Tv kijken via smartphone app
-
Vinus - Lid geworden op: 28 jul 2006, 10:42
Hallo ik zou graag iets weten over tv kijken in buitenland via internet,ik heb thuis scarlet,maar voor buitenland tv Vlaanderen, ik heb vernomen dat via een appje op je smartphone en een speciale kabel met HDMI je kan zien op je tv,ik wil van dat gedoe met de satelliet schotel af,kan er iemand mij helpen, heb de vraag al gesteld onder een andere rubriek maar daar blijven de antwoorden uit ,1 antwoord gehad maar had er niks mee, Beste groetjes
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
MyriamC - Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Uw (internet) provider van thuis (scarlet) is voor bij u thuis, nergens anders. In het buitenland heeft u voor internet een provider ter plaatse nodig.
-
Wimo - Lid geworden op: 07 jul 2007, 15:44
En zeker te onthouden, voor internet heb je al een heel goede verbinding nodig hoor.
Tv via internet, of het nu een, vtm, vier of wie dan ook is.
Tv via internet, of het nu een, vtm, vier of wie dan ook is.
TOSHIBA C70_C_1C9 / 64 BITS / INTEL CORE I5 5200U / 8 GB DDR3 / INTEL HD GRAFPHICS 5500 WIN10 HOME versie 2004 / 500 GB SSD / FIREFOX / OUTLOOK.COM
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Geloof het of niet maar uw oplossing is TV Vlaanderen.
TV Vlaanderen heeft een optie Live TV.
Hier mee kan je via Wifi of 3G/4G tv kijken op uw smartphone, tablet, computer. Je kan eveneens met Google Chromecast een programma streamen naar je TV.
Uit de website:
De app's (iOS, Android) kan je downloaden vanaf de TV Vlaanderen website.
Ik heb het bij mij (ik woon in Spanje) vandaag geactiveerd en uitgeprobeerd op mijn laptop en ipad. Werkt goed. Ik moet er wel bij zeggen dat wij hier snel internet hebben.
TV Vlaanderen heeft een optie Live TV.
Hier mee kan je via Wifi of 3G/4G tv kijken op uw smartphone, tablet, computer. Je kan eveneens met Google Chromecast een programma streamen naar je TV.
Uit de website:
Het is gratis maar je moet de optie wel activeren = abonnement aanpassen.Live TV is gratis inbegrepen bij je abonnement en is beschikbaar voor Android, iOS en op je computer.
De app's (iOS, Android) kan je downloaden vanaf de TV Vlaanderen website.
Ik heb het bij mij (ik woon in Spanje) vandaag geactiveerd en uitgeprobeerd op mijn laptop en ipad. Werkt goed. Ik moet er wel bij zeggen dat wij hier snel internet hebben.