Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

13 dec 2019, 11:54

@DeLaVega:
Politici rekenen op het korte geheugen van de bevolking en vaak wanen ze zelfs dat wij niks van hun geniepige huichelarij en zelfverrijking weten, arrogant als de pest met oogkleppen op in hun eigen bubbel.

Zoals Ellen Schoenaerts ook schrijft: politici zijn onze werknémers, in ónze dienst, die zich gedragen als ceo's en geen énkele ceo in de bedrijfswereld bepaalt zelf zijn loon, vergoedingen of pensioen, ook dát vergeten de mensen.
Het is moreel verwerpelijk en dictatoriaal dat onze "werknemers" zelf hun riante en hallucinante lonen kunnen bepalen zonder zelfs enige inspraak van de werkgévers/bevólking....democratie, hé? :roll:
Het komt erop neer dat politici zich wentelen in weelde, gestolen van de bevolking die ze zelfs geen deftig pensioen gunnen waar ze voor werkten en récht op hebben.
Ikke en politieke collega's, de rest kan stikken is hun motto.
En door de klimaathysterie hebben ze nog maar eens een smoes erbij om ons nog meer te bestelen en te verarmen om henzelf verder indirect te blijven verrijken. :x

E.T.

13 dec 2019, 13:04

En toch stem je erop :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

DelaVega

13 dec 2019, 13:43

E.T. schreef:
Als proteststem zal ik bij de volgende verkiezing op de PVDA stemmen, aangezien die partij het loon van politici wil halveren. :wink:
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
Ice

13 dec 2019, 14:40

E.T. schreef:
Ah, gij hebt een kristallen bol dat je weet of ik ga stemmen of niet? :roll:
En gij blijft telkens stemmen op degene die je achteraf pluimt tot op het bot en dan zeg je nog wel dankuwel... :twisted:

E.T.

13 dec 2019, 15:40

Ice schreef:
13 dec 2019, 14:40
… je weet of ik ga stemmen of niet? …
Niet stemmen is steun geven aan de grootse partij 8O
En gij blijft telkens stemmen op degene die je achteraf pluimt tot op het bot ...
Geloof het maar niet, ik ben één van die "dwazen" die één stem heeft bijgedragen aan die politiekers die wel hun mond durven opendoen 8)

Wil.

13 dec 2019, 16:20

Terug naar de kern van dit draadje:

In Herlev, Denemarken, zijn 3 Afghanen (vader en 2 zonen) aangehouden op verdenking van het maken van bommen dmv de substantie TATP die ook werd gebruikt bij de aanslagen in Parijs.
De oudste zoon was recent uiterlijk nogal veranderd: plots liet hij 'een imam-baard' groeien. ...

De nieuwe gegevens van het gezin komen pas de dag nadat de politie een grote gecoördineerde anti-terreurcampagne voerde, waarbij meerdere adressen in het land werden doorzocht en 21 mensen werden gearresteerd.

Samengevat: 3 Asielzoekers lopen weg uit hun vaderland en bereiden een aanslag voor tegen de bewoners van het land dat hen opvangt.
bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.

13 dec 2019, 16:28

Hoera, de Wil. is terug :D
Ice

13 dec 2019, 16:51

Wil. schreef:

In Herlev, Denemarken, zijn 3 Afghanen (vader en 2 zonen) aangehouden op verdenking van het maken van bommen dmv de substantie TATP die ook werd gebruikt bij de aanslagen in Parijs.
De oudste zoon was recent uiterlijk nogal veranderd: plots liet hij 'een imam-baard' groeien. ...

De nieuwe gegevens van het gezin komen pas de dag nadat de politie een grote gecoördineerde anti-terreurcampagne voerde, waarbij meerdere adressen in het land werden doorzocht en 21 mensen werden gearresteerd.

Samengevat: 3 Asielzoekers lopen weg uit hun vaderland en bereiden een aanslag voor tegen de bewoners van het land dat hen opvangt.
bron
De intussen wijdverbreide 'dankbaarheid van kansarme oorlogsvluchtelingen' in heel europa voor hun veilige opvang en gratis onderhoud door de ongelovige bewoners van de verderfelijke landen waarvan enkel linkiewinkies vrijwillig en graag hun welvaart inleveren om in ruil opgeblazen te worden.

boeffer

13 dec 2019, 22:50

De Wil is beter dan Google of de zoveelste nieuws-zender.
Zolang de groot-geld bezitters hier zitten zal't wel veilig zijn, zie maar naar Zwitserland, daar gebeurt niks.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

davang

16 dec 2019, 20:14

Wil. schreef:

bron

Moest de o zo democratische media alle zaken melden in betrekking met terrorisme van islam aanhangers hadden ze een 'papier' tekort...
Ben een hele tijd van dit Forum weggeweest, maar zie dat er nog heel veel werk aan de winkel is...hopelijk zal het mogelijk zijn hier terug nog een hele lange tijd 'door te brengen'...
Ben niet veranderd wat m'n politieke denken betreft... :roll: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

sibarita

16 dec 2019, 21:03

Terug welkom !! ik had u al gemist !!
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

davang

17 dec 2019, 21:22

sibarita schreef:
16 dec 2019, 21:03
Terug welkom !! ik had u al gemist !!
Ben wel niet meer zo 'actief' op forum's...de kleinkinderen zitten daar voor een groot stuk tussen ...ze hebben allen toestellen, 'k weet begot de naam niet van wat ze gebruiken, maar ze bestoken me met alles...
Toch content dat U me verwelkomt...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Wil.

20 dec 2019, 12:51

De Somalisch-Canadese prediker Said Rageah zegt dat moslima's die hun echtgenoot niet willen delen met andere vrouwen (polygamie) geen echte gelovigen zijn. (Lees even na in de koran wat hun lot is).

bron

Op de vraag waarom hij zelf geen twee, drie of vier vrouwen heeft, antwoordt hij dat hij dat in Canada volgens de Canadese wetten niet kan, maar zodra hij een voet over de grens zet "staat hij weer ten dienste van Allah" .
Dat lijkt erop dat hij wil zeggen: 'ik heb nog andere vrouwen buiten het Canadese grondgebied'.

Wil.

21 dec 2019, 11:44

In Parijs heeft men twee politieagenten gedwongen om hun wapens in te leveren. De reden? Ze waren allebei moslims die blijkbaar 'aan het veranderen waren' : ze lieten een baard groeien, begonnen ook op het werk te bidden ...

Naarmate meer en meer moslims de politiemacht gaan vervoegen, gaan we frequenter dit soort reacties zien. Moeten de westerse landen in hun ordediensten (politie en ook leger) verhoudingsgewijs moslims opnemen? Daarin schuilt mogelijks een bijkomend gevaar. Mensen die deze zaken bestuderen, nemen aan dat rond 5% van de moslimbevolking heel radicale ideeën heeft. Die 5% zul je verhoudingsgewijs wellicht ook terugvinden
bij de politie.
Afbeelding

voorn

21 dec 2019, 12:47

Verleden week weer een geval van superieur gedrag van een moslim van hooguit 17 jaar
De bewoner van 2B verwittigde mij dat zijn muur nat werd.
Toen ik aan de chaufage kolom voelde was die nat en druppelde
Dan maar naar boven op spoor naar de lek
De zoon was alleen thuis en wou me niet binnen laten. Previcy
Toen ik er hem op wees dat ik al merdebeheer het recht en de plicht heb lekken op te sporten volgens het huishoudelijk reglement en mijn assistent erbij kwam milderde zijn toon daar deze zei dat hij kon opdraaien voor de schade.
De knop van de chaufage di aanstond bleek te lekken. Door dicht te draaien was het euvel opgelost tot vernieuwing van de knop.
Het is altijd iets wat is probleem en respect voor mij.