Wijzigingen forum
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
Joy,
belangrijke zaken moet je altijd zelf opslaan, zie maar wat er gebeurd is met tinypic een uploader.
Die zijn gestopt en veel bloggers zijn massa's afbeeldingen kwijt,die zijn nooit meer terug te halen.
belangrijke zaken moet je altijd zelf opslaan, zie maar wat er gebeurd is met tinypic een uploader.
Die zijn gestopt en veel bloggers zijn massa's afbeeldingen kwijt,die zijn nooit meer terug te halen.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
*Joy*
Klopt redpoppy,
Had ik inderdaad moeten doen .
Maar ja ..het zij nu zo.
Een ondervinding rijker.
Dank je wel
Had ik inderdaad moeten doen .
Maar ja ..het zij nu zo.
Een ondervinding rijker.
Dank je wel
-
Ice
De link in mail:
werkt nog steeds niet, je komt telkens terecht op het forumoverzicht.Als je het nieuwste bericht wilt bekijken, klik op de volgende link:
Nochtans is een kleine wijziging in de code waarnaar de link moet verwijzen heel eenvoudig aan te passen?
Nét als de link naar het onderwerp:
Dan krijg je ook weer telkens de éérste bladzijde van het onderwerp te zien en niet, zoals bij sommige onderwerpen, blz 271 waar de discussie gebleven is...Als je het onderwerp wilt bekijken, klik op de volgende link:
Je bent ingelogd maar je kunt geen reactie plaatsen want je staat dan nóg altijd als 'niet aangemeld'!
Dan log je uit en...dan kom je wéér op het forumoverzicht terecht, dan moet je wéér naar het onderwerp zoeken, opnieuw inloggen maar ook dan sta je nog altijd als 'niet aangemeld' maar dan kun je wél een reactie plaatsen.
Wanneer wordt dat allemaal eindelijk eens in orde gebracht?
-
Ice,
ook bij mij werkt alles perfect,
je moet wel zorgen dat je aangemeld bent.
indien uitgemeld:
klikken op aanmelden dan op login
kijk dat eerst na
klik dan pas op de link in de mail
niet eerst naar het forum gaan en dan de rest dat werkte vroeger ook dikwijls fout;
Je moet altijd zorgen dat je ingelogd bent voor je iets anders doet op het forum.
indien uitgemeld:
kijk dat eerst na
niet eerst naar het forum gaan en dan de rest dat werkte vroeger ook dikwijls fout;
Je moet altijd zorgen dat je ingelogd bent voor je iets anders doet op het forum.
I
Seniorennet
I
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Ik log in met mijn mailadres en daarna paswoord.
Inloggen met mijn nickname en paswoord lukt niet meer.
De inloggevens worden op verzoek niet altijd ontouden zodat inloggen meeestal manueel moet uitgevoerd worden.
Inloggen met mijn nickname en paswoord lukt niet meer.
De inloggevens worden op verzoek niet altijd ontouden zodat inloggen meeestal manueel moet uitgevoerd worden.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
Ice
Omgekeerde wereldredpoppy schreef: ↑04 nov 2019, 13:56Ice,
indien uitgemeld:
kijk dat eerst na
Ik dien dus eerst naar het forum te gaan, in te loggen vóór ik zelfs mijn mails lees want de linken/verwijzingen werken alleen correct als je ingelogd bent?
Als je met verschillende tabbladen in je browser werkt, dan wordt het een boeltje, hoor!
Dan ben je niet aangemeld maar kun je wel reageren of ben je wel aangemeld en kun je niet reageren...dan moet je op dezelfde pagina eerst weer uitloggen, dan kom je op de startpagina terecht, zoeken naar de inlog, inloggen en dan kun je opnieuw gaan zoeken in het forumoverzicht naar het onderwerp waar je bezig was.
Zeer omslachtig en irritant, zeker als het tevoren anders en wel perfect werkte.
Dan kon je op de link in de mail klikken en van daaruit rechtstreeks inloggen om te reageren én elke andere pagina van sennet dat je opende in een ander tabblad was je dan reeds ingelogd en bleef je ingelogd tot je op 1 pagina uitlogde, dan waren alle pagina's bij verversen van de pagina meteen ook uitgelogd.
Ook de knop 'voorbeeld' werkt soms niet correct: je schrijft een reactie en wil het voorbeeld bekijken en dan....oops, is je hele reactie spoorloos en dan kun je opnieuw beginnen.
De wijzigingen in het forum zijn niet gebruiksvriendelijker hoor.
-
ice,
ook zonder aangemeld te zijn werken de linken in de mail, ik heb het zojuist getest.Mails en het forum zijn aparte zaken.
Je moet wel eerst aangemeld zijn als je op het forum iets wil doen,dus zonder linken in een mail.
gewoon aangemeld blijven is altijd het eenvoudigste,soms door technische werkzaamheden aan het forum ben ik ook uitgelogd, maar op aanmelden klikken en op inlog en alles is OK.
Als je op de link klikt ( zonder ingelogd te zijn) kan je ook ineens op die pagina klikken op aanmelden en inloggen dat is nog steeds hetzelfde.
ook zonder aangemeld te zijn werken de linken in de mail, ik heb het zojuist getest.Mails en het forum zijn aparte zaken.
Je moet wel eerst aangemeld zijn als je op het forum iets wil doen,dus zonder linken in een mail.
gewoon aangemeld blijven is altijd het eenvoudigste,soms door technische werkzaamheden aan het forum ben ik ook uitgelogd, maar op aanmelden klikken en op inlog en alles is OK.
Als je op de link klikt ( zonder ingelogd te zijn) kan je ook ineens op die pagina klikken op aanmelden en inloggen dat is nog steeds hetzelfde.
I
Seniorennet
I
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik krijg regelmatig de waarschuwing dat ik mijn browser moet updaten.
Dat gebeurt bij mij automatisch zodra er updates beschikbaar zijn.
Enfin toch maar geklikt op browser updaten want ja ik ging weer eens problemen hebben en zo voort en zo voort. Wat blijkt:"Jouw browser is actueel"
Ja dat wist ik al en dat was ik nogal zeker van.
Alleen is het zo dat er nog altijd mensen zijn die iets tegen safari en tegen Mac gebruikers hebben.
Op die manier toch maar proberen een mens in de richting van Firefox( niets dan vodden mee gehad) en van Google Chrome te pushen.
Pakt hier niet mannekes.
Dat gebeurt bij mij automatisch zodra er updates beschikbaar zijn.
Enfin toch maar geklikt op browser updaten want ja ik ging weer eens problemen hebben en zo voort en zo voort. Wat blijkt:"Jouw browser is actueel"
Ja dat wist ik al en dat was ik nogal zeker van.
Alleen is het zo dat er nog altijd mensen zijn die iets tegen safari en tegen Mac gebruikers hebben.
Op die manier toch maar proberen een mens in de richting van Firefox( niets dan vodden mee gehad) en van Google Chrome te pushen.
Pakt hier niet mannekes.
-
*Joy*
.
Wat het verwijderen van privé berichten betreft.
Deze die ik dus nog had
Met mijn W10 lukt het helemaal niet met de browser IE, FF.
Met EDGE dus wel …
Met mijn IPad Via Safari ook geen problemen ..
Smartphone krijg ik alle berichten weg zonder problemen.
Toch raar?
Voor de rest blijf ik ingelogd op mijn drie toestellen .
En ook bij ontvangst van mails op een geabonneerd onderwerp geen probleem.
Wat het verwijderen van privé berichten betreft.
Deze die ik dus nog had
Met mijn W10 lukt het helemaal niet met de browser IE, FF.
Met EDGE dus wel …
Met mijn IPad Via Safari ook geen problemen ..
Smartphone krijg ik alle berichten weg zonder problemen.
Toch raar?
Voor de rest blijf ik ingelogd op mijn drie toestellen .
En ook bij ontvangst van mails op een geabonneerd onderwerp geen probleem.
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Mijn besluit : toen ik jaren terug lid werd van Seniorennet moest je voor eender welke applicatie inloggen met je nickname en je paswoord. Dat was het.
Indien je stopte met deelname aan eender welke activiteit, kon je ofwel je volledig afmelden of gewoon je computer afsluiten of om het nog lomper te zeggen : de stekker er uit halen .... (deed ik nu niet hoor)..
De volgende maal moest je altijd opnieuw inloggen met nickname en paswoord. Anders kon niet.
De dag van vandaag sta ik soms (ongevraagd) gewoon ingelogd, ongeacht de manier van stoppen de laatste maal. Dat kan toch niet ?
Indien je stopte met deelname aan eender welke activiteit, kon je ofwel je volledig afmelden of gewoon je computer afsluiten of om het nog lomper te zeggen : de stekker er uit halen .... (deed ik nu niet hoor)..
De volgende maal moest je altijd opnieuw inloggen met nickname en paswoord. Anders kon niet.
De dag van vandaag sta ik soms (ongevraagd) gewoon ingelogd, ongeacht de manier van stoppen de laatste maal. Dat kan toch niet ?
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
toby,
dat klop toch niet helemaal hoor, ik log mezelf nooit uit en blijf altijd ingelogd.Dit is al jaren zo alleen, als er technisch een wijziging aangebracht is door de mensen van IT moet ik soms terug inloggen.
Normaal gesproken blijft men altijd gewoon ingelogd, maar als men CC oid. gebruikt en cookies gaat wissen of gegevens dan.... is men natuurlijk niet langer ingelogd.
dat klop toch niet helemaal hoor, ik log mezelf nooit uit en blijf altijd ingelogd.Dit is al jaren zo alleen, als er technisch een wijziging aangebracht is door de mensen van IT moet ik soms terug inloggen.
Normaal gesproken blijft men altijd gewoon ingelogd, maar als men CC oid. gebruikt en cookies gaat wissen of gegevens dan.... is men natuurlijk niet langer ingelogd.
I
Seniorennet
I
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
redpoppy schreef: ↑14 nov 2019, 09:04toby,
dit is inderdaad helemaal juist wat u aanhaald redpoppy.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
*Joy*
.
Wat ik net ondervond .
Ik zag dat ik een dubbele posting had .
In principe kan je als laatste poster je bericht verwijderen door het kruisje rechter bovenhoek.
Wel dat is mij dus niet gelukt met W10.
Uiteraard wel met mijne smartphone.
Ben ik de enigste?
Wat ik net ondervond .
Ik zag dat ik een dubbele posting had .
In principe kan je als laatste poster je bericht verwijderen door het kruisje rechter bovenhoek.
Wel dat is mij dus niet gelukt met W10.
Uiteraard wel met mijne smartphone.
Ben ik de enigste?