergens in het land. En alle maatjes jullie liggen mij allemaal nauw aan het hart ( love you )
Nu ga ik proberen om geen dubbele foto's te plaatsen, het hele pakket zal ik dan aan ieder nog eens via mail sturen. Omadina uw emailadres heb ik niet?

Nu een paar die door het licht niet zo best zijn gelukt sorry ervoor
Oeps of het zijn teveel foto's of het hangt hier vast, maar ik blijf proberen hé
De jongste komst als laatste
Nu ga ik proberen om geen dubbele foto's te plaatsen, het hele pakket zal ik dan aan ieder nog eens via mail sturen. Omadina uw emailadres heb ik niet?

Nu een paar die door het licht niet zo best zijn gelukt sorry ervoor
Oeps of het zijn teveel foto's of het hangt hier vast, maar ik blijf proberen hé
Laatst gewijzigd door Erika1 op 19 sep 2019, 11:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Ja waddedadde ik die gisteren nog zo'n uitleg gaf hoe je foto's recht plaatst, had het net zelf aan de hand
maar nu staan ze allemaal weer recht

Zoek het verschil tussen de maatjes van westkant en de Limburgers

Wie ziet het rara
Rietjes wilde ons laten zien hoe je als oaserke kan paaldansen

En Joke ging gluren bij de buren haha

Zoek het verschil tussen de maatjes van westkant en de Limburgers

Wie ziet het rara
Rietjes wilde ons laten zien hoe je als oaserke kan paaldansen

En Joke ging gluren bij de buren haha

Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede middag aan jullie allemaal.
Ik heb hier al nagenoten van onze mooie samenkomst gisteren.
De weermannen en -vrouwen hadden gelukkig ongelijk. De zon was van de partij, maar nog beter was: het weerzien met de sennet-vriendinnen was super. Ik ben zo blij dat ik erbij was. Yvette ik ben heel blij dat we elkaar voor het eerst echt ontmoet hebben. We hebben flink gelachen, vooral met sommige West Vlamingen, enfin met hun taaltje. ( Niet kwaad zijn hé, ben zelf West Vlaming), maar geen probleem, alles verliep in de beste verstandhouding.
Wenduine is heel mooi, Corry, ik kom er zeker nog eens terug.
Dank aan de organisatoren, jullie weten wel wie ik in de bloemetjes wil
zetten .... en aan de fotografen, die foto's zijn een mooie herinnering aan ons samenzijn. Ik kijk ernaar uit om er nog meer te kunnen bewonderen.
Aan jullie allemaal, nog een mooie donderdag, en hopelijk kan iedereen erbij zijn de volgende keer !
omadina.
Vanmiddag heb ik een pizza gegeten , de kabeljauw van de chef was gisteren beter hoor !
Ik heb hier al nagenoten van onze mooie samenkomst gisteren.
De weermannen en -vrouwen hadden gelukkig ongelijk. De zon was van de partij, maar nog beter was: het weerzien met de sennet-vriendinnen was super. Ik ben zo blij dat ik erbij was. Yvette ik ben heel blij dat we elkaar voor het eerst echt ontmoet hebben. We hebben flink gelachen, vooral met sommige West Vlamingen, enfin met hun taaltje. ( Niet kwaad zijn hé, ben zelf West Vlaming), maar geen probleem, alles verliep in de beste verstandhouding.
Wenduine is heel mooi, Corry, ik kom er zeker nog eens terug.
Dank aan de organisatoren, jullie weten wel wie ik in de bloemetjes wil
zetten .... en aan de fotografen, die foto's zijn een mooie herinnering aan ons samenzijn. Ik kijk ernaar uit om er nog meer te kunnen bewonderen.
Aan jullie allemaal, nog een mooie donderdag, en hopelijk kan iedereen erbij zijn de volgende keer !
omadina.
Vanmiddag heb ik een pizza gegeten , de kabeljauw van de chef was gisteren beter hoor !
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemiddag allemaal!
Heb een collage gemaakt met enkele foto’s van onze leuke dag gisteren...

Bedankt Erikaatje voor de foto’s
Ik ben deze morgen naar de markt geweest, Yvette heb roggevleugel gekocht aan 10,95€ de kilo, is veel goedkoper dan in de viswinkel waar ze 18€ de kilo vragen!
En dus weten jullie wat er op het menu stond deze middag, heb ook nog schelvisfilet gekocht aan 11,99 de kilo maar die is voor morgenavond als de zoon komt eten!
Ik ga mij klaarmaken voor de zangles...nog een fijne namiddag aan jullie allen en tot later daag...
Heb een collage gemaakt met enkele foto’s van onze leuke dag gisteren...

Bedankt Erikaatje voor de foto’s
Ik ben deze morgen naar de markt geweest, Yvette heb roggevleugel gekocht aan 10,95€ de kilo, is veel goedkoper dan in de viswinkel waar ze 18€ de kilo vragen!
En dus weten jullie wat er op het menu stond deze middag, heb ook nog schelvisfilet gekocht aan 11,99 de kilo maar die is voor morgenavond als de zoon komt eten!
Ik ga mij klaarmaken voor de zangles...nog een fijne namiddag aan jullie allen en tot later daag...
You only have one life...live it!
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Helaba, we hadden het gisteren beter op hé lekker in het zonnetje!
Ik krijg het niet uitgelegd hoe schrijfvriendinnen zelfs uit Limburg naar West-Vlaanderen afzakken om in Wenduine samen te babbelen en gelukkig van het goeie weer en de zeelucht te genieten.
Omadina, ik ben ook gelukkig dat ik je eindelijk persoonlijk heb ontmoet! Ik voel jou zo goed aan!
Ik koester ook het weerzien met Michelly die zo kranig uit het verre Limburg de lastige reis naar het verre West Vlaanderen maakte, wat is ze toch een lieve dame!
Ik heb Corry al uitgebreid bedankt want zonder haar aanpak was het niet gelukten, ik ben blij voor haar: alles is uitstekend meegevallen!
Bedankt ook aan Erika voor de vele foto's en haar zorg om Elly.
Viv, we blijven voetballen samen hé, ik wens je veel geluk met uw geliefde Genk, ik duim!
Vera-maria ik ben blij dat je aan roggevleugel geraakt zijt, ik heb er vanmiddag ook van genoten!
Bedankt voor de thuisafhaling en uw goed gezelschap, ik vind je weer supermooi op Erika's foto's.
Rietjes heb ik al jaren geleden in mijn hart gesloten maar dat weet ze wel.
Nog eens op de foto nagekeken, ik heb niemand vergeten, best want jullie zijn ALLEMAAL mijn vriendinnen!
Ook meme-rietje beschouw ik als een leuke vriendin die veel op trot is!
Joke ik hoop dat alles goed komt voor u en uw man en uw vrije tijdsbesteding.
Bedankt Yorkske dat je kwam kijken, ook de andere uiltjes!
Tot later!
Ik krijg het niet uitgelegd hoe schrijfvriendinnen zelfs uit Limburg naar West-Vlaanderen afzakken om in Wenduine samen te babbelen en gelukkig van het goeie weer en de zeelucht te genieten.
Omadina, ik ben ook gelukkig dat ik je eindelijk persoonlijk heb ontmoet! Ik voel jou zo goed aan!
Ik koester ook het weerzien met Michelly die zo kranig uit het verre Limburg de lastige reis naar het verre West Vlaanderen maakte, wat is ze toch een lieve dame!
Ik heb Corry al uitgebreid bedankt want zonder haar aanpak was het niet gelukten, ik ben blij voor haar: alles is uitstekend meegevallen!
Bedankt ook aan Erika voor de vele foto's en haar zorg om Elly.
Viv, we blijven voetballen samen hé, ik wens je veel geluk met uw geliefde Genk, ik duim!
Vera-maria ik ben blij dat je aan roggevleugel geraakt zijt, ik heb er vanmiddag ook van genoten!
Bedankt voor de thuisafhaling en uw goed gezelschap, ik vind je weer supermooi op Erika's foto's.
Rietjes heb ik al jaren geleden in mijn hart gesloten maar dat weet ze wel.
Nog eens op de foto nagekeken, ik heb niemand vergeten, best want jullie zijn ALLEMAAL mijn vriendinnen!
Ook meme-rietje beschouw ik als een leuke vriendin die veel op trot is!
Joke ik hoop dat alles goed komt voor u en uw man en uw vrije tijdsbesteding.
Bedankt Yorkske dat je kwam kijken, ook de andere uiltjes!
Tot later!
Ivette
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
En de zon schijnt in onze living yeh!
Heb een foto mee van 20 september exact 9 jaar geleden...

Ria van Spanje was er toen bij, en Rietjes die is nog geen haar veranderd vind ik!
Hoe zou het met Michelly zijn al bekomen van de uitstap hoop ik...ik was heel blij dat ze er woensdag bij was aan zee!
Ik heb een klein strijkje weg te werken en ga dan een wandeling maken, ik moet niet koken deze middag want het zijn boterhammen omdat ik op vrijdagavond altijd warm eten klaarmaak voor de zoon en zijn gezin die hier komt eten!
Zo ik ga aan de slag, nog een fijne vrijdag en tot later daag...
En de zon schijnt in onze living yeh!
Heb een foto mee van 20 september exact 9 jaar geleden...

Ria van Spanje was er toen bij, en Rietjes die is nog geen haar veranderd vind ik!
Hoe zou het met Michelly zijn al bekomen van de uitstap hoop ik...ik was heel blij dat ze er woensdag bij was aan zee!
Ik heb een klein strijkje weg te werken en ga dan een wandeling maken, ik moet niet koken deze middag want het zijn boterhammen omdat ik op vrijdagavond altijd warm eten klaarmaak voor de zoon en zijn gezin die hier komt eten!
Zo ik ga aan de slag, nog een fijne vrijdag en tot later daag...
You only have one life...live it!
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
gisteren veel werk gehad om al die foto's in een mapje te steken
ook een dame-blanche gaan eten voor afsluit verlof, lekker
en nu moeten we braaf zijn met de snoep
deze namiddag naar de gastjes
en nu een boke en dan de regenkamer in

gisteren veel werk gehad om al die foto's in een mapje te steken
ook een dame-blanche gaan eten voor afsluit verlof, lekker
en nu moeten we braaf zijn met de snoep