In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
lea*** - Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54
Dag leutertjes,
Nee Bert, veel gewandeld heb ik niet, lagen dikke kiezels, erg handig om over te lopen met een nieuwe knie.
En trappen!!! En nog een trapje hier en daar nog een trapje, gelukkig had ik mijn kruk meegenomen.
Klein kakfabriekje heeft veel last gehad van zijn tandjes en ja, veel kaka gedaan, dochter heeft geweten wat doen.
Morgen komt hij naar ons, de kleine lieverd!
Marietteke, genoten, in feite niet. Ik ben te zeer een stadsmens om te kunnen genieten van eindeloze akkers en weilanden. Er was veel wind en gisteren regen, tja, en ik ben zeer graag thuis.
Dochter en haar man zijn kind aan huis in die b&b, ik ben gegaan om haar een plezier te doen.
Mijn kat was heel blij toen ik thuis kwam, begon heel wild rond te crossen. Er was voor hem gezorgd hoor, een petfooder met vlees en een kommeke vol met droge brokken en water natuurlijk.
En buurvrouw zorgde ook voor hem.
Zonnebloemetje, er zitten wel veel egels bij jou, zijn dat nachtdiertjes?
Mijn knie doet geen pijn nu, ik ben wel voorzichtig geweest.
Lang wandelen gaat sowieso nog niet.
Ik heb gisteren duif gegeten, dat was geleden van in mijn kindertijd, wel lekker!!
Ghyra, Bekske, Jadi, hoop dat jullie een gezellig weekend hadden.
Tot morgen, mooie avond gewenst aan allen.

Nee Bert, veel gewandeld heb ik niet, lagen dikke kiezels, erg handig om over te lopen met een nieuwe knie.
En trappen!!! En nog een trapje hier en daar nog een trapje, gelukkig had ik mijn kruk meegenomen.
Klein kakfabriekje heeft veel last gehad van zijn tandjes en ja, veel kaka gedaan, dochter heeft geweten wat doen.
Morgen komt hij naar ons, de kleine lieverd!
Marietteke, genoten, in feite niet. Ik ben te zeer een stadsmens om te kunnen genieten van eindeloze akkers en weilanden. Er was veel wind en gisteren regen, tja, en ik ben zeer graag thuis.
Dochter en haar man zijn kind aan huis in die b&b, ik ben gegaan om haar een plezier te doen.
Mijn kat was heel blij toen ik thuis kwam, begon heel wild rond te crossen. Er was voor hem gezorgd hoor, een petfooder met vlees en een kommeke vol met droge brokken en water natuurlijk.
En buurvrouw zorgde ook voor hem.
Zonnebloemetje, er zitten wel veel egels bij jou, zijn dat nachtdiertjes?
Mijn knie doet geen pijn nu, ik ben wel voorzichtig geweest.
Lang wandelen gaat sowieso nog niet.
Ik heb gisteren duif gegeten, dat was geleden van in mijn kindertijd, wel lekker!!
Ghyra, Bekske, Jadi, hoop dat jullie een gezellig weekend hadden.
Tot morgen, mooie avond gewenst aan allen.

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen allen
Ik en mijn wekker waren geen goede vrienden deze morgen
Wens jullie allen een fijne dag toe
We vliegen er weer in
toedeloe
menu:hamburger met stoemp van verschillende groentjes (restjes)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen allemaal....
hier nu weer droog,maar ook buien.....
zo met vriendin op visite bij zieke vriendin,is verhuisd omdat ze verzorg moet worden
wel zelfstandig maar hulp paar keer per dag.....
wens jullie allemaal een mooie dag en groetjessssss
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeiemorgend ,
hier grijs , maar wel droog ,
't heeft aan de kanten van Kortrijk en de zee , zo lelijk gedaan ,
las ik op F.B.
Jadike , ammai uwe wekker ziet er echt kwaad hoor
Bekske ook een fijne dinsdag gewenst .
Leake , ik ben ook niet zo graag lang weg ,
oost west thuis best zeker
En kan geloven dat je kat kontent was , je te zien ,
Bloemeke ja wij moeten altijd twee keer ,
eerst chetton halen , en dan terug op het uur dat er nog vrij is ,
Vind het ook lastig , zou ook handiger zijn via p.c. ,
om een afspraak te maken bij de dokter .
Mooie en lief je egeltje , en al dat lekkers dat ze krijgen ,
die zijn met hun gat in de boter gevallen ,
tenhuize bloemeke en man
Bertje hopelijk wat beter geslapen ,
en waar was de lunch nu gisteren ?
Miesje Ghyrake fifi
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
Bert
Dag beste mensen
ik ben Carine, echtgenote van Robert. Gelukkig heeft hij zijn gegevens keurig genoteerd.
Deze morgen heel vroeg is Robert opgenomen in het ziekenhuis met opnieuw hartklachten. Straks ga ik naar het ziekenhuis gaan zien hoe zijn toestand nu is. Hij ligt op hartbewaking.
Hij had zich hier laten inschrijven om vrienden te vinden want alleen zijn is niets voor hem want dan verveelt hij zich.
Ik had het hem afgeraden maar hij heeft toch zijn zin gedaan. We zien het resultaat. En heeft hij vrienden gemaakt? Ja, een paar die hem steunen. De rest ziet hem niet eens staan.
Dus als het aan mij ligt zal Robert hier niet meer komen. Het is stilaan welletjes geweest voor mij.
Bedankt aan de dames die hem steunden en toch wat vriendschap gaven.
Carine
ik ben Carine, echtgenote van Robert. Gelukkig heeft hij zijn gegevens keurig genoteerd.
Deze morgen heel vroeg is Robert opgenomen in het ziekenhuis met opnieuw hartklachten. Straks ga ik naar het ziekenhuis gaan zien hoe zijn toestand nu is. Hij ligt op hartbewaking.
Hij had zich hier laten inschrijven om vrienden te vinden want alleen zijn is niets voor hem want dan verveelt hij zich.
Ik had het hem afgeraden maar hij heeft toch zijn zin gedaan. We zien het resultaat. En heeft hij vrienden gemaakt? Ja, een paar die hem steunen. De rest ziet hem niet eens staan.
Dus als het aan mij ligt zal Robert hier niet meer komen. Het is stilaan welletjes geweest voor mij.
Bedankt aan de dames die hem steunden en toch wat vriendschap gaven.
Carine
-
*Joy*
.
Beste Carine,
Aangevallen worden of zich aangevallen voelen is niet leuk.
Daar moet je al een sterk karakter voor hebben.
Zoiets gebeurd op vele forum's.
Vrienden maken is ook niet zo evident.
En als je daarbij nog supergevoelig bent, komt het allemaal hard aan.
Desondanks wens ik je man een spoedig herstel toe !!
Hopelijk komt alles goed.
Beste Carine,
Aangevallen worden of zich aangevallen voelen is niet leuk.
Daar moet je al een sterk karakter voor hebben.
Zoiets gebeurd op vele forum's.
Vrienden maken is ook niet zo evident.
En als je daarbij nog supergevoelig bent, komt het allemaal hard aan.
Desondanks wens ik je man een spoedig herstel toe !!
Hopelijk komt alles goed.
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Oh, wat erg, Carine …
Heb hem gisteren nog een bedankje gestuurd voor zijn hulp bij het plaatsen van afbeeldingen …
heel lief van hem .
wens hem heel veel beterschap toe,

( voila, je ziet het ,hij is een goede leraar !)
ken de voorgeschiedenis niet, maar
kan het bijna niet geloven dat volwassen mensen mekaar, willens en wetens , hier op het forum de duvel zouden aandoen , dit hoekje is met de beste bedoelingen opgestart…
zo spijtig ….
hoop echt dat hij vlug weer beter is en ipv van in het ziekenhuis, aan uw goede zorgen kan worden toevertrouwd.
Mies
Heb hem gisteren nog een bedankje gestuurd voor zijn hulp bij het plaatsen van afbeeldingen …
heel lief van hem .
wens hem heel veel beterschap toe,

( voila, je ziet het ,hij is een goede leraar !)
ken de voorgeschiedenis niet, maar
kan het bijna niet geloven dat volwassen mensen mekaar, willens en wetens , hier op het forum de duvel zouden aandoen , dit hoekje is met de beste bedoelingen opgestart…
zo spijtig ….
hoop echt dat hij vlug weer beter is en ipv van in het ziekenhuis, aan uw goede zorgen kan worden toevertrouwd.
Mies
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
was me dat efkes verschieten toen ik hier het bericht las dat Bertje opgenomen is in het ziekenhuis
en als ik er bij stil sta dan heeft hij hier al veel te verduren gekregen ook en zeker onterecht
maar soit genoeg daar over , ik zie het opeens niet meer zo goed zitten na wat er hier de laatste maanden allemaal gebeurd is en dus zit ik in een dipje waar ik misschien nog terug kan uitkomen maar dat zal zijn tijd nodig hebben , want als ik er zo over denk aan iedereen die hier komt schrijven ,
hoeveel van de leutertjes zijn ondertussen ons k&t huisje echt trouw gebleven ????????
dus als ik goesting en tijd heb dan zal ik misschien wel komen schrijven , maar wanneer dat weet ik nog niet , ik zal wel zien hoe ik me voel want de ene dag is de andere niet en ik zal zeker komen verder lezen waardoor mijn goesting om weer te komen schrijven misschien zal terug komen en als jullie mij enkele dagen niet zien dan weten jullie ook hoe het komt
Carine bedankt om iets te laten weten over Bertje en hopelijk komt het weer goed met hem want een goede gezondheid is echt belangrijk en doe hem zeker veel groetjes
voor alle leutertjes nog een aangename woensdag verder
daaaaaag

was me dat efkes verschieten toen ik hier het bericht las dat Bertje opgenomen is in het ziekenhuis
en als ik er bij stil sta dan heeft hij hier al veel te verduren gekregen ook en zeker onterecht
maar soit genoeg daar over , ik zie het opeens niet meer zo goed zitten na wat er hier de laatste maanden allemaal gebeurd is en dus zit ik in een dipje waar ik misschien nog terug kan uitkomen maar dat zal zijn tijd nodig hebben , want als ik er zo over denk aan iedereen die hier komt schrijven ,
hoeveel van de leutertjes zijn ondertussen ons k&t huisje echt trouw gebleven ????????
dus als ik goesting en tijd heb dan zal ik misschien wel komen schrijven , maar wanneer dat weet ik nog niet , ik zal wel zien hoe ik me voel want de ene dag is de andere niet en ik zal zeker komen verder lezen waardoor mijn goesting om weer te komen schrijven misschien zal terug komen en als jullie mij enkele dagen niet zien dan weten jullie ook hoe het komt
Carine bedankt om iets te laten weten over Bertje en hopelijk komt het weer goed met hem want een goede gezondheid is echt belangrijk en doe hem zeker veel groetjes
voor alle leutertjes nog een aangename woensdag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Hé, bloemeke , heb je juist gemist
zo spijtig allemaal
speciaal voor jou

groetjes aan Picasso
Fijne avond nog, voor alle babbelkes
Mies x
zo spijtig allemaal
speciaal voor jou

groetjes aan Picasso
Fijne avond nog, voor alle babbelkes
Mies x
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede avond allen
Net thuis we zijn precies twee verzopen kiekens
Kletsnat van het sjolen..
Dat wordt een doos soep opwarmen bij het avondeten
Sorry geen tijd...de laatste loodjes weet je wel
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.