Waarom wil Europa islamiseren ?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Polmar

15 nov 2019, 12:43

De vier laatste commentaren doen me wel plezier er is nog hoop(als is ze klein, gewoonlijk halen ze hun gelijk)
Waarom hebben wij geen slagzin zoals hun " Allah akbar"

Polmar
Apple Imac Mojave

frits1955

15 nov 2019, 13:19

Bijgeloof is een geloof niet gebaseerd op religie.
Als je dan de definitie van "bijgeloof" verder leest op Wiki staat er:"...Het houdt meestal in dat er iets veroorzaakt zou kunnen worden door bovennatuurlijke krachten of machten."
Wandelen over water, mensen uit de doden opwekken, water veranderen in wijn, exorcisme bedrijven en als klap op de vuurpijl zelf herrijzen uit de dood...tja, daar is echt niks bovennatuurlijks aan :lol: :lol:
Elk geloof is een bijgeloof, zeker de monotheïstische godsdiensten. Een opeenstapeling van wonderen, mirakels en bovennatuurlijke verschijnselen.

tokkio

15 nov 2019, 17:15

5000 en meer jaar geleden geloofden de mensen ook in een bepaalde god ,en zelfs levende offers voor "hun" god (lees maar over de Inca's,maar ook de vele stammen in BV het regenwoud hebben nu nog iets dat ze willen aanbidden) en het was toen ook al een teken van macht en rijk-dom en dat hebben ze in de loop van de jaren nog verfijnt, en alles is terug opnieuw ontstaan vanaf het beging van onze huidige tijds telling,en ik denk dat het de katholieke stam was die ,na de macht die ze verworven hebben ,dan beslist hebben om terug te starten vanaf het jaar 1,en van dan af zijn de vervolgingen, het moorden, de oorlogen en de haatgevoelens voor een ander geloof ontstaan,en nu is dat moslim geloof aan zet,dus onze kleinkinderen staan nog voor zware tijden. :(
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Paca

16 nov 2019, 00:16

Ik moet zo'n twaalf jaar geweest zijn toen de lokale pastoor mijn vader eens meende te moeten vragen waarom hij de Majoor nooit in zijn zondagsmis zag.
U moet weten dat mijn vader 52 was toen ik geboren werd in 1945.
Zijn antwoord aan de pastoor: "Kijk ventje, gij weet dat ik praktisch de volledige tijd in de loopgraven gezeten heb in WO I ... ik heb uw god daar niet gezien!".
Zelf maak ik geen enkel verschil tussen een godsdienst en een sekte geleid door bedriegers of mini habentes.

boeffer

16 nov 2019, 00:20

In de woestijn is alles dor, hier vind je alles.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

wardje

16 nov 2019, 07:46

Wil Europa islamiseren?
Wie de geschiedenis van de expansie van de Islam bekijkt, stelt vast dat sommige regio’s militair en met geweld werden onderworpen aan de Islam, maar dat er bij de verovering van nogal wat andere gebieden nauwelijks wapens werden gebruikt.
De massa-immigratie is altijd een bewuste strategie van de Islam geweest, om via islamitische kolonisering grondgebied te veroveren en volkeren aan zich te onderwerpen. Het begint met een straat, dan een buurt, een hele wijk,vervolgens de stad en vervolgens een staat.
Bij de opmars van de Islam speelt de moskee een centrale rol.
Moskeeën zijn locaties waar men wordt onderwezen in de militaire regels van de Koran. Het is niet voor niks dat Erdoğan heeft geroepen dat de moskeeën de kazernes zijn van de moslims.
Het is nog slechts een kwestie van tijd dat Europa Islamitisch wordt. Een grote meerderheid in de islamitische landen ziet de overwinning van de moslims binnen Europa als onvermijdelijk dankzij geboortes en harde immigratie van moslims.
En het ergste is regeringen werken het met hun gepamper in de hand.
De regeringen in West-Europa, die zoveel miljoenen moslims binnen hebben gelaten, hebben zich nooit voldoende in de Islam verdiept.
De Islam kan zich door de fundamenten van haar leer niet aanpassen aan een democratie , dus het is larie dat ze zich gaan aanpassen aan onze gewoonten en inzichten.
In de Westerse democratie is de overheid gericht naar de wil van het volk, terwijl bij de moslim-democratie zowel de overheid als het volk zich richt op de wil van Allah, en met alle goeie bedoelingen van het Westen zal dat nooit veranderen.
Het volk moet zich onderwerpen aan de Islam.

Dicksy

16 nov 2019, 08:45

wardje schreef:
De Islam kan zich door de fundamenten van haar leer niet aanpassen aan een democratie , dus het is larie dat ze zich gaan aanpassen aan onze gewoonten en inzichten.
In de Westerse democratie is de overheid gericht naar de wil van het volk, terwijl bij de moslim-democratie zowel de overheid als het volk zich richt op de wil van Allah, en met alle goeie bedoelingen van het Westen zal dat nooit veranderen.
Het volk moet zich onderwerpen aan de Islam.
De ogen van onze islamloverkes zullen niet open gaan want het zal hunne tijd nog wel doen. Als ze onder de zoden liggen en hun nazaten staan aan hun graf zal het niet zijn om hun te gedenken maar om te pissen op hun graf en hun te bedanken omdat ze hun kop in het zand bleven steken want het zou toch hunne tijd wel doen.

frits1955

16 nov 2019, 10:48

Wardje toch - kan je nu eens niet een eigen gefundeerde mening posten in plaats van die zever te copypasten van fenix.org, jbron,jdreport.com en de rest van die ellendige blogs waarvan de opstellers zo moedig zijn om steeds anoniem te blijven en steeds elkaars dezelfde zever blijven posten en reposten en dat zonder enige vorm van bronvermelding. Relevantie: 0; het staat overigens ook nog eens vol met aantoonbare leugens.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 16 nov 2019, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
dejules

16 nov 2019, 11:12

Dicksy schreef:
16 nov 2019, 08:45

De ogen van onze islamloverkes zullen niet open gaan want het zal hunne tijd nog wel doen.
Indien men de levenslang benoemde bezigheid had afgeschaft was uw biotoop zoals het bedrijfsleven gedoopt in de globalisatie. U was dan in contact gekomen met mensen afkomstig uit islamitische landen die daar gevlucht zijn omdat ze niet gelovig zijn. Uw kijk op de wereld zou heel anders zijn!

Dicksy

16 nov 2019, 11:23

dejules schreef:
U was dan in contact gekomen met mensen afkomstig uit islamitische landen die daar gevlucht zijn omdat ze niet gelovig zijn. Uw kijk op de wereld zou heel anders zijn!
Mijn kijk op de wereld is dat België voor vluchtelingen het land van melk en honing is. Zoals De Block terecht stelt is de toename van het aantal vluchtelingen overal in Europa een feit. Maar wat ze niet zegt is dat in verhouding met het aantal inwoners die de verschillende Europese landen tellen België de meeste vluchtelingen opvangt van de EU.
En nu kunnen de fritskes en de kannibalen in hun riante villa’s en ver weg van de werkelijkheid mekkeren zoveel ze willen en hun kop in het zand blijven steken, het zal hunne tijd wel doen net zoals die van u en van mij.

Dicksy

16 nov 2019, 11:31

dejules schreef:
Indien men de levenslang benoemde bezigheid had afgeschaft was uw biotoop zoals het bedrijfsleven gedoopt in de globalisatie.
Van Eetvelde verklaarde enkele jaren terug dat 70% van deze vluchtelingen naar hier kwamen om voor de pensioenen van de mensen te werken.
Nu blijkt dat het overgrote deel hangmatters zijn die hier royaal vergoed worden voor iets waar ze in hun thuisland slechts een peulschil voor kregen.

wardje

16 nov 2019, 11:42

frits 1955

Heb eens al je aan gegeven site's bezocht , weet niet wat jij mijn antwoord vergelijkt met die site's, vind er daar niets van op terug , en als naar je mening mijn antwoord niet juist is , toon dan eens aan waar ik er glad naast zit , kan altijd nog iets bijleren. Ieder mens heeft een mening, zeg niet dat ze altijd juist is , maar voor je kritiek geeft toon dan eens naar uw mening mijn leugens aan.
Maar dan liefst gefundamenteert zoals jij beweert.

frits1955

16 nov 2019, 11:43

Maar wat ze niet zegt is dat in verhouding met het aantal inwoners die de verschillende Europese landen tellen België de meeste vluchtelingen opvangt van de EU.
Wat een nonsens ...

Afbeelding
dejules

16 nov 2019, 11:49

Dicksy schreef:
16 nov 2019, 11:23

Mijn kijk op de wereld is dat België voor vluchtelingen het land van melk en honing is.
Hetzelfde kan men zeggen over de ambtenarij.
Zij hebben zich zeer goed gesoigneerd en leven op andermans kap.
dejules

16 nov 2019, 11:52

Dicksy schreef:
16 nov 2019, 11:31
Van Eetvelde verklaarde enkele jaren terug dat 70% van deze vluchtelingen naar hier kwamen om voor de pensioenen van de mensen te werken.
U bent ook netto-ontvanger dwz U betaalt geen belastingen maar wordt met belastinggeld betaald. Een vluchteling die 1 dag werkt zal veel meer bijgedragen hebben aan de schatkist dan iemand die heel zijn loopbaan ambtenaar is/was.