wachtwoorden onthouden

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

ghila

04 dec 2019, 19:38

Ik heb een update van Windows10 gehad en sindsdien houd mijn laptop de wachtwoorden niet meer bij. Ook hier bij Seniorennet moet ik mij telkens aanmelden en wachtwoord ingeven. Ik duid aan om mij automatisch in te loggen, maar het lukt niet.
Hoe kan ik dat terug aanpassen?
Ook de wachtwoorden van andere sites en zelfs van FaceBook worden niet meer bijgehouden.
Alvast bedankt.
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !

franç

04 dec 2019, 23:38

Welke webbrowser gebruik je (Google Chrome, Edge, Firefox, Safari) ?

ghila

05 dec 2019, 09:28

Ik gebruik Edge.

franç

05 dec 2019, 10:21

1. Start Edge.
2. Klik rechtsboven (onder het kruisje) op de 3 horizontale puntjes.
3. Klik in het dan verschijnende menu op Instellingen (dat is de tweede optie van onder).
4. Klik in de donkergrijze kolom (die al dan niet uitgeklapt staat) op het SLOT-icoon (= Privacy en beveiliging).
5. Klik aan de rechterkant op de donkergrijze knop met de tekst: Kies wat u wilt wissen.
6. U ziet dan 9 vakjes die u wel of niet kunt aanvinken. Wát u daar aanvinkt is voor uw vraag niet zo belangrijk. Wél belangrijk is dat de knop onder de vakjes, onder de knop "Wissen", en onder de tekst "Dit altijd wissen bij sluiten van de browser" op UIT staat.

ghila

05 dec 2019, 10:55

Franç hartelijk dank voor je hulp. Mijn probleem zal opgelost zijn. Ik heb het hier uitgeprobeerd op verschillende sites en ik ben direct ingelogd.