Huawei P 20 Lite,contacten verdwenen
-
C.E. - Lid geworden op: 22 nov 2004, 17:17
Zonder iets veranderd te hebben zijn plots bijna alle contacten verdwenen!Misschien bij de een of andere update?Heb al overal,via google,mijn licht opgestoken maar krijg het niet in orde!Vroeger nog eens voorgehad en toen via info op een site terug in orde gebracht maar dat lukt nu dus niet!
Iemand suggesties,want heel ambetant dat al die namen met nummers ribbedebie zijn!
Iemand suggesties,want heel ambetant dat al die namen met nummers ribbedebie zijn!
HP Intel(R) Core(TM) i5-4590T CPU @ 2.00 GHz RAM 8.00 GB / Windows 10 / Avast Free / Edge / Printer Canon Pixma MG4250 / Malwarebytes / CCleaner / Telenet Wigo
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Bijna alle zeg je. Dus niet allemaal?
Diegene die verdwenen zijn waar stonden die? (SIM kaart, intern geheugen, Google contacts, .....)
Als diegene die verdwenen zijn van Google contacts komen dan kan het zijn dat je de verbinding met uw Google account en/of de synchronisatie opnieuw moet instellen.
-
Weet zelf niet waar die stonden,denk overal zowat!Als ik mijn telefoonverkeer zie,zijn er waar naam bijstaat en andere enkel nog nummer!Bij "contacten" staat er nog één,als ik naar "favorieten" ga heb ik er tien,hoe die daar gekomen zijn weet ik niet!Maar er zijn er nog vele die ik niet meer vind!
HP Intel(R) Core(TM) i5-4590T CPU @ 2.00 GHz RAM 8.00 GB / Windows 10 / Avast Free / Edge / Printer Canon Pixma MG4250 / Malwarebytes / CCleaner / Telenet Wigo
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
C.E.
Ga naar contacten en kies in het menu 'weer te geven contacten'. Zet daar alles aan zodat je telefoon alle contacten weergeeft. Zowel op je simkaart als in je telefoon etc.
Ofwel: Via de belknop naar groepen en dan 'verberg contacten' aan en uit zetten.
Als alle instellingen goed staan moet hij het weer doen.
Als het kan voeg eens een nieuw contact toe en check of je dit wel ziet.
Denk dat je geen back-up gemaakt hebt van je contacten, anders kan je een fabrieksreset uitvoeren zodat je met een nieuwe lei kunt beginnen. Als je daarna je back-up terugplaatst, dan zouden de contacten gewoon getoond moeten worden.
In het simpelste geval speelt Android ( uw stuurprogramma) "verstoppertje.
Dan doe je het volgende:
Open de 'Contacten' applicatie.
Vind de drie verticale puntjes en klik hierop.
Klik op 'Contacten om te weergeven'.
Klik op 'Alle contacten'.
Succes!
Ga naar contacten en kies in het menu 'weer te geven contacten'. Zet daar alles aan zodat je telefoon alle contacten weergeeft. Zowel op je simkaart als in je telefoon etc.
Ofwel: Via de belknop naar groepen en dan 'verberg contacten' aan en uit zetten.
Als alle instellingen goed staan moet hij het weer doen.
Als het kan voeg eens een nieuw contact toe en check of je dit wel ziet.
Denk dat je geen back-up gemaakt hebt van je contacten, anders kan je een fabrieksreset uitvoeren zodat je met een nieuwe lei kunt beginnen. Als je daarna je back-up terugplaatst, dan zouden de contacten gewoon getoond moeten worden.
In het simpelste geval speelt Android ( uw stuurprogramma) "verstoppertje.
Dan doe je het volgende:
Open de 'Contacten' applicatie.
Vind de drie verticale puntjes en klik hierop.
Klik op 'Contacten om te weergeven'.
Klik op 'Alle contacten'.
Succes!
-
Wardje,
Gedeeltelijk teruggevonden via Contacten>>3 puntjes>>Instellingen>>Weergavevoorkeuren>>Alle contacten aangevinkt!
Heb er nu 20 terug maar waren er meerdere!Denk dat probleem bij Google zit,daar heb ik maar 1 contact meer!
Nog eventueel suggesties?
Alvast bedankt!
Gedeeltelijk teruggevonden via Contacten>>3 puntjes>>Instellingen>>Weergavevoorkeuren>>Alle contacten aangevinkt!
Heb er nu 20 terug maar waren er meerdere!Denk dat probleem bij Google zit,daar heb ik maar 1 contact meer!
Nog eventueel suggesties?
Alvast bedankt!
-
Ja , bij Google worden niet alle contacten gesynchroniseerd met je smartphone.
Het kan ook zijn dat een contact een Facebook-url of een andere url in het profiel heeft staan. De synchronisatie van Google Contacten heeft een probleem met deze linkjes.
Verwijder deze en het probleem is direct opgelost.
De linkjes zijn in de Android-app helaas niet zichtbaar. Je moet dus naar contacts.google.com toe om de contacten aan te passen.
Zoek hier naar de contacten die niet synchroniseren en verwijder de profiel-url. Deze staat onder het e-mail-adres en telefoonnummer met de beschrijving ‘Profiel’. Sla daarna op en het contact moet vrijwel direct synchroniseren met je smartphone.
T'is wat werk ,maar ja misschien weet iemand een gemakkelijker weg, ik niet.
Het kan ook zijn dat een contact een Facebook-url of een andere url in het profiel heeft staan. De synchronisatie van Google Contacten heeft een probleem met deze linkjes.
Verwijder deze en het probleem is direct opgelost.
De linkjes zijn in de Android-app helaas niet zichtbaar. Je moet dus naar contacts.google.com toe om de contacten aan te passen.
Zoek hier naar de contacten die niet synchroniseren en verwijder de profiel-url. Deze staat onder het e-mail-adres en telefoonnummer met de beschrijving ‘Profiel’. Sla daarna op en het contact moet vrijwel direct synchroniseren met je smartphone.
T'is wat werk ,maar ja misschien weet iemand een gemakkelijker weg, ik niet.
-
*Joy*
.
Ga ook eens naar je instellingen (gebruikers&accounts)
Kijk of synchronisatie is uitgevoerd .
Bij instellingen (systeem)
Back-up&herstel.
zorg ervoor dat het knopje blauw staat.

Is maar een suggestie hoor !!
Ga ook eens naar je instellingen (gebruikers&accounts)
Kijk of synchronisatie is uitgevoerd .
Bij instellingen (systeem)
Back-up&herstel.
zorg ervoor dat het knopje blauw staat.

Is maar een suggestie hoor !!
-
*Joy*
Alles staat zoals jij schreef!
Toch bedankt!
wardje,
Jou suggestie voer ik later uit!
Resultaat volgt wel!
Grt
Alles staat zoals jij schreef!
Toch bedankt!
wardje,
Jou suggestie voer ik later uit!
Resultaat volgt wel!
Grt
-
wardje,
Dat is nu net HET probleem,bij Google contacten staat maar één contact en die is gesyncroniseert!Waar die andere eventueel zijn is mij een mysterie!
Grt
Dat is nu net HET probleem,bij Google contacten staat maar één contact en die is gesyncroniseert!Waar die andere eventueel zijn is mij een mysterie!
Grt
-
Klik op het pijltje in de linker bovenhoek, naast Gmail. Kies vervolgens "Contacten"
Na het kiezen van contactpersonen, klikt u op de knop Meer . In de gegeven menu, ziet u een optie genaamd "Restore contacts".
Nu moet je alleen een tijd kiezen binnen de afgelopen 30 dagen. Na het kiezen van de periode, klikt je op " Restore". En dat is het dan.
Ofwel: Bij je contacten ga je best eens naar de instellingen (normaliter via het menu-knopje), daar naar 'Weer te geven contacten'. Vermoedelijk staat er nu een bolletje of vinkje bij je Gmail account. Kies daar voor 'Aangepaste lijst' en selecteer de lijsten die je wil zien. De sim kaart staat daar ook bij.
Na het kiezen van contactpersonen, klikt u op de knop Meer . In de gegeven menu, ziet u een optie genaamd "Restore contacts".
Nu moet je alleen een tijd kiezen binnen de afgelopen 30 dagen. Na het kiezen van de periode, klikt je op " Restore". En dat is het dan.
Ofwel: Bij je contacten ga je best eens naar de instellingen (normaliter via het menu-knopje), daar naar 'Weer te geven contacten'. Vermoedelijk staat er nu een bolletje of vinkje bij je Gmail account. Kies daar voor 'Aangepaste lijst' en selecteer de lijsten die je wil zien. De sim kaart staat daar ook bij.
-
Wardje,
Die knop "Meer" vind ik dus niet,laat staan "Restore contacts"!
Die tweede mogelijkheid ook gedaan maar zonder resultaat!
Heb nog even verder gezocht en ergens contacten herstellen gevonden,maar zonder resultaat,er word steeds over 20 contacten gemeld en die staan er nu,maar de rest nergens te vinden!
Denk dat het hopeloos word!

Die knop "Meer" vind ik dus niet,laat staan "Restore contacts"!
Die tweede mogelijkheid ook gedaan maar zonder resultaat!
Heb nog even verder gezocht en ergens contacten herstellen gevonden,maar zonder resultaat,er word steeds over 20 contacten gemeld en die staan er nu,maar de rest nergens te vinden!
Denk dat het hopeloos word!

-
Wat gebeurt er wanneer je in de contactenlijst via de Instellingenknop (links onderin) kiest voor Importeren/Exporteren en vervolgens voor Importeren van SIM-kaart? Daarmee behoren jouw contacten weer te worden ingeladen vanuit de SIM-kaart.
-
Contacten terug!Via Outlook op pc,kunnen terugzetten!Zaten dan ook wel contacten met mailadres en zonder telefoonnummer bij,maar deze verwijderd!
Bedankt allen voor de respons!Mag afgesloten worden!
Bedankt allen voor de respons!Mag afgesloten worden!