Federale regering......
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Neen Tokkio - je redenering klopt niet. Het is hier bon ton om alle schuld op de andersgekleurde medemens te steken maar in dit geval slaat dat nergens op.Het zijn nl. de clubs die contracten aanbieden en als zij 5 keer meer dan vroeger moeten invullen op die contracten zullen ze véél minder snel zo'n hoop aangewaaide voetballers van het derde knoopsgat een duur contract geven waardoor eigen jeugdspelers bv. wel weer in beeld komen. Makelaars kunnen elke dag wel een container Afrikaanse voetballers komen leegkappen maar of die een contract krijgen hangt af van de clubs nietwaar.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Nu weet ik wat de term betekent 'zijne kazak draaien'. Of zou het zijn België moet blijven draaien.
Nva buitenspel en mag de zwarte piet spelen en centen inzamelen, Magnette Sinterklaas en uitdelen. Wellicht ook de uitspraak' er waren dit jaar geen slechte kinderen'.
Nva buitenspel en mag de zwarte piet spelen en centen inzamelen, Magnette Sinterklaas en uitdelen. Wellicht ook de uitspraak' er waren dit jaar geen slechte kinderen'.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die Magnette heeft enkel een beleefdheidsbezoekje gebracht in A'pen zijn kerstmarkt. Kerstman van dienst BDW had zijn pak niet aan en is gebuisd denk ik.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://www.tijd.be/opinie/paleis/de-br ... 88893.html
Duidelijk waarom de staatsbedrijven nooit zullen functioneren !
Als ik nog eens stop aan de brug van Weset , pardon Visé in de pampam , zal ik nog eens aan dit artikel denken !
Duidelijk waarom de staatsbedrijven nooit zullen functioneren !
Als ik nog eens stop aan de brug van Weset , pardon Visé in de pampam , zal ik nog eens aan dit artikel denken !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Het is ondertussen zo ver gekomen dat er geen enkele collega nog zin heeft om een woord te verspillen aan de vorming van een federale regering. Waarschijnlijk is dit het gevolg van het feit dat de anti-politieke houding momenteel een hoogtepunt heeft bereikt door het schaamteloze gedrag van de politici zelf. Dagelijks worden 70 procent van de collega's uitgescholden door een NVA voorzitter, die zelf aan de basis ligt van de problemen die het land kent. De man heeft al die tijd niks nuttigs gedaan om de vorming van een nieuwe regering een kans te geven, maar gedraagt zich als een geslagen moegetergde hond ten opzichte van zijn collega's. Di Rupo, Magnette, Rutten, Calvo het zijn allemaal mensen die dolken in zijn rug hebben gestoken. Crevits op de eerste plaats, Geens, en De Crem likken dagelijks zijn kont schoon, maar die zijn tijdens de vorige verkiezingen zodanig vernietigd dat dat ze weten dat een coalitie met de NVA hun wel eens onder de kiesdrempel zou kunnen brengen. De NVA heeft geen ander doel dan de onafhankelijkheid van de Vlaamse Republiek uit te roepen, maar de NVA lafaard durft een bondgenootschap met het VB niet aan. Het kost hem zo wie zo het hoofd en zijn laatste aanhang, maar de man wilt zich nog één keer zelf verrijken met het stropen van de volledige bevolking en wil daarom opnieuw een model dat zo nauw mogelijk aansluit met de voorbije Zweedse coalitie.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
De NVA zit met een tweespalt. Enerzijds willen ze helemaal niet meedoen met een federale regering - het is veel comfortabeler om vanuit de oppositie te schieten op alles wat federaal beweegt. Anderzijds zit diezelfde partij met een aantal politieke zwaargewichten - zoals Francken - die dan naast een vetbetaalde job zullen grijpen.
-
Ice
https://www.hln.be/nieuws/vtm-nieuws/de ... ~a090fee7/
Calimero de wever kookt van woede omdat hijzelf de vlamingen wil blijven pluimen zoals de afgelopen vijf jaar!
Calimero de wever kookt van woede omdat hijzelf de vlamingen wil blijven pluimen zoals de afgelopen vijf jaar!
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Die Coens lijkt mij een normale persoon te zijn in vergelijking met die andere kwieten, dat ze die als federale premier nemen. t Wordt tijd dat er terug eens een Vlaming komt als eerste minister
Spinnst du oder was
-
Ik denk dat gij verwart met die pipo op zijn sneakers maar het kerkhof ligt vol met clowns die dachten dat ze iets wisten of betekenden
Spinnst du oder was
-
Misschien is Coens wat te compromis-zoekend. Rambo De Crem zou een goede premier zijn maar die wil niet meer. Het is niet gemakkelijk he, men stemt voor het migratieprobleem via VB en NVa maar die leggen dat uit als: de bevolking ziet de Walen als vijanden dus het land splitsen. t Zijn lappen
Spinnst du oder was
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Hoe zou de evolutie in de politiek verlopen zijn zonder migranten stemrecht.
Zou SPA dan zo klein geworden zijn?
Ik denk het niet.
Men had dan waarschijnlijk geen succes gehad met eigen volk eerst.
Maar om het roer om te gooien is het te laat. De toekomst zal het uitwijzen.
Ik denk het niet.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Interessante gedachten. Men gaat er meestal van uit dat de nieuwe Belgen SP.a stemmen tenzij ze zich herkennen in familie op de CD&V lijsten.
Ben benieuwd hoe de nieuwe voorzitter het er vanaf gaat brengen.
Jammer dat het "één man één job" niet helemaal doorgaat, gelukkig is m'n niet langer fractieleider.
Die nieuwe lijkt mij geen gemakkelijke tante, jammer van haar accent.
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Dat migrantenstemrecht is enkel van toepassing op gemeentelijke verkiezingen.voorn schreef: ↑14 dec 2019, 21:01Hoe zou de evolutie in de politiek verlopen zijn zonder migranten stemrecht.
Ik denk het niet.
Niets te maken met federale verkiezingen.