Vrijdag hadden we een leerrijke voordracht door een plaatselijke brandweerman.
Eerst toonde hij hij op een pop hoe we de eerste hulp kunnen toedienen bij een hartfalen, ook met een AED toestel, zo'n toestel dat hier op verschillende plaatsen in ons dorp hangt en waar alle eerste hulp benodigdheden inzitten.
Dan nog een hele brok brandpreventie en het nut van een alarm en waar het moet ophangen. Veel volk was er niet de meesten hadden het afgewimpeld met: ik ben al op een ouderdom gekomen dat ik dat nu wel niet meer zal moeten gebruiken!
Gisteren zijn Christa en Luc thuisgekomen zo rond 20u, ze waren maar dinsdag vertrokken naar Portugal, ze hebben dus tijd tekort gehad, hebben alleen wat van Porto gezien dus ...zullen ze nog eens moeten terugkeren!

Sorry, ik had hier al verschillende foto's geplaatst en ze staan allemaal op hun kop, op hoop dat iemand die wel zal rechtzetten laat ik deze dus toch staan!
Joepie, onze Rode Duivels hebben al 8 keer op rij gewonnen!
Hier regent het, het zou nochtans zo'n mooie dag worden. Nu vanmorgen scheen er een flauw zonnetje en ik kon in de veranda eten en wat lezen in mijn leuk boekske!(mag ik niet schrijven, rode krulletjes eronder maar ik vind dit leuker dan boekjes dus zondig ik maar!
Goeienavond! (is eigenlijk ook niet juist maar wij zeggen dat toch ook tegen mekaar!)