Federale regering......
-
dejules
"We schuiven geen schulden door naar de volgende generaties", aldus N-VA-er Diependaele
op radio1. Ik weet niet of ik nu moet lachen of janken.
Het begrotingstekort bedraagt 13.000.000.000 euro en de nominale schuld steeg onder de N-VA met 72.000.000.000 euro. Die N-VA-ers zijn gestoorde mensen!
Het begrotingstekort bedraagt 13.000.000.000 euro en de nominale schuld steeg onder de N-VA met 72.000.000.000 euro. Die N-VA-ers zijn gestoorde mensen!
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Een N-VA’er die hopelijk het licht gezien heeft en nu de rest nog. Deze generatie en voorgaanden hebben het genot gehad van in welvaart te leven en dus is het niet meer dan terecht dat deze generatie, en diegene die er overschieten van vorige, er voor zorgen dat de volgende generaties dat ook kunnen.dejules schreef:
"We schuiven geen schulden door naar de volgende generaties", aldus N-VA-er Diependaele
Dejules, ik denk dat u beide gaat doen. Lachen maar groen en janken omdat ge heel uw leven uw nikkel afgedraaid hebt voor anderen. En nu is het zover: ‘Klop, klop, klop’ wordt er op de deur bij dejules gedaan.
-
Weer ergens een klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. U zit in het vuilnismilieu met uw groene vuilniszak om uw lijf. Zulke zakken worden gebruikt om vuilnis in te kappen of om over vuilnis te trekken.dejules schreef:
Ik zit niet in dat milieu. U kunt dat beter aan een N-VA-er vragen.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Erger dan de voorbije legislatuur kan moeilijk he. In een regering met NVA hebben zowel CD&V als Open VLD quasi historische dieptepunten bereikt. In een recent verleden heeft Open VLD steeds gewonnen in een "linkse" meerderheidsregering(2003 en 2014). Liggen speculeren over nieuwe belastingen met de PS is natuurlijk onzin - de voorbije regering heeft de lasten langs alle kanten opgedreven voor Jan Modaal en niettemin een verbijsterend gat van 11 miljard geschapen en dat in een periode van economische hoogconjunctuur. Nog slechter doen lijkt moeilijk.ja , paars groen staat in de start blokken. De CD&V zal waarschijnlijk op de kar springen.
Het ging hier toch over de federale regering .... Misschien kunnen jullie wat op elkaar gaan schelden ergens in één of andere crèche.
-
Juist, ik had het ook over het hoofd gezien dat crèches een Vlaamse bevoegdheid is en niet een federale.Frits1955 schreef:
Het ging hier toch over de federale regering .... Misschien kunnen jullie wat op elkaar gaan schelden ergens in één of andere crèche.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Zolang de Vlaamse koe melk geeft, moet de Waal niet boeren,maar of het nu een paars groen regering wordt, of een stoofscheelblauwzwarte,de koe zal altijd gemolken worden,het was met de vorigen regering het hoofd doel voor meer belastingen, en dat is nog steeds de norm,de Vlaming laat steeds in zijn zakken zitten, en de premier zal terug uit een Waals nest komen.
En die 72 miljard schuld die ze in de laatste vier jaar gemaakt hebben.......niemand kan uitleggen waar al dat geld naartoe is,trouwens ze willen geen federale regering, ze nemen nu al beslissingen die niet wettelijk zijn,en ze worden doorbetaald, dus liggen ze er niet wakker van.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Valium - Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15
Zeg Julleke, ga je nu niet wat te ver ????