In de Vier Seizoenen reeks 16 Herfst 2019
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
eerste kopje koffie binnen. ben vannacht ziek geweest. hamburger bleef op mijn maag liggen met alle gevolgen van dien. gelukkig heb ik altijd een grote herenzakdoek bij me, zodat het restje overgeefsel ( gelukkig geen brokken-wel veel slijmen. ook omdat ik geen rupital boven had) beperkt bleef tot een stukje tapijt aan mijn bed. heb dat dan ook opgekuist met een keukenhanddoek die ik daar ook liggen heb voor als ik nog eens een denkbeeldige reis naar de tropen maak. ( opvlieger) nu vallen die lichamelijke nog mee, maar zijn mijn voeten het slachtoffer. ze zijn precies aan het opbrandden.
Gingen juist naar buiten om nog iets voor ventje zijn middagmaal voor vandaag te halen, toen buurman V. met aanmaakhout kwam, netjes in dozen. het is drummen in de liedl met de GB nog tot woensdag dicht en dan zei een madam die op de bakkerij werkt tegen Stefanie van de beenhouwer en mij, dat ze vreest dat het nog een dag gesloten zal zijn want ze hebben vertraging. ik weet nu al dat het assortiment brood en koffiekoeken erg zal veranderen omdat ze met een andere leverancier werken. En wij gebruiken de afdeling bakkerij alleen als we de vrijdag daar boodschappen doen en ventje nog niet gegeten heeft. Voer voor nog meer felle discussies op Fb! ( en ik lees elk commentaar: wat zijn ze zo lief voor elkaar)
Komen we thuis met vloeibare prozac ( blonde leffe) zit ik even in de zetel voor ik aan de hamburgers begin: telefoon. moeder. haar werken zijn gedaan en de mannen hebben alles zelf opgekuist tot zelfs aan de luster. op papa zijn kamer staat nog alles overhoop: dat is voor ons.
vent vroeg aan moeder of ik fb had. hij zou een foto van hem en mijn moeder op mijn tijdslijn gezwierd hebben. straks eens kijken of dat ook effectief gelukt is, want mijn fb pagina is niet openbaar. ga straks eens kijken om er een paar af te zwieren die jaren geleden aanvaard werden voor de verkeerde reden. bv John winkel die me zijn boek ziva wilde doen aanschaffen. had toen geen centen ervoor en hoopte op een gratis ex. nutjes. die gaat er zeker af, als hij er nog opstaat.
vandaag lever met spekjes. morgen worst met appelsmoes en gebakken krieltjes.
moet vandaag om leesvoer + apotheek.
Oma C: ventje lust ook graag spruitjes, ik heb dat nog maar 1 keer gegeten in hutsepot. Mss dat ik eens kijk of ik voor hem geen spruitjes met spek kan klaarmaken en ik eet dan wel gestoofde prei in roomsaus.
Clive: succ6 bij de dierenarts. Hopelijk is het niet te erg. en ja, beter te vroeg of te laat.
MJ: er is hier een in onze staat als je haar laat doen dat ze twee stenen kan doen vechten. zij is dan ook de reden waarom wij jaren in onmin geleefd hebben met de andere buren. door een roddel. Op een gegeven moment was ik het zo enorm beu, zeker na een gesprek met iemand anders dat ik aangebeld heb en gevraagd had wat er scheelde. de enigen die hier af en toe op mijn zenuwen werken zijn Ronny met zijn tuin, en de aanstaande schoonzoon van 14. dat is een echt ettertje.
Moest ik de dochter geweest zijn, ik had hem en zijn ascociaal gedrag al lang buiten gesmeten maar ze heeft hem nu nodig nu ze met dat afstervend beentje in haar voet zit. weten anders van niets maar Joyce en haar bbq deze zomer hebben het uitgebracht.
( zo zie je maar)
tiens, freule maria is weer bezig aan haar boven.... deed ze gisteren ook?
koffie is bijna op. dan pillenontbijt, gewoon ontbijt en vanmiddag afgebakken broodjes met kaasomelet of salami. heb ook nog brie.
Fijne dag seizoentjes!
eerste kopje koffie binnen. ben vannacht ziek geweest. hamburger bleef op mijn maag liggen met alle gevolgen van dien. gelukkig heb ik altijd een grote herenzakdoek bij me, zodat het restje overgeefsel ( gelukkig geen brokken-wel veel slijmen. ook omdat ik geen rupital boven had) beperkt bleef tot een stukje tapijt aan mijn bed. heb dat dan ook opgekuist met een keukenhanddoek die ik daar ook liggen heb voor als ik nog eens een denkbeeldige reis naar de tropen maak. ( opvlieger) nu vallen die lichamelijke nog mee, maar zijn mijn voeten het slachtoffer. ze zijn precies aan het opbrandden.
Gingen juist naar buiten om nog iets voor ventje zijn middagmaal voor vandaag te halen, toen buurman V. met aanmaakhout kwam, netjes in dozen. het is drummen in de liedl met de GB nog tot woensdag dicht en dan zei een madam die op de bakkerij werkt tegen Stefanie van de beenhouwer en mij, dat ze vreest dat het nog een dag gesloten zal zijn want ze hebben vertraging. ik weet nu al dat het assortiment brood en koffiekoeken erg zal veranderen omdat ze met een andere leverancier werken. En wij gebruiken de afdeling bakkerij alleen als we de vrijdag daar boodschappen doen en ventje nog niet gegeten heeft. Voer voor nog meer felle discussies op Fb! ( en ik lees elk commentaar: wat zijn ze zo lief voor elkaar)
Komen we thuis met vloeibare prozac ( blonde leffe) zit ik even in de zetel voor ik aan de hamburgers begin: telefoon. moeder. haar werken zijn gedaan en de mannen hebben alles zelf opgekuist tot zelfs aan de luster. op papa zijn kamer staat nog alles overhoop: dat is voor ons.
vent vroeg aan moeder of ik fb had. hij zou een foto van hem en mijn moeder op mijn tijdslijn gezwierd hebben. straks eens kijken of dat ook effectief gelukt is, want mijn fb pagina is niet openbaar. ga straks eens kijken om er een paar af te zwieren die jaren geleden aanvaard werden voor de verkeerde reden. bv John winkel die me zijn boek ziva wilde doen aanschaffen. had toen geen centen ervoor en hoopte op een gratis ex. nutjes. die gaat er zeker af, als hij er nog opstaat.
vandaag lever met spekjes. morgen worst met appelsmoes en gebakken krieltjes.
moet vandaag om leesvoer + apotheek.
Oma C: ventje lust ook graag spruitjes, ik heb dat nog maar 1 keer gegeten in hutsepot. Mss dat ik eens kijk of ik voor hem geen spruitjes met spek kan klaarmaken en ik eet dan wel gestoofde prei in roomsaus.
Clive: succ6 bij de dierenarts. Hopelijk is het niet te erg. en ja, beter te vroeg of te laat.
MJ: er is hier een in onze staat als je haar laat doen dat ze twee stenen kan doen vechten. zij is dan ook de reden waarom wij jaren in onmin geleefd hebben met de andere buren. door een roddel. Op een gegeven moment was ik het zo enorm beu, zeker na een gesprek met iemand anders dat ik aangebeld heb en gevraagd had wat er scheelde. de enigen die hier af en toe op mijn zenuwen werken zijn Ronny met zijn tuin, en de aanstaande schoonzoon van 14. dat is een echt ettertje.
Moest ik de dochter geweest zijn, ik had hem en zijn ascociaal gedrag al lang buiten gesmeten maar ze heeft hem nu nodig nu ze met dat afstervend beentje in haar voet zit. weten anders van niets maar Joyce en haar bbq deze zomer hebben het uitgebracht.
( zo zie je maar)
tiens, freule maria is weer bezig aan haar boven.... deed ze gisteren ook?
koffie is bijna op. dan pillenontbijt, gewoon ontbijt en vanmiddag afgebakken broodjes met kaasomelet of salami. heb ook nog brie.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MM: inderdaad , ik bedoelde oma-C, zag het nu pas.Ben tegenwoordig zo verstrooid.Gisteren maakte ik worteltjes klaar, ik ging er suiker opdoen en terwijl ik daarmee bezig was, merkte ik ineens dat het zout was.Heb de diepgevroren wortelen eruit gehaald en afgespoeld. Nog een geluk anders waren de wortelen oneetbaar.Heb het de laatste dagen nog al voorgehad .Denk dat het komt door de laatste weken die toch druk waren.
Oma-C: die kippen lopen wel eens buiten, en daarna rap rap terug hun hok binnen.Die zijn nog steeds heel bang, denk dat dat eigen is aan het ras.
Gisteren al een kast uitgekuist, vandaag ga ik er nog 1 doen.Dat zijn van die typische "herfst -en winterwerkjes".
Dames, tot morgen allemaal.
MM: inderdaad , ik bedoelde oma-C, zag het nu pas.Ben tegenwoordig zo verstrooid.Gisteren maakte ik worteltjes klaar, ik ging er suiker opdoen en terwijl ik daarmee bezig was, merkte ik ineens dat het zout was.Heb de diepgevroren wortelen eruit gehaald en afgespoeld. Nog een geluk anders waren de wortelen oneetbaar.Heb het de laatste dagen nog al voorgehad .Denk dat het komt door de laatste weken die toch druk waren.
Oma-C: die kippen lopen wel eens buiten, en daarna rap rap terug hun hok binnen.Die zijn nog steeds heel bang, denk dat dat eigen is aan het ras.
Gisteren al een kast uitgekuist, vandaag ga ik er nog 1 doen.Dat zijn van die typische "herfst -en winterwerkjes".
Dames, tot morgen allemaal.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15
Goedemorgen Seizoentjes,
Kan geen plaatje zetten, pagina is niet bereikbaar.
Oma-C, dank je wel voor het mooie overzicht.
Muddy Maddy, blijven bewegen is inderdaad goed voor de gewrichten. Bij jullie in de straat dan ook burenruzies. Leuk is anders. En roddelen leidt vaak tot onmin.
Anjelier, begrijpelijk dat je verstrooid bent, je hebt dan ook heel wat drukke weken achter de rug.
Zijn net terug van de dierenarts. Matice heeft dus inderdaad een oorontsteking. Heeft een spuit antibiotica gekregen en druppels voor zijn oor. Die ontsteking zou ook een allergische reactie op " iets " kunnen zijn, dat moeten we afwachten tot zijn druppels op zijn. De 7° november moeten we terug op controle. Als het dan nog ontstoken is of opnieuw, zou het inderdaad een allergische reactie op iets zijn en moet hij een hele resem allergietesten ondergaan. Hoop dus dat het gewoon een ontsteking is. We waren er ook wel heel vroeg bij. Verder is alles in orde en is hij een kerngezonde krullenbol. Zijn gewicht is goed ondanks zijn matig eten , eigen aan het ras. Heb de dierenarts mijn boek over Australian Cobberdogs geleend, want hij heeft enkel Matice als " leidraad" . Was er heel blij mee en zei ons het de 7° november niet vergeten terug te vragen. Maar hij ging zich inlezen. De eigenaar van de hondenschool en onze dierenarts zijn goede vrienden, dierenarts gaat daar vaak spreken. Enfin, ben blij dat we geweest zijn.
En nu ga ik boven doordoen, was deze ochtend daar al begonnen met het bed af te trekken en heb al nieuwe hoeslakens gelegd en de dons is ook al gelucht. Dekbedden zijn al gewassen en steken in de droogkast en de hoeslakens zitten al in de wasmachine. Nog 2 machines te gaan, badmatjes en badhanddoeken. Maar dat is gewoon opplooiwas, daar heb ik geen werk aan.
Ga nu de slaapkamer afvegen en de badkamer en dan is het tijd om met Matice te gaan wandelen. En dan kan ik na de wandeling boven gaan dweilen. En daar dan alles terugzetten. Plus de strijk dan nog doen van de dekbedden. Weet wat te doen vandaag.
Aan alle Seizoentjes een fijne dag gewenst, liefs voor jullie allen en een dikke knuffel.
Kan geen plaatje zetten, pagina is niet bereikbaar.
Oma-C, dank je wel voor het mooie overzicht.
Muddy Maddy, blijven bewegen is inderdaad goed voor de gewrichten. Bij jullie in de straat dan ook burenruzies. Leuk is anders. En roddelen leidt vaak tot onmin.
Anjelier, begrijpelijk dat je verstrooid bent, je hebt dan ook heel wat drukke weken achter de rug.
Zijn net terug van de dierenarts. Matice heeft dus inderdaad een oorontsteking. Heeft een spuit antibiotica gekregen en druppels voor zijn oor. Die ontsteking zou ook een allergische reactie op " iets " kunnen zijn, dat moeten we afwachten tot zijn druppels op zijn. De 7° november moeten we terug op controle. Als het dan nog ontstoken is of opnieuw, zou het inderdaad een allergische reactie op iets zijn en moet hij een hele resem allergietesten ondergaan. Hoop dus dat het gewoon een ontsteking is. We waren er ook wel heel vroeg bij. Verder is alles in orde en is hij een kerngezonde krullenbol. Zijn gewicht is goed ondanks zijn matig eten , eigen aan het ras. Heb de dierenarts mijn boek over Australian Cobberdogs geleend, want hij heeft enkel Matice als " leidraad" . Was er heel blij mee en zei ons het de 7° november niet vergeten terug te vragen. Maar hij ging zich inlezen. De eigenaar van de hondenschool en onze dierenarts zijn goede vrienden, dierenarts gaat daar vaak spreken. Enfin, ben blij dat we geweest zijn.
En nu ga ik boven doordoen, was deze ochtend daar al begonnen met het bed af te trekken en heb al nieuwe hoeslakens gelegd en de dons is ook al gelucht. Dekbedden zijn al gewassen en steken in de droogkast en de hoeslakens zitten al in de wasmachine. Nog 2 machines te gaan, badmatjes en badhanddoeken. Maar dat is gewoon opplooiwas, daar heb ik geen werk aan.
Ga nu de slaapkamer afvegen en de badkamer en dan is het tijd om met Matice te gaan wandelen. En dan kan ik na de wandeling boven gaan dweilen. En daar dan alles terugzetten. Plus de strijk dan nog doen van de dekbedden. Weet wat te doen vandaag.
Aan alle Seizoentjes een fijne dag gewenst, liefs voor jullie allen en een dikke knuffel.
-

Goedenavond Seizoentjes,
Niemand meer ? Het was dan ook een prachtige dag om buiten door te brengen.
Heb vandaag niet alles gedaan gekregen, morgen anders en beter. Denk dat ik een kleine opstoot aan het doen ben, niks aan te doen.
Matice heeft een beetje last van zijn oor, moeten als manlief thuis is, nog druppels in. En het bed moet nog opgemaakt worden en dan kruip ik vandaag eens vroeg onder de wol.
Liefs aan jullie allen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
Clive : ik was zo aan het denken aan jullie en Matice : zou zijn oorontsteking iets te maken kunnen hebben met de knipbeurt bij de hondenkapster ?? Het zal wel niet zo zijn , maar dat is ook nog maar pas geleden ..... het was zo maar een bedenking van mij ... Hopelijk geneest het vlug . Ook voor jou : op tijd rusten .... er is niets dat MOET hé .... Morgen komt ook nog ... beterschap ;
Komend weekend schakelen we over naar het winteruur .... dat zal ons ook nog parten spelen ....slecht voor onze biologische klok ..... maar het zal wel moeten
OMA C : ik heb de helft van de ramen gepoetst , de rest is voor donderdag . In één keer is het voor mij ook teveel . Omdat ik ook nog bloemen uit de potten in de volle grond heb geplant . in de hoop dat ambetante gebuur dan hopelijk parkeert op zijn eigen stuk grond ipv op mijn oprit
// Verder aan Clive , Oma C , MJ , Anjelierken , Mammy retro , MM , Oma Senga , Wingerd , HVT , Bobijntje en wie ik nog vergeet : een fijne avond en hopelijk een deugddoende nachtrust .
Clive : ik was zo aan het denken aan jullie en Matice : zou zijn oorontsteking iets te maken kunnen hebben met de knipbeurt bij de hondenkapster ?? Het zal wel niet zo zijn , maar dat is ook nog maar pas geleden ..... het was zo maar een bedenking van mij ... Hopelijk geneest het vlug . Ook voor jou : op tijd rusten .... er is niets dat MOET hé .... Morgen komt ook nog ... beterschap ;
Komend weekend schakelen we over naar het winteruur .... dat zal ons ook nog parten spelen ....slecht voor onze biologische klok ..... maar het zal wel moeten
OMA C : ik heb de helft van de ramen gepoetst , de rest is voor donderdag . In één keer is het voor mij ook teveel . Omdat ik ook nog bloemen uit de potten in de volle grond heb geplant . in de hoop dat ambetante gebuur dan hopelijk parkeert op zijn eigen stuk grond ipv op mijn oprit
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Nog even vlug voor de voetbal begint
Voor alle seizoentjes een gezellige avond en een goede nacht...
Slaaplekker en tot morgen, ik ga bankhangen
Sterkte en beterschap aan al wie het kan gebruiken
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Dat was vandaag een heel drukke dag.
Heel vroeg uit de veren kwestie de student op tijd op te roepen.
Om half negen stond C. hier dan.
Die heb ik naar de slaapkamers gestuurd om de bedden af te trekken.
Mijn slaapkamer poetsen is haar taak.
Daarna de strijk laten afwerken.
Dan boodschappen gedaan in Carrefour: zware stukken.
Bedden gedekt.
Winterkleding nagekeken en kast laten uitwassen.
Dacht een hele boel naar De Keeting te doen.
Is weer minder dan gedacht.
Vlug eten en naar de kapper.
Zwarte lange broek gekocht voor de winter.
Moet ze nog omdoen. Uiteraard was de kortste lengte nog te lang.
Dan een wandelingetje door een mooie kledingwinkel zonder iets te kopen.
Terre Bleu, beetje boven budget, tenzij voor heel speciale gelegenheden.
Naar de bakker en de beenhouwer en naar de kine.
De Spar aangedaan voor bananen en shampoo
Thuisgekomen even uitgeblazen.
Beetje Engels gedaan op Duolingo.
Dan witte kool puré met spek gemaakt.
Wat met smaak is opgegeten door de student.
En nu amen en uit.
Heel vroeg uit de veren kwestie de student op tijd op te roepen.
Om half negen stond C. hier dan.
Die heb ik naar de slaapkamers gestuurd om de bedden af te trekken.
Mijn slaapkamer poetsen is haar taak.
Daarna de strijk laten afwerken.
Dan boodschappen gedaan in Carrefour: zware stukken.
Bedden gedekt.
Winterkleding nagekeken en kast laten uitwassen.
Dacht een hele boel naar De Keeting te doen.
Is weer minder dan gedacht.
Vlug eten en naar de kapper.
Zwarte lange broek gekocht voor de winter.
Moet ze nog omdoen. Uiteraard was de kortste lengte nog te lang.
Dan een wandelingetje door een mooie kledingwinkel zonder iets te kopen.
Terre Bleu, beetje boven budget, tenzij voor heel speciale gelegenheden.
Naar de bakker en de beenhouwer en naar de kine.
De Spar aangedaan voor bananen en shampoo
Thuisgekomen even uitgeblazen.
Beetje Engels gedaan op Duolingo.
Dan witte kool puré met spek gemaakt.
Wat met smaak is opgegeten door de student.
En nu amen en uit.
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Wilde Eend, lief van jou deze vraag/ tip. Maar neen, dat is het niet, het was de trimster zelf die zei dat ze zijn oortje een beetje rood vond binnenkant. Dus toen was het al bezig, maar het is pas eergisterenavond dat het echt uitbrak. Daarom zijn we dan reeds gisterenochtend meteen naar de dierenarts geweest. Maar wat je opperde, had best gekund. Hij heeft deze ochtend vroeg toen manlief nog thuis was , zijn druppels gekregen, oor ziet nog heel rood, maar moet dan ook nog druppels hebben tot en met 30 oktober. En dan een week geen en dan de 7° november terug op controle gaan. Hoop dat hij dan beter is, want we vertrekken de 10° november weer een kleine week met hem naar Texel.
Oma -C, wat een uitslag gisteren met de voetbal, 0 - 5 !!! Club Brugge zal een tandje mogen bijsteken. Hoop dat je ervan genoten hebt.
HVT, je hebt het echt wel druk de laatste weken, jezelf niet voorbijlopen hoor.
Muddy Maddy hopelijk een rustige nacht achter de rug zonder ziek te zijn geworden.
Voel me iets beter dan gisteren, heb toch al de dekbedden van gisteren kunnen strijken, maar ga vandaag toch nog geen heldentoeren uithalen. Maar ga gewoon doen wat ik kan.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een prettige woensdag. Beterschap aan zij die ziek zijn of last hebben. Liefs aan jullie allen en een knuffel voor wie hem nodig heeft.
-
Goede morgen alle seizoentjes,
ze hebben hier buiten de kraan weer opengedraaid
het regent hard dus ga ik niet naar de markt, ik moet trouwens
nog oppassen...
morgen mag ik terug naar de NKO
ik denk dat het de kristalletjes weer zijn, want ik heb 's nachts
meer last als overdag...ik zweef zowat uit mijn bed...
clive doe maar rustig aan, eens een dagje met de Franse slag
zal niemand zien.... beterschap...
Helena, een goed gevulde dag gisteren, er zijn zo van die dagen...
Alle seizoentjes verder zonder namen, een aangename dag
ze hebben hier buiten de kraan weer opengedraaid
het regent hard dus ga ik niet naar de markt, ik moet trouwens
nog oppassen...
ik denk dat het de kristalletjes weer zijn, want ik heb 's nachts
meer last als overdag...ik zweef zowat uit mijn bed...
clive doe maar rustig aan, eens een dagje met de Franse slag
zal niemand zien.... beterschap...
Helena, een goed gevulde dag gisteren, er zijn zo van die dagen...
Alle seizoentjes verder zonder namen, een aangename dag
-
Voor dat we er serieus invaren vandaag hier even dag komen zeggen.
Vandaag en morgen thuis activiteiten.
Kine vraagt of ik soms al eens helemaal niets doe.
Ik zeg dan ja, maar als ik dan opsom wat nietsdoen is bij mij vindt hij dat dat niet echt niets doen is.
Vrijdag les Latijn, gelukkig komt daar geen huiswerk aan te pas.
Je doet thuis waar je zin in hebt.
Ik vind dat een toffe formule.
Zondag wafels en pannenkoeken.
Waarschijnlijk komt Poes vanavond, tenzij het vrouwtje nog ziek is en ze niet kunnen gaan vliegen.
Volgende week alleen kine. Zeer welbewust.
Ook geen student.Die heeft herfstvakantie.
Oma-C bij de kine praktijk zitten ook osteopaten en fasciatherapeuten.
Ik heb al een dame gesproken die als de kristalletjes kuren hebben baat heeft bij een behandeling.
Het is maar een suggestie.
Hopelijk is dat oortje rap genezen bij Mattice en ben jij vlug terug op je plooi.
Aan alle anderen nog een fijne dag.
Het zou niet regenen hier vandaag, maar alles is toch vochtig nog.
Maar, vandaag wel of geen weer, de was moet erdoor.
Ik kan niet blijven wachten.
De garage is precies een wasserij met al die manden.
Prettige dag nog allemaal!
Vandaag en morgen thuis activiteiten.
Kine vraagt of ik soms al eens helemaal niets doe.
Ik zeg dan ja, maar als ik dan opsom wat nietsdoen is bij mij vindt hij dat dat niet echt niets doen is.
Vrijdag les Latijn, gelukkig komt daar geen huiswerk aan te pas.
Je doet thuis waar je zin in hebt.
Ik vind dat een toffe formule.
Zondag wafels en pannenkoeken.
Waarschijnlijk komt Poes vanavond, tenzij het vrouwtje nog ziek is en ze niet kunnen gaan vliegen.
Volgende week alleen kine. Zeer welbewust.
Ook geen student.Die heeft herfstvakantie.
Oma-C bij de kine praktijk zitten ook osteopaten en fasciatherapeuten.
Ik heb al een dame gesproken die als de kristalletjes kuren hebben baat heeft bij een behandeling.
Het is maar een suggestie.
Hopelijk is dat oortje rap genezen bij Mattice en ben jij vlug terug op je plooi.
Aan alle anderen nog een fijne dag.
Het zou niet regenen hier vandaag, maar alles is toch vochtig nog.
Maar, vandaag wel of geen weer, de was moet erdoor.
Ik kan niet blijven wachten.
De garage is precies een wasserij met al die manden.
Prettige dag nog allemaal!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ventje is ziek aan het worden. Is in zijn staat les gaan geven. weet nog niet hoe het gaat want ik mag niet bellen en heb ook geen sms gekregen. Poets is gisteren ook afgezegd door buro, geeft niet want maandag komen ze vloertje leggen. ( hoop ik) ventje mopperde want ik had hem gedwongen een nieuwe stofzuigerzak te steken. alsof dat er iets mee te maken heeft. ik heb zelf gestofzuigd want het lag hier waar mijn schoenen staan een ietsje te vuil, en er lagen fakken haar van Gimly, die ook tekenen vertoont van haarbal. maar we vinden niets en eten heeft hij opgegeten. Moest het idd een haarbal zijn, dan was die nu al aan de gal.
Die grap die man van cassette dacht uit te halen met een foto op mijn tijdlijn te zetten is mislukt.
mijn tijdlijn staat niet op openbaar. Fb zelf blokkeert sommige "aanvragen".
moet nog altijd kuis houden daar.
vandaag moet ik niet buiten en ik hoop dat ventje vrijdag zelf boodschappen doet, want ik zit hier met leeggoed voor zeker 10 euro.
vandaag alleen rest prei in ringen snijden, blancheren en invriezen. mijn keuken in orde zetten.
ik ga bewust zelf niet de meubels verzetten zondag, want zeg, ik heb nu lang genoeg op die vloer gewacht.
HVT: de pijpen van broeken trap ik ook kapot met mijn hielen. ventjes werkbroeken zijn op maat, maar daar is de boord onderaan al aan het rafelen. heb gezegd dat ik dat eens ga met garen en de naaimachien ga vastzetten want op stiksel besparen ze nu ook in het leger!
Clive: ik was onwel door het brood van de hamburger. blijkbaar is briochebrood voor mij te zwaar. de lever was dan weer wel lekker maar taai. vandaag worst.
Oma C: beterschap met M. ventje heeft niet naar de voetbal gekeken, zaten om 7 u 30 al in ons bed!
heb hem een bruistablet laten nemen. heeft geen dvd gekeken. zo'n les is vermoeiend. vandaag nog 1 en als hij dan ziek valt.... hij zei dat hij eens een keertje geen ziektedagen wilde opnemen. Maar dat heb je niet in de hand. moet vanavond dan maar naar het secretariaat bellen. moet ik dan op 4 november geen afspraak maken voor zijn pillen. dan moet ik op controle om te zien of mijn suiker zakt bij het nemen van die extra pil. is dat niet het geval dan vrees ik spuitjes. ik vrees spuitjes want ik heb geen zin in de hyper. ze gaan dan denken dat ik dronken ben. moet dan armband aan waarop staat dat ik medisch iets heb. ( was bij dokter in het verleden, lang voordat dr trien er de stekker uittrok in vorige praktijk sprake)
Wilde eend, ben je niet bang dat buurman onbeschoft je bloemen afrijdt? zag gisteren heel veel mensen met potten chrysanten van de bloemenwinkel naast het schoolplein komen. die met 4/5 bollen zijn weer populair terwijl die als kind hèt van hèt waren en hoe meer bollen en hoe dikker de bollen hoe beter. ze waren mekaar aan het graf aan het overbollen. zulke zie ik niet graag. wel die grote trossen maar niet in standaard kleur hè. Neen. Maddy moet persè paarse bloemen hebben. of diep bordeaux. moet je met kettingen aan je deur leggen want waar de postbus staat is dat het geval, die hadden een jaar geleden met kerst hun lampjes in de bloembak vastgetapted met duct-tape. ook hun bloembakken staan vast aan de muur. die van buurman ook. hij zou eigenlijk volgens Joyce ze eens moeten bijknippen hetgeen erin staat, maar wilde dingen zijn ook mooi.( maar de postbode is niet blij dan- zitten stekels aan) ander buurman V. had zeegras in een bloempot met zeezand gezet en die sprieten hebben scherpe randen en dus vond hij op een zondagmorgen bloed voor zijn deur. ze hadden willen dat gras eruit snokken. puur vandalisme. Ik ben met kerst een aantal ballen opgehangen aan een draad kwijtgespeelt: afgetrokken en kapot gesmeten. dit jaar is het een slinger pakjes in plastiek.
Postbode rijdt voorbij, voor ons geen post.
bij dit ga ik nog een koffie nemen en dan pillen ontbijt en gewoon ontbijt.
Fijne dag seizoentjes
ventje is ziek aan het worden. Is in zijn staat les gaan geven. weet nog niet hoe het gaat want ik mag niet bellen en heb ook geen sms gekregen. Poets is gisteren ook afgezegd door buro, geeft niet want maandag komen ze vloertje leggen. ( hoop ik) ventje mopperde want ik had hem gedwongen een nieuwe stofzuigerzak te steken. alsof dat er iets mee te maken heeft. ik heb zelf gestofzuigd want het lag hier waar mijn schoenen staan een ietsje te vuil, en er lagen fakken haar van Gimly, die ook tekenen vertoont van haarbal. maar we vinden niets en eten heeft hij opgegeten. Moest het idd een haarbal zijn, dan was die nu al aan de gal.
Die grap die man van cassette dacht uit te halen met een foto op mijn tijdlijn te zetten is mislukt.
mijn tijdlijn staat niet op openbaar. Fb zelf blokkeert sommige "aanvragen".
moet nog altijd kuis houden daar.
vandaag moet ik niet buiten en ik hoop dat ventje vrijdag zelf boodschappen doet, want ik zit hier met leeggoed voor zeker 10 euro.
vandaag alleen rest prei in ringen snijden, blancheren en invriezen. mijn keuken in orde zetten.
ik ga bewust zelf niet de meubels verzetten zondag, want zeg, ik heb nu lang genoeg op die vloer gewacht.
HVT: de pijpen van broeken trap ik ook kapot met mijn hielen. ventjes werkbroeken zijn op maat, maar daar is de boord onderaan al aan het rafelen. heb gezegd dat ik dat eens ga met garen en de naaimachien ga vastzetten want op stiksel besparen ze nu ook in het leger!
Clive: ik was onwel door het brood van de hamburger. blijkbaar is briochebrood voor mij te zwaar. de lever was dan weer wel lekker maar taai. vandaag worst.
Oma C: beterschap met M. ventje heeft niet naar de voetbal gekeken, zaten om 7 u 30 al in ons bed!
heb hem een bruistablet laten nemen. heeft geen dvd gekeken. zo'n les is vermoeiend. vandaag nog 1 en als hij dan ziek valt.... hij zei dat hij eens een keertje geen ziektedagen wilde opnemen. Maar dat heb je niet in de hand. moet vanavond dan maar naar het secretariaat bellen. moet ik dan op 4 november geen afspraak maken voor zijn pillen. dan moet ik op controle om te zien of mijn suiker zakt bij het nemen van die extra pil. is dat niet het geval dan vrees ik spuitjes. ik vrees spuitjes want ik heb geen zin in de hyper. ze gaan dan denken dat ik dronken ben. moet dan armband aan waarop staat dat ik medisch iets heb. ( was bij dokter in het verleden, lang voordat dr trien er de stekker uittrok in vorige praktijk sprake)
Wilde eend, ben je niet bang dat buurman onbeschoft je bloemen afrijdt? zag gisteren heel veel mensen met potten chrysanten van de bloemenwinkel naast het schoolplein komen. die met 4/5 bollen zijn weer populair terwijl die als kind hèt van hèt waren en hoe meer bollen en hoe dikker de bollen hoe beter. ze waren mekaar aan het graf aan het overbollen. zulke zie ik niet graag. wel die grote trossen maar niet in standaard kleur hè. Neen. Maddy moet persè paarse bloemen hebben. of diep bordeaux. moet je met kettingen aan je deur leggen want waar de postbus staat is dat het geval, die hadden een jaar geleden met kerst hun lampjes in de bloembak vastgetapted met duct-tape. ook hun bloembakken staan vast aan de muur. die van buurman ook. hij zou eigenlijk volgens Joyce ze eens moeten bijknippen hetgeen erin staat, maar wilde dingen zijn ook mooi.( maar de postbode is niet blij dan- zitten stekels aan) ander buurman V. had zeegras in een bloempot met zeezand gezet en die sprieten hebben scherpe randen en dus vond hij op een zondagmorgen bloed voor zijn deur. ze hadden willen dat gras eruit snokken. puur vandalisme. Ik ben met kerst een aantal ballen opgehangen aan een draad kwijtgespeelt: afgetrokken en kapot gesmeten. dit jaar is het een slinger pakjes in plastiek.
Postbode rijdt voorbij, voor ons geen post.
bij dit ga ik nog een koffie nemen en dan pillen ontbijt en gewoon ontbijt.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
@ Helena,
als je eens moest weten bij hoeveel
zo'n mensen ik al geweest ben en die niks kunnen veranderen aan
mijn zweverig gevoel veroorzaakt door die kristalletjes
en ik ben niet de enige, ik ken nog veel meer mensen die
er ook geen baat bij hebben
, rustig blijven
en wachten tot het betert dat is nog de beste remedie...
Maar ik schrijf er niet altijd over, dat helpt toch niet
morgen wordt ik nog eens "nagekeken" het zal wel ver
de laatste keer zijn want ik ben het beu dat gedoe altijd...
Soms duurt het een week en soms wat langer
het doet geen pijn maar ik zit constant op een paardenmolen,
en 's nachts is nog het ergste...
maar er zijn ergere dingen die wel pijn doen
Toch merci voor de tip
zo'n mensen ik al geweest ben en die niks kunnen veranderen aan
mijn zweverig gevoel veroorzaakt door die kristalletjes
en ik ben niet de enige, ik ken nog veel meer mensen die
er ook geen baat bij hebben
en wachten tot het betert dat is nog de beste remedie...
Maar ik schrijf er niet altijd over, dat helpt toch niet
morgen wordt ik nog eens "nagekeken" het zal wel ver
de laatste keer zijn want ik ben het beu dat gedoe altijd...
Soms duurt het een week en soms wat langer
het doet geen pijn maar ik zit constant op een paardenmolen,
en 's nachts is nog het ergste...
maar er zijn ergere dingen die wel pijn doen
Toch merci voor de tip
-
oma-C het was maar een suggestie hé.
Ik dacht wel dat je dat al allemaal geprobeerd had.
Tja, die mevrouw leek er echt mee gebaat.
Ik probeer me dat voor te stellen de hele dag op de paardenmolen.
Als ja maar niet moet spuwen.
Daar had buurman ook nog eens last van bij al de miserie bij.
Voila, de kruidentuin ligt er weer proper bij.
En de klimop die ik ineens niet meer mag afdoen, heb ik door de draad gestoken.
Kan hij rij richting buurman groeien en dan is het niet meer mijn probleem.
Oud worden, het is niet alles... Nooit miserie gehad met die kant en nu begint het.
Ik zal maar denken:"Heer vergeef het hem, want hij weet het niet meer goed."
Soit sinds een paar weken komt hij helemaal niet meer buiten.
Doet toch een beetje verdriet. Zo een mooie, fiere man en nu, ach ja...
Ik dacht wel dat je dat al allemaal geprobeerd had.
Tja, die mevrouw leek er echt mee gebaat.
Ik probeer me dat voor te stellen de hele dag op de paardenmolen.
Als ja maar niet moet spuwen.
Daar had buurman ook nog eens last van bij al de miserie bij.
Voila, de kruidentuin ligt er weer proper bij.
En de klimop die ik ineens niet meer mag afdoen, heb ik door de draad gestoken.
Kan hij rij richting buurman groeien en dan is het niet meer mijn probleem.
Oud worden, het is niet alles... Nooit miserie gehad met die kant en nu begint het.
Ik zal maar denken:"Heer vergeef het hem, want hij weet het niet meer goed."
Soit sinds een paar weken komt hij helemaal niet meer buiten.
Doet toch een beetje verdriet. Zo een mooie, fiere man en nu, ach ja...
-

Hallo allen, 't is hier tegen 11u toch nog zonnig geworden
na de plensbui van deze morgen...en het was niet eens koud
vanavond weer voetbal op tv, Genk tegen Liverpool
benieuwd hoe dat afloopt
Vanmiddag in de brievenbus een cadeautje gevonden
een storting voor de belastingen, dat heb ik nu maar ineens betaald
dan ben ik daar al vanaf en kan ik het zeker niet vergeten
Dus wie iets van de staat nodig heeft...
't is het moment
Helena, ik weet wel dat het alleen een suggestie was
maar als je er al zoveel jaren mee zit... af en toe is het eens weg (of minder)
en wat ze allemaal al met mijn hoofd en mij hebben gedaan... het helpt niet...
maar 't zal na een tijd weer vanzelf wel even stoppen (verminderen)
Maar ik kom er niet altijd over praten dat weten jullie, anders kan ik
soms wel hele pagina's vol krijgen
Ik kwam alleen maar nog een slaapwel zeggen, 't is al bijna donker
en ik ga de vuilzak en de blauwe zal buiten zetten ook om niet te vergeten
een fijne nacht aan jullie allen...
-
en telkens als ik lees dat je de volzak gaat buiten zetten zet ik een herinnering op mijn keukenbord om het morgenavond niet te vergeten
hier komt de vuilkar op vrijdag, maar het is wel een universitaire studie waard om te weten welke zak wanneer huis mag buitengezet.
hier komt de vuilkar op vrijdag, maar het is wel een universitaire studie waard om te weten welke zak wanneer huis mag buitengezet.