Wijzigingen forum
-
*Joy*
.

Beste,
Ik ben op geen enkele topic geabonneerd.
Waarom krijg ik telkens te maken met "notificaties"?
Heb daar iets uit gevinkt én op verstuur ...
Hoe moet ik het anders invullen?
Graag een beetje raad .

Beste,
Ik ben op geen enkele topic geabonneerd.
Waarom krijg ik telkens te maken met "notificaties"?
Heb daar iets uit gevinkt én op verstuur ...
Hoe moet ik het anders invullen?
Graag een beetje raad .

-
*Joy*
.

Nog zoiets .....
Had daar een topic op staan ..bij favorieten.
Hoe het komt weet ik niet .
Met de computer niet weg te krijgen...
Met smartphone lukt alles.

Nog zoiets .....
Had daar een topic op staan ..bij favorieten.
Hoe het komt weet ik niet .
Met de computer niet weg te krijgen...
Met smartphone lukt alles.
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
*Joy*,
joy,
als je klikt onder het berichtvenster op dat stukje onderwerpgereedschap, kan je daar aanvinken om een bericht bij favorieten te plaatsen.Dat heb je zelf ooit eens gedaan ,niemand anders kan dat in uw plaats doen.
ga naar gebruikerspaneel
beheer favorieten , vink daar het bericht aan dat je wil verwijderen en klik op verwijder....
je kan ook onder het bericht dat als favoriet staat , terug op dat "sleuteltje" klikken en klikken op verwijder
dan staat ook dat bericht niet meer als favoriet.
bij notificaties moet je zelf kiezen waarvoor je een email wil krijgen, bv. als iemand je geciteerd heeft …
Je moet niet zomaar iets aanklikken wat je niet nodig hebt.Je kan ook alleen aanvinken dat je een email wil krijgen en dus geen vermelding bij notificaties.
joy,
als je klikt onder het berichtvenster op dat stukje onderwerpgereedschap, kan je daar aanvinken om een bericht bij favorieten te plaatsen.Dat heb je zelf ooit eens gedaan ,niemand anders kan dat in uw plaats doen.
ga naar gebruikerspaneel
beheer favorieten , vink daar het bericht aan dat je wil verwijderen en klik op verwijder....
je kan ook onder het bericht dat als favoriet staat , terug op dat "sleuteltje" klikken en klikken op verwijder
dan staat ook dat bericht niet meer als favoriet.
bij notificaties moet je zelf kiezen waarvoor je een email wil krijgen, bv. als iemand je geciteerd heeft …
Je moet niet zomaar iets aanklikken wat je niet nodig hebt.Je kan ook alleen aanvinken dat je een email wil krijgen en dus geen vermelding bij notificaties.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
*Joy*
.
Heb ik gedaan redpoppy.
Maar er zijn nog veel zaken waarvan het met de pc niet lukt, doch wél met smartphone.
Is geen drama hoor !!
Hartelijk dank voor je respons.
Met de beste wensen voor een gelukkig én gezond nieuwjaar.
Heb ik gedaan redpoppy.
Maar er zijn nog veel zaken waarvan het met de pc niet lukt, doch wél met smartphone.
Is geen drama hoor !!
Hartelijk dank voor je respons.
Met de beste wensen voor een gelukkig én gezond nieuwjaar.
-
*Joy*
.
Ik ben op niks geabonneerd.
Krijg wel een mail binnen als er iemand op mijn topic reageert.
Ook waar ik een reactie plaatst.
Meer moet dat niet zijn.
Ook voor jou sacho nog een fijn einde jaar !!
Ik ben op niks geabonneerd.
Krijg wel een mail binnen als er iemand op mijn topic reageert.
Ook waar ik een reactie plaatst.
Meer moet dat niet zijn.
Ook voor jou sacho nog een fijn einde jaar !!
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Ik kreeg volgende melding bij het aanklikken van de knop Aanmelden
Sony[phpBB Debug] PHP Warning: in file /www/www.seniorennet.be/vendor/cakephp/cakep ... sponse.php on line 631: simplexml_load_string(): Entity: line 1: parser error : Space required after the Public Identifier
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /www/www.seniorennet.be/vendor/cakephp/cakep ... sponse.php on line 631: simplexml_load_string():
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /www/www.seniorennet.be/vendor/cakephp/cakep ... sponse.php on line 631: simplexml_load_string(): ^
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /www/www.seniorennet.be/vendor/cakephp/cakep ... sponse.php on line 631: simplexml_load_string(): Entity: line 1: parser error : SystemLiteral " or ' expected
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /www/www.seniorennet.be/vendor/cakephp/cakep ... sponse.php on line 631: simplexml_load_string():
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /www/www.seniorennet.be/vendor/cakephp/cakep ... sponse.php on line 631: simplexml_load_string(): ^
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /www/www.seniorennet.be/vendor/cakephp/cakep ... sponse.php on line 631: simplexml_load_string(): Entity: line 1: parser error : SYSTEM or
PUBLIC, the URI is missing
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /www/www.seniorennet.be/vendor/cakephp/cakep ... sponse.php on line 631: simplexml_load_string(): Entity: line 9: parser error : Opening and ending tag mismatch: hr line 7 and body
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
Sony,
ik zal het via mail doorgeven aan de mensen van IT moesten ze hier niet komen lezen.
Waarschijnlijk even een technische storing, afmelden en terug inloggen werkt nu normaal zonder foutmelding.Ik heb het juist even getest.
ik zal het via mail doorgeven aan de mensen van IT moesten ze hier niet komen lezen.
Waarschijnlijk even een technische storing, afmelden en terug inloggen werkt nu normaal zonder foutmelding.Ik heb het juist even getest.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hallo redpoppy heb zopas mijn topic afgesloten en een nieuwe begonnen
daar we over de 1000 zaten, wil u zo goed zijn om dit te doen, e,n de nieuwe
als topic laten verder gaan,
naam Welkom in ons klein gezellig taterhoekje 2020 (1)
groetjes van krakje,
wens je veel geluk in dit nieuwe jaar,
daar we over de 1000 zaten, wil u zo goed zijn om dit te doen, e,n de nieuwe
als topic laten verder gaan,
naam Welkom in ons klein gezellig taterhoekje 2020 (1)
groetjes van krakje,
wens je veel geluk in dit nieuwe jaar,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.