Libre Office 6.3 tekstverwerking-opgelost
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Een bestaand tekstbestand van 7 bladzijden A4 wordt opeens weergegeven in 7 kleinere bladen, verdeel d over het scherm. De tekst er op is niet te lezen. Normaal wordt het bestand weergegeven, bladzijde per bladzijde, formaat A4 zodat die netjes na elkaar kunnen bewerkt worden.
Hoe krijg ik bij opstart van dat tekstbestand in Libre Office 6.3 een opstart van één bladzijde in een tekstverwerking ? Waarschijnlijk een of andere toets verkeerdelijk ingedrukt, maar ik vind het niet terug.
Bedankt.
Hoe krijg ik bij opstart van dat tekstbestand in Libre Office 6.3 een opstart van één bladzijde in een tekstverwerking ? Waarschijnlijk een of andere toets verkeerdelijk ingedrukt, maar ik vind het niet terug.
Bedankt.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
verhaegen - Support SeniorenNet
ik ken libre office niet
maar als je boven in de balk ergens "beeld" staat moet je daar eens op klikken
daarin staat dat toch
https://help.libreoffice.org/Common/Zoo ... ld_lay-out
maar als je boven in de balk ergens "beeld" staat moet je daar eens op klikken
daarin staat dat toch
https://help.libreoffice.org/Common/Zoo ... ld_lay-out
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
- Zoals Verhaegen al schrijft moet je bovenaan in het menu kiezen: Beeld.
- Klik dan helemaal onderaan op In- en uitzoomen en in het vervolgmenu (ook helemaal onderaan) wederom op In- en uitzoomen.
- Duid dan aan de rechterkant aan: Enkele pagina, en klik op Ok.
- Klik dan helemaal onderaan op In- en uitzoomen en in het vervolgmenu (ook helemaal onderaan) wederom op In- en uitzoomen.
- Duid dan aan de rechterkant aan: Enkele pagina, en klik op Ok.
-
Nee, nu krijg ik drie kleine bladzijden onder elkaar.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
Dan staat wellicht de zoomfactor op een (te) klein percentage.
Doe nog eens de handeling die ik in mijn vorig bericht schreef en duid in het laatste venster aan de linkerkant aan: Breedte en hoogte aanpassen, of stel de zoomfactor in op 100%. Aan de rechterkant nog steeds Enkele pagina laten staan.
-
Klopt nu helemaal, dank je wel franç.

Give it a try too !
Give it a try too !