In de Vier Seizoenen reeks 16 Herfst 2019
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik voel me best verwend, bloemen en taart, dank je wel Oma-C.
Dank je wel ook de anderen voor de verjaardagswensen.
Kaartjes staan hier voor mijn neus op het scheidingsmuurtje.
Niets speciaals vandaag.
Alle groenten verwerken die ik gekocht heb.
Soep maken, we zien wel.
Ik zou nog wel even buiten willen.
Mijn wandelmaatje kan niet wegens pijnlijke heup.
Zal ik maar alleen op trot gaan.
Nu vraag ik me toch af wie er om acht uur al aan de bel hing.
Ik heb ze genegeerd, want ik sliep nog goed, voor ze aanbelden.
Zeg het is zondag.
Gisteravond nog een uitje naar Leuven: cinema met etentje vooraf.
Nogal onverwacht de vraag of ik mee wou.
Plannen gewijzigd dus.
Aan allen nog een zonnige zondag verder!
Dank je wel ook de anderen voor de verjaardagswensen.
Kaartjes staan hier voor mijn neus op het scheidingsmuurtje.
Niets speciaals vandaag.
Alle groenten verwerken die ik gekocht heb.
Soep maken, we zien wel.
Ik zou nog wel even buiten willen.
Mijn wandelmaatje kan niet wegens pijnlijke heup.
Zal ik maar alleen op trot gaan.
Nu vraag ik me toch af wie er om acht uur al aan de bel hing.
Ik heb ze genegeerd, want ik sliep nog goed, voor ze aanbelden.
Zeg het is zondag.
Gisteravond nog een uitje naar Leuven: cinema met etentje vooraf.
Nogal onverwacht de vraag of ik mee wou.
Plannen gewijzigd dus.
Aan allen nog een zonnige zondag verder!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Zijn terug uit Texel.
Eerst aan Anjelier, heel veel beterschap voor jouw papa en sterkte voor jou en jouw zus. Hoop van harte dat alles goed komt met hem.
HVT, had je al een erg vroeg kaartje gestuurd, maar wil jou hier nog eens proficiat wensen voor jouw verjaardag.
Hebben het heel leuk gehad in Texel, zijn dinsdag ll. wel uitgeregend, maar de rest van de dagen was het soms op een buitje na, droog, wel erg koud, maar daar hadden we onze voorzorgen voor genomen.
Om die dinsdag door te komen hadden we een heel leuk kaartspel gekocht en dat gespeeld in de behaaglijke warmte van onze ruime tuinkamer. Met een lekker glaasje wijn erbij.
Matice was de clown van het hotel
Ik heb jullie gemist. Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen nog een fijne zondagavond en voor later een zachte welterusten. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede avond alle maatjes, ik heb een vuurtje aangemaakt
om iedereen te verwarmen, hoewel de kou meeviel
vandaag als je goed gekleed was
clive welkom terug en fijn dat jullie toch genoten hebben
dat is de bedoeling van een vakantie hé
Helena , kunnen genieten van je verjaardag...
een gezellige avond verder
en aan allen een goeie rustige nacht... slaaplekker straks...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Welkom terug Clive!
Fijn dat het meegevallen is.
Middelste is ook een paar keer met de kindjes naar Texel op verlof geweest.
Vonden het daar ook heel fijn.
Ja, je kaartje was het allereerste.
De anderen kwamen ook goed op tijd.
Eén, die aangekondigd is van een kameraad, is nog altijd onderweg in de auto van zijn kameraad, die het zou komen posten bij mij...
Anjelier in gedachten bij jullie.
Hopelijk slaat de medicatie aan.
Verder is de dag hier heel stilletjes verlopen.
Niemand gezien en niemand gesproken.
Gelukkig ben ik gisteren met "troostmaat" aan de zwier geweest.
Op thee hoor! We zijn gaan eten nadat we met de trein naar Leuven zij gespoord.
Daarna naar de film. We hebben goed gelachen met de film en onderweg ook.
Na de film nog even een warme drank genomen en dan weer naar huis met de trein.
Zo om half twaalf 's nachts met de fiets naar huis is wel eng, vind ik.
Dat zijn de consequenties van niet met de auto te willen rijden.
Dan moet je wel met de fiets naar het station, want er rijdt geen bus meer om dat uur.
Nog een fijne avond en een rustige nacht aan iedereen.
Fijn dat het meegevallen is.
Middelste is ook een paar keer met de kindjes naar Texel op verlof geweest.
Vonden het daar ook heel fijn.
Ja, je kaartje was het allereerste.
De anderen kwamen ook goed op tijd.
Eén, die aangekondigd is van een kameraad, is nog altijd onderweg in de auto van zijn kameraad, die het zou komen posten bij mij...
Anjelier in gedachten bij jullie.
Hopelijk slaat de medicatie aan.
Verder is de dag hier heel stilletjes verlopen.
Niemand gezien en niemand gesproken.
Gelukkig ben ik gisteren met "troostmaat" aan de zwier geweest.
Op thee hoor! We zijn gaan eten nadat we met de trein naar Leuven zij gespoord.
Daarna naar de film. We hebben goed gelachen met de film en onderweg ook.
Na de film nog even een warme drank genomen en dan weer naar huis met de trein.
Zo om half twaalf 's nachts met de fiets naar huis is wel eng, vind ik.
Dat zijn de consequenties van niet met de auto te willen rijden.
Dan moet je wel met de fiets naar het station, want er rijdt geen bus meer om dat uur.
Nog een fijne avond en een rustige nacht aan iedereen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Hallo allemaal,
Clive : blij dat jullie genoten hebben en terug thuis zijn .
HVT : ik heb aan u gedacht vandaag / We waren namiddag in de stadsschouwburg van Mechelen voor het Robert Stolz concert met receptie achteraf .het was mooi .
OMa C : ja , bij mooi weer zijn de bladeren van de bomen mooi gekleurd / Minder mooi is dat ik regelmatig de jagers heel dichtbij hoor schieten
Daar word ik heel verdrietig van ....
////////-------
Moest wel glimlachen wat de eekhoorntjes hier soms doen .Aan de voordeur staat een mandje met namaak "herfstfruit"van isomo maar wel net echt gekleurd en met denneappeltjes . Om het mandje wat te op te vullen had ik er okkernoten bij gelegd . Nu verdwijnen niet alleen de okkernoten
maar ook de namaakvruchten en er is aan geknabbeld
/
Anjelier : veel moed / en voor iedereen een goede nacht zonder piekeren en zorgen.. Groetjes aan iedereen .
Clive : blij dat jullie genoten hebben en terug thuis zijn .
HVT : ik heb aan u gedacht vandaag / We waren namiddag in de stadsschouwburg van Mechelen voor het Robert Stolz concert met receptie achteraf .het was mooi .
OMa C : ja , bij mooi weer zijn de bladeren van de bomen mooi gekleurd / Minder mooi is dat ik regelmatig de jagers heel dichtbij hoor schieten
Moest wel glimlachen wat de eekhoorntjes hier soms doen .Aan de voordeur staat een mandje met namaak "herfstfruit"van isomo maar wel net echt gekleurd en met denneappeltjes . Om het mandje wat te op te vullen had ik er okkernoten bij gelegd . Nu verdwijnen niet alleen de okkernoten
Anjelier : veel moed / en voor iedereen een goede nacht zonder piekeren en zorgen.. Groetjes aan iedereen .
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy nog niet hier, hoop dat ze weer geen hoofdpijn heeft, maar dat ze nog rustig aan het slapen is.
Ik heb overal al gestofzuigd en opgeruimd, kan ik dadelijk beginnen aan de strijk en nog een paar machines instoppen, want de vakantiewas is allemaal gewassen maar nog niet gestreken en nu zijn het machines
" gewone " was die ik moet doen.
Wij hebben Matice een geruite hondensjaal aangedaan, hadden de andere ook altijd aan. Nu ziet hij er nog parmantiger uit. Maar hij is nog moe van de lange rit gisteren.
Zo, lieve Seizoentjes ,ik ga aan de berg strijk beginnen. Ik wens ieder van jullie een zo'n fijn mogelijke dag
Liefs aan jullie allen en een sterkteknuffel voor wie hem kan gebruiken.
-

Goede morgen dames, een natte morgen
het heeft vannacht of deze morgen vroeg geregend
Ja het was voorspeld en er komt nog meer denk ik
want het is nog donker en de lucht is zwaar...
Herfst kan mooi zijn op dagen zoals gisteren en zaterdag
Hier een normale week, voor zover die tegenwoordig
al normaal kan zijn, er komt altijd wel iets tussen de planning
en ik heb zo graag regelmaat...
Ik ga de gewone HH taken doen en na de middag
zie ik wel wat er nog kan...
Helena, ik hou ook niet van nog in het donker onderweg te zijn...
maar soms kan het niet anders, jammer...
toch fijn een auto in de garage hé
Maar je had een aangename dag dat is al veel
wilde eend, ja die jagers, daar hebben wij hier in
de rand van de stad geen last van,
een eindje verder in de wijde polders wel...en in de beboste
streek tussen Brasschaat en Kalmthout
en ik denk ook wel in de regio van de haven
't is telkens opschrikken bij zo'n schot...denk ik wel
Die gekke eekhoorn, dat isomo-fruit is niet goed in z'n maag vrees ik
als die daaraan knabbelt...als ie dat maar overleefd
anjelierken, ik hoop dat de situatie bij je vader stilaan betert
maar 't is een moeilijke tijd en de leeftijd.. veel sterkte
clive druk aan de was en de plas na de vakantie,
je hebt genoten en dat is het bijzonderste
M-M ging naar haar mama in Brugge vandaag dacht ik...
goede moed en een fijne dag...
Aan alle meisjes een gezellige dag ondanks de regen
groetjes en sterkte wie het nodig heeft
-
Hallo, ik loop een beetje verloren in mijn eigen huis.
Ja, als de poetsvrouw komt is dat altijd een beetje zien waar je niet in de weg loopt hé.
Student is al vertrokken.
Toch gek hé dat je als grootmoeder heel anders omgaat met die gasten dan met je eigen kinderen.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit aan ons kinderen heb gezegd dat ze een muts of sjaal aan moesten doen.
Dat moesten ze zelf maar weten of ze het koud hadden of niet.
Betrap ik me erop dat ik aan die achttienjarige vraag of hij geen muts moet opzetten of een sjaal aandoen...
Het is pas sinds verleden week dat hij zij bermuda geruild heeft voor een lange broek.
Schijnt dat hij mijn gebakken patatjes lekkerder vindt dan die van zijn moeder.
Tja, de mijn zijn zelf geschild en vers. Die van zijn moeder komen uit de diepvries...
Dat gaf de moeder zelf toe...
Het wordt een rommelige week.
Ja, MM was naar Brugge vandaag.
Dat gaat daar nogal vooruit Clive met de was en de strijk van het uitje.
Soms blijft mijn valies een paar dagen staan eer ik eraan toe ben alles helemaal uit te pakken.
Het is inderdaad een gerief een auto voor de deur, oma-C
Jagers, die zaten bij ons moeder ook altijd op het veld en in het bos, ik vond dat niet fijn.
De kinderen speelden daar en je wist nooit wanneer die mensen kwamen.
Ik vraag me zelfs af of ze er wel mochten komen jagen.
Bedankt nog eens aan allen die een kaartje stuurden.
Echt begrafenisweer vandaag voor de tweelingzus van tante.
Maak er ondanks de grijze lucht een lichte dag van!
Ja, als de poetsvrouw komt is dat altijd een beetje zien waar je niet in de weg loopt hé.
Student is al vertrokken.
Toch gek hé dat je als grootmoeder heel anders omgaat met die gasten dan met je eigen kinderen.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit aan ons kinderen heb gezegd dat ze een muts of sjaal aan moesten doen.
Dat moesten ze zelf maar weten of ze het koud hadden of niet.
Betrap ik me erop dat ik aan die achttienjarige vraag of hij geen muts moet opzetten of een sjaal aandoen...
Het is pas sinds verleden week dat hij zij bermuda geruild heeft voor een lange broek.
Schijnt dat hij mijn gebakken patatjes lekkerder vindt dan die van zijn moeder.
Tja, de mijn zijn zelf geschild en vers. Die van zijn moeder komen uit de diepvries...
Dat gaf de moeder zelf toe...
Het wordt een rommelige week.
Ja, MM was naar Brugge vandaag.
Dat gaat daar nogal vooruit Clive met de was en de strijk van het uitje.
Soms blijft mijn valies een paar dagen staan eer ik eraan toe ben alles helemaal uit te pakken.
Het is inderdaad een gerief een auto voor de deur, oma-C
Jagers, die zaten bij ons moeder ook altijd op het veld en in het bos, ik vond dat niet fijn.
De kinderen speelden daar en je wist nooit wanneer die mensen kwamen.
Ik vraag me zelfs af of ze er wel mochten komen jagen.
Bedankt nog eens aan allen die een kaartje stuurden.
Echt begrafenisweer vandaag voor de tweelingzus van tante.
Maak er ondanks de grijze lucht een lichte dag van!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Hier grijs en regenachtig.
Dochter komt straks voor de winterbanden op haar auto te zetten, dat is ook hoog tijd.
We eten croque -monsieur, is lang geleden en ook gemakkelijk voor vanavond , moet ik niet meer koken.Is mijn beurt voor bij vader te gaan voor het avondmaal.
Oma-C: eigenlijk zouden ze toch vrijwilligers kunnen inschakelen voor hulp bij het eten.Er staan vaak vrijwilligers in cafetaria's, of voor koffie rond te brengen, enz.Dat moet toch mogelijk zijn.Ik denk vaak aan mensen die niemand hebben, dat moet toch erg zijn.
Clive: ben blij dat jullie een leuke vakantie gehad hebben, jullie kunnen er weer even tegen
.
Dames, tot morgen allemaal.
Hier grijs en regenachtig.
Dochter komt straks voor de winterbanden op haar auto te zetten, dat is ook hoog tijd.
We eten croque -monsieur, is lang geleden en ook gemakkelijk voor vanavond , moet ik niet meer koken.Is mijn beurt voor bij vader te gaan voor het avondmaal.
Oma-C: eigenlijk zouden ze toch vrijwilligers kunnen inschakelen voor hulp bij het eten.Er staan vaak vrijwilligers in cafetaria's, of voor koffie rond te brengen, enz.Dat moet toch mogelijk zijn.Ik denk vaak aan mensen die niemand hebben, dat moet toch erg zijn.
Clive: ben blij dat jullie een leuke vakantie gehad hebben, jullie kunnen er weer even tegen
-
Ik denk dat die vrijwilligers dat niet mogen doen helpen bij eten.
Dat hoort tot de taken van de verzorgenden.
Bij sommige patiënten is e soms gevaar voor slik-pneumonie.
Gaat he tal wat beter met hem nu?
Dat hoort tot de taken van de verzorgenden.
Bij sommige patiënten is e soms gevaar voor slik-pneumonie.
Gaat he tal wat beter met hem nu?
-

Goede avond alle seizoentjes,
het regent hier.... maar gelukkig zitten we binnen en warm
er is ook weer meer wind gekomen, die rammelt aan de rolluiken
't moet iets doen hé...
De regen die voorspeld was is voor het noorden tegen Nederland en
Duitsland aan en de sneeuw is voor de Ardennen
In Oostenrijk had het al goed gesneeuwd en in Venetië
hebben ze nog altijd teveel water...teveel dit en teveel dat...
Helena, zo is dat vrijwilligers mogen niet aan het eten helpen in de kliniek
als er familie is kunnen ze dat niet verbieden natuurlijk,
hoewel het godgeklaagd is dat sommige mensen met het
eten voor zich zitten en het zelf niet kunnen opeten...
nadien wordt het gewoon weggebracht, geen wonder
dat zieken verzwakken
Voor alle dames nog een fijne avond... ik ga straks nog tennis kijken
op de Engelse zender, Daviscup is bezig...
Slaapwel straks en tot morgen...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ja, ik was gisteren naar mijn moeder toe. Groot was mijn verbazing dat de sleutel iets te vlot in het slot draaide en dat de lamp in de gang brandde. Toen ventje de zakken met kruiswoordpuzzels en boekjes voor vriendinnen in de gang zette en er dan vandoor ging naar zijn werk, deed ik de deur van de living open en daar was ook licht en de haardcassette brandde. Ons moeder was om kwart na 6 wakker geworden, was gaan plassen en vond dat ze uitgeslapen was. Maar ze had dus de schuif niet op de deur gedaan en de sleutel gewoon afgetrokken. ze was in een best goede bui! 't was al bij al nog een fijne dag. bij buurvrouw geweest en gaan kijken hoe de verbouwingen stonden. ik vind het mooi nog mooier was toen carmel me herkende en direct om streeltjes kwam vragen. En die een jaloerse praline ook wilde. naar de gebouwde badkamer was het een beetje moeilijk gaan want die had geen leuning. ik vond de regendouche mooi, maar zij zei dat ze vooral de handdouche ervan gebruikte. en tsja: er moet nog veel afgewerkt worden. tegenslag gehad met de werken. de gietvloer moet zelfs opnieuw gedaan worden. 't is een beetje zoals hier waar de gaten van de ramen nog moeten worden opgevuld en er opnieuw geschilderd moet worden.
moeder had wel een punt van kritiek, ik ben dik. was te verwachten en er zal nooit een bezoek gebeuren met een complimentje. zijn dan 's avonds nog naar de carrf. gereden om broodjes voor bij de wild burgers, maar we hebben die niet eens opgegeten. was een te vermoeiende dag.
maar ik ben nu op omdat ik gestofzuig hoorde. en ben uitgeslapen.
moet boodschappen doen, apotheek, bank enz en deze middag voor een pedicure.
morgen dan voor mijn haar. daar zie ik een beetje tegenop. dat is ruim 2, 5 uur in die zetel zitten.
Donderdag dan I. ze moet niet in de badkamer zijn want we weten niet of de chauffagist gaat komen. I. mag hier de beneden doen en de vloer van de keuken. moeder zag hem als lichtgrijs aan, omdat het licht aan was. maar ja, 't is proper zei ze. ik moest haar haardcassette uitgebreid roemen. al werkt er maar 1 afstandbediening. een van die mannen wou de oude pc maar die is nog van ons en we willen die terug. kunnen we weer flipperballen.
het thuiswerk voor ventje zal hoogstwaarschijnlijk niet doorgaan. jammer voor hem. maar het is weer een zaak van ik mag wel en jij niet. en dan zou het toch maar voor 6 mnd zijn , te hernieuwen.
zo, ik ga mijn kopje koffie uitdrinken en dan naar de spelletjes gaan. moet ook een powerbank opladen. ontbijt met frambozen en yoghurt.
Fijne dag seizoentjes!
Ja, ik was gisteren naar mijn moeder toe. Groot was mijn verbazing dat de sleutel iets te vlot in het slot draaide en dat de lamp in de gang brandde. Toen ventje de zakken met kruiswoordpuzzels en boekjes voor vriendinnen in de gang zette en er dan vandoor ging naar zijn werk, deed ik de deur van de living open en daar was ook licht en de haardcassette brandde. Ons moeder was om kwart na 6 wakker geworden, was gaan plassen en vond dat ze uitgeslapen was. Maar ze had dus de schuif niet op de deur gedaan en de sleutel gewoon afgetrokken. ze was in een best goede bui! 't was al bij al nog een fijne dag. bij buurvrouw geweest en gaan kijken hoe de verbouwingen stonden. ik vind het mooi nog mooier was toen carmel me herkende en direct om streeltjes kwam vragen. En die een jaloerse praline ook wilde. naar de gebouwde badkamer was het een beetje moeilijk gaan want die had geen leuning. ik vond de regendouche mooi, maar zij zei dat ze vooral de handdouche ervan gebruikte. en tsja: er moet nog veel afgewerkt worden. tegenslag gehad met de werken. de gietvloer moet zelfs opnieuw gedaan worden. 't is een beetje zoals hier waar de gaten van de ramen nog moeten worden opgevuld en er opnieuw geschilderd moet worden.
moeder had wel een punt van kritiek, ik ben dik. was te verwachten en er zal nooit een bezoek gebeuren met een complimentje. zijn dan 's avonds nog naar de carrf. gereden om broodjes voor bij de wild burgers, maar we hebben die niet eens opgegeten. was een te vermoeiende dag.
maar ik ben nu op omdat ik gestofzuig hoorde. en ben uitgeslapen.
moet boodschappen doen, apotheek, bank enz en deze middag voor een pedicure.
morgen dan voor mijn haar. daar zie ik een beetje tegenop. dat is ruim 2, 5 uur in die zetel zitten.
Donderdag dan I. ze moet niet in de badkamer zijn want we weten niet of de chauffagist gaat komen. I. mag hier de beneden doen en de vloer van de keuken. moeder zag hem als lichtgrijs aan, omdat het licht aan was. maar ja, 't is proper zei ze. ik moest haar haardcassette uitgebreid roemen. al werkt er maar 1 afstandbediening. een van die mannen wou de oude pc maar die is nog van ons en we willen die terug. kunnen we weer flipperballen.
het thuiswerk voor ventje zal hoogstwaarschijnlijk niet doorgaan. jammer voor hem. maar het is weer een zaak van ik mag wel en jij niet. en dan zou het toch maar voor 6 mnd zijn , te hernieuwen.
zo, ik ga mijn kopje koffie uitdrinken en dan naar de spelletjes gaan. moet ook een powerbank opladen. ontbijt met frambozen en yoghurt.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Vandaag de laatste wasmachine instoppen van de gewone was, maar daarvan mag niets in de droogkast, moet allemaal op mijn droogrek opgehangen worden, dus de strijk daarvan is voor morgenochtend. Gisteren heel wat gewassen en alles kunnen strijken. Moet ik vandaag nog allemaal wegleggen, heb de strijk zoals gewoonlijk een nachtje laten luchten.
Matice eet sinds hij HILL'S blikvoeding krijgt samen met zijn brokken, beter, zij het steeds kleine porties. Zet zijn kom met eten op een rek waar hij juist aankan en als hij terug honger heeft tikt hij met zijn poot tegen de kom, ook als hij in de tuin wilt tikt hij tegen de wasmachine. Is heel grappig om te zien.
Hij moest nog wakker worden toen ik hem deze ochtend wekte. Pas na een kwartier kwam hij uit zijn kamer.En dan moet alles ineens gebeuren van hem, moet dan zijn Viyo hebben, vers water, gaat dan in de tuin, komt dan binnen en dan moet hij zijn ontbijtje hebben. Ik weet niet waaraan zijn vorige slaaf gestorven is
Gisteren 2 nieuwe WC borstels gaan halen, nadat ik er eentje vakkundig had afgebroken En dan meteen ook een nieuwe gekocht voor op de gastentoilet. Want die er stond was er eentje met een beetje roest op en dat vond ik al een hele tijd vies. Wij hebben een stenen witte gekozen voor de toilet beneden en een stenen grijze voor boven in de badkamer. Die waren ook billijk van prijs.
Deze namiddag komen ze een pakje brengen. Had voor buurvrouw en mij 2 hele mooie koffiemokken gekocht in Texel en een zelfde melk-en suikerpotje + een koekjesschaal van Blond Amsterdam. En nu zagen we gisteren op het net, dat daar ook dezelfde placemats van bestonden en manlief zei die dan maar te bestellen.
Ze komen het namiddag brengen. Gaat echt leuk op elkaar zijn. Hebben daar trouwens ook een mooie eetbak voor Matice gezien, misschien voor zijn Sinterklaas of zijn Kerst.
@ Anjelier, hoop dat de medicatie aanslaat bij jouw papa. Kaarsje brandt.
Ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een mooie dinsdag. LIefs en sterkte voor wie het kan gebruiken.
-

Goede voorlopig zonnige dinsdag aan alle seizoentjes
Het heeft vannacht weer goed geregend ,
overal op de daken van de garages hier
achter mij, liggen grote plassen, ik dacht
het gehoord te hebben maar was er niet zeker van
meestal hoor ik het kletteren op het grote platte licht
in de hall, maar ik heb schijnbaar een beetje beter geslapen
clive leuk dat Matice zijn eigen signaal geeft voor wat hij wil
M-M, dan is het meegevallen bij je moeder, dat mag ook al eens
anjelierken sterkte voor papa, en hoop op spoedig beterschap
wilde eend, M-J, Helena, en alle maatjes, een aangename dinsdag
ik hoop dat de lucht mooi blijft en dat ik vanmiddag
mijn toerke kan gaan wandelen... er is verder geen nieuws hier
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Vader had gisterennamiddag bezoek van zijn ex- buren , ook zus en schoonbroer waren er.Hij had er duidelijk plezier in, maar ja, buurvrouw kan ook een beetje plagen, en dan plaagt hij mee
.
Nadien toen ze vertrokken waren, zijn avondmaal wat hij helemaal opgegeten heeft + nog extra een zelfgemaakte vanillepudding.Hij zag er goed uit en het bezoek deed hem echt deugd.
Straks naar de kapper, want de grijze haartjes zijn zichtbaar.En daarna naar vader.
Gaan zo dadelijk aan het middageten beginnen, aardappelen met vissticks en wortelen.
Vader had gisterennamiddag bezoek van zijn ex- buren , ook zus en schoonbroer waren er.Hij had er duidelijk plezier in, maar ja, buurvrouw kan ook een beetje plagen, en dan plaagt hij mee
Nadien toen ze vertrokken waren, zijn avondmaal wat hij helemaal opgegeten heeft + nog extra een zelfgemaakte vanillepudding.Hij zag er goed uit en het bezoek deed hem echt deugd.
Straks naar de kapper, want de grijze haartjes zijn zichtbaar.En daarna naar vader.
Gaan zo dadelijk aan het middageten beginnen, aardappelen met vissticks en wortelen.