In de Vier Seizoenen reeks 16 Herfst 2019
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen allen, de zon is erbij en dat is altijd
aangenaam en zoveel lichter
Ik heb niet veel tijd want de pedicure komt straks
en ik wil nog even de voeten in een badje zetten...
douchen is al gedaan.... de rest is allemaal voor straks...
clive dank voor je overzichtje, ik ga niet herhalen
anders ben ik te laat klaar....
Iedereen een fijne dinsdag en geniet van het zonnetje,
't is wel fris maar een warm jasje doet wonderen
tot later nog eens....sterkte wie het nodig heeft....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
het vloertje ligt er. Om 2 uur hadden ze gedaan. keuken is nu af. na 15 jaar.
ventje ook blij. oude brokkenvloer was hem net iets te veel aan het worden. moet er nog aan wennen.
het is donkergrijze leisteen laminaat. past goed bij de lichtgrijze muren en de mahoniehouten kasten + het metaal van (bijna) alle apparaten.
ventje heeft hem toen hij thuiskwam gedweild met warm water. zonder product. je mag allesreiniger gebruiken, maar een scheutje. een keer per jaar doe je het dan met speciaal product.
ben vanmorgen blijven liggen. wilde wel opstaan, maar neen. om 7 uur wel weer wakker geworden en gaan plassen maar terug gegaan omdat mijn voeten koud hadden en dan nu pas opgestaan.
heb geen echte klussen, enkel om brood, beleg en ontbijtspul.
misschien vandaag nog een was insteken, dan heeft I. volgende week strijk. ze zou die sowiezo hebben gehad want verleden keer moest ze lakens verversen en die was ik dan, zodat ze de volgende beurt in de strijkmand gaan. Jammer dat ze verleden keer ziek was, ik had haar de bib. kunnen laten doen. maar dat zal een klusje zijn voor ventje en mezelf.
Tijdens de werken liet Gimly me merken dat hij honger had. hij heeft toch gegeten terwijl ze bezig waren maar nu was het niet met veel lawaai, enkel de zaag om de planken in te korten.
Nadat Noel hier was om de boel terug op te laden, glipte Gimly naar buiten en zag Noel en weg was ie. Nick was getuige.
ventje heeft gisteren chinees gehaald dus heb ik vanmiddag een restje.
moet nog terug soep maken en heb uien nodig. liefst geen rode want dan ziet ventje ze.
gisteren hebben we naar een film gekeken dat ventje gevonden heeft. "switch". met Ellen Barkin.
hilarisch. en dan naar bed.
overbuurvrouw is haar gang aan het dweilen. in peignoir. denk dat een van de hondjes "iets" gedaan heeft.
ventje heeft gebeld. Postbode is hier voorbij gesjeesd maar ik heb geen klep gehoord dus geen post.
over post gesproken: MJ: bedankt voor het leuke kaartje.
En nu de koffie op is gaan we ontbijten. eerst de pillen.
Fijne dag seizoentjes!
het vloertje ligt er. Om 2 uur hadden ze gedaan. keuken is nu af. na 15 jaar.
ventje ook blij. oude brokkenvloer was hem net iets te veel aan het worden. moet er nog aan wennen.
het is donkergrijze leisteen laminaat. past goed bij de lichtgrijze muren en de mahoniehouten kasten + het metaal van (bijna) alle apparaten.
ventje heeft hem toen hij thuiskwam gedweild met warm water. zonder product. je mag allesreiniger gebruiken, maar een scheutje. een keer per jaar doe je het dan met speciaal product.
ben vanmorgen blijven liggen. wilde wel opstaan, maar neen. om 7 uur wel weer wakker geworden en gaan plassen maar terug gegaan omdat mijn voeten koud hadden en dan nu pas opgestaan.
heb geen echte klussen, enkel om brood, beleg en ontbijtspul.
misschien vandaag nog een was insteken, dan heeft I. volgende week strijk. ze zou die sowiezo hebben gehad want verleden keer moest ze lakens verversen en die was ik dan, zodat ze de volgende beurt in de strijkmand gaan. Jammer dat ze verleden keer ziek was, ik had haar de bib. kunnen laten doen. maar dat zal een klusje zijn voor ventje en mezelf.
Tijdens de werken liet Gimly me merken dat hij honger had. hij heeft toch gegeten terwijl ze bezig waren maar nu was het niet met veel lawaai, enkel de zaag om de planken in te korten.
Nadat Noel hier was om de boel terug op te laden, glipte Gimly naar buiten en zag Noel en weg was ie. Nick was getuige.
ventje heeft gisteren chinees gehaald dus heb ik vanmiddag een restje.
moet nog terug soep maken en heb uien nodig. liefst geen rode want dan ziet ventje ze.
gisteren hebben we naar een film gekeken dat ventje gevonden heeft. "switch". met Ellen Barkin.
hilarisch. en dan naar bed.
overbuurvrouw is haar gang aan het dweilen. in peignoir. denk dat een van de hondjes "iets" gedaan heeft.
ventje heeft gebeld. Postbode is hier voorbij gesjeesd maar ik heb geen klep gehoord dus geen post.
over post gesproken: MJ: bedankt voor het leuke kaartje.
En nu de koffie op is gaan we ontbijten. eerst de pillen.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Ben hier al vroeg , maar moest iets opzoeken .Bij zoonlief moeten nog 5 sparren geplant worden en was aan het opzoeken waar er in de buurt een tuincenter was.Het is nu de tijd voor zulke dingen.
Spaanse woef is aan het slapen , zal nog moe zijn van gisteren
.Deze ochtend dacht ik opeens dat we gisteravond vergeten zijn Spaanse woef eten te geven.Ja, als ukkepuk hier is vergeten we wel eens iets
.Nu kan het wel geen kwaad, hij heeft reserve
.
Morgen met zus naar het kerkhof.Hopelijk vriest het niet s'nachts dat de bloemen mooi blijven.
MM: geniet maar van je nieuwe keuken.
Dames, tot morgen allemaal.
Ben hier al vroeg , maar moest iets opzoeken .Bij zoonlief moeten nog 5 sparren geplant worden en was aan het opzoeken waar er in de buurt een tuincenter was.Het is nu de tijd voor zulke dingen.
Spaanse woef is aan het slapen , zal nog moe zijn van gisteren
Morgen met zus naar het kerkhof.Hopelijk vriest het niet s'nachts dat de bloemen mooi blijven.
MM: geniet maar van je nieuwe keuken.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Wat dachten jullie van haar nieuwe hangmat?

-
@ HVT: wat leuk! ze kijkt ook zo met een blik van: "heb jij niets beters te doen dan foto's te trekken?"
precies ons Mies in de blik.
precies ons Mies in de blik.
Cats Rule!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Leuk voor poes, MH ! Ik denk dat ze graag bij jou op vakantie komt !
.
En een goede wafel- en pannekoekenbak gehad !
Fijn zo, zolang het kan en de zin er nog is .....
MM, kaartje is graag gedaan, het is Halloween he, en aangezien jij zulke graag ontvangt !!!
Ik stuur geen lelijke, enkel schoontjes ! Geniet er van....
OmaC, terug goede voetjes, dat doet deugd, he. Dochterlief moet ook steeds eerst een voetbadje nemen met van dat zout in. Ik kan dat niet doen want dan kan ze aan mijn tenen niets doen omdat die heel gevoelig zijn dan en altijd als gekieteld worden aangevoeld, dus trek ik die altijd weg of zo, en dat is heel gevaarlijk als ze met haar materiaal bezig is.....
Ik ga nog wat verder doen, mijn 20-20 minuutjes volgend .....
Moet zeggen dat dat wel helpt , soms niet, maar ja .......
Dames, geniet nog van het zonnetje, hou ze zo lang mogelijk vast
... en tot... de volgende !
En een goede wafel- en pannekoekenbak gehad !
Fijn zo, zolang het kan en de zin er nog is .....
MM, kaartje is graag gedaan, het is Halloween he, en aangezien jij zulke graag ontvangt !!!
Ik stuur geen lelijke, enkel schoontjes ! Geniet er van....
OmaC, terug goede voetjes, dat doet deugd, he. Dochterlief moet ook steeds eerst een voetbadje nemen met van dat zout in. Ik kan dat niet doen want dan kan ze aan mijn tenen niets doen omdat die heel gevoelig zijn dan en altijd als gekieteld worden aangevoeld, dus trek ik die altijd weg of zo, en dat is heel gevaarlijk als ze met haar materiaal bezig is.....
Ik ga nog wat verder doen, mijn 20-20 minuutjes volgend .....
Moet zeggen dat dat wel helpt , soms niet, maar ja .......
Dames, geniet nog van het zonnetje, hou ze zo lang mogelijk vast
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-

Goede middag allen.... even theepauze
de zon is er ook nog en het is fris maar niet echt koud...
de voetenverzorgster was te vroeg op haar afspraak, maar dat is niet erg
gedaan is gedaan en ik heb weer fijne voeten...dat doet deugd elke keer...
goed verzorgd en heerlijk gemasseerd
M-J, ik moet niet speciaal mijn voeten weken hoor maar ik doe het
omdat ik het fijn vind
en ik ben ook kittelachtig hoor aan de voeten, de ene keer al meer
dan de andere keer...
Helena, de poes vindt het daar heerlijk....ik wil later ook als poes terugkomen
in een huis waar ik zo verwend wordt...
M-M, je vloertje ligt er.... fijn dat het klaar is, het is iets wat goed onderhoudt
denk ik.... geniet ervan
anjelierken het is nog goed weer om in de tuin te werken...jullie hebben nog geluk
Alle seizoentjes nog een fijne midweek... ik heb nog een paar Humo 's liggen
die ga ik wegwerken, dan kunnen ze morgen met het papier mee..voor donderdag
aangename avond en veel later een goeie nacht
-
Goede morgen seizoentjes,
Ons Gimly is praatachtig vanmorgen. Pappie is niet naar zijn werk! ( ventje heeft verplicht congè moeten nemen omdat Brussel geen zin heeft om de problemen op te lossen voor het weekend.)
En Gimly is met zijn nette pootjes op dat nieuw vloertje gekomen. Wat is dat aan mijn fluwelen pootjes? Het is een heel andere textuur dan wat hij gewoon is.
vandaag eitjes met frietjes en vanavond brood & beleg. gaan misschien naar de action. eens gaan kijken bij het knutselmateriaal. vandaag preisoep maken met rookworst.
oei, Gimly is naar de slaapkamer gaan miauwen. Als zijn routine doorbroken wordt....
ventje moet zich maar omdraaien.
Oma C: het is een makkelijk te onderhouden vloertje. ik vind dat dit moet in een keuken. als ik soms foto's zie van HHH, van de klanten hun vloer, die ze persè moesten hebben, en waar je de plekken ziet die niet meer uitgaan... ofwel al direct met het verkeerde product gekuist.
MJ: kietels? ik kan die uitschakelen. als ik niet gekieteld wil worden dan zal dat ook niet gebeuren tot groot ongenoegen van ventje. die heeft wel veel kietels! en nog eens bedankt voor het kaartje.
ik zet ventje in om die ponsbladen uit te duwen want hij heeft fijnere motoriek en meer geduld.
HVT: Madame Poes voelt zich duidelijk thuis! en die blik! helemaal Mies. heb je nog iets vernomen van je zwerfpoes? of heeft die de strijd om bij je te komen wonen opgegeven? Oplossing zou geweest zijn als je ze kon vangen, een briefje aan de halsband ( als de poes die droeg) te steken en te vermelden dat hun dier bij jouw zit en dat je dat niet zo heel fijn vind. ( tip van de kattenliefhebbers. hun kat ging "buurten" en kwam bij. en niet zo'n klein beetje. DA zette die op dieet, geen grammetje eraf. niet moeilijk. Poes wist de beste woningen eruit te pikken.)
Clive: ik las dat schoonbroer en zus weer "lelijke" chrystanten gezet hadden. Ik heb aan het colombarium waar de strooiweide ligt een mooie bloemstukje gezien maar met stenen bloemen. bij navraag aan de opzichter, was dat een dametje die dat op bestelling maakte. ( Familie woonde ook heel ver weg) ik zit nu te denken dat het vandaag de dag was waarop mijn ouders de graven gingen poetsen. Dat van mijn grootouders ligt niet ver van een boom, dus zag groen. mijn vaders tante had een plaats in een grafkelder maar wilde niet bij haar man en zijn ex-vrouw liggen. ( boterde in leven niet, dus in de dood?)
straks eerst afwassen. de voorbereidingen voor de soep klaarmaken. de rookworst uit de diepvries.
prei is reeds gesneden, alleen ui.
was gisteren boodschappen gaan doen; frambozen, brood, yoghurt en een fles mouserende wijn. was op de kop 10 euro! moest je het doen voor express, je komt er niet!
zag Joyce, die vroeg of ik meewilde naar de vernieuwde carref. maar ik kon niet. mijn buik was te veel aan het tegenpruttelen. niets te vroeg want zodra ik op de wc zat....
het comitè feest heeft een voorstel waar ik tegen ben. ze willen een disco tot 3 uur in de morgen!
De Foute nieuwjaarsdrink ( met optie tot verkleden: joepie!) heet het. en heel de buurt is uitgenodigd. ( zo komen we aan het max. van fondsen.)
als ze idd hun zin doen, vrees ik dat de leefloners er gaan op af komen. En die gaan overschakelen op een fles goedkope sterke drank. de gevolgen ken ik al. de tent afbreken en vechten.
( disco duurt tot 3 uur 's nachts)
enfin, we zullen zien zei de blinde.
Koffie is op, afwas next en dan de soep.
tegen dan is het tijd om te ontbijten met die pillen vooraf.
Fijne dag seizoentjes!
Ons Gimly is praatachtig vanmorgen. Pappie is niet naar zijn werk! ( ventje heeft verplicht congè moeten nemen omdat Brussel geen zin heeft om de problemen op te lossen voor het weekend.)
En Gimly is met zijn nette pootjes op dat nieuw vloertje gekomen. Wat is dat aan mijn fluwelen pootjes? Het is een heel andere textuur dan wat hij gewoon is.
vandaag eitjes met frietjes en vanavond brood & beleg. gaan misschien naar de action. eens gaan kijken bij het knutselmateriaal. vandaag preisoep maken met rookworst.
oei, Gimly is naar de slaapkamer gaan miauwen. Als zijn routine doorbroken wordt....
ventje moet zich maar omdraaien.
Oma C: het is een makkelijk te onderhouden vloertje. ik vind dat dit moet in een keuken. als ik soms foto's zie van HHH, van de klanten hun vloer, die ze persè moesten hebben, en waar je de plekken ziet die niet meer uitgaan... ofwel al direct met het verkeerde product gekuist.
MJ: kietels? ik kan die uitschakelen. als ik niet gekieteld wil worden dan zal dat ook niet gebeuren tot groot ongenoegen van ventje. die heeft wel veel kietels! en nog eens bedankt voor het kaartje.
ik zet ventje in om die ponsbladen uit te duwen want hij heeft fijnere motoriek en meer geduld.
HVT: Madame Poes voelt zich duidelijk thuis! en die blik! helemaal Mies. heb je nog iets vernomen van je zwerfpoes? of heeft die de strijd om bij je te komen wonen opgegeven? Oplossing zou geweest zijn als je ze kon vangen, een briefje aan de halsband ( als de poes die droeg) te steken en te vermelden dat hun dier bij jouw zit en dat je dat niet zo heel fijn vind. ( tip van de kattenliefhebbers. hun kat ging "buurten" en kwam bij. en niet zo'n klein beetje. DA zette die op dieet, geen grammetje eraf. niet moeilijk. Poes wist de beste woningen eruit te pikken.)
Clive: ik las dat schoonbroer en zus weer "lelijke" chrystanten gezet hadden. Ik heb aan het colombarium waar de strooiweide ligt een mooie bloemstukje gezien maar met stenen bloemen. bij navraag aan de opzichter, was dat een dametje die dat op bestelling maakte. ( Familie woonde ook heel ver weg) ik zit nu te denken dat het vandaag de dag was waarop mijn ouders de graven gingen poetsen. Dat van mijn grootouders ligt niet ver van een boom, dus zag groen. mijn vaders tante had een plaats in een grafkelder maar wilde niet bij haar man en zijn ex-vrouw liggen. ( boterde in leven niet, dus in de dood?)
straks eerst afwassen. de voorbereidingen voor de soep klaarmaken. de rookworst uit de diepvries.
prei is reeds gesneden, alleen ui.
was gisteren boodschappen gaan doen; frambozen, brood, yoghurt en een fles mouserende wijn. was op de kop 10 euro! moest je het doen voor express, je komt er niet!
zag Joyce, die vroeg of ik meewilde naar de vernieuwde carref. maar ik kon niet. mijn buik was te veel aan het tegenpruttelen. niets te vroeg want zodra ik op de wc zat....
het comitè feest heeft een voorstel waar ik tegen ben. ze willen een disco tot 3 uur in de morgen!
De Foute nieuwjaarsdrink ( met optie tot verkleden: joepie!) heet het. en heel de buurt is uitgenodigd. ( zo komen we aan het max. van fondsen.)
als ze idd hun zin doen, vrees ik dat de leefloners er gaan op af komen. En die gaan overschakelen op een fles goedkope sterke drank. de gevolgen ken ik al. de tent afbreken en vechten.
( disco duurt tot 3 uur 's nachts)
enfin, we zullen zien zei de blinde.
Koffie is op, afwas next en dan de soep.
tegen dan is het tijd om te ontbijten met die pillen vooraf.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, pedicure geweest, je loopt weer op wolkjes. Ik laat ze door mijn manicure/ pedicure lakken met een mooi kleurtje, vooral in de zomer vind ik dat mooi en het is een meerprijs van nauwelijks 7€. Als dat zelf moet doen, is dat zo'n knoeiboel en is de nagellak heel vlug beschadigd en daar heeft manlief dan een broertje aan dood. Deze nagellak blijft dan wel heel goed zitten.
Anjelier, manlief is gisteren gaan wandelen met Matice en kwam voorbij enkele loslopende kippen tot groot jolijt van Matice en daardoor moest ik aan jouw nieuwe kippen, zijn ze het nu al gewoon bij hun soortgenootjes?
HVT, amai. Arme Poes wordt daar echt niet verwend zulle
Wilde eend, ook vandaag prachtig wandelweer, fris maar droog, dat is echt mijn weer op voorwaarde dat het niet vochtig is, want dan willen de gewrichten helemaal niet mee . De vogeltjes zullen weer blij zijn met extra voedsel. Want in de ochtend is het wel koud.
Muddy Maddy, fijn dat de vloer al ligt en je hebt een mooie keuze van tegel gemaakt.
En ventje onverwachts thuis, leuk. Ik gebruik voor mijn vloeren, hoogglansvloeren, enkel de aangepaste producten van HG en daar ben ik heel tevreden van want deze leggen geen '" laag " op de vloer en laat geen vlekken na als je dweilt en droogt. Dat merk bestaat voor alle types van vloeren. En je moet daar heel weinig van gebruiken. En in mijn dweilwater doe ik steeds een scheutje Dettol. Dan ruikt het echt fris.
Jouw keuken zal er wel heel anders uitzien nu, veel mooier. En jullie gaan naar de Action. Daar is altijd wel iets te vinden, al mijn plastic opbergdozen komen vandaar en de 2 speelgoedboxen van Matice.
Gisteren met wat moeite alles gedaan gekregen wat op mijn planning stond. Vandaag vooral was en strijk en een extra taak, weet nog niet welke, maar in het HH is er wel altijd een klusje te vinden.
Moet vandaag wel vlug naar Shopping want heb een paar verzorgingsproducten nodig + zo'n thermisch onderhemdje met wat kant, want het begint nu wel echt wat kouder te worden en dan kan ik zo eentje onder mijn hondenschoolplunje aantrekken.
Matice heeft gisteren voor het eerst zijn pootje opgeheven om pipi te doen. Was nog al een gestuntel, maar grappig om zien. Heb het in zijn dagboek vermeld.
Zo, ik ga eens in actie schieten.
Ik wens elk van jullie een hele fijne woensdag. Liefs en een knuffel voor wie hem nodig heeft.
-

Goede morgen alle seizoentjes, de zon moet moeite doen
om er door te geraken laat ons hopen dat het lukt
Vandaag weer een hele kalme dag, lichaam zegt nee...
schoondochter brengt de boodschappen van de markt mee, de schat
M-M, de keukenvloer is dus mooi en goed meegevallen
fijn dat je er content van bent...'t is plezant als het mooi is
en goed onderhouden kan worden
Die doordrukstrips heb ik niet zo graag, daar is nog veel knipwerk aan
als je het mooi wil hebben(vind ik) de randen zijn nooit mooi afgelijnd
en die puntstukjes waarmee het aaneen hangt dat moet er bij mij allemaal af
dan is het veel fijner.... enfin dat is mijn idee hé
Preisoep... mmm lekker laat het smaken
clive weer tegelijk met mij gepost
Aan allen die nog nakomen hier in het seizoenshoekje, een fijne dag vandaag
de week gaat alweer in twee... vrijdag al Allerheiligen
(en de winkels toe hou er rekening mee)
Groetjes allen en tot .....
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen,
MM de zwerfkat komt alle dagen langs gewandeld.
Als ik buiten ben komt ze kopjes geven en flodderen.
Ze probeert overal of ze binnengelaten wordt.
Ook bij de buurvrouw die hem wel een mooie kat vindt, maar bang is van poezen.
Verkeerde keuze van huis dus voor de passage kat.
Ik moest gisteren aan garagekat denken van jaren geleden.
Die kwam toch ook alle dagen eens langs.
Ik ben aan het wachten tot mijn zus er is.
Ik hoop dat ik goed verstaan heb dat ze vandaag ging komen.
Geen antwoord op mijn berichtje of ze nu effectief komt.
Ik zou graag om boodschappen gaan.
Dat ben ik gisteren vergeten door in de tuin te werken.
Ik zal eens bellen, dat zal efficiënter zijn.
Nog een fijne dag iedereen en hopelijk komt de zon er door.
MM de zwerfkat komt alle dagen langs gewandeld.
Als ik buiten ben komt ze kopjes geven en flodderen.
Ze probeert overal of ze binnengelaten wordt.
Ook bij de buurvrouw die hem wel een mooie kat vindt, maar bang is van poezen.
Verkeerde keuze van huis dus voor de passage kat.
Ik moest gisteren aan garagekat denken van jaren geleden.
Die kwam toch ook alle dagen eens langs.
Ik ben aan het wachten tot mijn zus er is.
Ik hoop dat ik goed verstaan heb dat ze vandaag ging komen.
Geen antwoord op mijn berichtje of ze nu effectief komt.
Ik zou graag om boodschappen gaan.
Dat ben ik gisteren vergeten door in de tuin te werken.
Ik zal eens bellen, dat zal efficiënter zijn.
Nog een fijne dag iedereen en hopelijk komt de zon er door.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
HVT : poes weet waar ze moet zijn om te luieren en te genieten
Oma C : veel sterkte , noodgedwongen weer rusten vandaag ....
Clive : de vogels weten inderdaad de weg ,
. ik voeder ze het ganse jaar door en vooral vers water hebben ze graag , al is het meestal om een badje te nemen .
Vandaag ga ik nog een laatste keer gras maaien . Dat is eigenlijk om de bladeren van de notenboom op te ruimen . dus maaien op de hoogste stand . gisteren was het daarvoor beter weer ,maar ik ben maandag naar de osteopate geweest en dan moet ik mij minstens een dag rustig houden .....
MM : je zal blij zijn met de nieuwe vloer !
MJ , Anjelierken , Mammy retro , Wingerd , Oma Senga , Bobijntje en wie ik nog vergeet : het zijn weer moeilijke dagen voor iedereen die familie of bekenden heeft verloren ...... Veel sterkte ...
HVT : poes weet waar ze moet zijn om te luieren en te genieten
Oma C : veel sterkte , noodgedwongen weer rusten vandaag ....
Clive : de vogels weten inderdaad de weg ,
Vandaag ga ik nog een laatste keer gras maaien . Dat is eigenlijk om de bladeren van de notenboom op te ruimen . dus maaien op de hoogste stand . gisteren was het daarvoor beter weer ,maar ik ben maandag naar de osteopate geweest en dan moet ik mij minstens een dag rustig houden .....
MM : je zal blij zijn met de nieuwe vloer !
MJ , Anjelierken , Mammy retro , Wingerd , Oma Senga , Bobijntje en wie ik nog vergeet : het zijn weer moeilijke dagen voor iedereen die familie of bekenden heeft verloren ...... Veel sterkte ...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Ik ga straks met zus naar kerkhof en daarna bezoekje brengen aan vader.Moet nog wel mijn gerief bijeen zoeken .
Manlief heeft rugpijn, heeft gisteren een "verkeerde " beweging gemaakt en het schoot erin.Dus vandaag heel kalm en rustig, heeft ook al pijnstiller genomen.Met Spaanse woef wandelen gaat niet, dus is mij taak .
HVT: poes weet wel waar ze zich moet leggen
, kiezen altijd de beste plekjes uit.En gelijk heeft ze.Geniet er maar van.
Clive: die kippen blijven bang, elke dag als ik ze ga eten geven, jaag ik ze eens buiten.Dan lopen ze even buiten, en daarna rap rap terug naar binnen voor de rest van de dag.
MM: bij zoonlief geven ze de buurkat ook eten, is vooral leuk voor de ukjes.En die wordt niet zwaarlijvig,denk dat die thuis te weinig eten krijgt.Hun buren zijn vertrokken naar het buitenland voor hun werk , en de zoon des huizes woont er en "zorgt" voor de kat.
Ik ga straks met zus naar kerkhof en daarna bezoekje brengen aan vader.Moet nog wel mijn gerief bijeen zoeken .
Manlief heeft rugpijn, heeft gisteren een "verkeerde " beweging gemaakt en het schoot erin.Dus vandaag heel kalm en rustig, heeft ook al pijnstiller genomen.Met Spaanse woef wandelen gaat niet, dus is mij taak .
HVT: poes weet wel waar ze zich moet leggen
Clive: die kippen blijven bang, elke dag als ik ze ga eten geven, jaag ik ze eens buiten.Dan lopen ze even buiten, en daarna rap rap terug naar binnen voor de rest van de dag.
MM: bij zoonlief geven ze de buurkat ook eten, is vooral leuk voor de ukjes.En die wordt niet zwaarlijvig,denk dat die thuis te weinig eten krijgt.Hun buren zijn vertrokken naar het buitenland voor hun werk , en de zoon des huizes woont er en "zorgt" voor de kat.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Oef, dames,
Heb mijn Browsergeschiedenis eens gewist, en dan problemen, he. Heb hulp gekregen vandaag van Mira, waarvoor mijn dank, gisteren was het iemand anders, weet niet meer wie.
Enfin, hier kan ik al komen dus, nu nog de andere delen die mij niet meer willen aannemen .....
Het kan dus wat duren eer ik terugkom, maar ik wil terug alles hebben met mijn gegevens die kloppen....
Goede avond iedereen en tot .... de volgende.
Heb mijn Browsergeschiedenis eens gewist, en dan problemen, he. Heb hulp gekregen vandaag van Mira, waarvoor mijn dank, gisteren was het iemand anders, weet niet meer wie.
Enfin, hier kan ik al komen dus, nu nog de andere delen die mij niet meer willen aannemen .....
Het kan dus wat duren eer ik terugkom, maar ik wil terug alles hebben met mijn gegevens die kloppen....
Goede avond iedereen en tot .... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Oma -C, ik post zo vaak gelijktijdig met jou de laatste dagen precies
Wilde eend, het gras gemaaid gekregen ? Petje af dat jij dat allemaal alleen doet. En ben altijd vertederd jouw liefde voor dieren te lezen.
Anjelier, hoop dat de rugpijn van jouw manlief niet te erg is. Een verkeerde beweging maken en in de rug schieten, kan heel pijn doen. Wens hem heel veel beterschap. Al goed dat jouw zoon de buurkat eten geeft, arm beestje.
Muddy Maddy, genoten van ventjes onverwachte verlofdag ? Hoop voor jullie beiden van wel.
MJ, gelukkig kan je dan hier toch al komen posten. Hoop dat alles vlug in orde komt.
Manlief belde juist dat hij op komst is, maar hij moet helemaal van Leuven komen en hij stond al in de file. Dus denk dat ik nog een uurtje op hem moet wachten.
Was dan vandaag na het HH en na de wandeling met Matice , naar shopping gefietst en daar alles gevonden wat ik nodig had. Moest maar in 2 winkels zijn en bij de slager. Vlees gaan halen voor vrijdag. Onze slager in het dorp is met verlof. Ik vond het eigenlijk niet zo bar koud op de fiets. Nu wel, want Matice wou nog even in de tuin en nu is het wel kouder geworden voelde ik in de deuropening. Nu ja, overmorgen is het november.
Zo, ik wens iedereen nog een fijne avond en voor later vandaag een zachte welterusten. Liefs en een warme knuffel voor elk van jullie.
HVT, is zus vandaag kunnen komen ?