Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Recep Tayyip Erdoğan vandaag tot de EU :
“Als ik zeg dat de deuren (voor de migranten) zullen opengaan, is dat de voorbereiding op de strijd”, zo maakte de president zich vrolijk tijdens een toespraak in Ankara. “Wees gerust, als het uur gekomen is, zullen de deuren opengaan.”
https://www.youtube.com/watch?v=sDoyiBEijSw
Duidelijker kan het niet ...... onze kinderen , kleinkinderen zijn de slachtoffers !
“Als ik zeg dat de deuren (voor de migranten) zullen opengaan, is dat de voorbereiding op de strijd”, zo maakte de president zich vrolijk tijdens een toespraak in Ankara. “Wees gerust, als het uur gekomen is, zullen de deuren opengaan.”
Duidelijker kan het niet ...... onze kinderen , kleinkinderen zijn de slachtoffers !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Hij zal zijn miljarden wel gehad hebben voor die opvang. Die YT zijn news is niet gecheckt en wordt misbruikt.
Dat bericht was 1 à 2 dagen vroeger in 't nieuws. Ze moeten die uploader bannen.
Dat bericht was 1 à 2 dagen vroeger in 't nieuws. Ze moeten die uploader bannen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Ice
Inderdaad, duidelijker kan niet en toch zijn er nog linkse idioten die blijven ontkennen...dat is dan ook meteen het einde van de huidige politiekers die van hun troon zullen gestoten worden als ze de tiran niet tegenhouden.sibarita schreef: ↑24 okt 2019, 21:39Recep Tayyip Erdoğan vandaag tot de EU :
Duidelijker kan het niet ...... onze kinderen , kleinkinderen zijn de slachtoffers !![]()
Ik ben anderzijds wel benieuwd of europese turken zomaar hun vrijheid en luie leventje in europa zullen opgeven om mee te werken om onder de repressie en sharia van die zot ook in europa te leven zoals hun familieleden in turkije nu. Dan zijn ze nog dommer dan we dachten..
Er zijn alvast vele turken die erdogan uitspuwen, dus ook hier verdeeldheid tussen belgische turken...dat hebben we ook gezien indertijd met die valse coup toen gülen aanhangers werden aangevallen door erdogan aanhangers, oa in beringen.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Een groene idioot van het federale parlement maakt haar tweets zelfs in het Arabisch.
Binnenkort nog verplicht?
Mijn kleinzoon die de economische volgde in het middelbaar kreeg nog altijd verplicht de drie landstalen en Engels van een derde vrije keuze heb ik niks gehoord.
Mijn kleinzoon die de economische volgde in het middelbaar kreeg nog altijd verplicht de drie landstalen en Engels van een derde vrije keuze heb ik niks gehoord.
-
Ice
Die pleegt dus verraad in de hoedanigheid als Bélgische politica én ze pleegt meineed want ze heeft de eed gezworen om het Belgische volk, die haar betáált, te dienen en arabisch is geen belgische landstaal, het bélgische volk begrijpt dus niet wat die allemaal tweet..
Misbruik van haar openbare functie heet dat.
En daar heeft niemand kritiek op?
Voorn, de talen in het onderwijs hebben weinig te maken met misbruik van de politieke mandaat/functie die zich verplicht moeten houden aan de officiële landstalen.
Waar is unia nu? En haar politieke collega's?
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Over welke eeuw spreken we?voorn schreef: ↑25 okt 2019, 10:22Een groene idioot van het federale parlement maakt haar tweets zelfs in het Arabisch.
-
Dat was verleden jaar in het St Jozefinstituut van Kontich.
Het staat duidelijk in het programma voor de economische It en Manegment
Voor de economische afdeling talen zelfs Spaans als vierde taal
Dat lijkt in het vrij onderwijs de norm te zijn
Het staat duidelijk in het programma voor de economische It en Manegment
Voor de economische afdeling talen zelfs Spaans als vierde taal
Dat lijkt in het vrij onderwijs de norm te zijn
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Dat zullen dan Koerdische turken zijn, die zijn nu de gebeten hond.
Er zijn alvast vele turken die erdogan uitspuwen, dus ook hier verdeeldheid tussen belgische turken.
Maar dictators blijven altijd de eerste viool spelen, en wie niet mee danst ........
Maar ik begrijp nog altijd niet waarom die assad nog steeds zoveel in de pap te brokkelen heeft, het is hij die de terugkeer van de syriërs tegenhoud,en die heeft ook iets tegen de koerden........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Je hebt inderdaad gelijk - ik heb de lesstructuren eens bekeken en in sommige richtingen (ASO economie-moderne talen, TSO de managements - en marketingrichtingen) zit inderdaad Duits in het vaste curriculum. Globaal gezien is Duits echter niet in de meeste studierichtingen aanwezig. Ik heb zelf bijna steeds in het ASO gestaan en daar kwam Duits enkel voor in de derde graad economie-moderne talen; in sommige andere richtingen dan weer als keuzevak naast bv. Spaans.Het staat duidelijk in het programma voor de economische It en Manegment
-
Kandidaat Cd&V voorzitter krijgt pek over zich; omdat sommige wijken volledig bevolkt zijn met vreemdelingen.
Iedereen is welkom in ons gebouw maar niet als hun levenswijze de boel verstoort en mededelingen niet gelezen kunnen worden wegens het niet spreken van onze taal en appartementen bevolken met een onmogelijk aantal verblijvers na hun intrek met 2 of 3 man
Iedereen is welkom in ons gebouw maar niet als hun levenswijze de boel verstoort en mededelingen niet gelezen kunnen worden wegens het niet spreken van onze taal en appartementen bevolken met een onmogelijk aantal verblijvers na hun intrek met 2 of 3 man