Het vorige hoekje is weer veel te zwaar aan het worden. Dus terug een nieuwtje openen. Ondertussen vraag ik aan redpoppy voor het vorige te sluiten.
Ik zag dat er nog altijd kleine strubbelingen zijn. Spijtig, maar nogmaals wil ik vragen:

En nu starten we terug met de lijfspreuk van Sil! Iedereen welkom:
"k schenk nog een neutje in, doe voor jou ook dr ien!"
Ik zag dat er nog altijd kleine strubbelingen zijn. Spijtig, maar nogmaals wil ik vragen:
Het is binnenkort Kerstmis, dan denken we aan vrede... dus wees aub lief voor elkaar en kwets niemand... laten we met dit nieuwe k&t hoekje terug ne nieuwe start maken, ene zonder strubbelingen en ruzie's, maar eentje waar het gezellig om langs te komen.Iedereen was en is hier welkom, maar hou het aub gezellig.
Ik begrijp ook dat het met iedereen niet even goed kan klikken, maar begin niet met elkaar verwijten te gooien en ervoor te zorgen dat iedereen er zich ongemakkelijk bij voelt en hier wegblijft.
Iedereen is hier welkom maar hou het gezellig aub.
Voor vele zijn de forums hier een plaats waar ze de eenzaamheid wat verbreken, dus maak aub de forums niet kapot! Kom gezellig meepraten, ook minder leuke zaken mogen besproken worden, maar heb aub respect voor elkaar en breek elkaar niet af.

En nu starten we terug met de lijfspreuk van Sil! Iedereen welkom:
"k schenk nog een neutje in, doe voor jou ook dr ien!"
Het mooiste van alles dat wijsheid ons biedt om het leven prachtig te maken, is zonder twijfel vriendschap.