In de Vier Seizoenen reeks 16 Herfst 2019
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
HVT : dat vind ik mooi van jou , dat de poes van jou mag binnen rusten bij zo'n weer . Waarschijnlijk is ze van werkende mensen . Maar dan nog ... dan zou ik ze ook de kans geven om ergens droog in een garage te schuilen .. En slim dat ze zijn
, "de aanhouder wint " .. dat hebben wij ook al dikwijls met poezen meegemaakt
Hier ligt de poes nu te slapen , tussen een sprei en een fleece dekentje in, op de relaxzetel ... Dat betekent dat het géén goed weer is
Verder niet veel nieuws hier . In gedachten bij Anjelierken ..... veel moed , hopelijk betert het nog met je vader ..
Groetjes aan iedereen , ik ga proberen nog wat op te ruimen

HVT : dat vind ik mooi van jou , dat de poes van jou mag binnen rusten bij zo'n weer . Waarschijnlijk is ze van werkende mensen . Maar dan nog ... dan zou ik ze ook de kans geven om ergens droog in een garage te schuilen .. En slim dat ze zijn
Verder niet veel nieuws hier . In gedachten bij Anjelierken ..... veel moed , hopelijk betert het nog met je vader ..
Groetjes aan iedereen , ik ga proberen nog wat op te ruimen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede namiddag, bbrrr...niks gezellig dat donker weer
en de regen is van langsom heviger geworden
Vanmorgen droog en dan motregen maar nu is het
gewone regen en redelijk hard...klettert tegen de ramen
gelukkig moet ik niet buiten vandaag en
zijn de huistaken ook zo goed als klaar
Ik denk ook aan anjelierken, hopelijk betert het nog
maar ze zal zich wel echt zorgen maken....een sterkteknuffeltje...
Helena natgeregend, niet leuk is dat....
en dan de natte kleding
in huis.....'tja.... 't moet toch drogen hé...
En poes ook nat... wie laat nu zo'n beestje in de regen buiten
er moet toch ergens een schuilplaats voor haar/hem zijn...
geen wonder dat ze bij jou komt opwarmen...
wilde eend, jouw poes weet ook waar het best is in dit weer,
ik wil ook best een poes zijn
Theepauze is voorbij ik ga nog even verder doen dan is
alles klaar voor deze week... morgen en het weekend weer
de gewone dagelijkse taken...
Allen een gezellige dag verder... en waarschijnlijk tot morgen...
ik zie wel, groetjes alle seizoentjes en tot....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond,
kom even langs om oma.c te bedanken voor haar kaartje
kom even langs om oma.c te bedanken voor haar kaartje
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Aan allen een dank je wel voor jullie medeleven, zo heb je toch het gevoel dat je er niet alleen voor staat.Beste vriendin zei aan de telefoon, als ik zin had in een babbel , altijd welkom.Da's lief.
Vandaag was vader terug iets beter, het gaat op en af.Je weet nooit hoe hij zal zijn.Morgen gaan de kinderen, heb hen gebeld.Dan kunnen de kleintjes even hier blijven.
Manlief ging naar een opgenomen programma kijken, maar zie dat hij "kijkt met gesloten ogen"
.
Heb het begin van een verkoudheid, mijn neus zit dicht en een kriebelende keel, manlief had het enkele dagen geleden ook.Volgens manlief snurk ik de laatste dagen, da's meestal zo bij een verkoudheid.
Dames, tot morgen allemaal.
Aan allen een dank je wel voor jullie medeleven, zo heb je toch het gevoel dat je er niet alleen voor staat.Beste vriendin zei aan de telefoon, als ik zin had in een babbel , altijd welkom.Da's lief.
Vandaag was vader terug iets beter, het gaat op en af.Je weet nooit hoe hij zal zijn.Morgen gaan de kinderen, heb hen gebeld.Dan kunnen de kleintjes even hier blijven.
Manlief ging naar een opgenomen programma kijken, maar zie dat hij "kijkt met gesloten ogen"
Heb het begin van een verkoudheid, mijn neus zit dicht en een kriebelende keel, manlief had het enkele dagen geleden ook.Volgens manlief snurk ik de laatste dagen, da's meestal zo bij een verkoudheid.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
't was gisterenavond bijna 5 uur eer ventje thuis was. straatlicht brandde al maar ik zat met de kerstlichtjes in de donker. Enerzins heb ik er begrip voor dat de beheerders van de LoMa het opgelost willen, maar die geit die ventje met weekend-wacht opzadelde, daar heb ik minder begrip voor.
de wensen zijn afgedrukt, die moeten we nu gewoon snijden met de guilotine en inplakken + Gimly's poot erop zetten. Die was vanmorgen nog niet eens wakker! ( nu wel)
groots was mijn verbazing toen ik de brievenbus open deed en er een kaartje van 14 in vond!
jarenlang niets gekregen en nu ze waarschijnlijk via buurman V weten dat ik kaartjes maak ( en hij die voor zijn vrouw mooi vond) willen ze nu ook een! ik zal zien hoeveel van na te versturen ik er over heb, anders moet ik met houten kerstboompjes en sterren eentje apart maken, anders is het een gewone. ( dat idee met de houten kerstboompjes en sterren zit al lang in mijn brein) Goed geslapen vannacht want was moe.
moet de afwas van de vis gisteren nog doen, maar is niet veel: vandaag hotdogs dus 1 pot mag blijven. moet ook soep maken, maar dit is een brik ui.
Gisteren heb ik de halve dag met de schouderverwarmer gezeten. toch weer te veel beweging voor de spieren. naar buiten moest ik niet want we hebben serious een goed drash national gehad en die was gene korten. moet straks naar moeder bellen, want die zegt nooit te weten of ik al wakker ben, laat staan pillenontbijt genomen heb.
straks ook de theelichtjes aanvullen want het is hier behoorlijk duister binnen en buiten giert de wind. ik hoor deze in de stoof.
ventje moet straks om brood, koffiekoeken en de twee kranten. die ligt nog lekker onder de dons zijn digitale krant te lezen.
zo, ik ga er vandoor: aan alle seizoentjes een fijne dag.
't was gisterenavond bijna 5 uur eer ventje thuis was. straatlicht brandde al maar ik zat met de kerstlichtjes in de donker. Enerzins heb ik er begrip voor dat de beheerders van de LoMa het opgelost willen, maar die geit die ventje met weekend-wacht opzadelde, daar heb ik minder begrip voor.
de wensen zijn afgedrukt, die moeten we nu gewoon snijden met de guilotine en inplakken + Gimly's poot erop zetten. Die was vanmorgen nog niet eens wakker! ( nu wel)
groots was mijn verbazing toen ik de brievenbus open deed en er een kaartje van 14 in vond!
jarenlang niets gekregen en nu ze waarschijnlijk via buurman V weten dat ik kaartjes maak ( en hij die voor zijn vrouw mooi vond) willen ze nu ook een! ik zal zien hoeveel van na te versturen ik er over heb, anders moet ik met houten kerstboompjes en sterren eentje apart maken, anders is het een gewone. ( dat idee met de houten kerstboompjes en sterren zit al lang in mijn brein) Goed geslapen vannacht want was moe.
moet de afwas van de vis gisteren nog doen, maar is niet veel: vandaag hotdogs dus 1 pot mag blijven. moet ook soep maken, maar dit is een brik ui.
Gisteren heb ik de halve dag met de schouderverwarmer gezeten. toch weer te veel beweging voor de spieren. naar buiten moest ik niet want we hebben serious een goed drash national gehad en die was gene korten. moet straks naar moeder bellen, want die zegt nooit te weten of ik al wakker ben, laat staan pillenontbijt genomen heb.
straks ook de theelichtjes aanvullen want het is hier behoorlijk duister binnen en buiten giert de wind. ik hoor deze in de stoof.
ventje moet straks om brood, koffiekoeken en de twee kranten. die ligt nog lekker onder de dons zijn digitale krant te lezen.
zo, ik ga er vandoor: aan alle seizoentjes een fijne dag.
Cats Rule!
-

Goede morgen seizoentjes, hier regen maar
dat zal overal wel zo zijn
al van gisteravond maar het moet iets doen
sneeuw en ijs zijn gevaarlijker...
anjelierken toch aangenaam dat je papa nu iets beter is,
op die leeftijd gaat het op en af, het blijft bang afwachten
sterkte voor wat komen kan... goede moed...
M-M ik heb zoals elk jaar de hele buurt een kaartje in de
brievenbus gedaan het zijn er 25 en al die mensen
zijn er blij mee en sturen hun wensen terug....ik weet het
op voorhand en ik wacht niet eerst op hun kaart,
die mensen zijn blij met een wenskaartje en ik maak ze
speciaal voor hen en ze spreken me daarop aan
hoe blij ze ermee zijn, ik vind het fijn om hen blij te maken
Een aangenaam weekend ondanks de regen...
mammyretro, je moet me niet danken het is graag gedaan
je bent ook een vaste klant van mijn kaartenwinkeltje
Mijn wasmachine roept eerste was is gedaan, alles in
de droogtrommel, want het kan niet buiten en op een rekje
krijg je teveel vochtigheid binnen, (de knoken doen al genoeg pijn)
straks het dekbed terug opleggen en de kamer schoonmaken
dan is er alleen de badkamer en het WC nog... dat is dagelijks
al de rest heeft z'n beurt gehad gisteren...
Alle seizoentjes maak er een zo aangenaam mogelijk weekend van
niet buitenkijken is best
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemiddag Seizoentjes,
Ben laat vandaag maar heb al vanalles gedaan.
De kaartjes zitten in de brievenbus in het dorp, want de bus in onze straat wordt meer niet gelicht dan wel.Manlief moest deze ochtend toch in het dorp zijn en hij heeft ze meegenomen en dus gepost.
Alle bestellingen zijn binnen wat de feestdagen betreft.
Anjelier, moet voor jullie loodzwaar zijn, de steeds veranderde toestand van jouw vader Moed erin houden en hopen op het beste. Morgen heb je dan toch wat afleiding met de Ukjes.
Muddy Maddy, zo zie je maar wat kaartjes kunnen doen.
Oma-C, gisteren ben ik enkel buiten geweest om met Matice te wandelen en was blij dat we terug binnen waren.
HVT, MJ, Wilde eend, Mammyretro en diegenen die ik vergeet, ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag.
Liefs en een dikke knuffel.
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede namiddag
jammer dat het regende ,ik had kunnen wandelen, twas voor het goede doel
maar door de regen wandelen ,is niet plezant,
het is hier weer stilletjes in huis,
zo'n koude stilte ;
jammer dat het regende ,ik had kunnen wandelen, twas voor het goede doel
maar door de regen wandelen ,is niet plezant,
het is hier weer stilletjes in huis,
zo'n koude stilte ;
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-

Ja... ik zeg al maar goede avond, wat een weer
regen en storm... alles rammelt hier...
ik kwam de laatste was uit de linnendroger halen
en dacht ik ga ineens afsluiten en een slaapwel zeggen
aan de maatjes... heb een "moddercross" gezien
het was echt een slijkboel, dat zal ook wel koud geweest zijn...
mammyretro het was echt geen wandelweer, hou je lakker warm binnen
zodat je niet ziek wordt
clive voorzichtig als je met Matice gaat wandelen
want jullie gaan samen de lucht in met deze wind
voorzichtig onder bomen en zo want er kunnen
ongelukken gebeuren
Ik ga de laatste was uithalen en opvouwen dan kan het
allemaal de kast in't is mooi als het opgeruimd is....
Ik wens allen een gezellige avond en tot morgen...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 14 dec 2019, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Wat een rare dag vandaag.
De logeetjes zijn dan tenslotte toch niet gekomen.
Het uitje van mama ging niet door.
Ook goed.
Ik heb beneden al gepoetst.
Bedoeling is dat poetshulp een extra taak krijgt.
Ze mag zich amuseren met de lederen zetels te reinigen en te voeden.
Daar kruipt wel wat tijd in, maar ik heb geen zin om me in duizend bochten op mijn knieën te wringen.
Dus zal het voor haar zijn.
Als ik ze ken zal ze alle ruiten willen gekuist hebben voor ze in verlof gaat.
Ik hoop dat ik mijn uitleg duidelijk ga kunnen doen....
Zucht, we zullen eens eten gaan zoeken.
Nog een fijne avond iedereen.
De logeetjes zijn dan tenslotte toch niet gekomen.
Het uitje van mama ging niet door.
Ook goed.
Ik heb beneden al gepoetst.
Bedoeling is dat poetshulp een extra taak krijgt.
Ze mag zich amuseren met de lederen zetels te reinigen en te voeden.
Daar kruipt wel wat tijd in, maar ik heb geen zin om me in duizend bochten op mijn knieën te wringen.
Dus zal het voor haar zijn.
Als ik ze ken zal ze alle ruiten willen gekuist hebben voor ze in verlof gaat.
Ik hoop dat ik mijn uitleg duidelijk ga kunnen doen....
Zucht, we zullen eens eten gaan zoeken.
Nog een fijne avond iedereen.
-
@ Helena,
geen kinderbezoek dus....
een rustig weekend.... bindt alles goed vast
voor de wind ermee gaat lopen, het is weer bangelijk
bbbrrr een fijn weekend en blijf gezond....
geen kinderbezoek dus....
een rustig weekend.... bindt alles goed vast
voor de wind ermee gaat lopen, het is weer bangelijk
bbbrrr een fijn weekend en blijf gezond....
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond, seizoentjes,
Gegeten, gedoucht, was opgeplooid en in de kast. Ik ben klaar voor een fijn tv-avondje !
Vandaag weder voor binnen te blijven, dat hebben we dan ook gedaan, met alle plezier
, brrrr..... Wat was dat een weertje vandaag. Hopelijk niet te veel ongelukken gebeurd, want als je daar middenin zit.....
Vandaag de laatste kaartjes klaargemaakt voor te versturen en dan maar hopen dat alles aankomt......
Morgen verder pakjes inpakken. Het zijn er niet veel meer, maar wat gedaan is is gedaan, en dan komt er wel iets anders 'uit de hoek'
We zien wel......
Morgenmiddag varkenshaasje met groentjes en kroketjes, alles uit de vriezer , lekker gemakkelijk, mag ook eens.
Anjelierken, vader nog rustig ? Kaarsjes hebben de ganse dag al gebrand hoor, baadt het niet, het schaadt ook niet, nietwaar?
Clive, geen bang voor de modderige weide morgen, voor school Matice ? Je goed aankleden dan hoor, dat je niets 'opdoet' ....
Mamyretro, wandeling gemist, er zullen nog wel activiteiten voor het goede doel geschrapt zijn, spijtig, maar je kan er zelf toch niet ziek voor worden, nietwaar?
MHelena, geen kindjes vandaag, was dus lekker 'rustig' , dat mag wel eens ook, he? Is de poes vandaag nog gekomen, of zou ze de weg naar haar eigen nestje thuis, gevonden hebben ??
Wie weet, he?
Dames, ik ga jullie laten, iedereen een fijne avond, maak het gezellig knus binnen, en tot .... de volgende
Gegeten, gedoucht, was opgeplooid en in de kast. Ik ben klaar voor een fijn tv-avondje !
Vandaag weder voor binnen te blijven, dat hebben we dan ook gedaan, met alle plezier
Vandaag de laatste kaartjes klaargemaakt voor te versturen en dan maar hopen dat alles aankomt......
Morgen verder pakjes inpakken. Het zijn er niet veel meer, maar wat gedaan is is gedaan, en dan komt er wel iets anders 'uit de hoek'
We zien wel......
Morgenmiddag varkenshaasje met groentjes en kroketjes, alles uit de vriezer , lekker gemakkelijk, mag ook eens.
Anjelierken, vader nog rustig ? Kaarsjes hebben de ganse dag al gebrand hoor, baadt het niet, het schaadt ook niet, nietwaar?
Clive, geen bang voor de modderige weide morgen, voor school Matice ? Je goed aankleden dan hoor, dat je niets 'opdoet' ....
Mamyretro, wandeling gemist, er zullen nog wel activiteiten voor het goede doel geschrapt zijn, spijtig, maar je kan er zelf toch niet ziek voor worden, nietwaar?
MHelena, geen kindjes vandaag, was dus lekker 'rustig' , dat mag wel eens ook, he? Is de poes vandaag nog gekomen, of zou ze de weg naar haar eigen nestje thuis, gevonden hebben ??
Dames, ik ga jullie laten, iedereen een fijne avond, maak het gezellig knus binnen, en tot .... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
MJ Poes is er in de late namiddag even doorgekomen, maar bij het zien van de dweil waarmee ik aan het kuisen was is er vlug vandoor gegaan.
Ik denk dat vandaag de baasjes thuis zijn...
Ik denk dat vandaag de baasjes thuis zijn...
-

Goede morgen iedereen hier bij de seizoentjes
de zon is er maar de wind is ook nog niet weg...
die rammelt aan alles wat een beetje los zit
op sommige plaatsen zal het weer schade gebracht hebben
Frankrijk heeft z'n deel al gehad dit jaar, maak het meer mee
Helena, de poes niet scheutig op een dweil
misschien al mee weggejaagd hé....en ze zal gedacht
hebben ik kom wel terug als het proper is
M-J, genoten van een aangename avond, dat heb je na
een drukke dag wel verdient hé.... we hebben nooit gedaan,
maar veel dingen zoeken we zelf hé, zoals kaartjes maken
maar 't is mooi, zoals ze 'groeien'en mooi worden
anjelierken, hoe gaat het met je papa? hopelijk rustig aan
e niet verder achteruit
Nog een fijne dag aan alle seizoentjes, ik ga naar de regenkamer
en mezelf een warme regenbui geven, dat doet deugd
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren weer niets kunnen doen van wat op de planning stond, grr , ik haat dat!
die storm daar nog eens bij... ik heb in geen enkele meteo app. gezien dat er stond: storm. alleen " mogelijke hinder door wind" daar ben je niets mee.
moest vanmorgen ventje wakker maken om uit bed te geraken en naar de badkamer te gaan.
ipv van te wachten tot ik belde gisteren, rinkelde de telefoon ineens. ik heb nummerherkenning met naam.
een heel litanie. probeerde ons de schuld te geven dat ze naar Mia moest met een kerstboompje met verwisselende kleuren omdat er twee verschillende batterijen in moesten en wij alleen de 2032 hadden meegebracht zoals ze zei. ze moest 6 euro betalen voor die bepaalde batterijen. ( die gaan in de kilometrique zei ze van de moto) ik verdenk ze ervan een beetje te dolen. de ene keer moet ik maar bellen als ik op ben en nu belde ze zelf. Toen we gingen eten voor mijn verjaardag, ontkende ze dat ze die ochtend toen wij al onder de baan waren gebeld had. ook beweerde ze van een bepaald restaurant waar ik ooit eens wil gaan eten, dat ze hun paling frituren. zei toen maar dat het restaurant de zelfde naam had maar bij de Haan lag. zal straks eens op tripadvisor kijken. heb tot nu toe zelf reacties gegeven. vandaag varkensgebraadje type hesp met mosterd. ventje moet nog twee dagen werken en dan gaan we op zoek naar een traiteur in brugge die een hammentje verkoopt. dat is eten voor de 31 ste. ( weer gepland, maar kan nog veranderen) de andere zijn besteld en afgeprint. De tak van waar de beenhouwer vanaf hangt zal zich voor de kop slaan, nu er geen inkomsten zijn tot nader datum. Onze beenhouwer is zelf naar de buurtgemeente moeten gaan werken want daar kan je wel terecht. maar nu profiteren Liedl en Carref. ervan. 't zou jammer zijn want de mensen die geen auto hebben/slecht te been zijn, klagen steen en been om het mindere kwaliteitsvlees van de liedl en het te dure vlees van de carref. bij de beenhouwer had je een gulden middenweg. ach wat, als je maar eten in je mond kan steken. ik las gisteren een artikel van een vrouw die gamba's uit de vuilnisbak van een warenhuisketen had gegeten. niks aan, maar over datum.
bon, Poezen die bang zijn van water en dweilen, HVT. de baasjes zullen thuis zijn. Poets aan het verstand brengen dat ze de zetels moet doen: veel geluk. ik schreef het op een briefje,legde het met handen en voeten en "belezend" vingertje uit, maar dan was het toch niet gedaan of heel slecht.
bon, ventje is op, Gimly heeft voor de tweede keer eten gekregen, ik ga een tweede kopje koffie drinken die ventje aan het maken is en hopelijk maak ik geen rondreis door de tropen. ( ben al drie dagen in een soort van moodswing - menopauze speelt weer op. meer bleiten dan blij zijn)
dan pillenontbijt en ontbijt. aperitief o.o% met kaasjes. vandaag verder kijken naar "enterprise" gisteren aquaman gezien. niet mis, maar ik herkende Nicole Kidman van een mijl ver. die heeft "iets" over haar dat je zegt: ja dat is haar! zelf in kostuum.
Fijne dag seizoentjes, hier zon, maar geen weet van temp.noch wind.
Gisteren weer niets kunnen doen van wat op de planning stond, grr , ik haat dat!
die storm daar nog eens bij... ik heb in geen enkele meteo app. gezien dat er stond: storm. alleen " mogelijke hinder door wind" daar ben je niets mee.
moest vanmorgen ventje wakker maken om uit bed te geraken en naar de badkamer te gaan.
ipv van te wachten tot ik belde gisteren, rinkelde de telefoon ineens. ik heb nummerherkenning met naam.
een heel litanie. probeerde ons de schuld te geven dat ze naar Mia moest met een kerstboompje met verwisselende kleuren omdat er twee verschillende batterijen in moesten en wij alleen de 2032 hadden meegebracht zoals ze zei. ze moest 6 euro betalen voor die bepaalde batterijen. ( die gaan in de kilometrique zei ze van de moto) ik verdenk ze ervan een beetje te dolen. de ene keer moet ik maar bellen als ik op ben en nu belde ze zelf. Toen we gingen eten voor mijn verjaardag, ontkende ze dat ze die ochtend toen wij al onder de baan waren gebeld had. ook beweerde ze van een bepaald restaurant waar ik ooit eens wil gaan eten, dat ze hun paling frituren. zei toen maar dat het restaurant de zelfde naam had maar bij de Haan lag. zal straks eens op tripadvisor kijken. heb tot nu toe zelf reacties gegeven. vandaag varkensgebraadje type hesp met mosterd. ventje moet nog twee dagen werken en dan gaan we op zoek naar een traiteur in brugge die een hammentje verkoopt. dat is eten voor de 31 ste. ( weer gepland, maar kan nog veranderen) de andere zijn besteld en afgeprint. De tak van waar de beenhouwer vanaf hangt zal zich voor de kop slaan, nu er geen inkomsten zijn tot nader datum. Onze beenhouwer is zelf naar de buurtgemeente moeten gaan werken want daar kan je wel terecht. maar nu profiteren Liedl en Carref. ervan. 't zou jammer zijn want de mensen die geen auto hebben/slecht te been zijn, klagen steen en been om het mindere kwaliteitsvlees van de liedl en het te dure vlees van de carref. bij de beenhouwer had je een gulden middenweg. ach wat, als je maar eten in je mond kan steken. ik las gisteren een artikel van een vrouw die gamba's uit de vuilnisbak van een warenhuisketen had gegeten. niks aan, maar over datum.
bon, Poezen die bang zijn van water en dweilen, HVT. de baasjes zullen thuis zijn. Poets aan het verstand brengen dat ze de zetels moet doen: veel geluk. ik schreef het op een briefje,legde het met handen en voeten en "belezend" vingertje uit, maar dan was het toch niet gedaan of heel slecht.
bon, ventje is op, Gimly heeft voor de tweede keer eten gekregen, ik ga een tweede kopje koffie drinken die ventje aan het maken is en hopelijk maak ik geen rondreis door de tropen. ( ben al drie dagen in een soort van moodswing - menopauze speelt weer op. meer bleiten dan blij zijn)
dan pillenontbijt en ontbijt. aperitief o.o% met kaasjes. vandaag verder kijken naar "enterprise" gisteren aquaman gezien. niet mis, maar ik herkende Nicole Kidman van een mijl ver. die heeft "iets" over haar dat je zegt: ja dat is haar! zelf in kostuum.
Fijne dag seizoentjes, hier zon, maar geen weet van temp.noch wind.
Cats Rule!