In de Vier Seizoenen reeks 16 Herfst 2019
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede middag allen
Boodschappen zitten op hun plaats
en ik ben droog gebleven
de regen was gestopt maar er is wel
veel wind in de plaats gekomen...
Nu zitten er dikke wolkenpakken grijs en wit
in de lucht... het zou nu verder vandaag
'bijna' droog blijven we zullen zien...
Helena, ja het openbaar vervoer is altijd riskeren
heel vervelend als je er op rekent,
vooral als je ergens moet zijn of een afspraak hebt
Je hebt het nodig als je niet met de auto wil gaan
Maar 't is jullie dan toch gelukt om alles rond te krijgen
wat gepland was...
Ik moet nog even iets opzoeken en dan gaat dit bakje toe
Voor iedereen een fijne dag verder.... en veel later een goede nacht
Boodschappen zitten op hun plaats
en ik ben droog gebleven
de regen was gestopt maar er is wel
veel wind in de plaats gekomen...
Nu zitten er dikke wolkenpakken grijs en wit
in de lucht... het zou nu verder vandaag
'bijna' droog blijven we zullen zien...
Helena, ja het openbaar vervoer is altijd riskeren
heel vervelend als je er op rekent,
vooral als je ergens moet zijn of een afspraak hebt
Je hebt het nodig als je niet met de auto wil gaan
Maar 't is jullie dan toch gelukt om alles rond te krijgen
wat gepland was...
Ik moet nog even iets opzoeken en dan gaat dit bakje toe
Voor iedereen een fijne dag verder.... en veel later een goede nacht
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal,
Clive : ik hoop dat alles goed gegaan is bij de dokter ... duim omhoog !
HVT : de perikelen met het openbaar vervoer .....
en dat in 2019 !! soms kan je nog vlotter naar de maan reizen ipv met bus en trein , vrees ik ...... En die wegenwerken OVERAL !!! en hoe lang dat dat allemaal moet duren !! en dat in deze moderne tijd !! Niet te geloven .... enfin : veel sterkte
Oma C : ook droog terug thuis geraakt .
Namiddag voorspelden ze droger weer , dus heb ik die twee regentonnen opgeruimd ..Ik was nog maar net klaar en er kwam een soort onweersbui ...
/ Gelukkig stond alles al aan de kant of onder het afdak ...
Morgen wat verder doen met HH ... Voor vandaag is het genoeg ..
Groetjes aan iedereen en nog een fijne avond !
Clive : ik hoop dat alles goed gegaan is bij de dokter ... duim omhoog !
HVT : de perikelen met het openbaar vervoer .....
Oma C : ook droog terug thuis geraakt .
Namiddag voorspelden ze droger weer , dus heb ik die twee regentonnen opgeruimd ..Ik was nog maar net klaar en er kwam een soort onweersbui ...
Morgen wat verder doen met HH ... Voor vandaag is het genoeg ..
Groetjes aan iedereen en nog een fijne avond !
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond, seizoentjes,
Ben er even tussenuit, aan de kust 'uitwaaien'. Vanmiddag toegekomen in volle regen, ongeveer een uurtje later scheen de zon . Momenteel is het nog een mooie lucht, zonder spoor van regenwolk ! Wat morgen brengt zien we wel !
Was daarstraks ook al hier geweest, maar Telenet wi-frie had 'kuren', ik kon inloggen en alles lezen maar niets plaatsen. Eigenaardig. Was zinnes om naar Telenet te bellen om te vragen welke werkzaamheden ze in gods naam hier altijd moeten uitvoeren voor het netwerk te verbeteren, zo sturen ze toch altijd berichtjes naar ons. Wat ze dan aan het verbeteren zijn ..... Joost mag het weer weten. Maar als het echt mijn ink**t uithangt neem ik er eens mijn tijd voor, dan kunnen ze het me eens goed uitleggen.....
Enfin, genoeg 'gezaagd' , nu boterhammetje eten en dan tv kijken, meer kunnen we niet meer doen, morgen gaan snoep halen voor maandag , als we terug thuis zijn, aan de zangertjes te geven. Er was een blaadje gekomen dat je voor het raam kon hangen als de zangertjes mochten komen zingen. Het is de eerste keer dat ze in onze wijk zo iets organiseren, ik denk dat de invloed van onze goede pastoor hier voor iets tussenzit
.
Goed. Nu boterhammetje
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot de..... volgende
Ben er even tussenuit, aan de kust 'uitwaaien'. Vanmiddag toegekomen in volle regen, ongeveer een uurtje later scheen de zon . Momenteel is het nog een mooie lucht, zonder spoor van regenwolk ! Wat morgen brengt zien we wel !
Was daarstraks ook al hier geweest, maar Telenet wi-frie had 'kuren', ik kon inloggen en alles lezen maar niets plaatsen. Eigenaardig. Was zinnes om naar Telenet te bellen om te vragen welke werkzaamheden ze in gods naam hier altijd moeten uitvoeren voor het netwerk te verbeteren, zo sturen ze toch altijd berichtjes naar ons. Wat ze dan aan het verbeteren zijn ..... Joost mag het weer weten. Maar als het echt mijn ink**t uithangt neem ik er eens mijn tijd voor, dan kunnen ze het me eens goed uitleggen.....
Enfin, genoeg 'gezaagd' , nu boterhammetje eten en dan tv kijken, meer kunnen we niet meer doen, morgen gaan snoep halen voor maandag , als we terug thuis zijn, aan de zangertjes te geven. Er was een blaadje gekomen dat je voor het raam kon hangen als de zangertjes mochten komen zingen. Het is de eerste keer dat ze in onze wijk zo iets organiseren, ik denk dat de invloed van onze goede pastoor hier voor iets tussenzit
Goed. Nu boterhammetje
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot de..... volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
vloertje goedgekeurd door I. ze had nogal veel strijk. ze heeft maar 2 hemden kunnen strijken. verder laat ze de was als ze die gestreken heeft ergens "hangen". zij zegt dat het 's anderdaags dan kastdroog is, ja, maar ik mag ze opplooien! ventje zijn hemden waren goed gestreken maar ik had gevraagd ze op te plooien als een t-shirt. wat ze in rusland voor vouwwijze van T-shirts hebben, het is alleszins niet wat ik geleerd heb!
vandaag rekening gaan betalen vloertje. ventje is van weekend wacht en dus later thuis dus de boodschappen zijn al gedaan daar er gisteren geen werk was en ze het allebei afgetrapt hebben.
Er was daar nu ook niemand om te papieren te ondertekenen. overgens zijn ze te weten gekomen dat dat thuiswerk voor 'selectieve' personen is. Dus volgend jaar thuiswerk? i don't think so, met die mentaliteit. zij wel, maar jij niet.
Morgen eten halen voor het weekend. hutsepot en zelfgemaakte spaghetti. moet dus nog om passata en spekblokjes.
Mag vandaag dus stofzuigen. de volgende keer zorg ik er wel voor dat ze geen strijk heeft, en moppen. vloertje gewoon vegen. mijn gang doen nadat ik de anti-meeuwenton heb binnen gehaald.
Gelukkig komen er vandaag geen pakjes binnen.
dat vreemde pakje heeft de collega van postbode meegenomen. hij had het gezegd in de depot. allez we denken toch dat het een postbode was, want er zat een pakje van hun in de bus. zei die postbode ( vervanger) dat ik dat naar het postpunt moest doen. zei ik tegen hem: voor een pakje dat niet voor mij is? de volgende keer noteer ik de nummerplaat van de zwarte bestelwagen. geef hem aan aan de politie. koerier zijn betaalt mss goed en zeker als je het ergens in iemand anders zijn brievenbus dumpt. had het artikel nu iets voor mij geweest zijn dan had ik het zelfs gehouden. en het is niet de eerste keer dat ze iets dumpen. ook rekeningen van de kinè voor iemand die in het gerestaureerde appartement woont. onze naam kun je niet meer lezen op de bus, en ik vertik het een nieuw etiket te plakken. bij buurman is het ook zo. totaal verbleekt door de zon. die brand hier zeer fel van 's morgens tot ergens rond 1 uur.
I. wist mijn huisnummer niet meer, maar ik had ze zien toekomen.
mss haar alleen houden voor de strijk en al hetgene kan ik zelf met in achtneming van de rustregel.
geen afwas, het waren frietjes maar mijn buik is het er niet eens mee. schrappen dus.
moet toch langs het zonnehuis passeren dus meteen een pedi aanvragen. is nodig.
dan staat voor volgende week mijn agenda vol. denk dat de kapster voor het eind van de maand zal zijn. ze is nu in verlof ( haar 4 de keer al dit jaar). dan zijn mijn haren dan goed voor mijn verjaardag.
wat nog wat voeten in de aarde zal hebben voor die gevierd wordt.
Gimly is weer weg en weer aan het lopen. die weet niet wat hij wil.
zolang hij niet om eten zeurt krijgt hij er geen. denk dat het vandaag of morgen weer zal zijn van 'wuk-wuk-wok'. laatste keer was het redelijk rap over maar ik had horen zeggen dat er een kattengriepje de ronde deed.
er brandde bij ventje een lichtje op het dashboard. moet hij nu in de handleiding kijken wat het is.
hij denkt bandenspanning. anders weer een toertje naar de garage.
( en onkosten) tuutje is 2 jaar.
zo, ik ga hier afsluiten, Moet beest een buikknuffel gaan geven.
Fijne dag seizoentjes!
vloertje goedgekeurd door I. ze had nogal veel strijk. ze heeft maar 2 hemden kunnen strijken. verder laat ze de was als ze die gestreken heeft ergens "hangen". zij zegt dat het 's anderdaags dan kastdroog is, ja, maar ik mag ze opplooien! ventje zijn hemden waren goed gestreken maar ik had gevraagd ze op te plooien als een t-shirt. wat ze in rusland voor vouwwijze van T-shirts hebben, het is alleszins niet wat ik geleerd heb!
vandaag rekening gaan betalen vloertje. ventje is van weekend wacht en dus later thuis dus de boodschappen zijn al gedaan daar er gisteren geen werk was en ze het allebei afgetrapt hebben.
Er was daar nu ook niemand om te papieren te ondertekenen. overgens zijn ze te weten gekomen dat dat thuiswerk voor 'selectieve' personen is. Dus volgend jaar thuiswerk? i don't think so, met die mentaliteit. zij wel, maar jij niet.
Morgen eten halen voor het weekend. hutsepot en zelfgemaakte spaghetti. moet dus nog om passata en spekblokjes.
Mag vandaag dus stofzuigen. de volgende keer zorg ik er wel voor dat ze geen strijk heeft, en moppen. vloertje gewoon vegen. mijn gang doen nadat ik de anti-meeuwenton heb binnen gehaald.
Gelukkig komen er vandaag geen pakjes binnen.
dat vreemde pakje heeft de collega van postbode meegenomen. hij had het gezegd in de depot. allez we denken toch dat het een postbode was, want er zat een pakje van hun in de bus. zei die postbode ( vervanger) dat ik dat naar het postpunt moest doen. zei ik tegen hem: voor een pakje dat niet voor mij is? de volgende keer noteer ik de nummerplaat van de zwarte bestelwagen. geef hem aan aan de politie. koerier zijn betaalt mss goed en zeker als je het ergens in iemand anders zijn brievenbus dumpt. had het artikel nu iets voor mij geweest zijn dan had ik het zelfs gehouden. en het is niet de eerste keer dat ze iets dumpen. ook rekeningen van de kinè voor iemand die in het gerestaureerde appartement woont. onze naam kun je niet meer lezen op de bus, en ik vertik het een nieuw etiket te plakken. bij buurman is het ook zo. totaal verbleekt door de zon. die brand hier zeer fel van 's morgens tot ergens rond 1 uur.
I. wist mijn huisnummer niet meer, maar ik had ze zien toekomen.
mss haar alleen houden voor de strijk en al hetgene kan ik zelf met in achtneming van de rustregel.
geen afwas, het waren frietjes maar mijn buik is het er niet eens mee. schrappen dus.
moet toch langs het zonnehuis passeren dus meteen een pedi aanvragen. is nodig.
dan staat voor volgende week mijn agenda vol. denk dat de kapster voor het eind van de maand zal zijn. ze is nu in verlof ( haar 4 de keer al dit jaar). dan zijn mijn haren dan goed voor mijn verjaardag.
wat nog wat voeten in de aarde zal hebben voor die gevierd wordt.
Gimly is weer weg en weer aan het lopen. die weet niet wat hij wil.
zolang hij niet om eten zeurt krijgt hij er geen. denk dat het vandaag of morgen weer zal zijn van 'wuk-wuk-wok'. laatste keer was het redelijk rap over maar ik had horen zeggen dat er een kattengriepje de ronde deed.
er brandde bij ventje een lichtje op het dashboard. moet hij nu in de handleiding kijken wat het is.
hij denkt bandenspanning. anders weer een toertje naar de garage.
( en onkosten) tuutje is 2 jaar.
zo, ik ga hier afsluiten, Moet beest een buikknuffel gaan geven.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, hier is het gisteren droog gebleven, maar er stond wel een venijnig windje. Had een iets te dun jasje aan en had het koud toen ik aan het wachten was op de tram na het ziekenhuis.
Anjelier, zaterdag komen ze dan bij zoon en schoondochter de spar vellen, hoop dat ze ook gekozen hebben om de opruim ervan te doen. En de Ukjes zijn vandaag bij jullie, fijn zo. Spaanse Woef zal weer uitgeteld zijn deze avond
HVT, wat een avontuur. Maar eind goed al goed, je bent tenslotte dan toch op jouw bestemming geraakt en jullie hebben een leuke dag gehad.
Wilde eend, dank je voor het duimen. Mijn toestand is min of meer stabiel gebleven. Moet wel een iets zwaardere puffer gebruiken, maar dat vind ik niet erg . De RX Thorax was heel goed. Moet pas volgend jaar terug op controle gaan. Vandaag naar de dokter op mijn griepspuit te gaan laten zetten, die had ze voorgeschreven. Maar was heel tevreden van de uitslag.
MJ, fijn dat jullie er weer even tussenuit zijn. Het zal jullie beiden deugd doen. Geniet ervan.
Muddy Maddy, dus je kiest ervoor L.de strijk te laten doen en zelf het HH te doen als ik het goed begrijp.
Hoop dat het lichtje inderdaad gewoon de bandenspanning is en dat jullie niet in de kosten vallen met de tuut, maar dat zal wel niet, want hij is maar 2 jaar oud. Dus het zal dus inderdaad wel gewoon de bandenspanning zijn. En straks het vloertje betalen, dan ben je ervan af en moet je er nimmer over nadenken.
En Gimly moest dus een buikknuffel hebben. Matice is daar ook gek op.
Gisteren veel kunnen doen voor en na de pneumologe, dus moet ik vandaag enkel de was doen en de 2 benedenverdiepingen dweilen en nog een aantal kleine puntjes. Moet tussen 16.00H en 17.00H bij de dokter zijn voor de griepspuit en de voorschriften van mijn medicatie en er moet ook bloed geprikt worden.
Tegen 16.00H heb ik zeer zeker gedaan met het HH.
Ga na de dokter al zoveel mogelijk inpakken voor zondag te vertrekken naar Texel. Vooral warme kleding natuurlijk. En pak op zijn slaapkuffels na , Matice zijn zak al in. Want hij heeft ook veel nodig en dan moet ik zondagochtend enkel zijn 3 slaapknuffels nog inpakken.
Heb al een zijdewasje gedaan, ga dat dadelijk ophangen en dan eindelijk douchen en boven al alles opruimen, breng dan de vuile was mee naar beneden en stop al een tweede wasmachine in en ga dan beginnen te dweilen in de keuken en de living.
Zo, ik wens iedereen een fijne vrijdag. Liefs en een knuffel voor wie hem nodig heeft.
-

Goede morgen en een zonnige groet
laat ons hopen dat het zo blijft, het is eens
zo aangenaam als het zo licht is
Dank voor de vele overzichtjes.... hier is geen nieuws.
Geniet van deze dag en sterkte wie het nodig heeft
Groetjes aan allen en tot....
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: met de trein reizen is altijd een beetje een risico hé.Wij hebben ook al vele keren meegemaakt dat het vertragingen waren of ergens ten velde staan .Maar uiteindelijk kom je wel op je bestemming , alleen weet je niet wanneer
.Beste vriendin vertelde ooit: had ook de trein genomen richting naar huis ,en die reed gewoon door (voorbij de halte) en stopte pas de volgende halte
.Ze vertelde dit aan een medereiziger en die zei, ja heb ik ook al meegemaakt
.
Clive: die spar is bij ons en wordt morgen geveld.En de ukjes komen ook morgen.
Van de morgend vroeg de auto al op straat gezet, want als die bouwvakkers van hiernaast er zijn , die parkeren zomaar voor de oprit.Gisteren heeft die camionette hier een ganse dag voor de oprit gestaan, gelukkig moest ik niet weg.Volgens aannemer is het volgende week de laatse week dat ze hier werken.
Dames, tot morgen allemaal.
HVT: met de trein reizen is altijd een beetje een risico hé.Wij hebben ook al vele keren meegemaakt dat het vertragingen waren of ergens ten velde staan .Maar uiteindelijk kom je wel op je bestemming , alleen weet je niet wanneer
Clive: die spar is bij ons en wordt morgen geveld.En de ukjes komen ook morgen.
Van de morgend vroeg de auto al op straat gezet, want als die bouwvakkers van hiernaast er zijn , die parkeren zomaar voor de oprit.Gisteren heeft die camionette hier een ganse dag voor de oprit gestaan, gelukkig moest ik niet weg.Volgens aannemer is het volgende week de laatse week dat ze hier werken.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede namiddag,
Vanmorgen al naar Latijn geweest.
Naar bakker, beenhouwer en bib.
Boete betaald en verlengingen in de bib.
Stadskas gespijzigd.
MM dat opplooien is een echte pest.
Ik wil niet dat ze opplooien, dat doe ik nog liever zelf.
In de tijd dat ik altijd vervangingen had waren al mijn zakdoeken en servetten en t-shirts op een andere manier opgeplooid. Leg dat dan maar eens proper in de kast.
Ik blijf erbij zitten als ze aan het strijken zijn en vouw dan stelselmatig op.
Maar tafelkleden die hang ik nog eventjes uit om uit te stomen.
Anders zijn ze terug in de vouw geplooid.
Clive jij legt ook nooit alles dadelijk in de kast na het strijken dacht ik.
Verder van het rivierenland geen nieuws.
Zonnige dag nog verder.
Ik zal eens beginnen was te sorteren.
Vanmorgen al naar Latijn geweest.
Naar bakker, beenhouwer en bib.
Boete betaald en verlengingen in de bib.
Stadskas gespijzigd.
MM dat opplooien is een echte pest.
Ik wil niet dat ze opplooien, dat doe ik nog liever zelf.
In de tijd dat ik altijd vervangingen had waren al mijn zakdoeken en servetten en t-shirts op een andere manier opgeplooid. Leg dat dan maar eens proper in de kast.
Ik blijf erbij zitten als ze aan het strijken zijn en vouw dan stelselmatig op.
Maar tafelkleden die hang ik nog eventjes uit om uit te stomen.
Anders zijn ze terug in de vouw geplooid.
Clive jij legt ook nooit alles dadelijk in de kast na het strijken dacht ik.
Verder van het rivierenland geen nieuws.
Zonnige dag nog verder.
Ik zal eens beginnen was te sorteren.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal,
Anjelierken : de meeste bouwvakkers zijn ongelikte beren en denken dat alles zo maar mag .... Een ganse dag parkeren voor uw oprit en ook nog zonder het te vragen
dan bel ik gegarandeerd de politie !
En reizen met de trein .... ik ben er geen favoriet van ... met de auto heb je problemen in de file maar met de bus en trein is het ook altijd iets .....
Ben vandaag hier in de omgeving een stukje gaan wandelen met het mooie weer ... En ja, het jachtseizoen is begonnen .. of wat dacht je ??
en het zijn geen everzwijnen die ze hier schieten .. Trouwens die everzwijnen hebben de jagers eerst uitgezet en nu ze overlast veroorzaken ,mogen de jagers ze gratis en met toestemming afschieten ...
Daar word ik boos van .... Die met de beste "lange arm" krijgen toch altijd gelijk .... /
ik ben nogal aan het zeuren vandaag ...
We zijn in november maar hier buiten vliegt al een paar dagen een dikke wesp die een onderkomen zoekt voor de winter , vrees ik .......
Voormiddag zag ik van uit de living een mooi tafereel : 4 of 5 mussen en vinken namen tegelijk een vogelbad in een lage drinkschaal
Ik heb dat al vaak op een foto gezien , maar nu in het echt
Seizoentjes , nu ga ik nog wat verder doen .... ik heb weer lood in mijn schoenen

Anjelierken : de meeste bouwvakkers zijn ongelikte beren en denken dat alles zo maar mag .... Een ganse dag parkeren voor uw oprit en ook nog zonder het te vragen
En reizen met de trein .... ik ben er geen favoriet van ... met de auto heb je problemen in de file maar met de bus en trein is het ook altijd iets .....
Ben vandaag hier in de omgeving een stukje gaan wandelen met het mooie weer ... En ja, het jachtseizoen is begonnen .. of wat dacht je ??
ik ben nogal aan het zeuren vandaag ...
We zijn in november maar hier buiten vliegt al een paar dagen een dikke wesp die een onderkomen zoekt voor de winter , vrees ik .......
Voormiddag zag ik van uit de living een mooi tafereel : 4 of 5 mussen en vinken namen tegelijk een vogelbad in een lage drinkschaal
Seizoentjes , nu ga ik nog wat verder doen .... ik heb weer lood in mijn schoenen
-

Goede avond alles seizoentjes
Het was een hele mooie dag vandaag
zonnig en bijna geen wind...
zalig voor een wandelingetje na de HH
Ik heb alles bijgelezen maar alweer
vergeten wat ik wou antwoorden, sorry
Het was heel druk op de baan overal...
alsof iedereen nog naar de winkel wou
Ik was blij dat ik terug thuis was want
ik heb last van dikke enkels en voeten
als het blijft duren een bij de dokter langsgaan
want ze doen pijn
Iedereen een gezellige avond en een rustige nacht... tot.....
-
Dag dames,
Iedereen een avondgroet vanaf de kust. Moet rap zijn voor ze mijn lijn afsluiten. Ga toch eens moeten bellen naar Telenet want hun wifi werkt bijlange niet goed. Heb alles gelezen maar geen tijd om veel te schrijven.
Vandaag hier ook mooie dag met veel zon. Zijn 2 keer met man kunnen gaan wandelen, eerste keer naar de winkel en tweede keer naar de dijk en wat gaan drinken.
Het deed hem deugd maar moe dat hij was, het was een hele trip met de rollator.......
Hou jullie zo goed mogelijk en tot ....
de volgende.
Iedereen een avondgroet vanaf de kust. Moet rap zijn voor ze mijn lijn afsluiten. Ga toch eens moeten bellen naar Telenet want hun wifi werkt bijlange niet goed. Heb alles gelezen maar geen tijd om veel te schrijven.
Vandaag hier ook mooie dag met veel zon. Zijn 2 keer met man kunnen gaan wandelen, eerste keer naar de winkel en tweede keer naar de dijk en wat gaan drinken.
Hou jullie zo goed mogelijk en tot ....
de volgende.
-

Goede zonnige morgen allen, 't is wel koud
maar daar zijn middelen tegen
We hebben vuur en warme kleren
we zijn gelukkige mensen
M-J, Jouw man moe... dat kan ik begrijpen
we denken soms nog heel veel te kunnen
en dat kan lelijk tegenvallen...
daarom moeten we naar ons lichaam luisteren..
geniet nog van het zeetje, ook al kan je niet ver meer lopen
Alle seizoentjes een fijn weekend....
het weer moeten we nemen zoals het komt
't is bijna half november
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, ja , ik leg nooit de pas gestreken was meteen in de kast. Laat die altijd een nachtje luchten zodat die de volgende ochtend kurkdroog is voordat hij in de dressing of kleerkast gaat.
Gisteren nog naar de huisdokter geweest voor mijn voorschriften en om de griepspuit te laten zetten, moest van de pneumologe. Was de eerste keer dat ik ze kreeg. Ondanks dat mijn longen eergisteren pas waren onderzocht en ik een RX Thorax had moeten laten nemen, onderzocht hij mij toch nog eens een keer. En dan nog bloed laten prikken. Dokters genoeg deze week gezien met in het verlengde de dierenarts meegeteld.
Ben zo blij dat Matice enkel een gewone oorontsteking heeft gehad en geen allergische reactie.
Zo, ga doordoen aan het licht HH en dan verder de valies inpakken en de zak van Matice.
Vanavond eten we hotdogs , is al lang geleden en dat kan mij echt smaken.
We vertrekken morgenochtend vroeg, dus wens ik jullie allemaal al een hele mooie week.
Liefs aan iedereen en een dikke knuffel mocht het voor iemand nodig zijn.
-
Goede avond allen,
Moet er van profiteren dat mijn foon het opeens wel doet

Clive, goede reis met jullie drietjes, geniet er van, het zal rap genoeg voorbij zijn. Iets leuks gaat altijd veel te vlug voorbij .....
Vandaag onze dag doorgebracht met dochter en schoonzoon, ze waren aangekomen gisterennacht. Wel maar met hun tweetjes, dan moesten ze niet zoveel inpakken, he ! Morgenavond gaan ze terug naar huis. Wij zijn weg maandagmorgen, dus morgen al het meeste, wat we niet meer nodig hebben, naar de auto doen.
Nu is het tijd voor de innerlijke mens te versterken ! Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot...... de volgende

Moet er van profiteren dat mijn foon het opeens wel doet
Clive, goede reis met jullie drietjes, geniet er van, het zal rap genoeg voorbij zijn. Iets leuks gaat altijd veel te vlug voorbij .....
Vandaag onze dag doorgebracht met dochter en schoonzoon, ze waren aangekomen gisterennacht. Wel maar met hun tweetjes, dan moesten ze niet zoveel inpakken, he ! Morgenavond gaan ze terug naar huis. Wij zijn weg maandagmorgen, dus morgen al het meeste, wat we niet meer nodig hebben, naar de auto doen.
Nu is het tijd voor de innerlijke mens te versterken ! Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot...... de volgende