Iemand nog bezig met Brexit ?
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Sjoemelaar, chronische steuntrekkers en fraudeurs betalen zo goed als geen belastingen.
€1000 pensioen is meer dan de meeste hiervan verdienen.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Brexit science fiction
"The year is 2192. The British Prime Minister visits Brussels to ask for an extension of the Brexit deadline. No one remembers where this tradition originated, but every year it attracts many tourists from all over the world."
"The year is 2192. The British Prime Minister visits Brussels to ask for an extension of the Brexit deadline. No one remembers where this tradition originated, but every year it attracts many tourists from all over the world."
-
dejules
Ambtenaren betalen geen belastingen. Zij worden van geboorte tot de dood met belastinggeld betaald.
Wat zegt de baas van De Wever over de ambtenarenpensioenen?
VBO wil snoeien in ambtenarenpensioen: “Iedereen gelijk, ook singles en gehuwden”
“Om ons sociaal zekerheidsstelsel te behouden zal het eenvoudiger moeten”, zegt werkgeversorganisatie VBO. Daarom wil ze nog maar één statuut voor werknemers, ambtenaren en zelfstandigen. Voor de ambtenaren zou dat een fikse verlaging van hun pensioen betekenen. Uitkeringen zouden ook niet langer op basis van de gezinssituatie worden toegekend, maar wel per individu.
Volgens het VBO bedraagt een gemiddeld wettelijk pensioen van een werknemer vandaag 1.200 euro en van een ambtenaar 2.600 euro.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190417_04336177
De Wever voert altijd uit hetgeen zijn baas zegt.
Het tijdperk vd leeglopers is definitief voorbij, leg U erbij neer!
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Het kon niet anders dan dat NVA,De Wever en ambtenaren leeglopers bij dit Brexit draadje door onnozel julleke zouden betrokken partij worden.dejules schreef: ↑21 okt 2019, 23:57Ambtenaren betalen geen belastingen. Zij worden van geboorte tot de dood met belastinggeld betaald.
Wat zegt de baas van De Wever over de ambtenarenpensioenen?
VBO wil snoeien in ambtenarenpensioen: “Iedereen gelijk, ook singles en gehuwden”
“Om ons sociaal zekerheidsstelsel te behouden zal het eenvoudiger moeten”, zegt werkgeversorganisatie VBO. Daarom wil ze nog maar één statuut voor werknemers, ambtenaren en zelfstandigen. Voor de ambtenaren zou dat een fikse verlaging van hun pensioen betekenen. Uitkeringen zouden ook niet langer op basis van de gezinssituatie worden toegekend, maar wel per individu.
Volgens het VBO bedraagt een gemiddeld wettelijk pensioen van een werknemer vandaag 1.200 euro en van een ambtenaar 2.600 euro.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190417_04336177
De Wever voert altijd uit hetgeen zijn baas zegt.
Het tijdperk vd leeglopers is definitief voorbij, leg U erbij neer!
Altijd met alles dezelfde zondebokken opvoeren.
Zielige onnozele idioot !!!
-
dejules
Mijn vrouw en ik werken keihard en verdienen goed onze kost.
Er zijn weken geweest dat we met het werk in het ziekenhuis, avondshiften, weekendpermanenties en consultaties ieder 100 uur aan de slag waren.
Hoewel we het nu iets rustiger aan doen, willen we daar tijdens ons pensioen iets van terugzien. Deze voormiddag bekeek ik MyPension. Dat viel tegen. Na mijn 65ste zou ik 1.228 euro per maand krijgen.
https://www.tijd.be/partner/axa/slim-ve ... ioenopbouw
-
dejules
Als je een bijkomend pensioen wenst op te bouwen kan dat alleen maar door te sparen dwz dat je veel minder te besteden loon hebt.
Het WETTELIJK pensioen zou voor iedereen op dezelfde manier moeten berekend worden.
Het kan toch niet dat een statuut waaronder je werkt voor 87% de hoogte van uw pensioenbedrag bepaalt dwz dat een hoog uurloon en veel gepresteerde uren irrelevant zijn.
Neem 2 collega's ambtenaren die hetzelfde werk doen, dezelfde diploma's, dezelfde kwalificaties. De ene is statutair en de andere contractueel. Het verschil in pensioen gedurende bijvoorbeeld 25 jaar kan oplopen tot 400.000 € verschil. Dat krijg je niet uitgelegd. Die statutaire leegloperij is een staat binnen de staat geworden, georganiseerd zoals de maffia. Dit is georganiseerde diefstal. Ook uw kinderen werkzaam in de privé betalen het gelag! De jeugd gelooft niet meer in een pensioen voor zichzelf. Die georganiseerde diefstal heeft onze hele maatschappij vergiftigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Dat krijg je inderdaad niet uitgelegd aan die Britten. Dus hopelijk haalt Boris Johnson zijn slag thuis en verlaten zij de EU op 31.10.2019. De Brexit saga is nu al lang genoeg bezig.dejules schreef:
Als je een bijkomend pensioen wenst op te bouwen kan dat alleen maar door te sparen dwz dat je minder te besteden loon hebt.
Het WETTELIJK pensioen zou voor iedereen op dezelfde manier moeten berekend worden.
Het kan toch niet dat een statuut waaronder je werkt voor 87% de hoogte van uw loon bepaalt dwz dat een hoog uurloon en veel gepresteerde uren irrelevant zijn.
Neem 2 collega's ambtenaren die hetzelfde werk doen, dezelfde diploma's, dezelfde kwalificaties. De ene is statutair en de andere contractueel. Het verschil in pensioen gedurende bijvoorbeeld 25 jaar kan oplopen tot 400.000 € verschil. Dat krijg je niet uitgelegd. Die statutaire leegloperij is een staat binnen de staat geworden, georganiseerd zoals de maffia. Dit is georganiseerde diefstal. Ook uw kinderen werkzaam in de privé betalen het gelag! De jeugd gelooft niet meer in een pensioen voor zichzelf. Die georganiseerde diefstal heeft onze hele maatschappij vergiftigd.
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Dat interesseert mij geen donder.dejules schreef: ↑22 okt 2019, 07:51Mijn vrouw en ik werken keihard en verdienen goed onze kost.
Er zijn weken geweest dat we met het werk in het ziekenhuis, avondshiften, weekendpermanenties en consultaties ieder 100 uur aan de slag waren.
Hoewel we het nu iets rustiger aan doen, willen we daar tijdens ons pensioen iets van terugzien. Deze voormiddag bekeek ik MyPension. Dat viel tegen. Na mijn 65ste zou ik 1.228 euro per maand krijgen.
https://www.tijd.be/partner/axa/slim-ve ... ioenopbouw
Het gaat hier over Brexit.