Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Dana Winner komt naar Kortrijk voor een kerst concert
ik denk dat ik ga, hoor haar nog graag zingen
in november is er ook een matineefilm over Will Tura " hoop doet leven "
en nog veel dingen, heb juist het boekje gekregen
we zullen niet veel thuis zijn in november
ik denk dat ik ga, hoor haar nog graag zingen
in november is er ook een matineefilm over Will Tura " hoop doet leven "
en nog veel dingen, heb juist het boekje gekregen
we zullen niet veel thuis zijn in november
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemiddag allemaal!
Ben deze morgen naar de bandencentrale geweest voor de wissel naar winterbanden, en daarna ben ik een vers broodje gaan halen bij de bakker en heb mij dan een pot koffie gezet en een boterhammeke klaargemaakt met een sneetje kaas mmm!
Deze middag was ik gemakkelijk want had overschot van gisteren van het lievelingskostje van ons logeetje namelijk gehaktballetjes in tomatensaus met aardappelpuree en brocolli!
De rest van de week is ze thuis bij één van haar ouders maar deze namiddag gaan we nog eerst samen naar de schouwburg naar een voorstelling voor kinderen!
Michelly, wat fijn eindelijk eens goed nieuws!
Ja Meme- rietje is niet eerlijk hé die pensioenen, de broer van mijn man was politiecommissaris, zijn vrouw heeft nooit gewerkt en hij heeft elke maand 2500€!
Dana Winner kan heel mooi zingen, ze zong toen ze heel jong was ook in een kerkkoor heb ik eens gelezen! Van Will Trura ben ik geen fan, hoor die niet graag zingen!
Ga dan sebiet onze living dweilen sie als ventje weer naar zijn werk is, stof heb ik deze morgen al afgenomen voor ik naar de bandencentrale ging!
Nog een aangename woensdag en tot later daag...
Ben deze morgen naar de bandencentrale geweest voor de wissel naar winterbanden, en daarna ben ik een vers broodje gaan halen bij de bakker en heb mij dan een pot koffie gezet en een boterhammeke klaargemaakt met een sneetje kaas mmm!
Deze middag was ik gemakkelijk want had overschot van gisteren van het lievelingskostje van ons logeetje namelijk gehaktballetjes in tomatensaus met aardappelpuree en brocolli!
De rest van de week is ze thuis bij één van haar ouders maar deze namiddag gaan we nog eerst samen naar de schouwburg naar een voorstelling voor kinderen!
Michelly, wat fijn eindelijk eens goed nieuws!
Ja Meme- rietje is niet eerlijk hé die pensioenen, de broer van mijn man was politiecommissaris, zijn vrouw heeft nooit gewerkt en hij heeft elke maand 2500€!
Dana Winner kan heel mooi zingen, ze zong toen ze heel jong was ook in een kerkkoor heb ik eens gelezen! Van Will Trura ben ik geen fan, hoor die niet graag zingen!
Ga dan sebiet onze living dweilen sie als ventje weer naar zijn werk is, stof heb ik deze morgen al afgenomen voor ik naar de bandencentrale ging!
Nog een aangename woensdag en tot later daag...
You only have one life...live it!
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Waar ik gisteren geweest ben ?
Nergens om jullie mee naartoe te nemen
er is hier ook weleens een gewone niet wandel- of fietsdag hoor
.
Vandaag een boodschappendag want vergeet het niet morgen alles dicht.
Warenhuis
Groenteboer
Bakker
Bib
Schoenmaker
Containerpark
Begraafplaats
Bomma
Tot later op de dag dus
Waar ik gisteren geweest ben ?
Nergens om jullie mee naartoe te nemen
er is hier ook weleens een gewone niet wandel- of fietsdag hoor
Vandaag een boodschappendag want vergeet het niet morgen alles dicht.
Warenhuis
Groenteboer
Bakker
Bib
Schoenmaker
Containerpark
Begraafplaats
Bomma
Tot later op de dag dus
Oud maar niet Out
-
goeie morgen iedereen
laatste dag van oktober
de hele donkere dagen komen eraan
vandaag met de bloemen naar het kerkhof
morgen ga ik niet graag
veel te veel volk, en dan al die vragen die je krijgt

laatste dag van oktober
de hele donkere dagen komen eraan
vandaag met de bloemen naar het kerkhof
morgen ga ik niet graag
veel te veel volk, en dan al die vragen die je krijgt

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Kleinzoon Günther is gisteren komen eten, nodigde me uit om samen een boswandeling te doen . Richting Torhout gereden, 40 ‘ gewandeld, samen iets gaan drinken. Het voelde heel vertrouwd aan. Heeft werk gevonden welke aanleunde aan zijn ervaring.
Juist telefoon van mama van onze kindjes, zij is zwanger. Een verrassing , reden grote dosis antibiotica welke ze nam remt de beveiliging van de pil af. Het kindje is welkom, zeker bij Tom. Ook Romy en Rhune en Jarne zijn in de wolken.
Dochter heeft met haar papa gesproken over het met de auto rijden, eindelijk was het antwoord ik rij niet meer. Heb nadien van de gelegenheid gebruik gemaakt om verder te praten. Inhoudelijk, wij zijn oud en moeten voor mekaar zorgen Kreeg volmondig antwoord JA INDERDAAD ZO IS HET.
Ga aan de slag eerst gegratineerd witloof met hesp en kaas, puree patatjes erbij. Na de middag op den draai genieten van het zonnetje en mensen kijken die zijn er op het ogenblik heel veel aan zee.
Corry
Michelly, dikke duim voor jou.
.
,,
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morgen iedereen
hey Corry proficiat
vandaag rustige dag,
gisteren naar het kerkhof geweest
gisteren ook pannenkoek gaan eten in Dadizele
en overal staat er nu wild op de kaart
morgen met dochter en co uit eten
voor ventje zijn verjaardag
dat doen we elk jaar
hij zou verleden zondag 74 j. geworden zijn
en zo herdenken we hem
vandaag op menu: witloof in hesp en kaassaus

hey Corry proficiat
vandaag rustige dag,
gisteren naar het kerkhof geweest
gisteren ook pannenkoek gaan eten in Dadizele
en overal staat er nu wild op de kaart
morgen met dochter en co uit eten
voor ventje zijn verjaardag
dat doen we elk jaar
hij zou verleden zondag 74 j. geworden zijn
en zo herdenken we hem
vandaag op menu: witloof in hesp en kaassaus

-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen, regenachtig, dat wel... wat kunnen we nog verwachten ? Het is tenslotte Allerheiligen.
Mémérietje, het ontroert me hoe jij je ventje herdenkt. Ik ben gelukkig dat ik hem bij onze vroegere bijeenkomsten heb mogen ontmoeten.
Voor alle maatjes die iemand van hun dierbaren verloren, veel sterkte. Ik denk speciaal aan jou Yvette, want als je over je man spreekt, hoor ik de liefde in je stem.
Ik verwacht rond 11 u mijn oudste dochter, Lennert en ja, moet nog eens bellen als Dascha mee komt. Zij is al 28 een woont alleen. Ik hoorde dat ze gisterenavond met vrienden en vriendinnen Halloween gevierd hebben, dus zal ze wel uitslapen vandaag denk ik.
Gisteren was het mooi wandelweer, ben te voet naar de bib geweest, er was veel volk in de winkelstraat en ook op de dijk en op het strand.
Voor jullie allemaal, mooie Allerheiligendag en een gezellig weekend !
omadina
Mémérietje, het ontroert me hoe jij je ventje herdenkt. Ik ben gelukkig dat ik hem bij onze vroegere bijeenkomsten heb mogen ontmoeten.
Voor alle maatjes die iemand van hun dierbaren verloren, veel sterkte. Ik denk speciaal aan jou Yvette, want als je over je man spreekt, hoor ik de liefde in je stem.
Ik verwacht rond 11 u mijn oudste dochter, Lennert en ja, moet nog eens bellen als Dascha mee komt. Zij is al 28 een woont alleen. Ik hoorde dat ze gisterenavond met vrienden en vriendinnen Halloween gevierd hebben, dus zal ze wel uitslapen vandaag denk ik.
Gisteren was het mooi wandelweer, ben te voet naar de bib geweest, er was veel volk in de winkelstraat en ook op de dijk en op het strand.
Voor jullie allemaal, mooie Allerheiligendag en een gezellig weekend !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Wat voel je mij goed aan Dina, dank u wel die liefde is er altijd geweest en zal wel altijd in mij blijven, ik heb in heel mijn leven maar één man gekust , dat kon ik gelukkig 54 jaar!
Ik heb als spreuk in mijn november Krantje gezet:
TIJD HEELT NIET ALLE WONDEN
TIJD VERZACHT ALLEEN DE PIJN
TIJD LEERT JE LEVEN MET VERDRIET
TOT JE WEER DE SCHOONHEID ZIET.
en naast de overledenen:
als je me vragen zou
wanneer ik jou het meeste mis
zeg ik: als ik wakker word
maar ook 's middags mis ik jou
en 's avonds als ik slapen ga
veel meer dan ik had verwacht
kortom, ik mis je dag en nacht
je was de spil van mijn bestaan
het is zo moeilijk alleen door te gaan
herinneringen doen soms veel pijn
wat zou ik graag nog even bij jou zijn!
Nu terug: ik veronderstel dat ik dinsdag mijn karretje te zwaar geladen heb, ik heb veel rugpijn, al Dafalgan bruis genomen, voor de infrarode lamp gezeten en zalf gewreven maar ik weet nog altijd niet of en hoe ik moet zitten, lopen.
Woensdagmorgen was ik bij de huisarts omdat ik medicatie nodig had en toen had ik die rugpijn nog niet. Niet dat hij daar veel zou kunnen aan doen, spierpijn komt geslopen maar verdwijnt niet zo gauw!
Net nu ik morgen mijn reisvrienden ontmoet in Tielt, hopelijk betert het nog wat!
Allemaal zalige Hoogdag en tot later!
Ik heb als spreuk in mijn november Krantje gezet:
TIJD HEELT NIET ALLE WONDEN
TIJD VERZACHT ALLEEN DE PIJN
TIJD LEERT JE LEVEN MET VERDRIET
TOT JE WEER DE SCHOONHEID ZIET.
en naast de overledenen:
als je me vragen zou
wanneer ik jou het meeste mis
zeg ik: als ik wakker word
maar ook 's middags mis ik jou
en 's avonds als ik slapen ga
veel meer dan ik had verwacht
kortom, ik mis je dag en nacht
je was de spil van mijn bestaan
het is zo moeilijk alleen door te gaan
herinneringen doen soms veel pijn
wat zou ik graag nog even bij jou zijn!
Nu terug: ik veronderstel dat ik dinsdag mijn karretje te zwaar geladen heb, ik heb veel rugpijn, al Dafalgan bruis genomen, voor de infrarode lamp gezeten en zalf gewreven maar ik weet nog altijd niet of en hoe ik moet zitten, lopen.
Woensdagmorgen was ik bij de huisarts omdat ik medicatie nodig had en toen had ik die rugpijn nog niet. Niet dat hij daar veel zou kunnen aan doen, spierpijn komt geslopen maar verdwijnt niet zo gauw!
Net nu ik morgen mijn reisvrienden ontmoet in Tielt, hopelijk betert het nog wat!
Allemaal zalige Hoogdag en tot later!
Ivette
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen en een Zalige Hoogdag allemaal!
Hier miezert het!
Ik ga straks de mis van 11u gaan zingen en deze namiddag met mijn familie naar één van mijn zussen die aan zee woont, daar zal er ook wel over ons papa gesproken worden hij is reeds 10 jaar gestorven hij zou nu 90 zijn!
Corry nieuw leven...proficiat en ook heel fijn dat jou kleinzoon al ander werk heeft!
Omadina wens jou ook een gezellig samen zijn met jou gezin!
Meme-rietje leuk om zo jou man te gedenken...op de sterfdag van ons papa ga ik altijd mijn mama halen, ze moet niet alleen zijn op zulk een dag vind ik!
Ik ga mij klaarmaken voor de mis...wens jullie allen een gezellige hoogdag daag...
Hier miezert het!
Ik ga straks de mis van 11u gaan zingen en deze namiddag met mijn familie naar één van mijn zussen die aan zee woont, daar zal er ook wel over ons papa gesproken worden hij is reeds 10 jaar gestorven hij zou nu 90 zijn!
Corry nieuw leven...proficiat en ook heel fijn dat jou kleinzoon al ander werk heeft!
Omadina wens jou ook een gezellig samen zijn met jou gezin!
Meme-rietje leuk om zo jou man te gedenken...op de sterfdag van ons papa ga ik altijd mijn mama halen, ze moet niet alleen zijn op zulk een dag vind ik!
Ik ga mij klaarmaken voor de mis...wens jullie allen een gezellige hoogdag daag...
You only have one life...live it!
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen......goede middag ondertussen
Klusjesman is ons veranda (tje) een herstelbeurt aan het geven.
Ivette, de liefde voor je man was me al lang duidelijk, ook het gemis als je er over schreef raakte me. Toch prachtig om zo intens graag gezien te hebben.
Het nieuws van de baby op komst heeft in mijn hart en hoofd een plekje gekregen. Fijn een goede relatie met Bianca te hebben en alles van kortbij te kunnen volgen. Al is Tom thuis ze weet me te bereiken. Waarom deze een probleem met mij heeft, de band van jaren zorg dragend voor haar en de kinderen is voor T. iets van het verleden en moet afgesloten worden.
Klusjesman is de deur uit en heeft een stank nagelaten van een product welke gebruikte.
In gedachten bij diegene welke ons verlaten hebben sluit ik hier mijn schrijven af
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag en voor iedereen een fijne feestdag, hoe je hem ook inkleurt.
Gisteren naar de begraafplaatsen geweest maar dat doen we eigenlijk regelmatig, liefst niet op drukke dagen.
't was triest te moeten zien dat een jonge dame op de begraafplaats aankwam met een bloemstukje in de hand en rij na rij moest zoeken waar ze het nu eigenlijk moest plaatsen.
En nee 't was niemand van een bloemenwinkel of zoiets hoor, 't was het graf van haar grootouders dat ze zocht op een bovendien kleine begraafplaats.
Vandaag hebben we de dag ingezet met een flinke wandeling (10 km), straks bezoek aan de bomma en voor de rest...RUST.
Menu : biefstuk, gestoofd witloof, gebakken krieltjes
Gisteren naar de begraafplaatsen geweest maar dat doen we eigenlijk regelmatig, liefst niet op drukke dagen.
't was triest te moeten zien dat een jonge dame op de begraafplaats aankwam met een bloemstukje in de hand en rij na rij moest zoeken waar ze het nu eigenlijk moest plaatsen.
En nee 't was niemand van een bloemenwinkel of zoiets hoor, 't was het graf van haar grootouders dat ze zocht op een bovendien kleine begraafplaats.
Vandaag hebben we de dag ingezet met een flinke wandeling (10 km), straks bezoek aan de bomma en voor de rest...RUST.
Menu : biefstuk, gestoofd witloof, gebakken krieltjes
Oud maar niet Out
-
goeie regenachtige morgen
het klettert en waait hier, niet te doen
op vandaag vier jaar geleden is mijn Ma heen gegaan
deze avond uit eten, hopelijk regent het zo niet meer
want met verouderen rij ik niet zo graag meer op de snelweg met de regen
al die camions die zo zigzaggen
en zaterdag avond of niet ze rijden toch zot

het klettert en waait hier, niet te doen
op vandaag vier jaar geleden is mijn Ma heen gegaan
deze avond uit eten, hopelijk regent het zo niet meer
want met verouderen rij ik niet zo graag meer op de snelweg met de regen
al die camions die zo zigzaggen
en zaterdag avond of niet ze rijden toch zot

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Voor de liefhebbers: vanavond om 20u15 Schlagerfest met Florian Silbereisen op ARD
De gasten zijn wel van de oude garde:
Gäste: Roland Kaiser, Andrea Berg, Howard Carpendale, Marianne Rosenberg, Andreas Gabalier, Kerstin Ott, Oli. P, Maite Kelly, Giovanni Zarrella, Pietro Lombardi, die Kelly Family u.v.a. maar de sfeer zal er toch wel weer zijn!
De gasten zijn wel van de oude garde:
Gäste: Roland Kaiser, Andrea Berg, Howard Carpendale, Marianne Rosenberg, Andreas Gabalier, Kerstin Ott, Oli. P, Maite Kelly, Giovanni Zarrella, Pietro Lombardi, die Kelly Family u.v.a. maar de sfeer zal er toch wel weer zijn!
Ivette