NACHTUILTJES (17)2019
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik weet het, het is nog vroeg. Maar ik wou toch dat koddig plaatje hier zetten
Het is hier al ferm aan het donkeren
Goede avond allen, neeje...nergens geweest. Alleen frietjes gaan eten. Er was heel veel volk. Ik denk dat iedereen van dezelfde mening was vandaag
Wat heb ik gedaan deze namiddag, wat hangen in de zetel, filmke kijken. Irish koffie klaargemaakt voor mijn mannen (zoon+man). Ikke niet hou er minder van..
Ik heb de dansers niet gevolgd Rinske en Ivette.
Maar ik ben blij dat Julie gewonnen heeft..Het moet niet altijd de Pfaffen zijn die in de belangstelling staan.
Assa het is te voelen hier in de contreien dat er veel volk komt naar Ieper en Diksmuide met zo'n dagen.
Geniet nog van een fijne avond
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Hallo Roske
Drukke voormiddag:
8 u Poetske
9 u verpleegster
9.30 u naar huisdokter met A. griepspuit, duimen dat hij geen bijwerkingen krijgt!
Vis kopen op de markt
17.30 u ik naar radiografie ,
Mag vanaf vandaag geen spannende kledij dragen,geen steunkousen of broek.
Morgen om 6 u op dat ik op tijd in kliniek ben terug bij de nucleaire dienst, herhaling van vorige week,gans de voormiddag!
Groetjes
Greetie
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
alles weer normaal deze nacht
later gaan slapen gisteren avond
en geslapen tot 7h.30 en gedruld tot 8h.

alles weer normaal deze nacht
later gaan slapen gisteren avond
en geslapen tot 7h.30 en gedruld tot 8h.

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes,
een regenachtige dag alweer...
we moeten het nemen zoals het komt
het is tenslotte november
meme-rietje, fijn dat je een goeie nacht had
maak er een aangename dag van...
Dag frankje, een serieuze aap die zo uit de pc stapt
greetie, succes bij de dokters en voor de onderzoeken
die zijn niet altijd even fijn, hopelijk kunnen ze je helpen
Yorkse een zware periode, 't is winter, en dat is voor jou zeker niet leuk
maar we zullen erdoor moeten voor het weer lente kan worden
sterkte en moed en maak er toch maar het beste van....
Alle uiltjes die het even niet zien zitten wens ik goede moed...
de donkere dagen zijn voor niemand aangenaam
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Een spektakel om nooit meer te vergeten. Er kwamen herinneringen boven. De laatste bom welke in Antwerpen op cinema Rex viel heeft door toeval en veel geluk mijn leven niet gekost. Was in de omgeving, woonde in de Lange Herentalsestraat niet ver van deze cinema. Gelukkig niet thuis waar de plafond naar beneden kwam.
De voorstelling was adembenemend, het weer minder, gevaarlijk op de weg bij naar huis, rijden, het regende voortdurend.
Greetie, hoop dat ze je kunnen helpen, laat me zo snel mogelijk iets weten.
Vandaag kapper, boodschappen doen en hoofd leegmaken, er zitten veel herinneringen in welke me triestig maakt, komt weer goed als alles voorbij is.
Och we hebben met zen allen nu en dan van die dagen, er is genoeg om gelukkig te zijn maar je moet het kunnen omarmen.
Lieve groetjes en tot de volgende
Corry
Een spektakel om nooit meer te vergeten. Er kwamen herinneringen boven. De laatste bom welke in Antwerpen op cinema Rex viel heeft door toeval en veel geluk mijn leven niet gekost. Was in de omgeving, woonde in de Lange Herentalsestraat niet ver van deze cinema. Gelukkig niet thuis waar de plafond naar beneden kwam.
De voorstelling was adembenemend, het weer minder, gevaarlijk op de weg bij naar huis, rijden, het regende voortdurend.
Greetie, hoop dat ze je kunnen helpen, laat me zo snel mogelijk iets weten.
Vandaag kapper, boodschappen doen en hoofd leegmaken, er zitten veel herinneringen in welke me triestig maakt, komt weer goed als alles voorbij is.
Och we hebben met zen allen nu en dan van die dagen, er is genoeg om gelukkig te zijn maar je moet het kunnen omarmen.
Lieve groetjes en tot de volgende
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Frankje, 'k schrok me een aap bij het openen van deze site
Corry, genoten van 40-45 zoals iedereen die gaat zien.
Sabine spreekt van opklaringen, bewolking, buien, zon, wolkenvelden....
zo ben je altijd juist hé !
Gisteren leuke dag gehad bij kleine en grote B, kleine b zal weldra grote B zijn
maar 'k blijf ze kleine b noemen hoor, kwestie van geen misverstanden te hebben
Grote B heeft me ook opnieuw leren brei opzetten zoals ik het haar ooit geleerd heb
'k moest het gewoon weer eens zien.
Menu : gevuld varkenshaasje met champignons en natuuraardappel.
Na het eten het uiltje : wandelen !
Frankje, 'k schrok me een aap bij het openen van deze site
Corry, genoten van 40-45 zoals iedereen die gaat zien.
Sabine spreekt van opklaringen, bewolking, buien, zon, wolkenvelden....
zo ben je altijd juist hé !
Gisteren leuke dag gehad bij kleine en grote B, kleine b zal weldra grote B zijn
maar 'k blijf ze kleine b noemen hoor, kwestie van geen misverstanden te hebben
Grote B heeft me ook opnieuw leren brei opzetten zoals ik het haar ooit geleerd heb
'k moest het gewoon weer eens zien.
Menu : gevuld varkenshaasje met champignons en natuuraardappel.
Na het eten het uiltje : wandelen !
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Toen Geert vanmiddag zei dat het droog zou blijven ben ik toch mee gaan wandelen.
Zoals Rietjes zegt: het was heerlijk wandelweer en we genoten van een "nieuwe" wandeling aan het kasteel van Aartrijke. Ik kreeg wel een krop in de keel want WIJ wandelden er zo vaak, op het laatste van zijn leven omdat er rond het kasteel zoveel banken staan.
Nu zijn de wegen wel al verhard maat goed schoeisel is aan te raden want het is er soms drassig. Ik had mijn Lowa wandelschoenen aan lijk de echte wandelaars!
Mens wat ben ik blij dat ik meeging, de bossen kleuren bont nu en zijn daar op hun mooist nu. Het kasteel staat wel nog altijd in de steigers.
Ik heb er ook deugd van gehad na mijn eenzaam lang weekend onder de mensen te komen. We genoten in de Drie Koningen op de hoek van 2 grote pannenkoeken en evenveel koffie voor 5€30, goedkoop toch! Een aanrader voor wandelgroepen!
Vanavond na Thuis heb ik naar Niels gekeken in het Huis en daarna naar de Slimste Mens waar 3 slimme gasten het tegen elkaar opnamen, moeilijke quiz!
Nog Christa's was gedampt om morgen te strijken en nu hier beland om een heerlijke namiddag en avond af te sluiten, slaapwel!
Zoals Rietjes zegt: het was heerlijk wandelweer en we genoten van een "nieuwe" wandeling aan het kasteel van Aartrijke. Ik kreeg wel een krop in de keel want WIJ wandelden er zo vaak, op het laatste van zijn leven omdat er rond het kasteel zoveel banken staan.
Nu zijn de wegen wel al verhard maat goed schoeisel is aan te raden want het is er soms drassig. Ik had mijn Lowa wandelschoenen aan lijk de echte wandelaars!
Mens wat ben ik blij dat ik meeging, de bossen kleuren bont nu en zijn daar op hun mooist nu. Het kasteel staat wel nog altijd in de steigers.
Ik heb er ook deugd van gehad na mijn eenzaam lang weekend onder de mensen te komen. We genoten in de Drie Koningen op de hoek van 2 grote pannenkoeken en evenveel koffie voor 5€30, goedkoop toch! Een aanrader voor wandelgroepen!
Vanavond na Thuis heb ik naar Niels gekeken in het Huis en daarna naar de Slimste Mens waar 3 slimme gasten het tegen elkaar opnamen, moeilijke quiz!
Nog Christa's was gedampt om morgen te strijken en nu hier beland om een heerlijke namiddag en avond af te sluiten, slaapwel!
Ivette
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Rietjes, terug een mooie wandeling, de laatste foto oohh t water komt me in de mond lekker na een fikse wandeling
Yvette, goed geslapen na zo een mooie dag
Strakjes terug vertrekken naar St Lucas.
Gisteren radiografie, de bloedvaten zijn oké en er druk nergens iets op de lymphevaten.
Groetjes
Greetie
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Greetie, oef gelukkig geen druk op de lymfevaten
Gisteren boodschappen gedaan, kapper geweest en een frisse neus gehaald.
Vrijdag griepspuit, bloedonderzoek, hoop dat schildklier weer niet in overdrive is
Mijn gevoel geeft van wel.
Bloedtransfusie voor mijn ventje komt eraan. Hoorde bij vele dat zulk iets terug levenskwaliteit geeft en de noodzaak geen dramatische gevolgen heeft. Beenmerg maakt niet voldoende aan. Ouderdomsziekte.
Ivette, een wandeling samen met je zoon bracht herinneringen mee. Bankjes zijn voor Staf ook belangrijk tijdens het wandelen. Gelukkig is zijn ongemak niet levensbedreigend.
Strandwandeling maken hoe zalig is dit, kijk vanaf vaste ondergrond naar het zeetje en voel me daar super blij om.
Groetjes en tot later
Greetie, oef gelukkig geen druk op de lymfevaten
Gisteren boodschappen gedaan, kapper geweest en een frisse neus gehaald.
Vrijdag griepspuit, bloedonderzoek, hoop dat schildklier weer niet in overdrive is
Bloedtransfusie voor mijn ventje komt eraan. Hoorde bij vele dat zulk iets terug levenskwaliteit geeft en de noodzaak geen dramatische gevolgen heeft. Beenmerg maakt niet voldoende aan. Ouderdomsziekte.
Ivette, een wandeling samen met je zoon bracht herinneringen mee. Bankjes zijn voor Staf ook belangrijk tijdens het wandelen. Gelukkig is zijn ongemak niet levensbedreigend.
Strandwandeling maken hoe zalig is dit, kijk vanaf vaste ondergrond naar het zeetje en voel me daar super blij om.
Groetjes en tot later
Laatst gewijzigd door corry op 13 nov 2019, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Een nieuwe dag, een nieuwe uitdaging.... die vullen
Bedenking die ik vanmorgen maakte :
Moesten er geen senioren zijn dan mochten dokters en ziekenhuizen hun boeltje sluiten.
Goed dat ze er zijn hoor en dat ze ons in heel wat gevallen toch kunnen helpen nog wat langer comfortabel te leven.
Een nieuwe dag, een nieuwe uitdaging.... die vullen
Bedenking die ik vanmorgen maakte :
Moesten er geen senioren zijn dan mochten dokters en ziekenhuizen hun boeltje sluiten.
Goed dat ze er zijn hoor en dat ze ons in heel wat gevallen toch kunnen helpen nog wat langer comfortabel te leven.
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen "ons" paard, ja intussen is het ons paard. We zien het alle dagen dus in onze ogen is het ons paard. Het staat al fier in de wei te wachten op eventuele wandelaars. Soms zien we de eigenaar met een lange leiband het paard in rondjes lopen..De staart omhoog, echt sierlijk loopt het dan zo zoals het baasje het wilt
De koeien lagen deze morgen weer heel dicht tegen elkaar voor de warmte. Het kan al koud zijn 's nachts..Wat verder zien we ook nog miniatuur koeien in de weide..Ik dacht dat die beesten al lang op stal waren. Met de eerste vrieskou toch..Enfin ik ben geen boer
De weiden staan heel mooi groen het ziet er wel drastig uit..Maar we weten dat, we wonen trouwens in de polders met veel broeken.Hé de zon komt dag zeggen..Zalig toch. Ik heb weer een ander kleur van salon...euch maar zie ook stof liggen op mijn kast...Dat is minder zalig
Verdorie ik ben hier gisteren niet geraakt, niet tegenstaande ik iedereen gelezen heb ben ik de helft al vergeten...
Greetie dat is al positief nieuws..Ik duim
Corry genoten van de wandeling
Rietjes die chocomelk en Cointreau daar zou ik ook geen nee tegen zeggen.Wel tegen die lange wandeling
Het is waar wat dokters en ziekenhuizen betreft, maar eerlijk ik heb die liever niet TE vlug nodig...Maar als het moet, moet het natuurlijk.
Ivette een wandeling met af en toe een bankje daar ben ik dan wel voor te vinden..
Aan allen die ik ongewild vergeet ook een super dagje
Ga je laten het huishouden wacht op mij, schoon hé
De kabouters zijn niet gekomen deze nacht
Fijne dag allen
toedeloe
menu; kaashamburgers met spinazie en natuuraardappelen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
gelukkig Greetie
morgen haartjes knippen
maar zo kort, begint toch frisjes te komen aan mijn hoofd
zal eens op zoek gaan naar mijn muts en alles voor de winter
Corrie kijk eens wat ik deze morgen heb gegeten

gelukkig Greetie
morgen haartjes knippen
maar zo kort, begint toch frisjes te komen aan mijn hoofd
zal eens op zoek gaan naar mijn muts en alles voor de winter