Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen
Mijn plantje schiet als kool

De rechtse is bijna zo groot als de andere die al aan het schieten was toen ik het plante.
De linkse krijgt een extra scheut aan de rand
Heb er echt plezier in, mijn zus heeft ook vorige week eentje gehaald en is ongeduldig ze ziet geen verandering
Mijn plantje schiet als kool

De rechtse is bijna zo groot als de andere die al aan het schieten was toen ik het plante.
De linkse krijgt een extra scheut aan de rand
Heb er echt plezier in, mijn zus heeft ook vorige week eentje gehaald en is ongeduldig ze ziet geen verandering
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
zo ziet mijn amaryllis er nu uit
ben vergeten een foto te nemen toen ik hem kocht
dus zie nog geen verschil

ben vergeten een foto te nemen toen ik hem kocht
dus zie nog geen verschil

Laatst gewijzigd door meme-rietje op 16 nov 2019, 13:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-

Awel ziet er toch goed uit, geduld is de boodschap je hebt hem nog maar pas woensdag of donderdag gehaald hé
Heb je aan zijn vel gezeten? ziet er wat uitgekleed uit
En veel tegen babbelen ook hé
-
Wat wil je zeggen aan zijn vel gezeten
Ik heb hem zo uit de doos gehaald
Dus ik had geen aarde en geen potje en hij heeft geen vel
Welk nen duts is dat nu, eentje van het asiel
Ik heb hem zo uit de doos gehaald
Dus ik had geen aarde en geen potje en hij heeft geen vel
Welk nen duts is dat nu, eentje van het asiel
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Wacht maar tot je de mijne ziet... morgen
Die van meme-Rietje zal het zeker goed doen hoor want ze ertegen gaat praten zoals ze tegen alles praat dan moet die zich daar goed voelen
Er waren er geen meer in de A..i natuurlijk dus maar eentje van Delh....e meegebracht, dubbel zo duur
Nu geen tijd meer want straks gaan we toneel zien : "Van blauwers en trouwers" door het Volkstoneel van Frans-Vlaanderen.
Hopelijk beter dan verleden jaar !
Die van meme-Rietje zal het zeker goed doen hoor want ze ertegen gaat praten zoals ze tegen alles praat dan moet die zich daar goed voelen
Er waren er geen meer in de A..i natuurlijk dus maar eentje van Delh....e meegebracht, dubbel zo duur
Nu geen tijd meer want straks gaan we toneel zien : "Van blauwers en trouwers" door het Volkstoneel van Frans-Vlaanderen.
Hopelijk beter dan verleden jaar !
Oud maar niet Out
-
Goeiemorgen,
Brrr wat doe ik mezelf weer aan :Razz: heb neefje beloofd naar zijn voetbalmatch te gaan kijken.
Juist vandaag zo koud
zal me maar dik inmoffelen en als het te koud wordt ofwel kantiene en als ie mij gezien heeft naar huis
Nee nee ik had vroeger ook graag als ze kwamen kijken
Brrr wat doe ik mezelf weer aan :Razz: heb neefje beloofd naar zijn voetbalmatch te gaan kijken.
Juist vandaag zo koud
Nee nee ik had vroeger ook graag als ze kwamen kijken
-
goeie morgen allemaal
ik zit te luisteren naar de rotonde op radio 2
met Jelle Claymaens, vriendelijk manneke
we zijn weer zondag en het zonneke schijnt
wat wil je nog meer
vooral na het nieuws op de radio dat de dakloze vrouwen verdubbeld zijn
en ik hier in de warmte van mijn huisje zit en mijn ontbijtje binnen heb
wat zijn wij toch gelukkige mensen dat we dat hebben

ik zit te luisteren naar de rotonde op radio 2
met Jelle Claymaens, vriendelijk manneke
we zijn weer zondag en het zonneke schijnt
wat wil je nog meer
vooral na het nieuws op de radio dat de dakloze vrouwen verdubbeld zijn
en ik hier in de warmte van mijn huisje zit en mijn ontbijtje binnen heb
wat zijn wij toch gelukkige mensen dat we dat hebben

-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Corry, van harte een heel gelukkige verjaardag ! Wat je schrijft kan ik volledig ondertekenen. We moeten genieten van de mooie dagen en de mooie, soms kleine dingen in het leven. Geniet maar samen met Staf van jullie samenzijn, en ook van de zorg voor elkaar !
Amai, dat is ook wat hé, met die plantjes.... Geduld is een "schone" deugd, zo zeggen ze dan ! Ik ga er mij maar niet aan wagen zo eentje te halen.
Hier schijnt de zon door mijn ramen, 't zal wel frisjes zijn, maar na de middag wil ik zeker naar buiten. Met de fiets wordt het toch al minder aangenaam, dus maar de benen laten werken, ik zie een strandwandeling wel zitten.
Verder heb ik niet veel te vertellen.
Voor jullie allemaal, een gezellige zondag, hoe jullie die ook invullen.... in familiekring, met vrienden of alleen, als jullie er maar een goed gevoel aan hebben !
omdina
Corry, van harte een heel gelukkige verjaardag ! Wat je schrijft kan ik volledig ondertekenen. We moeten genieten van de mooie dagen en de mooie, soms kleine dingen in het leven. Geniet maar samen met Staf van jullie samenzijn, en ook van de zorg voor elkaar !
Amai, dat is ook wat hé, met die plantjes.... Geduld is een "schone" deugd, zo zeggen ze dan ! Ik ga er mij maar niet aan wagen zo eentje te halen.
Hier schijnt de zon door mijn ramen, 't zal wel frisjes zijn, maar na de middag wil ik zeker naar buiten. Met de fiets wordt het toch al minder aangenaam, dus maar de benen laten werken, ik zie een strandwandeling wel zitten.
Verder heb ik niet veel te vertellen.
Voor jullie allemaal, een gezellige zondag, hoe jullie die ook invullen.... in familiekring, met vrienden of alleen, als jullie er maar een goed gevoel aan hebben !
omdina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Bedankt omadina, ik zet jullie op een verkeerd been, ben vandaag nog 79 morgen een rond getal 80. Bedankt alvast . Wij vieren het ook nu met ons gezin, morgen moet iedereen werken
Tot later
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goeievoormiddag,
Vroeg opstaan heeft toch wel zijn voordelen : de zon zien opkomen tijdens de wandeling en half voormiddag al terug thuis zijn van je zondagse kilometers zodat er nog voldoende tijd is om een lekker vispannetje klaar te maken.

Goed ingeduffeld was het toch best te doen vanmorgen buiten Erica; ik had het zelfs te warm om te wandelen maar jij moest stilstaan hé.
Het toneelgebeuren gisterenavond was TOPIE, lachen van begin tot einde, echt ontspannend.
Mijn amaylis :

Vroeg opstaan heeft toch wel zijn voordelen : de zon zien opkomen tijdens de wandeling en half voormiddag al terug thuis zijn van je zondagse kilometers zodat er nog voldoende tijd is om een lekker vispannetje klaar te maken.
Goed ingeduffeld was het toch best te doen vanmorgen buiten Erica; ik had het zelfs te warm om te wandelen maar jij moest stilstaan hé.
Het toneelgebeuren gisterenavond was TOPIE, lachen van begin tot einde, echt ontspannend.
Mijn amaylis :

Oud maar niet Out
-
Wij hebben gewonnen met 2-0 ja Rietjes, heb me wel goed ingeduffeld met pull met rolkraag dikke sjaal en handschoenen
Amai uwe plant staat al op de 1e plaats van dit hoekje jij zal de eerste zijn met bloemen dat staat vast denk ik.
Amai uwe plant staat al op de 1e plaats van dit hoekje jij zal de eerste zijn met bloemen dat staat vast denk ik.
-
Jilleke en joke geloven mij niet
als ik zeg dat ze één uur te vroeg zijn om te eten
ze staan nog op zomer uur

als ik zeg dat ze één uur te vroeg zijn om te eten
ze staan nog op zomer uur

-
Laatst hoorde ik iemand verkondigen dat poezen nooit in hun eigen tuin sch..ten, altijd bij de buren
Is dat werkelijk zo ?
Terwijl W naar het voetbal was heb ik de hele namiddag gepuzzeld en boek gelezen maar goed dat ik vanmorgen al mijn buitenlucht opgesnoven had.
Is dat werkelijk zo ?
Terwijl W naar het voetbal was heb ik de hele namiddag gepuzzeld en boek gelezen maar goed dat ik vanmorgen al mijn buitenlucht opgesnoven had.
Oud maar niet Out