Goedemorgen Seizoentjes,
En Muddy Maddy is vertrokken, dat ze er maar van genieten.
Ons feestvarken is uitgeslapen en heeft zelfs al gegeten. Manlief is nog niet beneden, Matice krijgt zijn geschenkjes als manlief uitgeslapen is. Ook hij vond de kaartjes voor Matice mooi en hartverwarmend. Nadat ze op de kast hebben staan pronken, kleef ik ze in zijn dagboek dat in een grote map steekt en waar zijn kaartjes van jullie inzitten toen hij eindelijk thuis was op 2 december , kaartjes van vakantie waar hij overal al geweest is, foto's van zijn overleden broers en zijn dagboek. Het is een behoorlijk dikke map, manlief zei gisteren een nieuwe map te beginnen nu dat hij1 jaar is geworden vandaag en dat is misschien een goed idee. Schrijf ongeveer alle dagen in zijn dagboek, want geen dag is hetzelfde met hem. En hij spookt iedere dag wel wat uit.
Heb het strijkje al achter de rug. En manlief is net opgestaan, die had duidelijk zijn slaap nodig.
Kan ik vlug het licht HH gaan doen, nog in pyjama. En dan ga ik douchen, bedenk een outfit en ruim tenslotte slaap-en badkamer op. En dan gaan we de boodschappen doen. Komen dan terug om alles weg te zetten en dan mag Matice met ons mee.
Ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een heel fijn weekend. Liefs en een knuffel voor wie hem kan gebruiken .