Ons vrolijk babbelhoekje anno 2019(16)
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
goede middag allemaal Noel dat blijft altijd fijn over onze geliefden te praten ,in stilte zijn ze nog bij ons
sterkte Noel
ik blijf lekker binnen tommie kwam net mandarijntjes brengen was druk oop de markt zei hij
ja het Zonneke he
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
halo babbelkes ,ook net terug van de markt.
heb mij deze uitrusting gekocht ,kwestie van warm gekleed te zijn deze dagen
nee noel 99appelflappen koop ik niet ineens..
benieuwd hoe joy terug ga komen ,na russisch te eten... ofwel spreekt ze
de taal nadien :NJET DA ,DA da
.
riekske op de sukkel met knie?
kan bertje geen massage toepassen?
pattje ,het gaat koud worden ,net gehoord op radio...OVERAL VRIEZEN
heb gelukkig 4 zakken strooizout in m'n garage staan. straks een zak halen voor naast mijn bed,
te strooien zodat ik niet uitglij ,als ik in de nacht moet opstaan.
een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn .
en ik ben aan het denken wat we morgen gaan eten,denk dat het stoofvlees met frietjes gaat worden
en dessert ...taartje met fruit en marsepijn.

heb mij deze uitrusting gekocht ,kwestie van warm gekleed te zijn deze dagen
nee noel 99appelflappen koop ik niet ineens..
benieuwd hoe joy terug ga komen ,na russisch te eten... ofwel spreekt ze
de taal nadien :NJET DA ,DA da
riekske op de sukkel met knie?
pattje ,het gaat koud worden ,net gehoord op radio...OVERAL VRIEZEN
heb gelukkig 4 zakken strooizout in m'n garage staan. straks een zak halen voor naast mijn bed,
te strooien zodat ik niet uitglij ,als ik in de nacht moet opstaan.
een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn .
en ik ben aan het denken wat we morgen gaan eten,denk dat het stoofvlees met frietjes gaat worden
en dessert ...taartje met fruit en marsepijn.

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
heb warm bloed ,kan er tegen .
-
Ik hou ook van Brugge...maar de kerstmarkt is gene vette.
al eens komen kijken joy? het word groots dit jaar.
volgende week (22 november gaat alles open) het zal kerst zijn in brugge
men zegge het verder..men zegge het verder.
gans de markt gaat een kerstdorp worden! de ijspiste verdwijn naar het minnewater.
al eens komen kijken joy? het word groots dit jaar.
volgende week (22 november gaat alles open) het zal kerst zijn in brugge
men zegge het verder..men zegge het verder.
gans de markt gaat een kerstdorp worden! de ijspiste verdwijn naar het minnewater.
-
heb nog achter een setje geweest.... voor de prijs kon ik dit niet
laten liggen zulle..
joy de paardekoetsen rijden nog altijd rond in brugge ...aleen als het te warm is,
mogen ze niet meer van stad,idem als het glad wordt en te koud ,ook niet. dit is nu wet geworden.
ja er zijn hier zeer goede plaatsen om lekker te eten
ik kan er van meespreken.
ja pattje volge,nde week is het...… zie hieronder

laten liggen zulle..
joy de paardekoetsen rijden nog altijd rond in brugge ...aleen als het te warm is,
mogen ze niet meer van stad,idem als het glad wordt en te koud ,ook niet. dit is nu wet geworden.
ja er zijn hier zeer goede plaatsen om lekker te eten
ja pattje volge,nde week is het...… zie hieronder

-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Goede middag maatjes;
Ik heb hier even mijn huiswerk gemaakt op mijn nieuwe pc.Ik ga eerst zelf op onderzoek gaan zo onthou ik het beter. Begint dus te gaan .
Deze morgen naar de dierenarts geweest met de pup.Ik leer haar al een week aan de lijn lopen en ja nu begint ze te weten dat ze leiband aandoen plezant zal worden ,gaan wandelen.
Ik kom niet buiten vandaag veeeeel te koud. Ik moet het eerst wat gewoon worden.
Noêl even op de babbel geweest met vriendin van je vrouw; We doen inderdaad allemaal het zelfde leren verwerken er over praten met iemand. En geen moment uit je gedachten hé. ge moet niet denken dat he tzal overgaan .Nu al 8 jaar van mij en ik babbel nog tegen hem in mezelf.
Maar het is draagbaar. Ik geniet van de tijd dat we samen waren en kijk vaak eens naar de foto's.
Hij zou blij zijn dat ik nu weer een hondje genomen heb?maar moest hij er nog zijn zou hij zeggen .Neem er maar een grot e bij voor mij. Onze eerst hond was een Duitse dog.En nog andere grote honden.maar ja we hadden een grote tuin.
Hoshi plezant die kerstversiering op de markt hé.in Brugge ,ik weet niet of ze het nog doen in Oostende .Al vele jaren dat ik er niet meer kom.Al de familie uitgevlogen en tantjes en oompjes overleden. Naar Gent zal ik misschien eens gaan kijken . maar ja het zal niet mogen sneeuwen want ik en de nicht van mijn man zijn 2 oude meisjes. Mogen niet vallen hé .Pootjes breken kan niet meer gerepareerd worden.
Ik wens jullie allemaal jongens en meisjes een gezellig weekend
Gerarda

Ik heb hier even mijn huiswerk gemaakt op mijn nieuwe pc.Ik ga eerst zelf op onderzoek gaan zo onthou ik het beter. Begint dus te gaan .
Deze morgen naar de dierenarts geweest met de pup.Ik leer haar al een week aan de lijn lopen en ja nu begint ze te weten dat ze leiband aandoen plezant zal worden ,gaan wandelen.
Ik kom niet buiten vandaag veeeeel te koud. Ik moet het eerst wat gewoon worden.
Noêl even op de babbel geweest met vriendin van je vrouw; We doen inderdaad allemaal het zelfde leren verwerken er over praten met iemand. En geen moment uit je gedachten hé. ge moet niet denken dat he tzal overgaan .Nu al 8 jaar van mij en ik babbel nog tegen hem in mezelf.
Maar het is draagbaar. Ik geniet van de tijd dat we samen waren en kijk vaak eens naar de foto's.
Hij zou blij zijn dat ik nu weer een hondje genomen heb?maar moest hij er nog zijn zou hij zeggen .Neem er maar een grot e bij voor mij. Onze eerst hond was een Duitse dog.En nog andere grote honden.maar ja we hadden een grote tuin.
Hoshi plezant die kerstversiering op de markt hé.in Brugge ,ik weet niet of ze het nog doen in Oostende .Al vele jaren dat ik er niet meer kom.Al de familie uitgevlogen en tantjes en oompjes overleden. Naar Gent zal ik misschien eens gaan kijken . maar ja het zal niet mogen sneeuwen want ik en de nicht van mijn man zijn 2 oude meisjes. Mogen niet vallen hé .Pootjes breken kan niet meer gerepareerd worden.
Ik wens jullie allemaal jongens en meisjes een gezellig weekend
Gerarda