Hallo,
Goede morgen,
Ik heb alles gelezen. Viv, dank je wel voor de mooie foto's, ik heb er van opgeslagen, zo kan ik er nog van genieten.
Jullie hebben het allemaal druk, en dat is goed. Geniet maar van alles wat je doet, en van jullie gezelschap.
Corry, de groetjes aan Magda en Karine, en een leuke dag samen. 't Zal even doorbijten zijn, een nieuwe knie-prothese, maar na revalidatie zal je blij zijn. Ik ken zelfs iemand bij ons in de club die zich al weer waagt op de tenniscourt na een heup-en knieprothese.
Yvette, jouw organisatie mag blij zijn met jou ! Zo een krantje in elkaar steken is zeker een heel werk, proficiat hoor !
Ach ja, gisteren heb ik ook weer een uurtje gespeeld, ze hadden een vervanger nodig, en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik er weer bij was. Het ging goed, en ik denk donderdag weer als vervanger van een maatje die naar Spanje is, in te vallen. Ik voel wel dat één uurtje volstaat, ik zal maar beter naar mijn lichaam luisteren, zoals de huisarts zegt...
Hadden we toch geluk verleden week, met onze zonnige samenkomst !
Aan de westkust is het ook weer aan het regenen, goed voor de natuur, en ja een wandelingetje met de paraplu moet kunnen.
En nu eerst boodschappen doen ..
Groetjes, omadina