Welkom in ons klein gezellig taterhoekje 2019 ( 3 )
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede late namiddag Riekske billyken Krakje
Riekske het is echt een rotweer, de winter komt er aan
met alle nadelen die er bij horen,
Ben boodschappen gaan doen van alles en nog wa
morgen komt mijn kleine enfin grote meid blijft tot zaterdag,
moet dus mijn eten een beetje aanpassen,
heb een beetje pech gehad, bukte mij en schoot iets in mijn rug,
enkele dagen voorzichtig zijn, dan is het ook weer vergeten
Wens aan allen nog een gezellige avond, assa
Riekske het is echt een rotweer, de winter komt er aan
met alle nadelen die er bij horen,
Ben boodschappen gaan doen van alles en nog wa
morgen komt mijn kleine enfin grote meid blijft tot zaterdag,
moet dus mijn eten een beetje aanpassen,
heb een beetje pech gehad, bukte mij en schoot iets in mijn rug,
enkele dagen voorzichtig zijn, dan is het ook weer vergeten
Wens aan allen nog een gezellige avond, assa
Groetjes van assa
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Assa, ik heb een nieuwe ultra rode lamp van Philips gekocht, voor spierpijn werkt dat goed,daarna een beetje insmeren en het werkt. En werkt het niet, het schaadt ook niet!
Oei Rietjes, zorg maar goed voor uw heup en niet te lang tjolen en "zeer" verdragen, heb ik ook gedaan en zie na mijn operatie kan ik weer zoveel meer dan ervoor!
Vanmorgen ben ik niet naar de markt geweest, ik had nog wat werk aan mijn Krantje dat een hele klus was deze keer. Nu het is alweer zeer goed geworden, als ikzelf content ben dan is het dik in orde!
Deze namiddag stond ik helemaal klaar om mee te wandelen maar toen ik mijn neus buiten stak begon het te regenen en het waaide nogal !
Ik weet het ik ben een "trunte" (natuurlijk verschijnt er een rood lijntje onder dit West-Vlaams woord) maar ik heb knus naar Rote Rosen gekeken, koffie gedronken en me gejeund, het is toch dat wat we nastreven hé!
Een schoon vakantiehuis heb ik vanmorgen gereserveerd, raar dat er in het Duits geen rode lijntjes een fout aanduiden maar ze verstaan me toch goed dat is het bijzonderste!
Morgenmiddag gaan we hier eten voor "de week van de smaak", niet voor Okra alleen, het gaat meerdere keren door hier in de Oude Melkerij en er komt veel volk op af.
Oh ja, heb ik al verteld dat het toneel in Lichtervelde zondagnamiddag veel applaus oogstte? Jammer dat ik zelf niet rijd, ik moest na de voorstelling direct mee naar huis, kon niet eens nog de spelers feliciteren en een babbeltJE slaan!
Ik zal volgend jaar proberen met iemand anders mee te gaan!
Hoe zou het met Viv zijn? Met Genk valt er voorlopig niet te stoefen, hopen maar op beter! Benieuwd wat Brugge vanavond zal presteren in Brugge!
Oei Rietjes, zorg maar goed voor uw heup en niet te lang tjolen en "zeer" verdragen, heb ik ook gedaan en zie na mijn operatie kan ik weer zoveel meer dan ervoor!
Vanmorgen ben ik niet naar de markt geweest, ik had nog wat werk aan mijn Krantje dat een hele klus was deze keer. Nu het is alweer zeer goed geworden, als ikzelf content ben dan is het dik in orde!
Deze namiddag stond ik helemaal klaar om mee te wandelen maar toen ik mijn neus buiten stak begon het te regenen en het waaide nogal !
Ik weet het ik ben een "trunte" (natuurlijk verschijnt er een rood lijntje onder dit West-Vlaams woord) maar ik heb knus naar Rote Rosen gekeken, koffie gedronken en me gejeund, het is toch dat wat we nastreven hé!
Een schoon vakantiehuis heb ik vanmorgen gereserveerd, raar dat er in het Duits geen rode lijntjes een fout aanduiden maar ze verstaan me toch goed dat is het bijzonderste!
Morgenmiddag gaan we hier eten voor "de week van de smaak", niet voor Okra alleen, het gaat meerdere keren door hier in de Oude Melkerij en er komt veel volk op af.
Oh ja, heb ik al verteld dat het toneel in Lichtervelde zondagnamiddag veel applaus oogstte? Jammer dat ik zelf niet rijd, ik moest na de voorstelling direct mee naar huis, kon niet eens nog de spelers feliciteren en een babbeltJE slaan!
Ik zal volgend jaar proberen met iemand anders mee te gaan!
Hoe zou het met Viv zijn? Met Genk valt er voorlopig niet te stoefen, hopen maar op beter! Benieuwd wat Brugge vanavond zal presteren in Brugge!
Ivette
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
gisteren beetje rustdag, dan naar KVLV eten met spreekbeurt
over kermissen van vroeger en nu, veel gelachen toen het over rupsmolen was,
vandaag verder de was gedaan, veel gepraat met zonen, kregen weer eens een opdoffer
van ex schoondochter, ze is naar advocaat geweest en stelt min of meer eisen,
dus nu afwachten tot brief van haar advocaat er is, dan kunnen we zelf naar de onze gaan,
zelf onderhandelen we niet met haar, laten eerst alles onderzoeken wat ze wilt,
ook heeft zal ze iemand laten sturen die hier komt zien hoe de kids slapen,
hoeveel kamers we hebben, zij denkt dat die samen in een bed slapen,
maar de kids slapen apart maar wel stapelbedden, na nieuwjaar proberen we
meer te hebben, het zal puzzelen zijn, vraag me soms af wanneer gaat dit eindigen,
sorry maar moest het kunnen schrijven, ben dit alles zo moe,
groetjes van krakje,
over kermissen van vroeger en nu, veel gelachen toen het over rupsmolen was,
vandaag verder de was gedaan, veel gepraat met zonen, kregen weer eens een opdoffer
van ex schoondochter, ze is naar advocaat geweest en stelt min of meer eisen,
dus nu afwachten tot brief van haar advocaat er is, dan kunnen we zelf naar de onze gaan,
zelf onderhandelen we niet met haar, laten eerst alles onderzoeken wat ze wilt,
ook heeft zal ze iemand laten sturen die hier komt zien hoe de kids slapen,
hoeveel kamers we hebben, zij denkt dat die samen in een bed slapen,
maar de kids slapen apart maar wel stapelbedden, na nieuwjaar proberen we
meer te hebben, het zal puzzelen zijn, vraag me soms af wanneer gaat dit eindigen,
sorry maar moest het kunnen schrijven, ben dit alles zo moe,
groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede avond allen, ik ga het kort trekken
Krakje zal morgen lezen, nu gaat het echt niet
Rugpijn en nu nog buikloop er boven op, niet voor te lachen
ben volop pillen aan het slikken, moet zo vlug mogelijk voorbij zijn
als ik morgen niet kom is teken dat ik tussendoor aan het rusten ben,
Wens aan iedereen een gezellige avond, assa
Krakje zal morgen lezen, nu gaat het echt niet
Rugpijn en nu nog buikloop er boven op, niet voor te lachen
ben volop pillen aan het slikken, moet zo vlug mogelijk voorbij zijn
als ik morgen niet kom is teken dat ik tussendoor aan het rusten ben,
Wens aan iedereen een gezellige avond, assa
Groetjes van assa
-
Tess - Lid geworden op: 23 mei 2019, 19:42
Heb het de laatste dagen een beetje druk gehad. Doe vrijwilligerswerk in het rusthuis en heb ook tussendoor een handje toe gestoken bij de voorbereiding van de kerstmarkt. Volgende week brengt de sint een bezoekje bij de rusthuis bewoners. Ze kijken er naar uit. Nu wens ik iedereen een fijne avond. Verzorg je goed allemaal en slaap lekker. Groetjes van Tess.

-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
goede middag slecht weer
assa veel sterkte
grtj

assa veel sterkte
grtj

Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek