Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, van harte bedankt voor de verhuis. Het is inderdaad herfst. Gisteren net op tijd op het boventerras afgedekt voor de herfst / winter, BBQ volledig proper gemaakt en ook daarover een hoes. En woensdag komt de tuinman de tuin winterklaar maken, komt 4X/ jaar, manlief heeft daar echt geen tijd voor.
Gisteren na de hondenschool een koffietje gaan drinken op een terrasje. Dat ging omdat de plein droog was en ik dus voor een keertje geen vuile jeans en jasje aanhad, moddervrij dus

. Als het regent zie ik er echt wel anders uit en is het recht naar huis en gaan de kleren in de wasmachine. Jasjes en Kipling heuptasje incluis.
Matice had vrij goed zijn best gedaan op de hondenschool. Hij is dan ook de clown op het terrein, met het slalommen rond kleine verkeerskegeltjes, nam hij er doodleuk eentje mee om met te spelen. Natuurlijk schoot iedereen in de lach. Heb de oefening dan maar opnieuw gedaan en toen deed hij het goed. Hij doet wel heel goed een " los" , wat belangrijk is en hij neemt alles wat je hem geeft, zeer voorzichtig aan. Ook dat is een pluspunt. Maar hij is echt wel doodmoe na een uurtje opletten en oefeningen doen. Eet dan helaas ook niet. Dan krijgt hij in de late namiddag wel een grote jumbone waar toch wat voedingsstoffen in zitten en erg veel calorieën. Niet zo goed als zijn voeding natuurlijk, maar dan heeft hij tenminste iets binnen.
Ben opgestaan met een stijve nek en schouder , voelde dat gisteren al aankomen en had me voor het slapen gaan al goed ingesmeerd met ontstekingswerende zalf, maar het heeft niet mogen baten. Nu ja, er zijn ergere dingen, het zal wel overgaan.
Moet vandaag wassen, maar het zal droogkast worden en wat er niet in mag, op het droogrek hangen. Deze avond dan de strijk ervan.
Zwanenmeer, hoop dat de rugpijn ietsje beter is.
Mammyretro, fijn dat het onderzoek goed is.
Oma-C, jij hebt gisteren buiten lang kunnen genieten van een spannend boek.
Anjelier, het beste voor jou mama, gelukkig zijn jullie met zijn tweeën zodat niet alles op jou valt.
En Spaanse Woef had misschien een minder dagje, Matice heeft dat nu dat hij aan het puberen ook wel hoor.
Zorg met de drukte ook nog goed voor jezelf.
Fifi, voor jou ook nog een fijne dag gewenst.
Muddy Maddy, jullie gaan dan naar Dordrecht in plaats van naar Domburg. Ik vind het persoonlijk echt leuk dat jullie er eens op uittrekken.
MJ, ook voor jou een fijne dag gewenst, hopelijk een niet te drukke.
Vandaag licht HH en me vooral concentreren op de was en de strijk. Moet ook nog naar de apotheek en rond 14.00H à 14.30H stop ik even en ga ik wandelen met Matice. En als we dan terug zijn, doe ik gewoon door met wat ik bezig was.
Ik wens iedereen een mooie maandag, stuur jullie veel liefs en een sterkteknuffel voor wie er eentje nodig heeft.