Ons vrolijk babbelhoekje anno 2019(17)
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dank Riekske voor de koffie
Jij blijft ook in een sukkelstraatje zitten
Ik wens je heel veel beterschap
Hoshinkido, ik had het ook gelezen, 't is weer alert zijn
en oppassen... langs alle kanten proberen ze aan je centen te zitten
Als je iets vreemd ziet..? kan je er best afblijven
En niet te rap dingen vertrouwen....
Ale babbeltjes een gezellige avond verder.... tot later
Jij blijft ook in een sukkelstraatje zitten
Ik wens je heel veel beterschap
Hoshinkido, ik had het ook gelezen, 't is weer alert zijn
en oppassen... langs alle kanten proberen ze aan je centen te zitten
Als je iets vreemd ziet..? kan je er best afblijven
En niet te rap dingen vertrouwen....
Ale babbeltjes een gezellige avond verder.... tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
jaja RIEKSKE ,morgen is oma-c jarig,
het orkest is aan het oefenen zegt pattje
had geen zin in aardappelen
heb dan maar kabeljouw sticks gebakken ,
en dat heeft ook gesmaakt
. weet niet wat noel gegeten heeft vandaag,
maar dat zal ook weer ferm gesmaakt hebben
ik heb al de verlichting aan in de living,anders zie ik jullie niet zitten.
smakelijk eten voor straks,en denkt aan jullie lijn é
het orkest is aan het oefenen zegt pattje
had geen zin in aardappelen
en dat heeft ook gesmaakt
maar dat zal ook weer ferm gesmaakt hebben
ik heb al de verlichting aan in de living,anders zie ik jullie niet zitten.
smakelijk eten voor straks,en denkt aan jullie lijn é
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

medion AKOYA i5 -10400 windows11
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Goede avond allemaal ik ga kastje sluiten krijg geen visite vandaag
komt niet vaak voor.
dus ga lekker mijn nestje in dromen hopelijk die nacht was ook 2 uur voordat ik sliep
pfpfpfpfpfpfpffp
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mooi verlichting hoshyyyyyyyyyyyyyyyyyy
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo,...????... Ja ik weet het het is al bijna avond. Maar om 7u deze morgen stond ik al gepakt en gezakt klaar. Het was nog frisjes buiten en in de kliniek was ik de eerste klant in de pre-opname..Tjah dit is nu allemaal heel anders dan vroeger hé..Ik moest mijn "examens" afleggen, maar hoe kon ik godsnaam nog weten wanneer ik mijn poliepen ben kwijt gespeeld enz...
Nog iets nieuws een watte stok in mijn neus, een watte stok in mijn mond, en ja je leest goed als ik zeg een watte stok in mijn liesplooi en dit allemaal voor de ziekenhuisbacterie...
Na een uur was ik geslaagd nog even bloed laten nemen door de huisarts..Fluitje van een cent dacht ik. Noppes die is er niet. Antwoordapparaat stuurt me naar het eind van de wereld naar een andere dokter (manier van spreken hé) Bon morgen mag ik hier wat dichter bij huis gaan..Maar ...zucht....weer zo vroeg...
Om te bekomen een cola zero gaan drinken, en mijn ventje een cappucino met slagroom. Daarna nog naar de oma geweest. Doorgereden naar 't stad en op de markt een Ieperburger gaan eten..O ja nog mijn hoorapparaten laten nazien, kwestie van in het nieuw te staan.
Morgen nog naar de pedicure ook om nieuwe voetjes...
Ik begrijp het niet goed zo druk de laatste tijd..
Maar het is allemaal voor het goede doel hé..Tegen einde maand zal ik weer als nieuw zijn (hoop ik)
Verder weet ik eigenlijk niet meer te vertellen.
Alleen dit, ik kijk uit op menig keukentjes waar er al veel bedrijvigheid is.
En de trein....die zoemt verder, de ene keer gevuld met mini mensjes. De andere keer zit er niemand op..
Keith Harry (namaak) graffiti is ook altijd van de partij..En nu ...ewel ik ga aan het avondeten beginnen
Ventje krijgt goesting op sardienen bwueek, en ik op makreeltjes njammie.Met een bruins stutje, boke, of gammetje als het maar smaakt
Nog voor iedereen een rustige avond
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Hallo,...????... Ja ik weet het het is al bijna avond. Maar om 7u deze morgen stond ik al gepakt en gezakt klaar. Het was nog frisjes buiten en in de kliniek was ik de eerste klant in de pre-opname..Tjah dit is nu allemaal heel anders dan vroeger hé..Ik moest mijn "examens" afleggen, maar hoe kon ik godsnaam nog weten wanneer ik mijn poliepen ben kwijt gespeeld enz...
Nog iets nieuws een watte stok in mijn neus, een watte stok in mijn mond, en ja je leest goed als ik zeg een watte stok in mijn liesplooi en dit allemaal voor de ziekenhuisbacterie...
Na een uur was ik geslaagd nog even bloed laten nemen door de huisarts..Fluitje van een cent dacht ik. Noppes die is er niet. Antwoordapparaat stuurt me naar het eind van de wereld naar een andere dokter (manier van spreken hé) Bon morgen mag ik hier wat dichter bij huis gaan..Maar ...zucht....weer zo vroeg...jeetje Jadi wat is dit toch allemaal wat een gedoe voortaan he met alles sterkte moppie
Na een uur was ik geslaagd nog even bloed laten nemen door de huisarts..Fluitje van een cent dacht ik. Noppes die is er niet. Antwoordapparaat stuurt me naar het eind van de wereld naar een andere dokter (manier van spreken hé) Bon morgen mag ik hier wat dichter bij huis gaan..Maar ...zucht....weer zo vroeg...jeetje Jadi wat is dit toch allemaal wat een gedoe voortaan he met alles sterkte moppie
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan