Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, jouw Kerst was wel heel goed geslaagd , zo geslaagd dat je er met een warm hart aan terug denkt, fijn zo. En niets zo mooi als stralende kinderogen bij het uitpakken van een geschenkje wat ze echt willen. Heb ik ook gezien bij de kleinkinderen van hiernaast met de geschenkjes van de Sint. 4 januari is het hier receptie en dan krijgen ze hun kerstcadeau. Weer blije gezichtjes.
Anjelier, wat doet het mij plezier te lezen dat het zo goed gaat met jouw vader. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht met de vorige onheilspellende berichten toen hij in het ziekenhuis lag. Blij dat zijn gezondheidstoestand zo goed is nu. En de kinderen geveld door buikgriep, dat is minder. Hoop dat ze vlug terug beter zijn, vooral schoondochter nu ze zwanger is, want ik denk dat ze nu niet veel medicatie mag nemen.
Wilde eend, zo te lezen heb jij leuke feestdagen achter de rug wat ik alleen maar kan toejuichen. Ik hoop dat jij heel goed geslapen hebt en de batterijtjes opgeladen zijn. Rust vandaag nog maar een beetje
Ook wij hebben er gisteren een gezellige en vooral rustige dag van gemaakt. Zijn gaan wandelen met Matice en hebben daarna aperitiefhapjes gegeten en voor het avondmaal hadden we een kleine kaasschotel.
Matice had gisteren zelf zijn geschenkje voor nieuwjaar onder de boom uitgehaald en kreeg het nog open ook. Kunnen we nog eentje gaan halen bij de dierenwinkel

. Heeft er wel veel mee gespeeld
Muddy Maddy, jij hebt heel wat geschenkjes vergaard van ventje en Gimly. Fijn zo. Matice krijgt blijkbaar zijn spaarpot niet open

. Binnenkort moet ik hem wel eens openmaken want hij is bijna vol. De centjes tellen en dan geven aan het goed doel. Dat is soms meer dan je denkt, er steken centjes van 5 van 10 en van 20 in.
Oma-C, voel je je wat beter of slaat die vieze "M" in alle hevigheid toe ? Hoop echt van niet.
MJ, heel veel plezier aan het zeetje, geniet ervan.
Moet nog een beetje wennen aan mijn nieuwe computer, vooral aan het toetsenbord, moet nimmer zo fel duwen erop.
Vandaag de benedenverdiepingen dweilklaar maken voor morgen en de was + de strijk doen. Een gewone dag dus. Papier staat al buiten en de eerste wasmachine is al uitgedraaid. Ga dadelijk de tweede instoppen.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag. Liefs en dikke knuffel voor wie hem kan gebruiken.